Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Gjest BethD
Orly skrev (1 minutt siden):

Altså hun er influencer og nå har hun laget egen kolleksjon, da må det være lov å si hva man synes om plagget .

Her er det bare lov å skryte 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

BethD skrev (1 minutt siden):

Her er det bare lov å skryte 😂

Tydeligvis , man lærer ikke mye av å bare få skryt når man lager klesplagg

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
Orly skrev (1 minutt siden):

Tydeligvis , man lærer ikke mye av å bare få skryt når man lager klesplagg

Nei, å si man ikke liker det er ivertfall HELT på tryne 🤣 da burde man holde kjeft…. 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Bamalama skrev (34 minutter siden):

Hvis hun irriterer dere så forferdelig, hvorfor følger dere med på hun?? 
jeg blir helt flau av og lese hva dere skriver! Fikse håret er ikke å være fake, og tror heller ikke hun tenker at hun skal fikse håret fordi hun skal på «mannejakt»! Djeez. 

Og at dere legger ut bilder av folk som SUPERFINE i ny bikini for å så kommentere de kroppene- er SLEMT! 
De fleste her burde være flaue over egen oppførsel og skjerpe dere! 

Syns dere bikiniene er så fæle, la vær å kjøp. Syns dere Sara er irriterende, slutt og følg henne. 

Vi er MANGE som elsker henne og syns det er flott hun gjør så mye bra for mangfoldet. Om hun mister noen få damer fra kvinneguiden som skriver dritt, har ingenting å si. 

TAKK FOR MEG :) 

Støtter deg i kommentaren din 😊 Hun er en av de mest jordnære influenserne som finnes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken88
Bamalama skrev (42 minutter siden):

Hvis hun irriterer dere så forferdelig, hvorfor følger dere med på hun?? 
jeg blir helt flau av og lese hva dere skriver! Fikse håret er ikke å være fake, og tror heller ikke hun tenker at hun skal fikse håret fordi hun skal på «mannejakt»! Djeez. 

Og at dere legger ut bilder av folk som SUPERFINE i ny bikini for å så kommentere de kroppene- er SLEMT! 
De fleste her burde være flaue over egen oppførsel og skjerpe dere! 

Syns dere bikiniene er så fæle, la vær å kjøp. Syns dere Sara er irriterende, slutt og følg henne. 

Vi er MANGE som elsker henne og syns det er flott hun gjør så mye bra for mangfoldet. Om hun mister noen få damer fra kvinneguiden som skriver dritt, har ingenting å si. 

TAKK FOR MEG :) 

Hei du. :P Du kunne like godt sitert meg, for jeg ser du blant annet sikter til kommentaren min, og den står jeg 110% for! Jeg er sikkert en av få som har fulgt med  henne siden hun og Donna regjerte topplista på blogg.no i sin tid. I mine øyne er hun falsk og dobbeltmoralsk og det står jeg for og vet mange er enige med meg i. At du elsker henne får du står for, men du bør også innfinne deg med at vi er mange som iKKE gjør det. Bikiniene er ikke laget for alle kropper, de er nok mest laget for kroppen hennes selv, hun har store hofter og smal midje + hun har silikonpupper noe som igjen gjør at størrelsene i spesielt overdel virker helt fucka. Hun opptrer så falskt i det store og hele at om hun har gjør så mye bra for mangfoldet? Ikke i mine øyne i hvert fall. TAKK FOR MEG :) :) :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
Frøken88 skrev (1 minutt siden):

Hei du. :P Du kunne like godt sitert meg, for jeg ser du blant annet sikter til kommentaren min, og den står jeg 110% for! Jeg er sikkert en av få som har fulgt med  henne siden hun og Donna regjerte topplista på blogg.no i sin tid. I mine øyne er hun falsk og dobbeltmoralsk og det står jeg for og vet mange er enige med meg i. At du elsker henne får du står for, men du bør også innfinne deg med at vi er mange som iKKE gjør det. Bikiniene er ikke laget for alle kropper, de er nok mest laget for kroppen hennes selv, hun har store hofter og smal midje + hun har silikonpupper noe som igjen gjør at størrelsene i spesielt overdel virker helt fucka. Hun opptrer så falskt i det store og hele at om hun har gjør så mye bra for mangfoldet? Ikke i mine øyne i hvert fall. TAKK FOR MEG :) :) :)  

Takk 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼 Så enig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orly skrev (5 timer siden):

Altså hun er influencer og nå har hun laget egen kolleksjon, da må det være lov å si hva man synes om plagget .

Ikke det jeg skriver heller. Men og ta bilde av en annen og kommentere under det. « denne sitter ikke fint på hu» Ikke hyggelig. 
absolutt lov at alle ikke liker bikiniene. Har jeg heller ikke sagt noen ting på. Men er måten noen skriver på, som ikke er hyggelig for den som sitter og ser på bilde av seg selv og er fornøyd!

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (På 29.6.2021 den 6.11):

Hvorfor i HELV får hun vaksine nå? 

Altså jeg blir så satans provosert. Jeg jobber i barnehage, har ikke fått noe som helst tilbud engang. Hun som jobber hjemmefra får vaksine. VELDIG BRA PRIORITERINGER I DETTE LANDET. Jeg blir så sint!

Men det er jo ikke Sara sin feil. Det er forskjellig fra kommune til kommune med tanke på innbyggerantall. Jeg jobber i skolen, jeg har heller ikke fått vaksine, og vi har vært stengt eller vært på rødt nivå neste hele året. Men, jeg klikker ikke på en influencer som bor i en annen kommune, det politikerne man må rette kritikken mot. Om hun velger å ikke ta vaksinen, så får ikke du den noe tidligere for det. Det er lov å tenke litt før man kommenterer her inne...

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (På 29.6.2021 den 7.41):

Nei det er ikke det. Sier bare at prioriteringen er RÆVVA

Da kan du lage en egen tråd om det et annet sted...

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (På 25.6.2021 den 19.40):

Men altså. Alvorlig talt. Uansett hvordan bikinien ser ut. 
Jeg hadde aldri (og skjønner ærlig talt ikke at noen gjør det heller) betalt 800,- for en bikini?! Da bader jeg heller naken ass 

Kjøper bikini på Charge og Triumph, heldig hvis man kommer under tusenlappen for et sett. Kjøper ikke billig skrot som går i oppløsning fra billigkjedene.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
Maydis8 skrev (1 time siden):

Men det er jo ikke Sara sin feil. Det er forskjellig fra kommune til kommune med tanke på innbyggerantall. Jeg jobber i skolen, jeg har heller ikke fått vaksine, og vi har vært stengt eller vært på rødt nivå neste hele året. Men, jeg klikker ikke på en influencer som bor i en annen kommune, det politikerne man må rette kritikken mot. Om hun velger å ikke ta vaksinen, så får ikke du den noe tidligere for det. Det er lov å tenke litt før man kommenterer her inne...

Ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
Maydis8 skrev (59 minutter siden):

Kjøper bikini på Charge og Triumph, heldig hvis man kommer under tusenlappen for et sett. Kjøper ikke billig skrot som går i oppløsning fra billigkjedene.

Så kult for deg😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BethD skrev (På 30.6.2021 den 11.10):

Det blir bare falskere og falskere. For en som har bygget hele plattformen sin basert på å omfavne det naturlige med seg selv så blir dette så jævla dumt at jeg spyr. 
visste for lenge siden at dette ikke kom til å Holde lenge. 
Håper så mange som mulig avfølger… det har jeg gjort for lenge siden

Oh really? Du er over gjennomsnittet interessert i alt SE foretar seg. Først ut med «sladderet» her inne… lurer på hvor du da får informasjonen din fra? 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
Rotlefia skrev (29 minutter siden):

Oh really? Du er over gjennomsnittet interessert i alt SE foretar seg. Først ut med «sladderet» her inne… lurer på hvor du da får informasjonen din fra? 

Hun kommer opp daglig på discover siden på snap, jeg ser der? 
noe mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (32 minutter siden):

Hun kommer opp daglig på discover siden på snap, jeg ser der? 
noe mer?

Ok. Du oppfordrer oss til å avfølge. Du har avfulgt henne selv. Likevel fortsetter du å «følge» med på det hun legger ut. Ja, jo, skjønner…

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig tydelig at hun er her inne å leser.. håper dere fæle nedlatende mennesker her inne kunne PRØVD å oppført dere. 
Har dere ikke noe pent å si SÅ HOLD KJEFT. Ingen fortjener noe som dette.. menneskeheten er skummel

DEDCC370-005F-4A62-889C-165730945FEE.png

Endret av Anonyym97
Feil
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyym97 skrev (1 time siden):

Veldig tydelig at hun er her inne å leser.. håper dere fæle nedlatende mennesker her inne kunne PRØVD å oppført dere. 
Har dere ikke noe pent å si SÅ HOLD KJEFT. Ingen fortjener noe som dette.. menneskeheten er skummel

DEDCC370-005F-4A62-889C-165730945FEE.png

SÅ enig med deg! 🙌🏻

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg finner underlig er at hun skulle normalisere det at et par fint kunne ha hvert sitt soverom, tror kanskje ikke det var helt løsningen her. Sier ikke at det er grunnen til bruddet, men man kommer jo ikke akkurat nærmere hverandre ved å ikke dele soverom. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10ur skrev (1 minutt siden):

Det jeg finner underlig er at hun skulle normalisere det at et par fint kunne ha hvert sitt soverom, tror kanskje ikke det var helt løsningen her. Sier ikke at det er grunnen til bruddet, men man kommer jo ikke akkurat nærmere hverandre ved å ikke dele soverom. 

Ja, jeg syns det var rart.. Tenker at når barna ikke lenger sover sammen med foreldrene så er det vell som regel best at man sover sammen og "endelig" får den nærheten tilbake.  men selvfølgelig alle er forskjellig.😳

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...