Gjest Heartgirl Skrevet 3. juli 2021 #1561 Del Skrevet 3. juli 2021 Snupps66 skrev (4 timer siden): djisses, du er klar over at vi mennesker er igjennom ett godt spenn av følelser hver dag eller? Så man kan faktisk være lei seg uten å gråte hele tiden. Derav utrykket.. «Gått tom for tårer».. «Smiler gjennom tår». Ja, for man kan smile, le, snakke, eller gjøre andre ting enn å se sørgelig ut. Jeg f.eks har en venn som mistet sin mann nylig. Og vet du, i går lo hun.. HUN LO!!! Altså, tenk å være så ufyselig da. Å le når du har mistet din egen mann... ( du ville aldri sagt sånt til din egen venn, ville du?!! ) Altså, seriøst folkens, kritikk er en ting. Men smålig uvitende dømming, come on!!! Fordi du så 3 sekunder av Robin, mener du han føler sånn eller sånn. Hva vet vel du om det?! Og folk i kriser trenger venner, og de man har. Kanksje av naturlig grunner hun «flyr frem og tilbake».. Vi kan alle mene hva vi vil, og jeg støtter absolutt ikke alt hun gjør. Men er man en 10-åring eller voksne folk her inne eller?!!! Hun gjør så godt hun kan, men hun er ikke ett supermenneske altså. Og det er jommen ikke lett å være kvinne i dag, med så mange kvinnfolk som tråkker hverandre ned der ute. Bra skrevet og enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 3. juli 2021 #1562 Del Skrevet 3. juli 2021 Birdo skrev (18 timer siden): Det er ingen som har sagt noe om at det ikke kan kritiseres. Problemet var at noen la ut et bilde av en som hadde kjøpt settet og delt det til Sara, også rakket ned på hvordan produktet satt på personen. DET er ikke greit. Si hva man vil om selve produktet, men ikke ta bilde av en utenforstående å rakk ned på hvordan personen ser ut med klærne på. Nemlig der sa du det. Jeg la merke til det samme jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 3. juli 2021 #1563 Del Skrevet 3. juli 2021 Kan si det sånn da. At når man ikke foreløpig har sett en eneste en bikinien har vært flatterende på, så har man kanskje ikke truffet helt. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 3. juli 2021 #1564 Del Skrevet 3. juli 2021 Nussepus skrev (5 minutter siden): Kan si det sånn da. At når man ikke foreløpig har sett en eneste en bikinien har vært flatterende på, så har man kanskje ikke truffet helt. Jeg har bestilt Kreta, og gleder meg til å få den 😊 Dette var de fineste bikiniene jeg har sett på mange år 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heavyheart Skrevet 3. juli 2021 #1565 Del Skrevet 3. juli 2021 Har ikke inntrykk av at man har rakket ned på kroppene. Trusa er jo fullstendig feildesignet i nedre del. Første bud er vel å ikke legge stram sømkant rundt låråpningene. Trusa er grei ellers, men den stramme kanten ødelegger alt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 3. juli 2021 #1566 Del Skrevet 3. juli 2021 heavyheart skrev (1 minutt siden): Har ikke inntrykk av at man har rakket ned på kroppene. Trusa er jo fullstendig feildesignet i nedre del. Første bud er vel å ikke legge stram sømkant rundt låråpningene. Trusa er grei ellers, men den stramme kanten ødelegger alt. Alt spørs hvilken kroppsfasong man har. Jeg er ikke skapt til å ha små bikinitruser for jeg vil ha dem store. Det samme gjelder bikinioverdel også. Jo større jo bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 3. juli 2021 #1567 Del Skrevet 3. juli 2021 heavyheart skrev (4 minutter siden): Har ikke inntrykk av at man har rakket ned på kroppene. Trusa er jo fullstendig feildesignet i nedre del. Første bud er vel å ikke legge stram sømkant rundt låråpningene. Trusa er grei ellers, men den stramme kanten ødelegger alt. Det var en kommentar på et bilde som ble delt hvor en eller annen kommenterte kroppen til vedkommende på en litt negativ måte og ikke selve bikinien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 3. juli 2021 #1568 Del Skrevet 3. juli 2021 heavyheart skrev (23 minutter siden): Har ikke inntrykk av at man har rakket ned på kroppene. Trusa er jo fullstendig feildesignet i nedre del. Første bud er vel å ikke legge stram sømkant rundt låråpningene. Trusa er grei ellers, men den stramme kanten ødelegger alt. Nussepus skrev (34 minutter siden): Kan si det sånn da. At når man ikke foreløpig har sett en eneste en bikinien har vært flatterende på, så har man kanskje ikke truffet helt. Enig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisevt Skrevet 3. juli 2021 #1569 Del Skrevet 3. juli 2021 Poyse skrev (På 2.7.2021 den 10.08): Det er en ting jeg ikke skjønner 🤔 Hvis de er så fantastisk gode venner, og det ikke er noen nye inne i bildet, kunne de vel for pokker holdt ut noen år til! For barnas skyld. Enhver barnepsykolog vet at et brudd påvirker barna mye, selv om foreldrene er venner og samarbeider bra. De sover jo uansett på hvert sitt rom. At de har tenkt på det lenge tror jeg er bare tull! Hadde det ikke vært for Corona, hadde de allerede vært gift nå! Som skilsmissebarn så syns jeg det var fantastisk at de skilte seg når jeg var såpass liten. Jeg var to-tre, men det er enklere at de skiller seg når man er små enn når man er ti-tolv+. Det er også bedre at de flytter fra hverandre som venner enn at de venter noen år og blir uvenner. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken88 Skrevet 4. juli 2021 #1570 Del Skrevet 4. juli 2021 Snupps66 skrev (22 timer siden): djisses, du er klar over at vi mennesker er igjennom ett godt spenn av følelser hver dag eller? Så man kan faktisk være lei seg uten å gråte hele tiden. Derav utrykket.. «Gått tom for tårer».. «Smiler gjennom tår». Ja, for man kan smile, le, snakke, eller gjøre andre ting enn å se sørgelig ut. Jeg f.eks har en venn som mistet sin mann nylig. Og vet du, i går lo hun.. HUN LO!!! Altså, tenk å være så ufyselig da. Å le når du har mistet din egen mann... ( du ville aldri sagt sånt til din egen venn, ville du?!! ) Altså, seriøst folkens, kritikk er en ting. Men smålig uvitende dømming, come on!!! Fordi du så 3 sekunder av Robin, mener du han føler sånn eller sånn. Hva vet vel du om det?! Og folk i kriser trenger venner, og de man har. Kanksje av naturlig grunner hun «flyr frem og tilbake».. Vi kan alle mene hva vi vil, og jeg støtter absolutt ikke alt hun gjør. Men er man en 10-åring eller voksne folk her inne eller?!!! Hun gjør så godt hun kan, men hun er ikke ett supermenneske altså. Og det er jommen ikke lett å være kvinne i dag, med så mange kvinnfolk som tråkker hverandre ned der ute. Det at du sammenligner dette med et dødsfall er jo helt på jordet i seg selv. Og du skal ikke snakke så høyt om følelser, du vet tydeligvis ikke at det er vanligere enn man tror å le i vanskelige situasjoner, det kan være en måte å beskytte seg fra vonde følelser på. Greit du forsvarer Sara, men hold deg saklig. Og av respekt, ikke sammenlign dette med et dødsfall! DJISES Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 4. juli 2021 #1571 Del Skrevet 4. juli 2021 Frøken88 skrev (5 minutter siden): Det at du sammenligner dette med et dødsfall er jo helt på jordet i seg selv. Og du skal ikke snakke så høyt om følelser, du vet tydeligvis ikke at det er vanligere enn man tror å le i vanskelige situasjoner, det kan være en måte å beskytte seg fra vonde følelser på. Greit du forsvarer Sara, men hold deg saklig. Og av respekt, ikke sammenlign dette med et dødsfall! DJISES hun sammenlignet det jo ikke!! Hun satte det på spissen med å nevne venninna! var ingen sammenligning!!! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snupps66 Skrevet 4. juli 2021 #1572 Del Skrevet 4. juli 2021 Frøken88 skrev (15 minutter siden): Det at du sammenligner dette med et dødsfall er jo helt på jordet i seg selv. Og du skal ikke snakke så høyt om følelser, du vet tydeligvis ikke at det er vanligere enn man tror å le i vanskelige situasjoner, det kan være en måte å beskytte seg fra vonde følelser på. Greit du forsvarer Sara, men hold deg saklig. Og av respekt, ikke sammenlign dette med et dødsfall! DJISES Hva med å lese det jeg skriver en gang til, også prøver du å legge til velviljen ?! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 4. juli 2021 #1573 Del Skrevet 4. juli 2021 Poyse skrev (På 2.7.2021 den 10.08): Det er en ting jeg ikke skjønner 🤔 Hvis de er så fantastisk gode venner, og det ikke er noen nye inne i bildet, kunne de vel for pokker holdt ut noen år til! For barnas skyld. Enhver barnepsykolog vet at et brudd påvirker barna mye, selv om foreldrene er venner og samarbeider bra. De sover jo uansett på hvert sitt rom. At de har tenkt på det lenge tror jeg er bare tull! Hadde det ikke vært for Corona, hadde de allerede vært gift nå! Mine foreldre skilte seg når jeg var 16. jeg ble helt fucka av det. Selv om jeg var "stor". det å miste barndomshjemmet og røttene i en veldig sårbar tid var det verste. Ingenting var som det skulle være. Jeg missunte dem som hadde vokst opp som skillsmissebarn og ikke husket noe fra tiden før to hjem. Men siden jeg "var så stor" forventet alle at jeg skulle greie deale med det. Jeg skulle jo flytte på hybel uansett. Få det gjort sier jeg bare. Mens ungene er så små som mulig. Nå skal jo Sara beholde barndomshjemmet deres og Robin skal bo bare noen steinkast unna. Med litt flaks vokser ikke disse ungene opp og blir like store vrak med trust issues som meg.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BunnyChester Skrevet 4. juli 2021 #1574 Del Skrevet 4. juli 2021 Gasellen skrev (1 time siden): Mine foreldre skilte seg når jeg var 16. jeg ble helt fucka av det. Selv om jeg var "stor". det å miste barndomshjemmet og røttene i en veldig sårbar tid var det verste. Ingenting var som det skulle være. Jeg missunte dem som hadde vokst opp som skillsmissebarn og ikke husket noe fra tiden før to hjem. Men siden jeg "var så stor" forventet alle at jeg skulle greie deale med det. Jeg skulle jo flytte på hybel uansett. Få det gjort sier jeg bare. Mens ungene er så små som mulig. Nå skal jo Sara beholde barndomshjemmet deres og Robin skal bo bare noen steinkast unna. Med litt flaks vokser ikke disse ungene opp og blir like store vrak med trust issues som meg.. Jeg var også 16 når foreldrene mine skilte seg, og de var absolutt ikke gode venner mot slutten. Jeg burde ha sett det komme, men jeg trodde det var normal voksen-oppførsel slik de var med hverandre 🤷🏼♀️ Det er lett å være gode venner en stund. Om man må leve i et ulykkelig forhold over tid endrer det seg. Ingen bør leve i et ulykkelig forhold. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 4. juli 2021 #1575 Del Skrevet 4. juli 2021 For en fantastisk ting hun gjorde for bestevenninnen sin (ref.instagram, verdt å se). Ble helt rørt jeg ❤️ 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 4. juli 2021 #1576 Del Skrevet 4. juli 2021 Ugresset skrev (7 minutter siden): For en fantastisk ting hun gjorde for bestevenninnen sin (ref.instagram, verdt å se). Ble helt rørt jeg ❤️ Ja og det viser at SE er en omsorgsfull og godhjertet jente ❤ Slike influensere som SE liker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coleus Skrevet 4. juli 2021 #1577 Del Skrevet 4. juli 2021 Ugresset skrev (14 minutter siden): For en fantastisk ting hun gjorde for bestevenninnen sin (ref.instagram, verdt å se). Ble helt rørt jeg ❤️ Jaa! Hun er snill og god og vet virkelig hvordan hun skal glede de rundt seg. Rørende å se hvor glad venninna ble. 🥰 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 4. juli 2021 #1578 Del Skrevet 4. juli 2021 Ugresset skrev (2 timer siden): For en fantastisk ting hun gjorde for bestevenninnen sin (ref.instagram, verdt å se). Ble helt rørt jeg ❤️ Utrolig fint gjort, ble rørt selv ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 4. juli 2021 #1579 Del Skrevet 4. juli 2021 Hva gjorde hun? Jeg følger henne ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ruskejento Skrevet 4. juli 2021 #1580 Del Skrevet 4. juli 2021 allesote skrev (1 time siden): Hva gjorde hun? Jeg følger henne ikke Ho pussa opp hele kåken til bestevenninna sin. Ho var på hyttetur og visste ingenting. Sjukt rørende innlegg! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå