AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #1 Skrevet 28. mai 2019 Som mange andre så har jeg kjøpt ting og tang på Ebay opp gjennom årene men aldri solgt. Noen som har erfaringer med å selge på den britiske Ebay nettsiden og kan gi noen tips? Tenkte å selge noen cd og vinyl plater samt musikk blader som jeg vet det er et marked for. Men tenker kanskje utlendinger blir skremt av hvor dyrt det er å sende pakker fra norge til utlandet eller er det ikke så ille? Bør man sende ting som registrert post? Hva med tollen,må man fylle ut toll papierer på alt som sendes utenlands? Mange spørsmål men setter stor pris på tips Anonymkode: cb413...446
GjestSiden2006 Skrevet 1. juni 2019 #2 Skrevet 1. juni 2019 (endret) Vel, det er vel hva det koster å sende varene som gjør at ingen jeg har hørt om selger mor fra Norge. Bare på Finn.no. Tipper hjelpesenteret hos eBay kan svare på alt dette... Endret 1. juni 2019 av GjestSiden2006
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #3 Skrevet 1. juni 2019 Selg heller på Finn. Som norsk selger stiller du ikke øverst i køen på eBay, siden fraktkostnadene herifra er temmelig høye. For vinylplater og lignende bør du prøve discogs. Anonymkode: 313c9...9fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå