AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #1 Skrevet 28. mai 2019 Var ute å jogget i ettermiddag, fikk plutselig en forferdelig mageknip. Jeg prøvde å knipe igjen, men etter en liten stund måtte jeg bare rive ned buksa og la det stå til. Jeg bæsja et svært lass rett i kanten av grusstien. Hadde ikke ført fått opp buksa før en dame som var på tur med hunden sin dukka opp, jeg gikk sakte imøte og håpet hun ikke hadde sett hva som skjedde Hunden var ganske liten og gikk uten bånd, jeg hadde bare gått 20 meter da jeg hørte damen skrek til hunden sin, jeg snudde meg og til min store forskrekkelse så jeg hunden rulle seg rundt i min avføring, den begynte også å spise den Dama var helt hysterisk skrek og bannet Jeg fikk så dårlig samvittighet og klarer ikke å legge dette fra meg Anonymkode: a6a55...b51
Neket Skrevet 28. mai 2019 #3 Skrevet 28. mai 2019 Hahahaha! Takk for en god latter!!Det er vel båndtvang, så ingen sympati herfra til hundeeier. At magen gjerne begynner å virke litt for godt ved fysiske aktiviteter er du ikke den første som erfarer. 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #4 Skrevet 28. mai 2019 9 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Er dette seriøst? jaaa Anonymkode: a6a55...b51
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 28. mai 2019 #5 Skrevet 28. mai 2019 (endret) 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: jaaa Anonymkode: a6a55...b51 Skjønner godt at det var ufattelig flaut. Endret 28. mai 2019 av Kjærlighetsbarn98
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #7 Skrevet 28. mai 2019 Shit happends. Du kan ikke gjøre noe fra eller til, annet enn å tenke at det går over og heller le av det senere. Anonymkode: a73ab...f61 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå