Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heihei! 

Jeg har farget hår store deler av livet. Mørk farge, ofte hos frisør og med påfyll av ettervekst med hjenmefarge. Men jeg begynte å lengte etter naturligere farge og sluttet helt å farge håret for mange år siden. 

Jeg har litt sånn kjedelig kommunegrått lysblondt hår. Askeblondt er det fancy ordet, men jeg har ikke sånn pen farge som folk vil ha, den er litt for matt og... Livløs. 

Økonomien strekker ikke til et frisør besøk før til høsten (venninna mi klipper tupper) og jeg kunne tenke meg å lysne håret litt til sommeren. 

Noen tips? Jeg klarer ikke foliestriper selv, så det blir enten striper med sånn kost eller med hette, eller en full farge. Men jeg vil ha det litt lysere. 

Håret mitt er ca sånn:

9cb785aff026190650559625428c95f8

Og jeg drømmer om noe ca sånn:

40-Blonde-Hair-Color-Ideas12.jpg

Altså jeg vil bli noen nyanser lysere, gjerne striper men jevnere farging er også ok. 

Men har noen tips til måte, merke, fargenr eller annet? 

Alternativet er å la det være. Om det betyr noe for tipsene, så er håret mitt ca like langt som nederste bildet og veldig sunt, ikke tørt eller tynt, og ingen grå. 

Anonymkode: e443c...9e2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare bruk sånn lysningsspray da vel? 

Anonymkode: c5302...693

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare bruk sånn lysningsspray da vel? 

Anonymkode: c5302...693

Hva er det for noe? :)

AnonymBruker
Skrevet

Bump. Finner bare danske siden når jeg Googler lysningsspray og det ser ut som man må kombinere med sol? Ellers virker det ganske raskt og smertefritt og perfekt. 

Noen som har tips til merke og vet om det virker uten å sole seg etterpå? Vaskes det ut? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...