Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

allesote skrev (1 time siden):

Hva gjorde hun? Jeg følger henne ikke

Lurte venninna som var bortreist til å låne leiligheten hennes til jobb for å male store deler av den, kjøpe ny seng, møbler og dekor til hele stua. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonym 77

Ingen tvil om at det var fint gjort av henne men hvorfor legge det ut på Instagram? Får litt bismak av dette. Liker ikke slike selvskryt innlegg. Se på meg så fantastisk jeg er etc. Dette burde de holdt for seg selv. Føler ofte folk på some bare skal fremhevet hvor flott og fantastisk de er. Synest det er innafor å være stolt av seg selv men får være måte på selvskryt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym 77 skrev (3 timer siden):

Ingen tvil om at det var fint gjort av henne men hvorfor legge det ut på Instagram? Får litt bismak av dette. Liker ikke slike selvskryt innlegg. Se på meg så fantastisk jeg er etc. Dette burde de holdt for seg selv. Føler ofte folk på some bare skal fremhevet hvor flott og fantastisk de er. Synest det er innafor å være stolt av seg selv men får være måte på selvskryt. 

Hun legger det sikkert ut fordi materialene er sponsa og det er en del av avtalen å dele? 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gasellen skrev (1 time siden):

Hun legger det sikkert ut fordi materialene er sponsa og det er en del av avtalen å dele? 

Var det sponsa da? Så ikke noe reklamemerking. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym 77 skrev (6 timer siden):

Av samme grunn som at alle legger ut diverse bilder pp feks oppussings grupper på fb og lignende, det handler om behovet for å få likes og skryt…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym 77 skrev (7 timer siden):

Enig med deg. Jeg har en venninne som fikk pusset opp av huset av noen venner,,ingen av vennene la det ut. Men hun la ut og takket etterhvert 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Anonym 77 skrev (7 timer siden):

Det er jo bare spekulasjon da. Ærlig talt! Her overrasker hun venninnen sin og jammen klarer ikke noen å vri dette til noe negativt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gasellen skrev (3 timer siden):

Da burde hun ha merket som reklame hverfall 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (11 minutter siden):

Det er jo bare spekulasjon da. Ærlig talt! Her overrasker hun venninnen sin og jammen klarer ikke noen å vri dette til noe negativt. 

Enig med deg! Hvis til og med dette skal rakkes ned på, så er det jo ikke mulig å gjøre dere fornøyde. Dette var kun gjort for å glede og overraske ei venninne! Det var jo flere venninner som var med og malte og holdt på også. Akkurat dette syns jeg dere skal holde dere for gode til å rakke ned på, det var ikke vanskelig å se hvor glad venninna hennes ble. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (13 minutter siden):

Da burde hun ha merket som reklame hverfall 

Det var ikke sponsa, nei… 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene Mari er jammen heldig!🙂 Ikke så lenge siden Sara overrasket henne med å legge dekorasjonsfolie over hele kjøkkenbenken og pyntet med litt nytt stæsj 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Smurfii skrev (1 time siden):

Lene Mari er jammen heldig!🙂 Ikke så lenge siden Sara overrasket henne med å legge dekorasjonsfolie over hele kjøkkenbenken og pyntet med litt nytt stæsj 

Slike venninner må en ta vare på ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Coleus skrev (3 timer siden):

Enig med deg! Hvis til og med dette skal rakkes ned på, så er det jo ikke mulig å gjøre dere fornøyde. Dette var kun gjort for å glede og overraske ei venninne! Det var jo flere venninner som var med og malte og holdt på også. Akkurat dette syns jeg dere skal holde dere for gode til å rakke ned på, det var ikke vanskelig å se hvor glad venninna hennes ble. 

Selvsagt ble hun glad, det er ingen som sier noe på at hun har gjort det for det er kjempesnilt, men hvorfor må det ut på kanalene hennes .

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok fint gjort og venninnen ble sikkert glad, men jeg syns slikt er litt "cringe". Men hun deler så klart det på sine sosiale medier fordi hun er den hun er, hun deler jo av hverdagen sin og dette er jo en stor ting hun har gjort. Det hadde vært mye merkeligere om hun ikke delte det. Men jeg undrer om det også er litt av grunnen til at hun nettopp gjorde det, fordi det er en litt stor ting å bruke 🤷🏼‍♀️ Vi får se om det kommer litt reklame-innlegg i fremtiden, som hun "glemte" å merke denne runden. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var snilt gjort og pusse opp for veninna. Enten det var spons/content eller bare for å være grei. 

Det var raust. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er pr kåt som få. Men enda viktigere, tenker hun miljø i det hele tatt?! Det huset der er STAPPA med ting og klær og Gud vet ka. Har seriøst aldri sett noen med mer klær enn hun der. Å det sier litt, for min søster er rimelig ille🤪. Men altså.. fatter ikke at det går Ann en gang. Å ville leve i et evig kaos er også en ting🙄

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken88
Alex_rude skrev (21 timer siden):

Hun er pr kåt som få. Men enda viktigere, tenker hun miljø i det hele tatt?! Det huset der er STAPPA med ting og klær og Gud vet ka. Har seriøst aldri sett noen med mer klær enn hun der. Å det sier litt, for min søster er rimelig ille🤪. Men altså.. fatter ikke at det går Ann en gang. Å ville leve i et evig kaos er også en ting🙄

Skimtet et par kjoler med prislappen på som hun bare hadde kastet opp på en haug med alt mulig annet på datteren sitt rom. Kanskje like greit Robin gikk med på å la henne beholde huset, ha det så rotete og kaos i en liten leilighet hadde ikke funket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Frøken88 skrev (1 time siden):

Skimtet et par kjoler med prislappen på som hun bare hadde kastet opp på en haug med alt mulig annet på datteren sitt rom. Kanskje like greit Robin gikk med på å la henne beholde huset, ha det så rotete og kaos i en liten leilighet hadde ikke funket. 

Synes slik kritikk av SE er unødvendig og usaklig. Det har ikke noe med SE som bedrift å gjøre men personen SE. 

Det et helt i orden at en ikke har sansen for en influencer men å gi usaklig kritikk er ikke greit slik mange gjør på tråden her inne. 

Det er ikke bare SE i dagens samfunn som har huset fullt av ting de ikke trenger. Jeg snakker her for meg selv og huset vårt ser ut som en slagmark til tider.... 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trude4
Heartgirl skrev (5 minutter siden):

Synes slik kritikk av SE er unødvendig og usaklig. Det har ikke noe med SE som bedrift å gjøre men personen SE. 

Det et helt i orden at en ikke har sansen for en influencer men å gi usaklig kritikk er ikke greit slik mange gjør på tråden her inne. 

Det er ikke bare SE i dagens samfunn som har huset fullt av ting de ikke trenger. Jeg snakker her for meg selv og huset vårt ser ut som en slagmark til tider.... 😛 

Enig med deg. Eg har prøvd å sitte på armene lenge nå. Men det er så masse usmakelig her på kvinneguiden. Blir sinna mange ganger 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...