Rosa Sitron Skrevet 26. juni 2021 #1481 Del Skrevet 26. juni 2021 On 6/25/2021 at 1:10 AM, Flettfrid said: Bikinien som skulle passe alle kropper, tror aldri jeg har sett en så misslykket bikinitruse før. Syns den satt veldig bra jeg. Den ligner veldig på den jeg har fra i fjor. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 26. juni 2021 #1482 Del Skrevet 26. juni 2021 23 hours ago, BethD said: Men altså. Alvorlig talt. Uansett hvordan bikinien ser ut. Jeg hadde aldri (og skjønner ærlig talt ikke at noen gjør det heller) betalt 800,- for en bikini?! Da bader jeg heller naken ass Jeg har ikke funnet bikini som passer til under 600 for toppen de siste årene. Så jeg syns 800 for et helt sett er billig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 26. juni 2021 #1483 Del Skrevet 26. juni 2021 Heartgirl skrev (8 timer siden): Det er ditt valg. Alle har forskjellige smak Jeg har bestilt meg for jeg synes de var fine. Hvilken endte du med? Jeg ventet for lenge for Kreta er utsolgt i xs nå🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 27. juni 2021 #1484 Del Skrevet 27. juni 2021 Gleder meg til å se håret hennes på Tirsdag, hun har satt av 7t hos frisøren..spent på hva hun skal gjøre😜💇🏻♀️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodflowers Skrevet 27. juni 2021 #1485 Del Skrevet 27. juni 2021 Smurfii skrev (7 timer siden): Gleder meg til å se håret hennes på Tirsdag, hun har satt av 7t hos frisøren..spent på hva hun skal gjøre😜💇🏻♀️ Første jeg tenkte var kreatin behandling. Tar ikke det ganske lang tid? Håper egentlig ikke det er det, for hun har jo snakket så mye om at hun vil bli flinkere til å omfavne krøllene sine. Men blir spennende å se 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 27. juni 2021 #1486 Del Skrevet 27. juni 2021 Bloodflowers skrev (21 minutter siden): Første jeg tenkte var kreatin behandling. Tar ikke det ganske lang tid? Håper egentlig ikke det er det, for hun har jo snakket så mye om at hun vil bli flinkere til å omfavne krøllene sine. Men blir spennende å se 😊 Jeg har vært gjennom en keratin extensions behandling og det tok et par timer ja..🤭 ja, syns hun kler veldig godt den lengden hun har nå, jeg😌✨ blir spennende å se ja!!🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 29. juni 2021 #1487 Del Skrevet 29. juni 2021 Hvorfor i HELV får hun vaksine nå? Altså jeg blir så satans provosert. Jeg jobber i barnehage, har ikke fått noe som helst tilbud engang. Hun som jobber hjemmefra får vaksine. VELDIG BRA PRIORITERINGER I DETTE LANDET. Jeg blir så sint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iansak Skrevet 29. juni 2021 #1488 Del Skrevet 29. juni 2021 I min kommune har de også begynt vaksinering av vår(den siste gruppa) nå.. og hvis hun i tillegg hsr satt seg på liste om at de bare kan ringe om det er ledig så får man også plutselig vaksine tidligere. Noen kommuner hsr vært raske og effektive med vaksinering andre ikke, akkurat dette er jo ikke hennes problem da 🤷♀️ 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 29. juni 2021 #1489 Del Skrevet 29. juni 2021 iansak skrev (1 time siden): I min kommune har de også begynt vaksinering av vår(den siste gruppa) nå.. og hvis hun i tillegg hsr satt seg på liste om at de bare kan ringe om det er ledig så får man også plutselig vaksine tidligere. Noen kommuner hsr vært raske og effektive med vaksinering andre ikke, akkurat dette er jo ikke hennes problem da 🤷♀️ Nei det er ikke det. Sier bare at prioriteringen er RÆVVA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leli7 Skrevet 29. juni 2021 #1490 Del Skrevet 29. juni 2021 BethD skrev (10 timer siden): Hvorfor i HELV får hun vaksine nå? Altså jeg blir så satans provosert. Jeg jobber i barnehage, har ikke fått noe som helst tilbud engang. Hun som jobber hjemmefra får vaksine. VELDIG BRA PRIORITERINGER I DETTE LANDET. Jeg blir så sint! Dette er vel ikke noe Sara Emilie har bestemt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 29. juni 2021 #1491 Del Skrevet 29. juni 2021 Leli7 skrev (Akkurat nå): Dette er vel ikke noe Sara Emilie har bestemt? Har jeg sagt det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leli7 Skrevet 29. juni 2021 #1492 Del Skrevet 29. juni 2021 BethD skrev (4 minutter siden): Har jeg sagt det? Tenkte mest på at du skrev det i denne tråden😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 29. juni 2021 #1493 Del Skrevet 29. juni 2021 Håååret!😍 wow! Hun kledde det✨ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happygilmore Skrevet 29. juni 2021 #1494 Del Skrevet 29. juni 2021 Smurfii skrev (6 minutter siden): Håååret!😍 wow! Hun kledde det✨ Jeg ser ikke forskjell, jeg... 😕 men så er jeg ikke veldig opptatt av hår, så godt mulig jeg er helt på bærtur. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 29. juni 2021 #1495 Del Skrevet 29. juni 2021 BethD skrev (13 timer siden): Hvorfor i HELV får hun vaksine nå? Altså jeg blir så satans provosert. Jeg jobber i barnehage, har ikke fått noe som helst tilbud engang. Hun som jobber hjemmefra får vaksine. VELDIG BRA PRIORITERINGER I DETTE LANDET. Jeg blir så sint! Nittedal er lengre fremme på vaksinering 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 29. juni 2021 #1496 Del Skrevet 29. juni 2021 (endret) happygilmore skrev (17 minutter siden): Jeg ser ikke forskjell, jeg... 😕 men så er jeg ikke veldig opptatt av hår, så godt mulig jeg er helt på bærtur. Litt lengre og noen lyse striper 🤦🏼♀️ Så nesten ikke forskjell selv Endret 29. juni 2021 av BethD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 29. juni 2021 #1497 Del Skrevet 29. juni 2021 happygilmore skrev (26 minutter siden): Jeg ser ikke forskjell, jeg... 😕 men så er jeg ikke veldig opptatt av hår, så godt mulig jeg er helt på bærtur. Jeg syns det ble forskjell, spesielt når man fikk se håret når hun står oppreist i videoen hun la ut på insta..🤭✨ Men hun bruker vel en del lys og redigerer kanskje litt på videoene før hun legger de ut så man kan jo bli litt lurt av det også.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 29. juni 2021 #1498 Del Skrevet 29. juni 2021 BethD skrev (23 minutter siden): Litt lengre og noen lyse striper 🤦🏼♀️ Så nesten ikke forskjell selv Skjønte ikke hva de har brukt 8 timer? Har hun kuret håret eller noe? 🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken88 Skrevet 29. juni 2021 #1499 Del Skrevet 29. juni 2021 Syns hun kler å ha det så mørkt som hun hadde det før besøket. Hadde hun lagt inn enda lysere striper hadde det på henne sett helt grusomt ut. Men hun prøver vel desperat å passe inn i gjengen sin bestående av Monica Nyhus, Sandra Lyng Haugen og bestevenninna Therese. Blondes have more fun, right? Sara skal jo på mannejakt hun nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodflowers Skrevet 29. juni 2021 #1500 Del Skrevet 29. juni 2021 Hun kledde fargen synes jeg. Men det ble ikke så stor forskjell, egentlig med tanke på at det var en så stor jobb. Men det var vel sponsa, så da gjør det vel ikke noe....Ble som jeg mistenkte kreatinbehandling. Skjønner jo at hun ikke kan ha sitt eget hår krøllete når hun skal ha extension, men nå har hun snakket så mye om å omfavne sitt naturlige, krøllete hår. Hun har også snakket om at hun vil være et godt forbilde for datteren sin med tanke på håret. Da blir det litt dobbeltmoralsk synes jeg. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå