Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Gjest Chroma
10ur skrev (4 minutter siden):

Det jeg finner underlig er at hun skulle normalisere det at et par fint kunne ha hvert sitt soverom, tror kanskje ikke det var helt løsningen her. Sier ikke at det er grunnen til bruddet, men man kommer jo ikke akkurat nærmere hverandre ved å ikke dele soverom. 

Det er ikke alltid man kommer nærmere hverandre ved å dele soverom heller, om den ene ligger og irriterer seg og ikke får sove feks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BethD
Rotlefia skrev (10 timer siden):

Ok. Du oppfordrer oss til å avfølge. Du har avfulgt henne selv. Likevel fortsetter du å «følge» med på det hun legger ut. Ja, jo, skjønner…

Det stemmer! Det er godt å følge med på noen som irriterer deg, litt sånn på samme måte som å klø på et myggstikk! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (6 timer siden):

Det er ikke alltid man kommer nærmere hverandre ved å dele soverom heller, om den ene ligger og irriterer seg og ikke får sove feks. 

Helt enig! Helt ærlig, hadde vi hatt et ekstra soverom så hadde jeg nok til tider lagt meg der så jeg kunne fått en god natts søvn🤪. Men vi har 4 barn, så dårlig med ekstra soverom gitt😫

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (8 timer siden):

Ja, jeg syns det var rart.. Tenker at når barna ikke lenger sover sammen med foreldrene så er det vell som regel best at man sover sammen og "endelig" får den nærheten tilbake.  men selvfølgelig alle er forskjellig.😳

10ur skrev (8 timer siden):

Det jeg finner underlig er at hun skulle normalisere det at et par fint kunne ha hvert sitt soverom, tror kanskje ikke det var helt løsningen her. Sier ikke at det er grunnen til bruddet, men man kommer jo ikke akkurat nærmere hverandre ved å ikke dele soverom. 

Dere sitter ikke på fasiten om hvordan man som par skal oppføre seg i eget hjem. Noen liker å sove alene, og om man sover bedre slik er dèt det viktigste. Jeg tviler for at par som velger å ha separate rom, som det er mange fler enn Sara og Robin som gjør/gjorde, aldri ligger i samme seng for å kose, halvsover, pule og chille. De bare går hvert til sitt når det er tid for den dype nattesøvnen. Det hadde ikke funket for meg, men jeg kritiserer ikke de som tar valget. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
10ur skrev (9 timer siden):

Det er flere ektefeller som har separate soverom av ulike årsaker. Jeg kjenner flere av våre omgangsvenner som har separate soverom. Det er årsaker som at den ene ektefellen snorker, ektefellene jobber til ulike tider, samsoving med barna når de var små, at den ene ektefellen har søvnproblem og mye mer.

I mange tilfeller kan separate soverom være en fordel for forholdet. 

Ingen av våre omgangsvenner  har tatt skade av det. 

Endret av Heartgirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ting jeg ikke skjønner 🤔

Hvis de er så fantastisk gode venner, og det ikke er noen nye inne i bildet, kunne de vel for pokker holdt ut noen år til! For barnas skyld. Enhver barnepsykolog vet at et brudd påvirker barna mye, selv om foreldrene er venner og samarbeider bra. De sover jo uansett på hvert sitt rom. At de har tenkt på det lenge tror jeg er bare tull! Hadde det ikke vært for Corona, hadde de allerede vært gift nå!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poyse skrev (2 minutter siden):

Hvis de er så fantastisk gode venner, og det ikke er noen nye inne i bildet, kunne de vel for pokker holdt ut noen år til! For barnas skyld. Enhver barnepsykolog vet at et brudd påvirker barna mye, selv om foreldrene er venner og samarbeider bra. De sover jo uansett på hvert sitt rom. At de har tenkt på det lenge tror jeg er bare tull! Hadde det ikke vært for Corona, hadde de allerede vært gift nå!

Dette har vi ikke noe med så bare SHHHH

Det er jo selvsagt mye mer bak enn noen av oss vet. De deler ikke A L T

Endret av Anonyym97
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poyse skrev (10 minutter siden):

Holdt ut noen år til? Oi, kjære vene..

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10ur skrev (10 timer siden):

Det er veldig normalt å ikke sove sammen altså , ingen grunn til å tro det er årsak til brudd

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10ur skrev (10 timer siden):

Det er nok mer normalt enn du tror. 

Vi har speparate soverom, da vi har forskjellig søvnrytme,søvnbehov osv

Har det bedre sammen enn noen gang, i og med at vi begge får nok søvn, blir uthvilte og har mye mer energi. Som igjen gir mer overskudd til hverandre, det å være kjærester.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poyse skrev (1 time siden):

Hvorfor holde ut for barna om man ikke er sammen, har felles ønske for fremtiden osv. 

At man er gode venner betyr ikke at det er til det beste å dele hus og hjem.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken88

Syns Robin ser veldig lei seg ut av det man har fått se av han på snappene hun har lagt ut. Mens hun smiler og er glad, det blir så sinnsykt falskt. Ikke lenge siden hun satt foran kamera og holdt en lang muntlig avhandling og sippet, og nå er hun blid og glad som solen. Tror ikke dette bruddet gikk så hardt innpå henne som hun skal ha det til..Det at hun driver å flyr frem og tilbake til og fra hun Lene Mari er vel bare en unnskyldning for alt annet, hun har jo en unnskyldning for alt. En ting er i hvert fall sikkert og det er at alt denne dama foretar seg virker så himla lite gjennomtenkt, hver eneste gang! Spesielt dette bryllupet som hun snakket så storartet om for knappe et år siden, hvor fantastisk og flott det skulle bli. Jeg ler.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken88 skrev (30 minutter siden):

Syns Robin ser veldig lei seg ut av det man har fått se av han på snappene hun har lagt ut. Mens hun smiler og er glad, det blir så sinnsykt falskt. Ikke lenge siden hun satt foran kamera og holdt en lang muntlig avhandling og sippet, og nå er hun blid og glad som solen. Tror ikke dette bruddet gikk så hardt innpå henne som hun skal ha det til..Det at hun driver å flyr frem og tilbake til og fra hun Lene Mari er vel bare en unnskyldning for alt annet, hun har jo en unnskyldning for alt. En ting er i hvert fall sikkert og det er at alt denne dama foretar seg virker så himla lite gjennomtenkt, hver eneste gang! Spesielt dette bryllupet som hun snakket så storartet om for knappe et år siden, hvor fantastisk og flott det skulle bli. Jeg ler.. 

Tenk å sitte å le av andre har det vondt! Fy søren.. De har det bra sammen som bestevenner, det må da gå ann å ha det gøy og le likevell? Du ser en liten prosent av livet hennes og du tror likevell hun deler alt om hvordan hun har det?

Det er nok mye du ikke ser. Tenk litt på det!

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orly skrev (1 time siden):

Veldig spesielt å si man ikke kan mene noe om plagg som blir solgt , du mener aldri noe  om plagg i butikker ? Det er ikke en privatperson som selger denne bikinien og om hun ikke får høre hva folk ikke liker med den så kan hun jo ikke endre på noe da

Det er ingen som har sagt noe om at det ikke kan kritiseres. Problemet var at noen la ut et bilde av en som hadde kjøpt settet og delt det til Sara, også rakket ned på hvordan produktet satt på personen. DET er ikke greit. Si hva man vil om selve produktet, men ikke ta bilde av en utenforstående å rakk ned på hvordan personen ser ut med klærne på. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken88
mumrikk1 skrev (43 minutter siden):

Tenk å sitte å le av andre har det vondt! Fy søren.. De har det bra sammen som bestevenner, det må da gå ann å ha det gøy og le likevell? Du ser en liten prosent av livet hennes og du tror likevell hun deler alt om hvordan hun har det?

Det er nok mye du ikke ser. Tenk litt på det!

Jeg ler av andre som gjør seg til for å sanke sympati hos andre, men selvfølgelig. Uten følgerne hadde jo ikke hun hatt til livets opphold så at hun må dra litt ekstra på for å få det til å gå rundt, den ser jeg jo. Men jeg må få mene at jeg syns det er tragisk og falskt.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (58 minutter siden):

Det er ingen som har sagt noe om at det ikke kan kritiseres. Problemet var at noen la ut et bilde av en som hadde kjøpt settet og delt det til Sara, også rakket ned på hvordan produktet satt på personen. DET er ikke greit. Si hva man vil om selve produktet, men ikke ta bilde av en utenforstående å rakk ned på hvordan personen ser ut med klærne på. 

Word!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Birdo skrev (2 timer siden):

Vel nå var vel hun modell for kolleksjonen og da må det være lov å si den ikke sitter pent på

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BunnyChester skrev (13 timer siden):

Dere sitter ikke på fasiten om hvordan man som par skal oppføre seg i eget hjem. Noen liker å sove alene, og om man sover bedre slik er dèt det viktigste. Jeg tviler for at par som velger å ha separate rom, som det er mange fler enn Sara og Robin som gjør/gjorde, aldri ligger i samme seng for å kose, halvsover, pule og chille. De bare går hvert til sitt når det er tid for den dype nattesøvnen. Det hadde ikke funket for meg, men jeg kritiserer ikke de som tar valget. 

Har ikke kritisert henne for å gjøre det, men en stund var det veldig slik at hun egentlig anbefalte det til følgerne sine.  Så nei har aldri sagt jeg satt med fasiten heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken88 skrev (14 timer siden):

djisses, du er klar over at vi mennesker er igjennom ett godt spenn av følelser hver dag eller? Så man kan faktisk være lei seg uten å gråte hele tiden.  Derav utrykket.. «Gått tom for tårer».. «Smiler gjennom tår». 

Ja, for man kan smile, le, snakke, eller gjøre andre ting enn å se sørgelig ut. 

Jeg f.eks har en venn som mistet sin mann nylig. Og vet du, i går lo hun.. HUN LO!!!
Altså, tenk å være så ufyselig da. Å le når du har mistet din egen mann... ( du ville aldri sagt sånt til din egen venn, ville du?!!  )

Altså, seriøst folkens, kritikk er en ting. Men smålig uvitende dømming, come on!!! Fordi du så 3 sekunder av Robin, mener du han føler sånn eller sånn.  Hva vet vel du om det?! 
Og folk i kriser trenger venner, og de man har. Kanksje av naturlig grunner hun «flyr frem og tilbake»..

Vi kan alle mene hva vi vil, og jeg støtter absolutt ikke alt hun gjør. Men er man en 10-åring eller voksne folk her inne eller?!!! 

Hun gjør så godt hun kan, men hun er ikke ett supermenneske altså. Og det er jommen ikke lett å være kvinne i dag, med så mange kvinnfolk som tråkker hverandre ned der ute.

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...