Gå til innhold

Er ikke dette litt rart,når en mann fingrer deg . Når han har gjort det en stund

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

så bare legger han seg ved siden av i senga. Å penisen er helt slapp. Er ikke det litt rart?

Anonymkode: d70c5...c67

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jo, det er rart hvis det skjer hver gang? Kanskje han er trøtt eller har ting i hode som plager han utenom? At han ikke klarer koble av?

Jeg har lært meg med alderen at menn ikke har ståpikk for alt og ingenting slik jeg trodde i min ungdom. 

Anonymkode: 0d7ed...6b6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er slutt  nå. Men det var så mye rart. Han hadde problemer  med å få erigert penis. Den kunne bli helt slapp under samleie. Et typisk samleie kunne være  ca 4jukk så var det hele over. 

Jeg tenker på dette ettertid. Tente Han ikke på meg? 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er slutt  nå. Men det var så mye rart. Han hadde problemer  med å få erigert penis. Den kunne bli helt slapp under samleie. Et typisk samleie kunne være  ca 4jukk så var det hele over. 

Jeg tenker på dette ettertid. Tente Han ikke på meg? 

Tror det var han og ikke du som var problemet.... ❤️

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Når han fingrer deg så er det normalt at penis blir slapp. Eksen min tente masse på å fingre og slikke, men han ble slapp. Det tok litt tid og det er ikke rart å miste ereksjon da. Man kan kanskje være tent selv om ereksjon ikke er til stede hele tiden? Altså mentalt tent?

Det å miste ereksjon under samleie kan nok ha flere årsaker, men mest sannsynlig var det ikke deg. Menn er heller ikke maskiner så det er ikke sånn at selv om han slet med ereksjon så tente han ikke på deg.

Anonymkode: 5a1e9...a80

• Liker 4
Skrevet

4 jukk så var det over? kom han da?

AnonymBruker
Skrevet

Man blir jo ikke hard av å fingre og slikke, i hvert fall ikke hvis det varer litt. Det er ikke slik at alle menn blir tent av det, selv om de påstår det... Er jo for å glede deg, ikke for sin egen del. 

Anonymkode: 731db...a8d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror det var han og ikke du som var problemet.... ❤️

Ja det tror man alltid. Menn tenner ikke på alt som har puls. For min del velger jeg ut de hotteste av de hotteste når jeg onanerer, så ei under middels pen dame ville ikke vekket noen trang til å ha sex med henne. Kalles biologi.

Anonymkode: ab944...0b1

Skrevet

Tenning og ereksjon har ikke et en til en-forhold. Når jeg konsentrerer meg om noe, som slikking (jeg tar jo hensyn til kroppsspråket hennes, rytmen, hvordan jeg stimulerer g-punktet, om jeg i tillegg leker med rumpa osv), så har ereksjonen en tendens til å gå ned. Dette fordi fokuset mitt er på et annet sted enn akkurat min nytelse, selv om jeg elsker og tenner på å gi nytelse.

Samtidig går gjerne ereksjonen ned om jeg binder jenta fast (fokus på at det ikke skal være så stramt at det hindrer blodtilførsel, knutene, hvordan jeg vil at det skal begrense hennes bevegelsesmuligheter), når jeg spanker eller pisker henne (må passe på at det ikke går over hennes grenser, men samtidig være tett nok opp på dem til at det gir maksimal tenning).

Hvis hun f.eks. rir ansiktet mitt vil jeg være steinhard hele tiden, siden hun styrer alt selv og jeg slipper å tenke på det.

Det er lite som er så avtennende om jenter viser at hun overhodet ikke har satt seg inn i menns seksualitet, og ikke vet hvordan ereksjonen fungerer.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
På 29.5.2019 den 11.51, Katten.2.0 skrev:

Tenning og ereksjon har ikke et en til en-forhold. Når jeg konsentrerer meg om noe, som slikking (jeg tar jo hensyn til kroppsspråket hennes, rytmen, hvordan jeg stimulerer g-punktet, om jeg i tillegg leker med rumpa osv), så har ereksjonen en tendens til å gå ned. Dette fordi fokuset mitt er på et annet sted enn akkurat min nytelse, selv om jeg elsker og tenner på å gi nytelse.

Samtidig går gjerne ereksjonen ned om jeg binder jenta fast (fokus på at det ikke skal være så stramt at det hindrer blodtilførsel, knutene, hvordan jeg vil at det skal begrense hennes bevegelsesmuligheter), når jeg spanker eller pisker henne (må passe på at det ikke går over hennes grenser, men samtidig være tett nok opp på dem til at det gir maksimal tenning).

Hvis hun f.eks. rir ansiktet mitt vil jeg være steinhard hele tiden, siden hun styrer alt selv og jeg slipper å tenke på det.

Det er lite som er så avtennende om jenter viser at hun overhodet ikke har satt seg inn i menns seksualitet, og ikke vet hvordan ereksjonen fungerer.

Hvordan rir hun ansiktet ditt? 🤔

Anonymkode: 3ec0d...a51

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi det er digg?

Anonymkode: ae51b...812

AnonymBruker
Skrevet

Ja han kom etter 4 jukk . Det varte aldri noe særlig lenger. Den dårligste sexen jeg har hatt noen gang.  

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det er digg?

Anonymkode: ae51b...812

Ikke hvorfor, men HVORDAN.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er sikkert homo

Anonymkode: 342d3...ca7

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Hun sitter over det - vekten hviler hun på egne knær, naturligvis - og beveger hoftene fram og tilbake over tunga mi?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...