Gjest Frøken88 Skrevet 7. august 2021 #1701 Del Skrevet 7. august 2021 (endret) Overvektig eller ikke, hun har en kropp jeg ikke er misunnelig på og det syns jeg man burde få lov å si uten at fansen hennes skal klikke helt. I mine øyne heller hun nok litt mer mot den overvektige siden, og det er vel noe hun også selv har gått ut og sagt? Både at hun skammet seg over mamma kroppen og hvordan hun endret livsstil fordi hun ikke var fornøyd med de ekstra kiloene som hun nå i ettertid har lagt på seg igjen, grunnet brudd og annet som hun påstår.(Muligens den faste fredagskaka og lite trening også?) Innlegget er ryddet for bilder med opphavsrett. Endret 7. august 2021 av Frøken88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 7. august 2021 #1702 Del Skrevet 7. august 2021 (endret) Frøken88 skrev (3 minutter siden): Overvektig eller ikke, hun har en kropp jeg ikke er misunnelig på og det syns jeg man burde få lov å si uten at fansen hennes skal klikke helt. I mine øyne heller hun nok litt mer mot den overvektige siden, og det er vel noe hun også selv har gått ut og sagt? Både at hun skammet seg over mamma kroppen og hvordan hun endret livsstil fordi hun ikke var fornøyd med de ekstra kiloene som hun nå i ettertid har lagt på seg igjen, grunnet brudd og annet som hun påstår.(Muligens den faste fredagskaka og lite trening også?) Det synes jeg var nedverdigende sagt. Endret 7. august 2021 av Heartgirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 7. august 2021 #1703 Del Skrevet 7. august 2021 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coleus Skrevet 7. august 2021 #1704 Del Skrevet 7. august 2021 (endret) Frøken88 skrev (49 minutter siden): Overvektig eller ikke, hun har en kropp jeg ikke er misunnelig på og det syns jeg man burde få lov å si uten at fansen hennes skal klikke helt. I mine øyne heller hun nok litt mer mot den overvektige siden, og det er vel noe hun også selv har gått ut og sagt? Både at hun skammet seg over mamma kroppen og hvordan hun endret livsstil fordi hun ikke var fornøyd med de ekstra kiloene som hun nå i ettertid har lagt på seg igjen, grunnet brudd og annet som hun påstår.(Muligens den faste fredagskaka og lite trening også?) Innlegget er ryddet for bilder med opphavsrett. Dette er vel sånn man pent holder for seg selv? Ser ikke hva du får ut av å si så mye stygt om andre på nettet. Kan du ikke bare slutte å følge henne hvis du er så misfornøyd med både utseende og innhold? Endret 7. august 2021 av Coleus 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 7. august 2021 #1705 Del Skrevet 7. august 2021 Coleus skrev (24 minutter siden): Dette er vel sånn man pent holder for seg selv? Ser ikke hva du får ut av å si så mye stygt om andre på nettet. Kan du ikke bare slutte å følge henne hvis du er så misfornøyd med både utseende og innhold? Jeg er helt enig med deg og det er bare å slutte å følge SE hvis en er så misfornøyd med utseendet og innholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BunnyChester Skrevet 8. august 2021 #1706 Del Skrevet 8. august 2021 (endret) Det er mye å kritisere Sara Emilie for, men kroppen hennes syns jeg er nedverdigende å diskutere. Det sier mer om de som diskuterer det, enn SE selv. Endret 8. august 2021 av BunnyChester 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
13en Skrevet 8. august 2021 #1707 Del Skrevet 8. august 2021 Hvorfor skal det ikke være greit å diskutere kropp og utseende til Sara Emilie? Den dama har bygget seg en gullgruve på nettopp det! Hun snakker jo ikke om annet enn kropp, kropp og atter kropp selv. Hun hopper og spretter i bare undertøyet, sprader rundt halvnaken på story hele tiden og deler ALT om vekt oppgang, vekt nedgang, silikonpupper, filler, åreknute operasjon og you name it! Som offentlig person med et så hinsides kroppsfokus som hun har så må det etter min mening i aller høyeste grad være innafor å diskutere nettopp dette UTEN at man får slengt mobbekortet etter seg. Synes Sara Emilie er et rævva forbilde når det kommer til kropp og utseende! Å selv om hun er såkalt «kroppspositiv» så er hun med å opprettholde et helt insane usunt fokus på kropp! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 8. august 2021 #1708 Del Skrevet 8. august 2021 Syns hun kan holde seg for go til å snakke om at hun skal reise så mye med engang hun er fullvaksinert... Hun kan jo smitte like mange med korona om hun får det som fullvaksinert, man er jo ikke helt imun mot det uansett.. FHI anbefaler jo at man helst holder seg hjemme enda om det ikke er turer som er viktige.. Føler med engang man tar den vaksina så slutter man å tenke på alle de som ikke kan ta den, er viktigst å bare tenke på seg selv da og kan leve igjen.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 8. august 2021 #1709 Del Skrevet 8. august 2021 supermamz skrev (1 time siden): Syns hun kan holde seg for go til å snakke om at hun skal reise så mye med engang hun er fullvaksinert... Hun kan jo smitte like mange med korona om hun får det som fullvaksinert, man er jo ikke helt imun mot det uansett.. FHI anbefaler jo at man helst holder seg hjemme enda om det ikke er turer som er viktige.. Føler med engang man tar den vaksina så slutter man å tenke på alle de som ikke kan ta den, er viktigst å bare tenke på seg selv da og kan leve igjen.. Akkurat dette jeg visste kom til å skje. Folk vaksinerer seg og tror at da er alt greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 8. august 2021 #1710 Del Skrevet 8. august 2021 Wallander skrev (4 timer siden): Hvorfor skal det ikke være greit å diskutere kropp og utseende til Sara Emilie? Den dama har bygget seg en gullgruve på nettopp det! Hun snakker jo ikke om annet enn kropp, kropp og atter kropp selv. Hun hopper og spretter i bare undertøyet, sprader rundt halvnaken på story hele tiden og deler ALT om vekt oppgang, vekt nedgang, silikonpupper, filler, åreknute operasjon og you name it! Som offentlig person med et så hinsides kroppsfokus som hun har så må det etter min mening i aller høyeste grad være innafor å diskutere nettopp dette UTEN at man får slengt mobbekortet etter seg. Synes Sara Emilie er et rævva forbilde når det kommer til kropp og utseende! Å selv om hun er såkalt «kroppspositiv» så er hun med å opprettholde et helt insane usunt fokus på kropp! Nettopp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coleus Skrevet 8. august 2021 #1711 Del Skrevet 8. august 2021 BethD skrev (46 minutter siden): Nettopp!! Det er vel ikke noe bedre å kommentere andres kropp her inne? Diskuter gjerne kroppsfokuset, men hold dere for gode til å snakke nedsettende om andres kropp. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coleus Skrevet 8. august 2021 #1712 Del Skrevet 8. august 2021 BethD skrev (47 minutter siden): Akkurat dette jeg visste kom til å skje. Folk vaksinerer seg og tror at da er alt greit Leste dere hele setningen? Det står jo i samme setning at hun også venter på å tryggere smittesitasjon… 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BunnyChester Skrevet 8. august 2021 #1713 Del Skrevet 8. august 2021 Wallander skrev (5 timer siden): Hvorfor skal det ikke være greit å diskutere kropp og utseende til Sara Emilie? Den dama har bygget seg en gullgruve på nettopp det! Hun snakker jo ikke om annet enn kropp, kropp og atter kropp selv. Hun hopper og spretter i bare undertøyet, sprader rundt halvnaken på story hele tiden og deler ALT om vekt oppgang, vekt nedgang, silikonpupper, filler, åreknute operasjon og you name it! Som offentlig person med et så hinsides kroppsfokus som hun har så må det etter min mening i aller høyeste grad være innafor å diskutere nettopp dette UTEN at man får slengt mobbekortet etter seg. Synes Sara Emilie er et rævva forbilde når det kommer til kropp og utseende! Å selv om hun er såkalt «kroppspositiv» så er hun med å opprettholde et helt insane usunt fokus på kropp! Du om det. Jeg syns ikke det er common decency å diskutere andres kropp, selv om det er lagt ut bilder av den av vedkommende selv. Selv ikke hvis de kommenterer den selv syns jeg det er greit å sette seg ned å kalle andre for kjukk eller overvektig, og i hvertfall ikke at jeg aldri ville hatt den kroppen selv. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 8. august 2021 #1714 Del Skrevet 8. august 2021 Coleus skrev (1 time siden): Leste dere hele setningen? Det står jo i samme setning at hun også venter på å tryggere smittesitasjon… Du har helt rett. Hun sa det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 8. august 2021 #1715 Del Skrevet 8. august 2021 Coleus skrev (1 time siden): Det er vel ikke noe bedre å kommentere andres kropp her inne? Diskuter gjerne kroppsfokuset, men hold dere for gode til å snakke nedsettende om andres kropp. Flott sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 8. august 2021 #1716 Del Skrevet 8. august 2021 Frøken88 skrev (22 timer siden): Overvektig eller ikke, hun har en kropp jeg ikke er misunnelig på og det syns jeg man burde få lov å si uten at fansen hennes skal klikke helt. I mine øyne heller hun nok litt mer mot den overvektige siden, og det er vel noe hun også selv har gått ut og sagt? Både at hun skammet seg over mamma kroppen og hvordan hun endret livsstil fordi hun ikke var fornøyd med de ekstra kiloene som hun nå i ettertid har lagt på seg igjen, grunnet brudd og annet som hun påstår.(Muligens den faste fredagskaka og lite trening også?) Innlegget er ryddet for bilder med opphavsrett. Æsj for en ekkel kommentar. Ikke alle er interessert i se ut som en Victoria Secrets modell og lever for å telle kallorier og trene hver dag. Og det er det ikke noe galt i. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leila87 Skrevet 8. august 2021 #1717 Del Skrevet 8. august 2021 Frøken88 skrev (På 2021-8-7 den 19.54): Overvektig eller ikke, hun har en kropp jeg ikke er misunnelig på og det syns jeg man burde få lov å si uten at fansen hennes skal klikke helt. I mine øyne heller hun nok litt mer mot den overvektige siden, og det er vel noe hun også selv har gått ut og sagt? Både at hun skammet seg over mamma kroppen og hvordan hun endret livsstil fordi hun ikke var fornøyd med de ekstra kiloene som hun nå i ettertid har lagt på seg igjen, grunnet brudd og annet som hun påstår.(Muligens den faste fredagskaka og lite trening også?) Innlegget er ryddet for bilder med opphavsrett. Vet du hva, denne kommentaren ga meg nesten frysninger. Uansett hvem du hadde snakket om, fremstår du som ekstremt frekk. Det finnes sikkert mange som ikke er misunnelig på din kropp heller, men man trenger ikke diskutere det likevel. Du har missforstått hele poenget med å ikke bodyshame andre, det kan f.eks. være en haug med andre kvinner som har samme kropp som SE, unge kvinner, kvinner som har dårlig selvtillit, kvinner som hater kroppen sin +++ som får stikk i magen av den stygge kommentaren din. Så nei, det har ingenting med at hun har "fans som kan klikke" på deg. I tillegg sitter du å spekulerer i grunnen, kommenterer kakespising og lite trening, skjønner ikke helt hvorfor man skal spekulere i andre menneskers vektoppgang? Spesielt når hun selv har forklart det. I tillegg så har hun gått ned over 40 kilo, så å kommentere at hun har "lagt på seg alt igjen" etter 10 kg er også frekt. Wallander skrev (14 timer siden): Hvorfor skal det ikke være greit å diskutere kropp og utseende til Sara Emilie? Den dama har bygget seg en gullgruve på nettopp det! Hun snakker jo ikke om annet enn kropp, kropp og atter kropp selv. Hun hopper og spretter i bare undertøyet, sprader rundt halvnaken på story hele tiden og deler ALT om vekt oppgang, vekt nedgang, silikonpupper, filler, åreknute operasjon og you name it! Som offentlig person med et så hinsides kroppsfokus som hun har så må det etter min mening i aller høyeste grad være innafor å diskutere nettopp dette UTEN at man får slengt mobbekortet etter seg. Synes Sara Emilie er et rævva forbilde når det kommer til kropp og utseende! Å selv om hun er såkalt «kroppspositiv» så er hun med å opprettholde et helt insane usunt fokus på kropp! Hvorfor skal det være greit å diskutere det negative med andres kropp? Uansett om de deler mye kropp, trenger man ikke å legge ut om skavanker, vektoppgang og diskutere mulig overvekt. Men jeg er ellers enig med deg, når jeg tenker på "kroppspositive forbilder" ønsker jeg jo helst å se en kropp uten flerfoldige skjønnhets-operasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 8. august 2021 #1718 Del Skrevet 8. august 2021 Leila87 skrev (1 minutt siden): Vet du hva, denne kommentaren ga meg nesten frysninger. Uansett hvem du hadde snakket om, fremstår du som ekstremt frekk. Det finnes sikkert mange som ikke er misunnelig på din kropp heller, men man trenger ikke diskutere det likevel. Du har missforstått hele poenget med å ikke bodyshame andre, det kan f.eks. være en haug med andre kvinner som har samme kropp som SE, unge kvinner, kvinner som har dårlig selvtillit, kvinner som hater kroppen sin +++ som får stikk i magen av den stygge kommentaren din. Så nei, det har ingenting med at hun har "fans som kan klikke" på deg. I tillegg sitter du å spekulerer i grunnen, kommenterer kakespising og lite trening, skjønner ikke helt hvorfor man skal spekulere i andre menneskers vektoppgang? Spesielt når hun selv har forklart det. I tillegg så har hun gått ned over 40 kilo, så å kommentere at hun har "lagt på seg alt igjen" etter 10 kg er også frekt. Hvorfor skal det være greit å diskutere det negative med andres kropp? Uansett om de deler mye kropp, trenger man ikke å legge ut om skavanker, vektoppgang og diskutere mulig overvekt. Men jeg er ellers enig med deg, når jeg tenker på "kroppspositive forbilder" ønsker jeg jo helst å se en kropp uten flerfoldige skjønnhets-operasjoner. Enig med dere som kommenterer at det var en svært stygg og unødvendig kommentar, men, hvorfor er det helt innafor å kommentere andres personlighet negativt, men ikke kropp? Kropp er jo bare det ytre. Mye verre å få personkritikk. Det handler jo faktisk om hvem man er som menneske, i motsetning til annen kritikk som går på det ytre og som ikke definerer en person. Verken kritikk på kropp eller person er ok, men jeg ville heller blitt kalt stygg, dvask eller hva enn (eksempelvis), enn at jeg som menneske ble kritisert for den jeg er. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leila87 Skrevet 8. august 2021 #1719 Del Skrevet 8. august 2021 supermamz skrev (12 timer siden): Syns hun kan holde seg for go til å snakke om at hun skal reise så mye med engang hun er fullvaksinert... Hun kan jo smitte like mange med korona om hun får det som fullvaksinert, man er jo ikke helt imun mot det uansett.. FHI anbefaler jo at man helst holder seg hjemme enda om det ikke er turer som er viktige.. Føler med engang man tar den vaksina så slutter man å tenke på alle de som ikke kan ta den, er viktigst å bare tenke på seg selv da og kan leve igjen.. Men hun skal jo holde seg hjemme til situasjonen har roet seg mtp corona? Selv om man ikke liker noen, trenger man ikke å vri og vende på ting for at det skal høres feil ut. Hun har sagt flere ganger nå at hun skal reise når hun er fullvaksinert og coronaen har roet seg, i samme sammenheng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 8. august 2021 #1720 Del Skrevet 8. august 2021 Leila87 skrev (9 minutter siden): Vet du hva, denne kommentaren ga meg nesten frysninger. Uansett hvem du hadde snakket om, fremstår du som ekstremt frekk. Det finnes sikkert mange som ikke er misunnelig på din kropp heller, men man trenger ikke diskutere det likevel. Du har missforstått hele poenget med å ikke bodyshame andre, det kan f.eks. være en haug med andre kvinner som har samme kropp som SE, unge kvinner, kvinner som har dårlig selvtillit, kvinner som hater kroppen sin +++ som får stikk i magen av den stygge kommentaren din. Så nei, det har ingenting med at hun har "fans som kan klikke" på deg. I tillegg sitter du å spekulerer i grunnen, kommenterer kakespising og lite trening, skjønner ikke helt hvorfor man skal spekulere i andre menneskers vektoppgang? Spesielt når hun selv har forklart det. I tillegg så har hun gått ned over 40 kilo, så å kommentere at hun har "lagt på seg alt igjen" etter 10 kg er også frekt. Hvorfor skal det være greit å diskutere det negative med andres kropp? Uansett om de deler mye kropp, trenger man ikke å legge ut om skavanker, vektoppgang og diskutere mulig overvekt. Men jeg er ellers enig med deg, når jeg tenker på "kroppspositive forbilder" ønsker jeg jo helst å se en kropp uten flerfoldige skjønnhets-operasjoner. Amen, 👏🏻👏🏻👏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå