Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med makeupstore butikkene og sminken de selger der?

Gjest hjalmarlover
Skrevet

Har prøvd en maskara...Iforhold til prisen var den ikke så veldig bra syns jeg.

Skrevet

Har vært fornøyd med det jeg har prøvd fra MakeUp Store, dvs. øyenskygge, pudderfoundation og en kjempegod concealer.

Skrevet

Er det dyrt der? Si i forhold til for eksempel bodyshop?

Tør ikke gå inn i den butikken jeg, selv om det ser fristende ut. Men er så redd for at de ansatte skal "hive seg over meg" og hjelpe meg, og da føler jeg at jeg MÅ kjøpe noe... :oops:

Skrevet

eg har kjøpt både augeskyggar, kostar, ansiktspeeling og masker og eg er fornøyd :)

Skrevet

Jeg har prøvd ut skimmerøyeskyggene deres, og de er fine! Gir mye skimmer, men dersom man tar på i moderate mengder, ser det kjempebra ut.

Gjest Anonymous
Skrevet

Var i butikken i Oslo i dag, og kjøpte en super-heftig eyeliner med glitter. Synes det var mye kule farger der!!

• 2 år senere...
Gjest Sweety;*
Skrevet

Er det noen som vet om det er velding dyrt på makeupstore ??

og om sminken er bra? :D

Skrevet

Har kjøpt et par øyenskygger og en lipgloss.

Liker fargeutvalget der. Men begge øyenskyggene jeg kjøpte knuste veldig raskt. (Hadde dem i sminkepungen i veska.)

Gjest Deception
Skrevet

Prisene på Makeupstore ligger i midtsjiktet. Øyeskyggene koster vel cirka 130 kroner, en rouge 140-150, foundation i underkant av 250, og så videre. I forhold til parfymerimerker som Chanel, Lancome, Dior osv, er det billig, og kvaliteten er også veldig bra.

Jeg har en del ting derfra, og det eneste jeg ikke har vært fornøyd med, har vært en lipgloss i tube (gav veldig lite farge, tørr på), og en leppestift (altfor tørr og hard).

Gjest Borghild
Skrevet

Jeg har øyenskygger, øyebrynspudder og koster derfra. Verldig fornøyd.

Skrevet
Var i butikken i Oslo i dag, og kjøpte en super-heftig eyeliner med glitter. Synes det var mye kule farger der!!

Hvor ligger denne?

Har hatt lyst på en slik eyeliner du snakker om! Hva kostet den?

Finnes i blå glitter ikke sant? :)

Skrevet
Hvor ligger denne?

OBS! Jeg kjøpte en sånn glittereyeliner på makeupstore i Trondheim, husker ikke hva jeg betalte for den. Den var vanskelig å legge jevnt, det ble bare glitterklumper og kliss...Isadora sin glittereyeliner er bedre, mener jeg. :o)

Skrevet
Hvor ligger denne?

I Oslo ligger den i industrigata bare noen meter fra bogstadveien.

Skrevet
I Oslo ligger den i industrigata bare noen meter fra bogstadveien.
Annonse
Gjest Sweety;*
Skrevet

Er det noen som har vært på sminkekurs hos makeupstore ?

Hva ligger det på i pris ?

Er det rett og slett bra ? ;P

• 11 måneder senere...
Gjest Gjest_susanne_*
Skrevet

Hei =)

-jeg har brukt MAKEUPSTORE-sin sminke masse =)

-når jeg gjikk på frisørlinjen, brukte vi MAKEUPSTORE sin sminke i sminkefaget =)

- var egentligt fornøyd med alt

- eneste minus viss jeg skal finne en : øyenskyggenne kan av og til "knuses"...så man må passe godt på hvis den ligger i en veske og blir dyttet av andre"harde/tunge" ting

- prisen er ikke den verste, men selv har jeg ikke likt prisen så veldig, så kjøper bare en ting om gangen ofte....

- nå skal det sies, at dette merket er kjempebra, mange/di fleste makeup artister jobber eller har jobbet med det, sminken passer og for di allergiske,tror det kan vere med på å telle for prisen=)

- jeg vet ikke hvor make up store ligger i trondheim, jeg er fra stavanger,

og der ligger det i et kjøpesenter...

tror di pleier ligge i kjøpe sentere, kanskje sjekke ut kjøpeplassenne der du bor?=)

- jeg har ikke hatt rådgivningstime, men vet at det koster 495 eller lignende,

da får man en time med sminke og rådgivning.. det beste : er at man får sminke for samme pris timen kostet =)(så ser på det som et smart kupp)

håper jeg kunne vere til hjelp på noen måte =)

Skrevet

MakeupStore ligger inne på Trondheim Torg :)

Skrevet (endret)
Er det noen som vet om det er velding dyrt på makeupstore ??

og om sminken er bra? :D

Liker veldig godt make up store :-)

Endret av Keycha
Skrevet

Har en øyenskygge derfra og den er veldig god :) Liker godt at de har stort fargeutvalg! Noe for enhver smak:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...