AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #1 Del Skrevet 28. mai 2019 Noen som har erfaring med å lage nøttesmør i blender og vet om en som funker?🙂 Anonymkode: 51bcb...9ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 29. mai 2019 #2 Del Skrevet 29. mai 2019 Et ord - Vitamix!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 29. mai 2019 #3 Del Skrevet 29. mai 2019 Jeg har brukt mange forskjellige type blendere til å lage nøttesmør og alle har funket helt greit. Den jeg bruker nå er denne: https://www.power.no/kampanjer/leverandoer/2017/philips-blendere-og-juicere/smoothies/ Om jeg ikke bruker den så bruker jeg blender-delen som følger med min eldgamle Bosch kjøkkenmaskin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #4 Del Skrevet 29. mai 2019 1 time siden, Antoinette skrev: Et ord - Vitamix!! Ja skulle gjerne hatt den, men den koster jo mange tusen😁 Anonymkode: 51bcb...9ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #5 Del Skrevet 30. mai 2019 På 28.5.2019 den 22.49, AnonymBruker skrev: Noen som har erfaring med å lage nøttesmør i blender og vet om en som funker?🙂 Anonymkode: 51bcb...9ed En hvilken som helst blender vil vel funke til dette? (hvis du har foodprocessor el. stavmixer kan du sikkert bruke det også) Anonymkode: 769ca...93b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #6 Del Skrevet 30. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: En hvilken som helst blender vil vel funke til dette? (hvis du har foodprocessor el. stavmixer kan du sikkert bruke det også) Anonymkode: 769ca...93b Stavmikser funker dårlig. Anonymkode: 97606...36f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #7 Del Skrevet 30. mai 2019 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stavmikser funker dårlig. Anonymkode: 97606...36f Jeg brukte stavmikser før jeg fikk min første blender. Men jeg brukte ikke selve stavmikser-staven, men den boksen som gjerne følger med i mange sånne stavmikser-pakker. Den blenderboksen liksom Anonymkode: 39d38...539 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #8 Del Skrevet 30. mai 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg brukte stavmikser før jeg fikk min første blender. Men jeg brukte ikke selve stavmikser-staven, men den boksen som gjerne følger med i mange sånne stavmikser-pakker. Den blenderboksen liksom Anonymkode: 39d38...539 Da er jeg med Anonymkode: 97606...36f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 31. mai 2019 #9 Del Skrevet 31. mai 2019 Stavmikser funger dårlig, og blender også er min erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #10 Del Skrevet 31. mai 2019 2 minutter siden, Tvist skrev: Stavmikser funger dårlig, og blender også er min erfaring. Burde du ikke da skrive HVA som funket da, ikke bare hva som ikke funket og så ikke noe mer? Hjelpsomt svar, liksom. Stavmikseren min hadde med en boks man kunne koble på den håndholdte delen, og inni boksen var det kniver som finhakket og moste alt til en fin, smidig masse. En slags blender man styrer med hånden altså. Som det man finner i denne stavmikserpakken. Anonymkode: 3163d...5d2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 31. mai 2019 #11 Del Skrevet 31. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Burde du ikke da skrive HVA som funket da, ikke bare hva som ikke funket og så ikke noe mer? Hjelpsomt svar, liksom. Stavmikseren min hadde med en boks man kunne koble på den håndholdte delen, og inni boksen var det kniver som finhakket og moste alt til en fin, smidig masse. En slags blender man styrer med hånden altså. Som det man finner i denne stavmikserpakken. Anonymkode: 3163d...5d2 Skulle gjerne gjort det, leter også etter en løsning på det problemet. Kanskje noe slikt? https://prisguiden.no/produkt/philips-hr1393-196982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #12 Del Skrevet 1. juni 2019 21 timer siden, Tvist skrev: Skulle gjerne gjort det, leter også etter en løsning på det problemet. Kanskje noe slikt? https://prisguiden.no/produkt/philips-hr1393-196982 Jeg vil ihvertfall tro den der er alt for liten og svak til det formålet... Anonymkode: 51bcb...9ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #13 Del Skrevet 1. juni 2019 På 30.5.2019 den 14.26, AnonymBruker skrev: Jeg brukte stavmikser før jeg fikk min første blender. Men jeg brukte ikke selve stavmikser-staven, men den boksen som gjerne følger med i mange sånne stavmikser-pakker. Den blenderboksen liksom Anonymkode: 39d38...539 Og blender funker fint? 🙂 jeg har brukt food processor tidligere, men nå er det helst blender jeg vil ha 😋 Anonymkode: 51bcb...9ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #14 Del Skrevet 1. juni 2019 Har du en Kenwood kjøkkenmaskin kan jeg ikke anbefale Minichopper nok. Da får du fire beholdere med lokk. Så man kan lage opp nøttesmør, pesto, curryblandinger med mer, skru på lokket og sette rett i kjøleskap. Den er rask og effektiv, og enkelt å rengjøre. Ellers fungerer Bamix stavmikseren min også utmerket til slikt. Anonymkode: ff20d...e7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #15 Del Skrevet 1. juni 2019 Jeg har en Nutribullet, kostet en tusing, fungerer fint, kan oppbevare nøttesmøret i beholderen (følger lokk med), men å gjøre ren kniven er noe herk. Anonymkode: 8b455...775 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå