Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Blomstene1234 skrev (1 time siden):

Les tilsvarene før du svarer de samme tingene på repeat. Snapchat er ikke temaet som ble diskutert her, så at du får til at jeg bortforklarer er imponerende! 

Snik reklamen foregår på Snapchat, eller hva??? 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Verba
Skrevet
Chroma skrev (1 time siden):

Det er jo helt tydelig at hun filmer det bare for å vise et poeng. 

Ja, det er det. 

Skrevet
Sharpa VinterBerg skrev (7 minutter siden):

Snik reklamen foregår på Snapchat, eller hva??? 

Det er ingen som har motsagt deg på at det er snikreklame på Snapchat. Men det var ikke det som ble diskutert og var lagt ut bilder fra. Det var reklamemerking på Careless sin Instagram konto. Nå orker jeg ikke prøve å forklare det for deg flere ganger, du vil ikke forstå. Kun ett spor det går i, og det er lite konstruktivt for tråden her. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
elskersommer skrev (3 timer siden):

Det er tydelig at hun leser her inne

Det har hun gjort ganske lenge. Hun er nok en av forsvareren her inne og😊 

• Liker 8
  • Nyttig 10
Skrevet (endret)

Vet ikke med dere, men med tanke på alt som er komt frem rundt hvordan de fant tilbake til hverandre, synes jeg ho kunne spart seg for dette. Virker som ho stadig vekk kommer med stikk til V sin eks. 

Kilde: Sara Emilie Tandberg, instagram. 

25B21897-F4D7-4FDA-92D1-62AFB8D67C94.jpeg

D1372FAA-DBD8-4A1C-A551-94766BAE26EA.jpeg

Endret av L0tta
  • Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet
L0tta skrev (2 minutter siden):

Vet ikke med dere, men med tanke på alt som er komt frem rundt hvordan de fant tilbake til hverandre, synes jeg ho kunne spart seg for dette. Virker som ho stadig vekk kommer med stikk til V sin eks. 

Føler mer at hun prøver å overbevise seg selv mer enn noe annet.

Veldig "bygda" av henne å bare resirkulere kjærester enn å satse på noe nytt.

• Liker 17
  • Nyttig 2
Skrevet
J.. skrev (Akkurat nå):

Føler mer at hun prøver å overbevise seg selv mer enn noe annet.

Veldig "bygda" av henne å bare resirkulere kjærester enn å satse på noe nytt.

Virker veldig tilgjort. Jo mer ho forteller, jo mer sikker blir jeg på at ting ikke er så bra. 

• Liker 18
  • Nyttig 3
Skrevet
L0tta skrev (Akkurat nå):

Virker veldig tilgjort. Jo mer ho forteller, jo mer sikker blir jeg på at ting ikke er så bra. 

Den historien høres like sannsynlig ut som at Caroline Berg Eriksen og mannen møttes tilfeldig i en park da hundene deres møtte hverandre og hundene fant tonen og bie venner…..også levde de alle fire lykkelig sammen. The end. Skikkelig Disney 

Var V singel da han og Sara ble sammen?

• Liker 19
  • Nyttig 6
Gjest Sprite
Skrevet
L0tta skrev (17 minutter siden):

Hvordan er dette stikk til eksen hans? Virker mer som om hun skal legge frem en kjærlighetshistorie som er perfekt og selv om livet skjedde så glemte hun han aldri. Virker mer som stikk til sin egen eks. 

Skrevet
skruf skrev (39 minutter siden):

Den historien høres like sannsynlig ut som at Caroline Berg Eriksen og mannen møttes tilfeldig i en park da hundene deres møtte hverandre og hundene fant tonen og bie venner…..også levde de alle fire lykkelig sammen. The end. Skikkelig Disney 

Var V singel da han og Sara ble sammen?

Godt spørsmål.. 

• Liker 3
  • Nyttig 14
Skrevet

Jeg er slem å tipper det er slutt innen få år. Det er litt som det ble beskrevet i et veldig godt innlegg over her. Han er en passiv aktør, nesten som en donor å regne. Det gikk nok litt for fort i svingene gitt. 

• Liker 12
  • Nyttig 14
Gjest Sprite
Skrevet

Det er en grunn for at man bør pludre med babyen innenfor husets 4 vegger og/eller sammen med familie og venner. 
Eller er det bare hun som gjør den pludringa så jææææævla klein? Lenge siden hun har hatt baby? Eller hva faen. Måtte bare trykke meg gjennom. 

Skrevet
Sprite skrev (Akkurat nå):

Det er en grunn for at man bør pludre med babyen innenfor husets 4 vegger og/eller sammen med familie og venner.

Nå får du gi deg.

Man skal ikke kommunisere med spedbarnet sitt offenlig fordi "det ser teit ut"?

Skjerpings..

Teit å filme for så å poste på snap,helt enig.

Men det du nevner er noe helt annet.

• Liker 11
  • Nyttig 3
Gjest Sprite
Skrevet
J.. skrev (9 timer siden):

Nå får du gi deg.

Man skal ikke kommunisere med spedbarnet sitt offenlig fordi "det ser teit ut"?

Skjerpings..

Teit å filme for så å poste på snap,helt enig.

Men det du nevner er noe helt annet.

Hvorfor skal jeg gi meg? Høres helt idiotisk ut. 
Hadde aldri falt meg inn å filme det å lagt det ut så alle kunne se. At du syns det er greit er jo deg, jeg syns det er jævla kleint å se på! 

Skrevet

Jeg er nok ikke alene om å synes at det gikk veldig fort i svingene, greit nok de kjente hverandre fra før av og hadde et lite forhold når de var 15 år gamle. Men helt ærlig, man er ikke den samme som man var når man var 15 og som 30 åring. De fleste inkludert meg hadde nok brukt litt tid på å bli ''kjent på nytt'' om jeg hadde falt tilbake til exen min fra ungdomsårene 15 år tilbake i tid. Jeg sier ikke at jeg ikke tror på historien fra hennes side, men jeg føler at helt siden hun ble sammen med V har hun romantisert forholdet deres noe veldig. Hun var jo tross alt sammen med R i 10 år, forlovet seg med han og fikk to barn sammen med han..R har vel på et eller annet tidspunkt tatt plassen som ''drømmemann''? 

• Liker 14
  • Nyttig 12
Skrevet
Missmischief skrev (5 minutter siden):

Jeg er nok ikke alene om å synes at det gikk veldig fort i svingene, greit nok de kjente hverandre fra før av og hadde et lite forhold når de var 15 år gamle. Men helt ærlig, man er ikke den samme som man var når man var 15 og som 30 åring. De fleste inkludert meg hadde nok brukt litt tid på å bli ''kjent på nytt'' om jeg hadde falt tilbake til exen min fra ungdomsårene 15 år tilbake i tid. Jeg sier ikke at jeg ikke tror på historien fra hennes side, men jeg føler at helt siden hun ble sammen med V har hun romantisert forholdet deres noe veldig. Hun var jo tross alt sammen med R i 10 år, forlovet seg med han og fikk to barn sammen med han..R har vel på et eller annet tidspunkt tatt plassen som ''drømmemann''? 

Hun pratet om det igår.

Skrevet

Uff, jeg har bare sånn dårlig følelse over alt dette her rundt SE.

Har så mye jeg skulle sagt, men vet ikke helt hvor man skal starte.

Det er som flere her skriver, mye jobb og lite fokus på barna, i hvertfall utifra det vi blir presentert. Utlevering av informasjon som etter min mening skulle vært innenfor husets fire vegger (eller nærmeste vennekrets). Det er klaging over det ene og det andre. Ja jeg forstår man er sliten osv, men da må man prioritere. Logge av og komme seg til hektene.

Husker for lenge siden da SE var en morsom dame som spredde mye glede og humor når hun dukket opp på Instagram. Nå er det bare trist å se.

• Liker 12
  • Nyttig 12
Gjest LudaLi
Skrevet
Bibbi_ skrev (21 timer siden):

Han tenker vel penger han å da.. det er jo det babyen brukes til, mer cash inn. 

Tenker akkurat det samme som deg. Alt koker ned til penger.

Gjest LudaLi
Skrevet
Klementine skrev (15 timer siden):

Jeg er slem å tipper det er slutt innen få år. Det er litt som det ble beskrevet i et veldig godt innlegg over her. Han er en passiv aktør, nesten som en donor å regne. Det gikk nok litt for fort i svingene gitt. 

Hun var så opphengt i å skulle bli gravid igjen. R ville ikke ha flere barn med henne.  Graviditeten ble i aller høyeste grad brukt for å markedsføre bedriften hennes. Han har ikke mye han skulle sagt, helt tydelig hvem som er sjefen for å så det sånn. 

Skrevet
J.. skrev (50 minutter siden):

Hun pratet om det igår.

Ja, jeg synes det var fint at R ble nevnt. Tidligere har hun uttalt og beskrevet ting rundt forholdet til R og forholdet mellom henne og V litt klønete føler jeg. Som om det bare er V som har vært drømmemannen hennes helt siden de møttes og at det først var når de ble sammen igjen at brikkene falt helt på plass. R vil nok alltid ha en spesiell plass i hjertet hennes, han er jo tross alt pappaen til to av barna hennes. Nå ble det dypt her, men er sånn jeg ser det i hvert fall. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...