AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #1 Skrevet 28. mai 2019 Jeg kjøpte på Mandag en vare av en på appen Tise. Var en ettertraktet vare som er ganske populær til en relativt "billig" pris. Hadde snakket litt med selger en del i forveien og avtalte først at varen skulle bli hentet av meg personlig, men etter uventet hendelse måtte det avlyses og jeg spurte da om selger kunne sende varen med sporing mot at jeg betalte frakten. Dette var OK i følge selger og sa at varen skulle sendes så fort selger hadde mottatt penger på konto igjennom vipps. Jeg vippset penger på Mandag og sendte screenshot av at jeg hadde vippset over pengene. Etter det har det vært helt stille. Jeg har ikke mottatt noe som helst bilde med sporingsnummer eller bilde av at pakken er sendt. Selger svarer ikke på meldinger heller og gidder så vidt å lese meldingene jeg sender. Vurderer politianmeldelse i morgen. Er dette typisk svindel? Håper på seriøse svar. Anonymkode: ee5ac...bee
Krakilsk Skrevet 29. mai 2019 #2 Skrevet 29. mai 2019 Nå har jeg aldri blitt svindlet selv, men det der høres da vitterlig ut som en klassisk svindelsak altså. Håper det ordner seg på et vis! 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #3 Skrevet 29. mai 2019 Høres ut som om du har blitt svindlet ja. Til neste gang ville jeg brukt Safe Payment (som er «innebygget» i Tise), da sender du penger, men selgeren vil ikke motta pengene før du har mottatt varen. Anonymkode: 182ee...50a 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #4 Skrevet 29. mai 2019 Prøv å sende en sms? Anonymkode: d82a2...237
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå