Gå til innhold

Når startet barnet deres med en lang dupp?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Barnet vårt er 15 mnd gammel og sover fremdeles bare maks 35 minutter om gangen på dagtid...Begynte i barnehage for over 1 mnd siden og "alle" sa at det kom til å snu da men nope..fremdeles bare 35minutters dupp..

Dere som har barn som sov maks 35 minutter, når gikk det over til å sove lengre? (Om det gjorde det...)

Må legge til at barnet vårt er myyyye trøtt og jeg har den duppingen langt opp i vranga...

Anonymkode: f2a30...922

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barnet vårt er 15 mnd gammel og sover fremdeles bare maks 35 minutter om gangen på dagtid...Begynte i barnehage for over 1 mnd siden og "alle" sa at det kom til å snu da men nope..fremdeles bare 35minutters dupp..

Dere som har barn som sov maks 35 minutter, når gikk det over til å sove lengre? (Om det gjorde det...)

Må legge til at barnet vårt er myyyye trøtt og jeg har den duppingen langt opp i vranga...

Har litt det samme problemet! Hun er 14 mnd her. Hun blir fort trøtt etter morgnene så vi legger hun 3 timer etter vi har stått opp. Og da sover hun ca i 30-50 min. Og vil ikke sove en dupp til senere på dagen heller. Er skikkelig vanskelig. Og hun blir skikkelig trøtt fra kl 15-16 på ettermiddagen, men da er det for nærme kvelden til at hun kan sove en dupp til.. 

Anonymkode: ca2dc...515

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har litt det samme problemet! Hun er 14 mnd her. Hun blir fort trøtt etter morgnene så vi legger hun 3 timer etter vi har stått opp. Og da sover hun ca i 30-50 min. Og vil ikke sove en dupp til senere på dagen heller. Er skikkelig vanskelig. Og hun blir skikkelig trøtt fra kl 15-16 på ettermiddagen, men da er det for nærme kvelden til at hun kan sove en dupp til.. 

Når står dere opp? Kanskje prøve å drøye duppen til litt senere for hver dag? 

AnonymBruker
Skrevet

Vår sov sjelden mer enn 15-20 min i gangen før han begynte i barnehagen. I barnehagen kunne han sove ca 40 min, sjelden mer, av og til en time. 

Anonymkode: 53d2e...da2

AnonymBruker
Skrevet

I bhg og generelt i vogn blir det dessverre aldri lange dupper. Han er også 15mnd. Hjemme kan han sove inntil 2t, i sengen på et mørkt rom. Har dere forsøkt det? Han startet med det rundt 12-13mnd, da vi gikk fra to til én dupp. Men det hjelper lite når han ikke kan sove slik i barnehagen, hvor han er mye mer sliten enn hjemme. :(

Anonymkode: 39af6...adb

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har dere prøvd? Hva skjer isåfall da? Blir det «bare» en litt seinere kveld, eller blir det totalt kaos hele natten? 

Unger er selvfølgelig forskjellige, men her sov han to dupper i den alderen, og gjerne i 15-16-tiden.. 

Anonymkode: 2243d...1cd

AnonymBruker
Skrevet

Dupp?

Anonymkode: a972c...c95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...