Gå til innhold

Min mann har utviklet vorte på penis

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har ett problem. Min mann har utviklet en vorte på penis. Den er væskefylt. Jeg er redd for å ha sex med ham etter dette skjedde. Jeg klarer ikke tenke noe annet enn "tenk om den sprekker nå også får jeg vorter i skjeden", vi vet jo alle at det er smittsomt.. Han har tidligere hatt vorte på fingrene og jeg kan bare tenke meg hvordan smitten har havnet på penis. Min mann sier at han ikke runker siden han har meg, men han har sikkert gjort det også overført smitten fra fingrene til penis??  Hvordan skal vi kunne ha sex igjen uten at jeg får slike byller innvendig? Jeg tørr ikke tenke på hvor flaut det ville vært å dra til lege for å fryse en vorte som ligger INNI skjeden!!! Vorter vet jeg man kan ha i årevis så jeg ser faktisk ingen lys i tunnelen.. Hva skal vi gjøre?

Anonymkode: 81642...0d2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trodde kjønnsvorter kunne bryte ut lenge etter man fikk det? 

Anonymkode: 30856...7fa

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Bruk kondom da. 

Anonymkode: 1165e...d19

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde kjønnsvorter kunne bryte ut lenge etter man fikk det? 

er det forskjell på kjønnsvorter og vanlig vorte?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Må ærlig si at jeg har ikke mer kunnskap om dette en hva alle kan lese seg til på Google. Men trodde ikke man fikk vorter nedentil uten at det var kjønnsvorter? Kan det være herpes utbrudd siden det væsker?

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt kjønnsvorter, og de var ikke væskefylte.

Skrevet

Kjønnsvorter er ikke fyllt med væske. Herpes er derimot væskefylte blemmer!!!! Du vil ikke ha herpes!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her er det ikke KG som kan gi deg svarene TS. LHS: Lege, henvisning, spesialist. 

Anonymkode: dc2cf...b0f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Mannen din må selvsagt gå til lege!

Anonymkode: 15f7d...e53

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Da reiser mannen din til legen og problemet er løst på et minutt. Hvor vanskelig er det egentlig :murvegg:

Anonymkode: a38c7...f1c

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg har ett problem. Min mann har utviklet en vorte på penis. Den er væskefylt. Jeg er redd for å ha sex med ham etter dette skjedde. Jeg klarer ikke tenke noe annet enn "tenk om den sprekker nå også får jeg vorter i skjeden", vi vet jo alle at det er smittsomt.. Han har tidligere hatt vorte på fingrene og jeg kan bare tenke meg hvordan smitten har havnet på penis. Min mann sier at han ikke runker siden han har meg, men han har sikkert gjort det også overført smitten fra fingrene til penis??  Hvordan skal vi kunne ha sex igjen uten at jeg får slike byller innvendig? Jeg tørr ikke tenke på hvor flaut det ville vært å dra til lege for å fryse en vorte som ligger INNI skjeden!!! Vorter vet jeg man kan ha i årevis så jeg ser faktisk ingen lys i tunnelen.. Hva skal vi gjøre?

Din mann har et problem. Han har en kjønnssykdom og må pelle seg til legen. 

I mellomtiden får dere finne på noe annet moro, eller bruke kondom - det er ikke krise. 

I forhold til dette med runking: selvsagt runker da mannen. Runking og sex er to ulike ting, og du har like lite med hvor ofte og hvordan mannen din runker som du har med hvor ofte statsministeren gjør det. :ler: 

Anonymkode: 54116...ed3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Om folk hadde unngått å ha så mange sexpartnere så hadde det vært langt færre kjønnssykdommer.

Anonymkode: 8614c...a03

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om folk hadde unngått å ha så mange sexpartnere så hadde det vært langt færre kjønnssykdommer.

Anonymkode: 8614c...a03

Om det hadde blitt færre kjønnssykdommer vet jeg ikke, men det hadde nok blitt færre som hadde det. 

• Liker 5
Gjest Alterego666
Skrevet
På 29.5.2019 den 7.31, Girlygirl9 skrev:

Kjønnsvorter er ikke fyllt med væske. Herpes er derimot væskefylte blemmer!!!! Du vil ikke ha herpes!

Du vil ikke ha kjønnsvorter heller!

AnonymBruker
Skrevet

Krev en test, og test deg selv også. Nekter han, nekter du sex. Har han vært utro, vil du ikke ha eventuell smitte fra andre.

Anonymkode: f3820...0e1

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Krev en test, og test deg selv også. Nekter han, nekter du sex. Har han vært utro, vil du ikke ha eventuell smitte fra andre.

Hvorfor tror du mannen til TS har vært utro? Selv om TS ikke har herpes og mannen har det betyr ikke det at han har vært utro. Han kan ha hatt herpes lenge før de ble sammen uten å vite det. Og det er ikke særlig smittsomt mellom utbrudd. Du skal være forsiktig med slike anklager og spekulasjoner. 

Anonymkode: c4af1...f43

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du mannen til TS har vært utro? Selv om TS ikke har herpes og mannen har det betyr ikke det at han har vært utro. Han kan ha hatt herpes lenge før de ble sammen uten å vite det. Og det er ikke særlig smittsomt mellom utbrudd. Du skal være forsiktig med slike anklager og spekulasjoner. 

Anonymkode: c4af1...f43

Er da lite sannsynlig at han plutselig fikk utbrudd nå hvis de har vært sammen lenge? Uansett. En test er grei for å utelukke det verste. De bør gå til legen, om det er aldri så flaut. Da kan man få hjelp også.

Folk er ikke født med kjønnssykdom heller (heldigvis). Det er noe man får ved smitte. Hadde folk lært seg å ikke være så grisete og uforsiktige, hadde langt færre hatt denslags dritt. Nå mener jeg ikke at alle som har fått dette er griser. De kan ha fått det fra en grisete partner som har gått bak ryggen deres og smittet dem senere.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Alterego666 skrev:

Du vil ikke ha kjønnsvorter heller!

Det er smertefritt og går over av seg selv, herpes kan man få mye problemer med resten av livet..

Skrevet
7 timer siden, FrodeF skrev:

Om det hadde blitt færre kjønnssykdommer vet jeg ikke, men det hadde nok blitt færre som hadde det. 

😂😂😂😂😂

AnonymBruker
Skrevet
På 28.5.2019 den 23.46, AnonymBruker skrev:

Bruk kondom da. 

Anonymkode: 1165e...d19

😳

Anonymkode: a4274...a63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...