AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #1 Skrevet 28. mai 2019 Møtte han da han var relativt nysingel, ønsket ikke plumpe inn i et ferskt brudd så ble med et ligg før jeg trakk meg bort da jeg likte han godt og ikke ønsket bli såret. Tok ca 6mnd før vi tok opp kontakten. Han har siden da det ble slutt for 8år siden hatt xen blokket på fb. Hun har likevel sendt mail og SMS der hun ønsker kontakt av forskjellige slag, både seksuelt og kjærlighet. Han har fortalt/vist meg disse meldingene, sier han ikke svarer. For noen år siden fant han ut hun hadde ligget med en venn av han. Da dette ble oppdaget på en fest hadde han sendt henne SMS og skjelt henne ut. Han snakker med kompisen nå, men er fremdeles tegn til bitterhet selv etter 3år. I høst oppdaget jeg at han hadde fjernet blokkeringen på fb. Jeg sa til han at dette ikke var ok da dette ble garantert tolket som han ønsker kontakt fra hennes side!! Han blokket igjen men var sur på meg for en fillerting og fjernet blok igjen, der hun har prøvd legge han til på fb, nå er hun plutselig blokkert igjen! også han står med sjult for alle, at vi er i et forhold. Mange bilder av oss sammen på fb så akkurat det er ikke det verste. Vi har vert samboere i 7år, 2barn sammen. Skal gjerne legge til at xen var sterkt mislikt av familie og venner! Hun var heller ikke snill med barnet han har fra før, som er en av grunn til at de ble slutt. Vet ikke hvordan jeg skal tolke adferden hans? Anonymkode: fbe2f...409
Trolltunge Skrevet 28. mai 2019 #2 Skrevet 28. mai 2019 At han er litt umoden. Blokke, ikke blokke, blokke igjen. Hvem holder på slik? 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #3 Skrevet 28. mai 2019 6 minutter siden, Trolltunge skrev: At han er litt umoden. Blokke, ikke blokke, blokke igjen. Hvem holder på slik? Kan man si til å være i hans alder.... eneste grunnen til jeg ser for meg han gjør slik er pga han ønsker hun skal ta kontakt. Om han får en selvtillit boost elle noe. Anonymkode: fbe2f...409 1
Trolltunge Skrevet 28. mai 2019 #4 Skrevet 28. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan man si til å være i hans alder.... eneste grunnen til jeg ser for meg han gjør slik er pga han ønsker hun skal ta kontakt. Om han får en selvtillit boost elle noe. Anonymkode: fbe2f...409 Såvidt jeg vet får man ikke beskjed om at man blir blokket og så ikke blokket igjen. Jeg fikk iallefall ikke beskjed da et (litt snålt) familiemedlem blokkerte meg. Var en som sa "X har sikkert blokket deg nå, for tåler ikke å bli motsagt", og da jeg sjekket stemte det. Men fikk altså ingen beskjed... så hvordan skal eksen vite det, om han ikke kontakter henne? Kan det dreie seg mer om deg og ham enn ham og eksen? Han tok bort blokkering da han var sur på deg, skriver du. Mulig at han vil at du skal bli usikker? Uansett svært umodent! 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #5 Skrevet 28. mai 2019 1 minutt siden, Trolltunge skrev: Såvidt jeg vet får man ikke beskjed om at man blir blokket og så ikke blokket igjen. Jeg fikk iallefall ikke beskjed da et (litt snålt) familiemedlem blokkerte meg. Var en som sa "X har sikkert blokket deg nå, for tåler ikke å bli motsagt", og da jeg sjekket stemte det. Men fikk altså ingen beskjed... så hvordan skal eksen vite det, om han ikke kontakter henne? Kan det dreie seg mer om deg og ham enn ham og eksen? Han tok bort blokkering da han var sur på deg, skriver du. Mulig at han vil at du skal bli usikker? Uansett svært umodent! Ja, kan hende det. Hun har muligens fått han opp som verneforslag når han har søkt på henne flere ganger... så han hadde søkt henne opp mange ganger den kvelden han var på fest og unblokket henne...... han forklarte dette med at han har fjerna alle han blokka, dårlig unnskydning spør du meg. Føler han skjuler noe.... Anonymkode: fbe2f...409
FrodeF Skrevet 28. mai 2019 #6 Skrevet 28. mai 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan man si til å være i hans alder.... eneste grunnen til jeg ser for meg han gjør slik er pga han ønsker hun skal ta kontakt. Om han får en selvtillit boost elle noe. Anonymkode: fbe2f...409 Og hvem på din alder bryr seg om at man ikke er i et forhold på Facebook? 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #7 Skrevet 28. mai 2019 Akkurat nå, FrodeF skrev: Og hvem på din alder bryr seg om at man ikke er i et forhold på Facebook? Som jeg skriver, ikke at det er så viktig. Men poenget er at det har stått siden vi ble sammen og nå skal han plutselig unblokke xen og samtidig sjule for offentligheten at han er i et forhold. Det henger sammen, tenker jeg. Anonymkode: fbe2f...409
Trolltunge Skrevet 28. mai 2019 #8 Skrevet 28. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, kan hende det. Hun har muligens fått han opp som verneforslag når han har søkt på henne flere ganger... så han hadde søkt henne opp mange ganger den kvelden han var på fest og unblokket henne...... han forklarte dette med at han har fjerna alle han blokka, dårlig unnskydning spør du meg. Føler han skjuler noe.... Anonymkode: fbe2f...409 Det er iallefall ingen ok oppførsel! Ekser er ekser av en årsak, og er han samboer og far til to barn bør han vokse opp litt. Jeg tror at jeg hadde sagt "Nå er jeg drittlei av den eksen din. Det er du og jeg i dette forholdet. Jeg blåser i om hun ligger med alle kompisene dine- da har du isåfall en idiot av en eks og svært dårlige kompiser- men jeg vil ikke høre om henne, snakke om henne eller forholde meg til henne overhodet. Har du behov for noe av dette så har ikke jeg behov for deg." 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #9 Skrevet 29. mai 2019 10 timer siden, Trolltunge skrev: Det er iallefall ingen ok oppførsel! Ekser er ekser av en årsak, og er han samboer og far til to barn bør han vokse opp litt. Jeg tror at jeg hadde sagt "Nå er jeg drittlei av den eksen din. Det er du og jeg i dette forholdet. Jeg blåser i om hun ligger med alle kompisene dine- da har du isåfall en idiot av en eks og svært dårlige kompiser- men jeg vil ikke høre om henne, snakke om henne eller forholde meg til henne overhodet. Har du behov for noe av dette så har ikke jeg behov for deg." Har sagt til han at det ikke er ok og føles galt. Klarer vist ikke dy seg. Anonymkode: fbe2f...409
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå