Bamalama Skrevet 10. juni 2021 #1421 Del Skrevet 10. juni 2021 (endret) Fruen92 skrev (7 timer siden): Så en tiktok Sara la ut for noen tiner siden av hun og en venninne i bikiniene hennes og jeg må si jeg er veldig glad for at jeg ikke bestilte. Så fælt det snittet på underdelen kuttet inn på utsiden av hoftene og gnagde seg inn og lagde skikkelig søkk der på Sara, det var ikke mye pent. Mulig underdelen burde vært større, men jeg kommer ikke til å ta sjangsen🤷🏽♀️ Hun har jo sagt flere ganger at hun har en str for liten i alle underdelene hun har, fordi hun ikke har fått sin størrelse enda. Hun har også påpekt det med lårene maange ganger, pga feil str btw! Jeg ELSKER bikiniene! Endret 10. juni 2021 av Bamalama 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BunnyChester Skrevet 10. juni 2021 #1422 Del Skrevet 10. juni 2021 Hva er det dere mener hun kan melke ut av et brudd? Litt sympati? Og så, hva mer..? Sympati får hun i bøtter og spann når hun drar ME-kortet atter en gang etter å ha sagt at hun er ferdig å forsvare seg selv. Det er ingenting å tjene på et brudd. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonies Skrevet 10. juni 2021 #1423 Del Skrevet 10. juni 2021 Noen av dere som har kjøpt bikinien? Fornøyd? Hun legger jo åpenbart bare ut de gode tilbakemeldingene, men jeg begynner å lure på om det bare er jeg som ble sykt skuffa over den 🤷🏼♀️ Til en så stiv pris forventa jeg feks ikke at stroppene på overdelen skulle være så jalla 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 10. juni 2021 #1424 Del Skrevet 10. juni 2021 Jeg kjøper aldri produkter fra influensere da jeg ofte ser at det er relativt dårlig kvalitet. Så over til det neste punktet. Seriøst så synes jeg noen her bør feie for sin egen dør. Det at det står i Dagbladet og Se og hør at hun går gjennom brudd er jo noe de fanger opp fra sosiale medier. Skal hun holde kjeft om samlivsbrudd da det ikke passer oss her ute? Flott at hun kan dele at alt ikke er så rosenrødt hele tiden. Er nok vondt for henne og ikke minst det å ikke kunne ha barna hele tiden. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 10. juni 2021 #1425 Del Skrevet 10. juni 2021 Moonies skrev (26 minutter siden): Noen av dere som har kjøpt bikinien? Fornøyd? Hun legger jo åpenbart bare ut de gode tilbakemeldingene, men jeg begynner å lure på om det bare er jeg som ble sykt skuffa over den 🤷🏼♀️ Til en så stiv pris forventa jeg feks ikke at stroppene på overdelen skulle være så jalla 🙄 Har ikke kjøpt så aner ikke. De fleste virker jo veldig fornøyde, kanskje ta det opp med kundeservice, kan jo hende du har fått en "dårlig" en. 🤷 Syns også det var stiv pris, men har veldig lyst på burgunder Miami! Men håper veldig at hun har den fotoshootn der man får se bikiniene på alle typer kropper. Var jo kun den svarte som ble vist på plus size modellen.Skulle ønske man fikk se de andre også på. 😱 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 10. juni 2021 #1426 Del Skrevet 10. juni 2021 MiominMio skrev (26 minutter siden): Jeg kjøper aldri produkter fra influensere da jeg ofte ser at det er relativt dårlig kvalitet. Så over til det neste punktet. Seriøst så synes jeg noen her bør feie for sin egen dør. Det at det står i Dagbladet og Se og hør at hun går gjennom brudd er jo noe de fanger opp fra sosiale medier. Skal hun holde kjeft om samlivsbrudd da det ikke passer oss her ute? Flott at hun kan dele at alt ikke er så rosenrødt hele tiden. Er nok vondt for henne og ikke minst det å ikke kunne ha barna hele tiden. jeg syns det er så ekstremt teit av vg, dagbladet å skal gni inn bruddet, da syns jeg heller de kunne ha skrevet om de positive, større tinga hun både står for og har fått til. For ja et brudd er nok tungt i utgangspunktet og spesielt det med å ha og se barna. Syns så synd i henne der... 😢 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 10. juni 2021 #1427 Del Skrevet 10. juni 2021 Bikinien ser ikke ut til å passe tynne damer. Den er alt for massiv for det ser det ut som. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 10. juni 2021 #1428 Del Skrevet 10. juni 2021 supermamz skrev (1 time siden): Har ikke kjøpt så aner ikke. De fleste virker jo veldig fornøyde, kanskje ta det opp med kundeservice, kan jo hende du har fått en "dårlig" en. 🤷 Syns også det var stiv pris, men har veldig lyst på burgunder Miami! Men håper veldig at hun har den fotoshootn der man får se bikiniene på alle typer kropper. Var jo kun den svarte som ble vist på plus size modellen.Skulle ønske man fikk se de andre også på. 😱 Tror det var Line fra Bakfasaden som la ut på story i går. Den begunder fargede.. Alle kan ikke ha lik smak. For noen passer den, for noen passer den ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 10. juni 2021 #1429 Del Skrevet 10. juni 2021 mumrikk1 skrev (19 minutter siden): Tror det var Line fra Bakfasaden som la ut på story i går. Den begunder fargede.. Alle kan ikke ha lik smak. For noen passer den, for noen passer den ikke. Ja så henne, Var nydelig på henne. Er bare redd for at med den fargen på trusen så fremhever man heng partiet på magen😱 Om du skjønner?😂 Syns den er kjempe fin i alle modellene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodflowers Skrevet 10. juni 2021 #1430 Del Skrevet 10. juni 2021 Nussepus skrev (1 time siden): Bikinien ser ikke ut til å passe tynne damer. Den er alt for massiv for det ser det ut som. Ja, det samme har jeg tenkt. Jeg er liten og kort, uten særlige former og jeg tror den ville dominert mye av kroppen min. Dessuten lurer jeg litt på om overdelen ville passet mindre bryst? Kanskje hun kommer med andre passformer senere. Synes uansett det er bra at hun har fokus på at større/mer formfulle damer skal få et større utvalg. Vi små har vel nok av alternativer 🤷♀️ Selv om det lå litt i kortene synes jeg det er trist å høre om samlivsbruddet. Selv om man kan argumentere for at hun har valgt å dele livet sitt offentlig, er det veldig forståelig at noe slikt er vanskelig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 10. juni 2021 #1431 Del Skrevet 10. juni 2021 BethD skrev (22 timer siden): fy faen. MELK MELK Se og hør skriver helt fint en lang artinkel uten at den/de det angår har uttalt seg i det store hele. Når Staysman og eksfruen offentliggjorde skillsmissen forrige uke, skrev Se og hør en 3 siders artikkel om det uten at de hadde hatt kontakt med Stina og Tina i det hele tatt. Norsk media blir mer å mer paparazzi,tar bilder i skjul, offentliggjør innhold om familiemedlemmer(barn) til "kjendiser" som bør beskyttes og skrive lange artikkler som fremståe aom ekte intervjuer med de det angår. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruen92 Skrevet 10. juni 2021 #1432 Del Skrevet 10. juni 2021 Bamalama skrev (6 timer siden): Hun har jo sagt flere ganger at hun har en str for liten i alle underdelene hun har, fordi hun ikke har fått sin størrelse enda. Hun har også påpekt det med lårene maange ganger, pga feil str btw! Jeg ELSKER bikiniene! Da ville nok jeg ikke ha vist det frem på den måten, for det er ikke veldig bra reklame. Jeg har også mye hofter som Sara og det der er det verste jeg vet på bikinier/truser. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamalama Skrevet 11. juni 2021 #1433 Del Skrevet 11. juni 2021 Fruen92 skrev (22 timer siden): Da ville nok jeg ikke ha vist det frem på den måten, for det er ikke veldig bra reklame. Jeg har også mye hofter som Sara og det der er det verste jeg vet på bikinier/truser. Så lenge hun har sagt at hun har en størrelse for liten, tenker jeg det går veldig fint jeg Det selger bra uansett, så er nok ikke mange som har hengt seg opp i det :))) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 12. juni 2021 #1434 Del Skrevet 12. juni 2021 Til dere som har greie på merking av reklame 🤔 er det slik at de skal merke sine innlegg når det blir brukt tøy som det har vært reklameinnlegg på før? Tenker på denne bikinien som Sara Emilie har på når hun sender på snapchat og IG story? Eller trenger man ikke å merke disse kanalene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BunnyChester Skrevet 12. juni 2021 #1435 Del Skrevet 12. juni 2021 Aidensfield skrev (16 minutter siden): Til dere som har greie på merking av reklame 🤔 er det slik at de skal merke sine innlegg når det blir brukt tøy som det har vært reklameinnlegg på før? Tenker på denne bikinien som Sara Emilie har på når hun sender på snapchat og IG story? Eller trenger man ikke å merke disse kanalene? Ja, hver gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 12. juni 2021 #1436 Del Skrevet 12. juni 2021 BunnyChester skrev (18 minutter siden): Ja, hver gang. Bare ser hun har på bikini på snapchat uten og merke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 12. juni 2021 #1437 Del Skrevet 12. juni 2021 Tråden er ryddet for brukerangrep. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BunnyChester Skrevet 12. juni 2021 #1438 Del Skrevet 12. juni 2021 Aidensfield skrev (1 time siden): Bare ser hun har på bikini på snapchat uten og merke Ja, hun tror reglene ikke gjelder for henne av og til 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 12. juni 2021 #1439 Del Skrevet 12. juni 2021 BunnyChester skrev (34 minutter siden): Ja, hun tror reglene ikke gjelder for henne av og til 😛 Ja hun er dårlig på det. Har sendt melding til henne flere ganger om det, men hun svarer ikke på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruen92 Skrevet 12. juni 2021 #1440 Del Skrevet 12. juni 2021 Bamalama skrev (På 11.6.2021 den 13.49): Så lenge hun har sagt at hun har en størrelse for liten, tenker jeg det går veldig fint jeg Det selger bra uansett, så er nok ikke mange som har hengt seg opp i det :))) Ja, hvis man faktisk gidder å høre/lese alt hun skriver😅 Jeg så hun hadde fått riktig størrelse nå, så gleder meg til å se om det blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå