HøOmPø Skrevet 6. juli 2021 #1601 Del Skrevet 6. juli 2021 Damned if you do, damned if you don't... Hun kan tydeligvis ikke gjøre noe uten at det tolkes i negativ retning.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 8. juli 2021 #1602 Del Skrevet 8. juli 2021 Så på fb at det var en reportasje om bikinien til SE i en lokalavis i dag. Bikinien er faktisk ikke flatterende på noen av damene, ikke fordi de er lubne/overvektige alle sammen, men fordi snittet rett og slett ikke sitter bra. Kunne aldri funnet på å kjøpt en etter det bildet der iallfall. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 8. juli 2021 #1603 Del Skrevet 8. juli 2021 Nussepus skrev (57 minutter siden): Så på fb at det var en reportasje om bikinien til SE i en lokalavis i dag. Bikinien er faktisk ikke flatterende på noen av damene, ikke fordi de er lubne/overvektige alle sammen, men fordi snittet rett og slett ikke sitter bra. Kunne aldri funnet på å kjøpt en etter det bildet der iallfall. Jeg synes bikinien passer meg og kroppen min perfekt og jeg er nokså mye over gjennomsnittet for å si det pent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisevt Skrevet 8. juli 2021 #1604 Del Skrevet 8. juli 2021 Nussepus skrev (1 time siden): Så på fb at det var en reportasje om bikinien til SE i en lokalavis i dag. Bikinien er faktisk ikke flatterende på noen av damene, ikke fordi de er lubne/overvektige alle sammen, men fordi snittet rett og slett ikke sitter bra. Kunne aldri funnet på å kjøpt en etter det bildet der iallfall. Jeg må helt ærlig si at jeg ikke har sett en eneste person med bikinien på som den ikke har vært flatterende på. Og uansett er det hva personene selv føler om bikinien og seg selv i den, enn tilfeldige kjerringer på internett. Jeg gleder meg masse til å få en flatterende bikini i posten🥰🙃 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 8. juli 2021 #1605 Del Skrevet 8. juli 2021 Sisevt skrev (35 minutter siden): Jeg må helt ærlig si at jeg ikke har sett en eneste person med bikinien på som den ikke har vært flatterende på. Og uansett er det hva personene selv føler om bikinien og seg selv i den, enn tilfeldige kjerringer på internett. Jeg gleder meg masse til å få en flatterende bikini i posten🥰🙃 Jeg har fått min Kreta Elsker bikinien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 8. juli 2021 #1606 Del Skrevet 8. juli 2021 Nussepus skrev (3 timer siden): Så på fb at det var en reportasje om bikinien til SE i en lokalavis i dag. Bikinien er faktisk ikke flatterende på noen av damene, ikke fordi de er lubne/overvektige alle sammen, men fordi snittet rett og slett ikke sitter bra. Kunne aldri funnet på å kjøpt en etter det bildet der iallfall. Enig med deg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 9. juli 2021 #1607 Del Skrevet 9. juli 2021 Nussepus skrev (På 8.7.2021 den 14.03): Så på fb at det var en reportasje om bikinien til SE i en lokalavis i dag. Bikinien er faktisk ikke flatterende på noen av damene, ikke fordi de er lubne/overvektige alle sammen, men fordi snittet rett og slett ikke sitter bra. Kunne aldri funnet på å kjøpt en etter det bildet der iallfall. Det der syns jeg var utrolig ufint og si... Ikke alle er verken lubbene eller overvektige av de som har posert i bikiniene... Å syns det blir veldig feil og sitte og skrive at de ikke passet i bikinien... Om du ikke liker den diskuter den og ikke menneskene i den, stakkars damer/jenter som har blitt postet i storyen på carless sin instagram... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 9. juli 2021 #1608 Del Skrevet 9. juli 2021 Synes de bikiniene ser veldig lite flatterende ut. Tvert av på lårene.... og må være store i str basert på de bildene av de som har på xs.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 10. juli 2021 #1609 Del Skrevet 10. juli 2021 (endret) Herregud, hva er dette for noe? Dette dere holder på med nå er vel akkurat det motsatte av hva Careless står for? Hva er vitsen med i innlegg etter innlegg snakke om hvor lite flatterende en bikini er på damene («vanlige» mennesker, det er vel stort sett SEs venninner) som har stått modell - og samtidig si at ingen uansett vil se bra ut i en slik bikini? Kan ikke man bare la være å kjøpe den om man ikke liker den? Og isteden tillate seg å heie bittelitte grann på kvinnelig gründerskap (som Norge virkelig trenger), bruken av lokale/nasjonale medhjelpere i bedriften, en kroppspositiv holdning, modeller som er «folk i gata» og ikke photoshoppet til det ugjennkjennelige. Endret 10. juli 2021 av Ellevill 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 10. juli 2021 #1610 Del Skrevet 10. juli 2021 Ellevill skrev (30 minutter siden): Herregud, hva er dette for noe? Dette dere holder på med nå er vel akkurat det motsatte av hva Careless står for? Hva er vitsen med i innlegg etter innlegg snakke om hvor lite flatterende en bikini er på damene («vanlige» mennesker, det er vel stort sett SEs venninner) som har stått modell - og samtidig si at ingen uansett vil se bra ut i en slik bikini? Kan ikke man bare la være å kjøpe den om man ikke liker den? Og isteden tillate seg å heie bittelitte grann på kvinnelig gründerskap (som Norge virkelig trenger), bruken av lokale/nasjonale medhjelpere i bedriften, en kroppspositiv holdning, modeller som er «folk i gata» og ikke photoshoppet til det ugjennkjennelige. Kroppspositivitet ja, det er jo så inn om dagen. Hvorfor skal vi hylle overvekt egentlig? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisevt Skrevet 10. juli 2021 #1611 Del Skrevet 10. juli 2021 Nussepus skrev (9 minutter siden): Kroppspositivitet ja, det er jo så inn om dagen. Hvorfor skal vi hylle overvekt egentlig? Man hyller ikke automatisk overvekt ved å ikke snakke nedlatende om folk som ikke ser ut som en strek. Slutt å snakk om kropp, slutt å diss alle for hver minste lille ting OG SLUTT.Å.VÆR.SLEM. God helg🙂🙂 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 10. juli 2021 #1612 Del Skrevet 10. juli 2021 Nussepus skrev (7 minutter siden): Kroppspositivitet ja, det er jo så inn om dagen. Hvorfor skal vi hylle overvekt egentlig? Hva er din løsning og ditt alternativ? Å latterliggjøre de overvektige? Hva konkret er din løsning? Jeg forstår ikke hvilken relevans kommentaren din har. Og er ikke dette uansett en annen debatt? Eller tenker du at dette er en kampsak du ønsker å ta ved å snakke ned hvordan noen ser ut i bikini eller bikiniens snitt? Mer konkret: nei, overvekt burde ikke hylles. Heller ikke alvorlig fedme. Eller undervekt. Kropper med spiseforstyrrelser. Opererte kropper med rumpeimplantater og silikon. Kropper som inneholder kokain, amfetamin og avføringsmidler for å klare å opprettholde ønsket image. Men i mitt hodet handler ikke kroppspositivisme om det å hylle det ene eller det andre. Det handler vel mer om å la kropp få være kropp. At man ikke trenger å ha så mange meninger om ANDRES kropp. At allés kropper er forskjellige på godt og vondt. Men du tenker at det å være kroppspositiv er å hylle overvekt? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 10. juli 2021 #1613 Del Skrevet 10. juli 2021 Ellevill skrev (34 minutter siden): Hva er din løsning og ditt alternativ? Å latterliggjøre de overvektige? Hva konkret er din løsning? Jeg forstår ikke hvilken relevans kommentaren din har. Og er ikke dette uansett en annen debatt? Eller tenker du at dette er en kampsak du ønsker å ta ved å snakke ned hvordan noen ser ut i bikini eller bikiniens snitt? Mer konkret: nei, overvekt burde ikke hylles. Heller ikke alvorlig fedme. Eller undervekt. Kropper med spiseforstyrrelser. Opererte kropper med rumpeimplantater og silikon. Kropper som inneholder kokain, amfetamin og avføringsmidler for å klare å opprettholde ønsket image. Men i mitt hodet handler ikke kroppspositivisme om det å hylle det ene eller det andre. Det handler vel mer om å la kropp få være kropp. At man ikke trenger å ha så mange meninger om ANDRES kropp. At allés kropper er forskjellige på godt og vondt. Men du tenker at det å være kroppspositiv er å hylle overvekt? De aller aller færreste som fronter dette er slanke. Og jeg mener den bikinien som er kuttet slik ved lårene ikke ser pen ut på noen. Uansett vekt og fasong. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisevt Skrevet 10. juli 2021 #1614 Del Skrevet 10. juli 2021 Nussepus skrev (14 minutter siden): De aller aller færreste som fronter dette er slanke. Og jeg mener den bikinien som er kuttet slik ved lårene ikke ser pen ut på noen. Uansett vekt og fasong. De som fronter bikiniene har ulik kroppsform for å vise mangfoldet, og så man kan se hvordan bikinien ser ut på ulike kropper. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 10. juli 2021 #1615 Del Skrevet 10. juli 2021 Nussepus skrev (31 minutter siden): De aller aller færreste som fronter dette er slanke. Og jeg mener den bikinien som er kuttet slik ved lårene ikke ser pen ut på noen. Uansett vekt og fasong. Med «dette» mener du å være kroppspositiv? Men er det så rart? Som slank opplever man kanskje kropp annerledes? Jeg forstår ikke helt poenget med utsagnet ditt? Mener du at kroppspositivisme ikke er like viktig om ikke alle slanke fronter det? Hadde du hatt en annen holdning til det om slanke frontet det i større grad? Funkygine er en jeg tenker er kroppspositiv. Hun har en fantastisk godt trent kropp, og er slank. Likevel viser hun at også hun har komplekser over strekkmerker, slappe bryster, løshud... Men at det i det totale ikke er det viktigste. Det er ikke slik at det å være kroppspositiv kun har med vekt å gjøre. Når det er sagt, så er jeg helt enig i at overvekt virkelig ikke er noe å forherlige. Men å snakke ned andres kropper på nettet er heller ikke veien å gå. Merkelig å diskutere dette, jeg trodde liksom voksne forsto slikt. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 10. juli 2021 #1616 Del Skrevet 10. juli 2021 Sisevt skrev (3 timer siden): De som fronter bikiniene har ulik kroppsform for å vise mangfoldet, og så man kan se hvordan bikinien ser ut på ulike kropper. Det er det som er så bra med de ulike bikinimodellene. Jeg føler de er basert på meg som voksen og har fått unger med en kropp som ikke kler små bikinitruer og bikinioverdeler. Når det er sagt sliter jeg med å finne bikini i vanlig butikk for de har ikke snittet jeg liker. Modellen Kreta som jeg kjøpte har alt jeg vil ha og jeg føler meg 100% vel i den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrukketroll Skrevet 10. juli 2021 #1617 Del Skrevet 10. juli 2021 (endret) Forstår ikke hvorfor hun fronter sånn om kroppen sin på SOME, kropp er topp men... Er det nødvendig tenker jeg, lage videoer og hoppe opp å ned? Bikini bilder og sponsing, ok... Men igjen det merkes at hun er ung og har oppmerksomhet behov🤷♀️ Endret 10. juli 2021 av Skrukketroll 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 10. juli 2021 #1618 Del Skrevet 10. juli 2021 Sisevt skrev (12 timer siden): Nussepus skrev (13 timer siden): Kroppspositivitet ja, det er jo så inn om dagen. Hvorfor skal vi hylle overvekt egentlig? Syns heller man skal hylle at kropp er kropp uansett overvekt, undervekt, normalvekt, trent kropp, utrent kropp, syk kropp og frisk kropp.. Jeg er så lei av det skal med engang handle om overvekt når det kommer til kroppspositivitet, for det er bestandig negativt rettet mot oss som faktisk sliter med vekta som ikke er "normal" på den fuckings badvekta. Da skal vi tas på alle måter... Skulle ønske alle kunne ha tenkt litt lenger at fordi om man kanskje er litt utenfor normalen så skal det være så jævelig ille...? Å det gjelder alle veier ikke bare opp... SE sier selv hun har fokusert på bikiner for oss med mer former og syns hun har gjort en god jobb, men skjønner at den ikke faller i smak for de som liker at halve puppen skal henge under og Nesten alt nedentil skal syns. Men de type bikniene finner man nesten i alle typer butikker, en slik bikini hadde ikke sett fin ut på meg som har henge pupper, henge mage som ikke har trekt seg tilbake etter svangerskap. Å da er SE sine bikinier gull for de er dekkene, det er det som er meningen. Syns det er så forbanna stygt av flere her inne og snakke om de som har hatt bikinien på seg og dere har sagt de ikke kledde den, den var stygg på henne, uflaterene.. Herregud skjerpings! Det er jenter/damer som aldri har følt seg så vell før som det bilde også skal man sitte her og kritisere de pga kroppen deres fordi dere ikke liker bikinien... Det e uskyldige mennsker som ikke fortjener og finne masse piss om dem. Er så glad for at jeg er oppvokst med at det er lov og være forskjellig uansett liten eller stor. Skjønner ikke hvordan man får det bedre med seg selv med å kritisere andre for kroppen deres eller størrelser. Å om det er for å såre SE i dette tilfelle at det er rettet mot bikinien så er det nok ikke SE som treffest hardest. De er de jente som screenshot av Bildene sine her inne med mennsker som skriver stygge ting om de... Nei jeg blir ordentlig forbanna...😷 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 11. juli 2021 #1619 Del Skrevet 11. juli 2021 supermamz skrev (11 timer siden): Syns heller man skal hylle at kropp er kropp uansett overvekt, undervekt, normalvekt, trent kropp, utrent kropp, syk kropp og frisk kropp.. Jeg er så lei av det skal med engang handle om overvekt når det kommer til kroppspositivitet, for det er bestandig negativt rettet mot oss som faktisk sliter med vekta som ikke er "normal" på den fuckings badvekta. Da skal vi tas på alle måter... Skulle ønske alle kunne ha tenkt litt lenger at fordi om man kanskje er litt utenfor normalen så skal det være så jævelig ille...? Å det gjelder alle veier ikke bare opp... SE sier selv hun har fokusert på bikiner for oss med mer former og syns hun har gjort en god jobb, men skjønner at den ikke faller i smak for de som liker at halve puppen skal henge under og Nesten alt nedentil skal syns. Men de type bikniene finner man nesten i alle typer butikker, en slik bikini hadde ikke sett fin ut på meg som har henge pupper, henge mage som ikke har trekt seg tilbake etter svangerskap. Å da er SE sine bikinier gull for de er dekkene, det er det so m er meningen. Syns det er så forbanna stygt av flere her inne og snakke om de som har hatt bikinien på seg og dere har sagt de ikke kledde den, den var stygg på henne, uflaterene.. Herregud skjerpings! Det er jenter/damer som aldri har følt seg så vell før som det bilde også skal man sitte her og kritisere de pga kroppen deres fordi dere ikke liker bikinien... Det e uskyldige mennsker som ikke fortjener og finne masse piss om dem. Er så glad for at jeg er oppvokst med at det er lov og være forskjellig uansett liten eller stor. Skjønner ikke hvordan man får det bedre med seg selv med å kritisere andre for kroppen deres eller størrelser. Å om det er for å såre SE i dette tilfelle at det er rettet mot bikinien så er det nok ikke SE som treffest hardest. De er de jente som screenshot av Bildene sine her inne med mennsker som skriver stygge ting om de... Nei jeg blir ordentlig forbanna...😷 Velskrevet og flott innlegg fra deg på tråden Kretabikinien jeg bestilte er den beste bikinien jeg noen sinne har hatt. Kroppen min bærer preg av fødsler og jeg er litt over gjennomsnittet i størrelsen min. De er dekkende og det passer meg ypperlig Da ser jeg bikinimodellene i kolleksjonen til SE passer for meg. SE har klart å en fin målsettingsgruppe for sin bikinikolleksjon og det er oss som har en voksen kropp. Jeg har sett de samme bildene av bikinimodellene som ble brukt og jeg la merke til at det var nedlatende ting om deres kropper som ble skrevet. Alle har vi forskjellige smak av hvordan vi ønsker at bikinier skal være. Noen ønsker å ha små bikinier mens andre ønsker slike bikinier som i kolleksjonen til SE. Jeg har lett etter passende bikini i butikker men ikke funnet en eneste som passer meg. Trusene var små og dekket ikke det jeg ønsket. Bikinioverdelene var stramme og ubehagelige. Så kom jeg over SE sin kolleksjon og jeg så modellene som hadde på seg bikiniene. Jeg var ikke sent om å bestille meg en. Nå lurer jeg på om jeg skal kjøpe meg en til slik at jeg har en å bytte med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
10ur Skrevet 11. juli 2021 #1620 Del Skrevet 11. juli 2021 Bikinien er ikke noe for meg dessverre, slank med små pupper. Men Jeg syns det er vel å bra at flere står frem og viser at de er fornøyde med kroppen sin. Samme med yummymummy. Og disse er vel gode forbilder til en viss grad. Men til tider syns jeg det bare blir så jævlig påtatt, jeg blir like lei av å se flesk hoppe opp å ned som om sophie Elise eller Isabel raad står foran speilet og digger seg selv med store pupper og midjer som barbie. kan man ikke komme seg opp å frem i sosiale medier uten at det skal handle om kroppen?? 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå