HøOmPø Skrevet 8. juni 2021 #1401 Del Skrevet 8. juni 2021 Visla skrev (3 timer siden): Helt klart, jeg tenker man bør tenke på seg selv og ikke «please» andre. jeg gikk med på et barn til fordi det var et stort ønske for mannen min. Da jeg var høygravid kom han å fortalte han hadde mistet følelsene for meg. Nå er vi separert og han har kjøpt hus sammen med kollegaen sin. Wtf! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 8. juni 2021 #1402 Del Skrevet 8. juni 2021 Visla skrev (7 timer siden): Helt klart, jeg tenker man bør tenke på seg selv og ikke «please» andre. jeg gikk med på et barn til fordi det var et stort ønske for mannen min. Da jeg var høygravid kom han å fortalte han hadde mistet følelsene for meg. Nå er vi separert og han har kjøpt hus sammen med kollegaen sin. helt sykt! 😱😱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1995m Skrevet 8. juni 2021 #1403 Del Skrevet 8. juni 2021 Hvor lenge har de visst at de skal gå fra hverandre? Sara hadde jo fortsatt ønske om ett barn til for ikke så lenge siden om jeg ikke husker helt feil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baresierdet Skrevet 8. juni 2021 #1404 Del Skrevet 8. juni 2021 1995m skrev (2 timer siden): Hvor lenge har de visst at de skal gå fra hverandre? Sara hadde jo fortsatt ønske om ett barn til for ikke så lenge siden om jeg ikke husker helt feil Hun kan jo fortsatt ha et ønske om et barn til, selv om det er slutt. Nå er hun singel, og sikkert fortsatt på et barn til. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 8. juni 2021 #1405 Del Skrevet 8. juni 2021 1995m skrev (3 timer siden): Hvor lenge har de visst at de skal gå fra hverandre? Sara hadde jo fortsatt ønske om ett barn til for ikke så lenge siden om jeg ikke husker helt feil Tipper ett pr mnd. Det var da hun begynte å reise vekk mye og de begynte å være mer ifra hverandre og sånn. Når spaet ble avlyst og hun dro på hotellweekend med venninner i stede på tross av koronarestriksjoner så skjønte jeg at det garra var spikern i kista ihvertfall. Så var det en gang hun var vekke men plutsleig dro hjem fordi hun savna barna etter en natt. Da tenkte jeg også at det var unntakstilstand. Hun hr jo sagt selv at hun trives med å være åpen og dele så da sier det seg selv at folk begynner å spekulere og lure. Hvis hun ikke vil gjøre det så må hun ganske enkelt slutte å dele. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ruskejento Skrevet 8. juni 2021 #1406 Del Skrevet 8. juni 2021 Veldig trist at det er slutt, men må innrømme jeg synes synd på Robin i denne situasjonen. Melkes det som melkes kan... 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 9. juni 2021 #1407 Del Skrevet 9. juni 2021 ruskejento skrev (12 timer siden): Veldig trist at det er slutt, men må innrømme jeg synes synd på Robin i denne situasjonen. Melkes det som melkes kan... enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 9. juni 2021 #1408 Del Skrevet 9. juni 2021 ruskejento skrev (14 timer siden): Veldig trist at det er slutt, men må innrømme jeg synes synd på Robin i denne situasjonen. Melkes det som melkes kan... Den synes jeg ikke var noe særlig å komme med. Det er synd på begge parter men det virker om om de har løst det på en fin måte og barna kommer i første rekke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 9. juni 2021 #1409 Del Skrevet 9. juni 2021 1995m skrev (19 timer siden): Hvor lenge har de visst at de skal gå fra hverandre? Sara hadde jo fortsatt ønske om ett barn til for ikke så lenge siden om jeg ikke husker helt feil Det er bare spekulasjoner jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 9. juni 2021 #1410 Del Skrevet 9. juni 2021 Fikk opp denne artikkel på dagbladet 😱 Har hun før blitt skrevet om? Har ikke fått med meg det tidligere🤔 https://www.dagbladet.no/kjendis/brudd-etter-ti-ar/73880584 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 9. juni 2021 #1411 Del Skrevet 9. juni 2021 Er i se og hør også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 9. juni 2021 #1412 Del Skrevet 9. juni 2021 46 minutter siden, supermamz said: Fikk opp denne artikkel på dagbladet 😱 Har hun før blitt skrevet om? Har ikke fått med meg det tidligere🤔 https://www.dagbladet.no/kjendis/brudd-etter-ti-ar/73880584 Jeg har lest om henne i norske medier før ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 9. juni 2021 #1413 Del Skrevet 9. juni 2021 Rosa Sitron skrev (1 time siden): Jeg har lest om henne i norske medier før ja. Ja åkei, syns det har vært veldig lite av henne iallefall da til at dette skulle ut på trykk! Så ingenting om at hun har lansert klesmerke eller babyboks. Skulle tro det var mer intressant for andre enn dette. 🤷🤷🤷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 9. juni 2021 #1414 Del Skrevet 9. juni 2021 mariie skrev (2 timer siden): Er i se og hør også... fy faen. MELK MELK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest silikon123 Skrevet 9. juni 2021 #1415 Del Skrevet 9. juni 2021 BethD skrev (1 time siden): fy faen. MELK MELK Det står nå at verken hun eller Robin ønsker å kommentere saken og at de ikke har fått tak i dem, så vet ikke hvem du mener det er som melker kua jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 9. juni 2021 #1416 Del Skrevet 9. juni 2021 1 hour ago, supermamz said: Ja åkei, syns det har vært veldig lite av henne iallefall da til at dette skulle ut på trykk! Så ingenting om at hun har lansert klesmerke eller babyboks. Skulle tro det var mer intressant for andre enn dette. 🤷🤷🤷 Sant nok. Men det er vel ikke skandaløst nok for media. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HøOmPø Skrevet 9. juni 2021 #1417 Del Skrevet 9. juni 2021 supermamz skrev (2 timer siden): Ja åkei, syns det har vært veldig lite av henne iallefall da til at dette skulle ut på trykk! Så ingenting om at hun har lansert klesmerke eller babyboks. Skulle tro det var mer intressant for andre enn dette. 🤷🤷🤷 Er sommer og agurknytt, de leiter etter ting å skrive om på denne tiden av året 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 9. juni 2021 #1418 Del Skrevet 9. juni 2021 mariie skrev (5 timer siden): Er i se og hør også... Dagbladet og Se&Hør har felles saker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruen92 Skrevet 9. juni 2021 #1419 Del Skrevet 9. juni 2021 Så en tiktok Sara la ut for noen tiner siden av hun og en venninne i bikiniene hennes og jeg må si jeg er veldig glad for at jeg ikke bestilte. Så fælt det snittet på underdelen kuttet inn på utsiden av hoftene og gnagde seg inn og lagde skikkelig søkk der på Sara, det var ikke mye pent. Mulig underdelen burde vært større, men jeg kommer ikke til å ta sjangsen🤷🏽♀️ 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinitum Skrevet 10. juni 2021 #1420 Del Skrevet 10. juni 2021 Fruen92 skrev (5 timer siden): Så en tiktok Sara la ut for noen tiner siden av hun og en venninne i bikiniene hennes og jeg må si jeg er veldig glad for at jeg ikke bestilte. Så fælt det snittet på underdelen kuttet inn på utsiden av hoftene og gnagde seg inn og lagde skikkelig søkk der på Sara, det var ikke mye pent. Mulig underdelen burde vært større, men jeg kommer ikke til å ta sjangsen🤷🏽♀️ Det samme tenkte jeg. Så ikke behagelig ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå