m1n Skrevet 25. juni 2021 #1461 Del Skrevet 25. juni 2021 Skammelig å kommentere kroppene til andre som lett kan finne denne tråden. Jeg likte bikiniene, har bestilt Santorini. Gleder meg til å prøve! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 25. juni 2021 #1462 Del Skrevet 25. juni 2021 m1n skrev (55 minutter siden): Skammelig å kommentere kroppene til andre som lett kan finne denne tråden. Jeg likte bikiniene, har bestilt Santorini. Gleder meg til å prøve! Hvor er kroppene diskutert? Jeg har kun sett diskusjon ang plaggene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m1n Skrevet 25. juni 2021 #1463 Del Skrevet 25. juni 2021 BethD skrev (48 minutter siden): Hvor er kroppene diskutert? Jeg har kun sett diskusjon ang plaggene? De sitter jo på mennesker som er fornøyd selv med plagget. Kommer de inn på kg blir det diskutert hvor lite flatterene det er… 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 25. juni 2021 #1464 Del Skrevet 25. juni 2021 m1n skrev (9 minutter siden): De sitter jo på mennesker som er fornøyd selv med plagget. Kommer de inn på kg blir det diskutert hvor lite flatterene det er… Plagget er jo ikke flatterende uansett hvem det er på!!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m1n Skrevet 25. juni 2021 #1465 Del Skrevet 25. juni 2021 BethD skrev (3 minutter siden): Plagget er jo ikke flatterende uansett hvem det er på!!? Såpass! Da får jeg leve med å gå uflatterende rundt på stranden i sommer! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BunnyChester Skrevet 25. juni 2021 #1466 Del Skrevet 25. juni 2021 BethD skrev (27 minutter siden): Plagget er jo ikke flatterende uansett hvem det er på!!? Hva er problemet med trusa? Det er jo sånn de lager bikinitruse i dag, med folder og høyt liv. Den ligner veldig på både Cubus, Kappahl og Lindex sine, og helt sikkert en billion andre 🤷🏼♀️ At det ikke er deres smak er èn ting, men trusa er jo helt fin den. Men jeg kjøper den heller på Lindex. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 25. juni 2021 #1467 Del Skrevet 25. juni 2021 Jeg vurderer å kjøpe kreta🥰 fremdeles inne i min str. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iansak Skrevet 25. juni 2021 #1468 Del Skrevet 25. juni 2021 BunnyChester skrev (2 timer siden): Hva er problemet med trusa? Det er jo sånn de lager bikinitruse i dag, med folder og høyt liv. Den ligner veldig på både Cubus, Kappahl og Lindex sine, og helt sikkert en billion andre 🤷🏼♀️ At det ikke er deres smak er èn ting, men trusa er jo helt fin den. Men jeg kjøper den heller på Lindex. Problemet slik jeg ser trusa på de jeg har sett den er at det ikke er noe «hold» i selve stoffet, den strammer kun rundt lårene og rundt midjen der det er en søm eller strikk eller hva det er. Andre bikinitruser som jeg har som er slik har mer hold i hele trusa. Dette går på passform selve designet er helt fint og helt vanlig. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 25. juni 2021 #1469 Del Skrevet 25. juni 2021 Buksa fremstår løs og for høy på livet sånn at rumpa varer i en evighet. Det hadde vært bedre dersom den var noe lavere eller muligheten for å brette ned feks. I tillegg så er det jo som Iansak sier manglende hold. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 25. juni 2021 #1470 Del Skrevet 25. juni 2021 Flott for SE at hun opplever mestring og suksess med bikinikolleksjonen sin, og at de er designet med tanke på mangfoldet av kropper som finnes der ute. Jeg hadde sett enda tjukkere ut i en sånn bikinitruse som den på bildet over her, så det ødela for min del. Noen av toppene synes jeg var fine. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 25. juni 2021 #1471 Del Skrevet 25. juni 2021 Men altså. Alvorlig talt. Uansett hvordan bikinien ser ut. Jeg hadde aldri (og skjønner ærlig talt ikke at noen gjør det heller) betalt 800,- for en bikini?! Da bader jeg heller naken ass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 25. juni 2021 #1472 Del Skrevet 25. juni 2021 BethD skrev (4 minutter siden): Men altså. Alvorlig talt. Uansett hvordan bikinien ser ut. Jeg hadde aldri (og skjønner ærlig talt ikke at noen gjør det heller) betalt 800,- for en bikini?! Da bader jeg heller naken ass Hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m1n Skrevet 25. juni 2021 #1473 Del Skrevet 25. juni 2021 (endret) BethD skrev (På 25.6.2021 den 19.40): Men altså. Alvorlig talt. Uansett hvordan bikinien ser ut. Jeg hadde aldri (og skjønner ærlig talt ikke at noen gjør det heller) betalt 800,- for en bikini?! Da bader jeg heller naken ass Greit nok at ikke du prioriterer å bruke penger på bikini, men det er (faktisk) folk som gjør det. Enten du forstår det eller ikke. Endret 20. mars 2022 av m1n . 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 25. juni 2021 #1474 Del Skrevet 25. juni 2021 Bikinien sitter ikke fint så definitivt ikke noe jeg vil bruke 800 på 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 25. juni 2021 #1475 Del Skrevet 25. juni 2021 Twinkle~ skrev (9 timer siden): Jeg vurderer å kjøpe kreta🥰 fremdeles inne i min str. Jeg også vurderer å kjøpe en av hennes kolleksjoner for jeg liker designet på dem. Moro at hun lykkes med dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zurazurafina Skrevet 25. juni 2021 #1476 Del Skrevet 25. juni 2021 Jeg syns toppen er fin foran, men liker ikke bh-hempene og de trusa har jeg tilgode og se et fint bilde av... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 26. juni 2021 #1477 Del Skrevet 26. juni 2021 m1n skrev (13 timer siden): Greit nok at ikke du prioriterer å bruke penger på bikini, men det er (faktisk) folk som gjør det. Enten du forstår det eller ikke. Uforståelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 26. juni 2021 #1478 Del Skrevet 26. juni 2021 Jeg hadde glatt brukt 800kr og mere på en bikini av god kvalitet som varer i år etter år. Bikinien jeg kjøpte sist var dyrere, kjøpte den på Change. Over 700kr for bikinioverdel og over 400kr for bikinitrusen. Men har hatt den lenge fjerde sommeren nå. Har tidligere kjøpt billige bikinier som bare var fine i en sesong og måtte kjøpe ny neste sommer. Så hvis bikiniene til SE er av god kvalitet så vurderer jeg å kjøpe en. På sikt så blir det billigere å kjøpe en dyr som varer i flere år enn å kjøpe ny og billigere bikini hver sommer. Vurderer å kjøpe en, men sitter litt på gjerdet og venter på at det etterhvert kommer tilbakemeldinger på kvaliteten, om bikinien holder seg eller blir slamsete og mister fargen etter kort tids bruk 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 26. juni 2021 #1479 Del Skrevet 26. juni 2021 BethD skrev (18 timer siden): Men altså. Alvorlig talt. Uansett hvordan bikinien ser ut. Jeg hadde aldri (og skjønner ærlig talt ikke at noen gjør det heller) betalt 800,- for en bikini?! Da bader jeg heller naken ass Det er ditt valg. Alle har forskjellige smak Jeg har bestilt meg for jeg synes de var fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 26. juni 2021 #1480 Del Skrevet 26. juni 2021 Zurazurafina skrev (16 timer siden): Jeg syns toppen er fin foran, men liker ikke bh-hempene og de trusa har jeg tilgode og se et fint bilde av... enig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå