BunnyChester Skrevet 7. juni 2021 #1381 Del Skrevet 7. juni 2021 Gasellen skrev (1 time siden): Hva har kommet ut? følger henne ikke slavisk så såg barE at det var brudd. Synes synd på henne jeg også. Brudd er noe av det vondeste som er. Men at folk komenterer på det er jo ikke rart. Hun har kringkastet familien sin som ett realityshow. Vi føler jo at vi kjenner dem. Hun har ofte delt snapper av samboer hvor han ganske tydelig ikke har vært fornøyd med situasjonen. (Kommet hjem sliten til halvferdig nylagt gulv/ malt ett rom uten å høre hva han synes først osv og ÅPENBART KUN for å lage innhold) først var det sikkert søtt og overraskende. Men på ett punkt gidder jo folk ikke mer. I tillegg har hun delt at de sover på forskjellige rom feks. Mange synes jo slikt er litt privat. Hun er opptatt av å være så relatable og ærlig men skyter seg selv i leggen. Jeg hadde ihvertfall følt meg overkjørt hvis samboer holdt på sånn som hun til tider har gjort. Hun har blitt grådig. Hun reklamerer for absolutt alt ifra kyllingvinger til vibratorer. Kanskje han ikke synes det er så kult lenger. Det er jo litt spesielt? At det er slutt. Det er dèt som er kommet ut, og som vi bør forholde oss til. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BunnyChester Skrevet 7. juni 2021 #1382 Del Skrevet 7. juni 2021 *Stjerne*støv* skrev (1 time siden): Først vil jeg presisere at en samlivsbrudd er vondt og jeg håper at de involverte kommer seg gjennom det på en ok måte Det er mye bedre for barna at foreldrene finner lykken med andre, enn at de holder sammen for barnas skyld. Da vokser de opp i mye bitterhet. men en ting jeg stusser på veldig ofte (gjelder ikke bare de) er at par planlegger bryllup så blir det ofte slutt rett før/ikke lang tid etter bryllupet ? hadde det ikke vært for pandemien så hadde se og Robin vært gift nå? er det et siste krampe forsøk på å «redde» forholdet? så synses jeg hun har prøvd veldig å skjule dette med måten hun har kommunisert på some den siste tiden. Hun måtte helt klart fordøye dette selv først, det forstår jeg. Men jeg hadde ikke brukt så mye energi på å fremstille det slik, når bruddet var et faktum. kanskje hun hadde et håp om at det skulle snu.. Enkelte tar lett på bryllup og barn, desverre. Av og til får jeg inntrykket av at noen syns bryllup er en så mye større og mer fremtids-skummel ting enn å få barn med noen, det lages jo barn med barnefar/mor nr 1, 2 og 3 hos enkelte. Men så kjenner jeg et par som giftet seg i dåpen til andremann, og som skilte seg under 2 år senere. Fikk høre fra en nær venn av bruden at de trodde giftemålet skulle plastre sammen forholdet... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 7. juni 2021 #1383 Del Skrevet 7. juni 2021 Lavmål å kommentere noe hun selv legger ut om til HELE Norge?! Og som hun ønsker blest om for da får hun mer penger?? Hahaha!!! Okey!!! 😂😂😂 så herlig naivt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 7. juni 2021 #1384 Del Skrevet 7. juni 2021 Alltid trist med samlivsbrudd. Blir kanskje størst omveltning for ham, for det virker jo som om det er hun som gjør absolutt alt i det hjemmet. Fint at hun drar bort i helgene så han får bli vant til å styre med barn og hjem på egenhånd. Ønsker begge lykke til med livet videre. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 7. juni 2021 #1385 Del Skrevet 7. juni 2021 BethD skrev (8 minutter siden): Lavmål å kommentere noe hun selv legger ut om til HELE Norge?! Og som hun ønsker blest om for da får hun mer penger?? Hahaha!!! Okey!!! 😂😂😂 så herlig naivt Ja hadde hun ikke villet ha blest hadde hun skrudd av kommentarfeltet på IG innlegget Men det er vondt. Samlivsbrudd er noe av det verste jeg har opplevd. Og vi hadde ikke vært sammen like lenge som dem. Hun sa han hadde kjøpt hus fem min unma. Det er bra for ungene da! Når mine foreldre skilte lag dro mamma med seg meg til en helt annen kommune fordi det var det som var best for henne... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 7. juni 2021 #1386 Del Skrevet 7. juni 2021 Gasellen skrev (6 minutter siden): Ja hadde hun ikke villet ha blest hadde hun skrudd av kommentarfeltet på IG innlegget Men det er vondt. Samlivsbrudd er noe av det verste jeg har opplevd. Og vi hadde ikke vært sammen like lenge som dem. Hun sa han hadde kjøpt hus fem min unma. Det er bra for ungene da! Når mine foreldre skilte lag dro mamma med seg meg til en helt annen kommune fordi det var det som var best for henne... Helt klart. Samlivsbrudd er helt jævlig. Men folk må ikke komme her å snakke dritt til oss som kommenterer det hun legger ut til offentligheten ass, det blir for dumt 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 7. juni 2021 #1387 Del Skrevet 7. juni 2021 BethD skrev (2 minutter siden): Helt klart. Samlivsbrudd er helt jævlig. Men folk må ikke komme her å snakke dritt til oss som kommenterer det hun legger ut til offentligheten ass, det blir for dumt 😂😂 det er sant! Skjønner ikke at folk syns det er greit og snakka dritt til enkelte her inne for de mener fordi man kommenterer noe om SE så snakker man dritt om henne. Skjønner ikke logikken🙈 Enkelte er jo sikkelig ufine med andre i forumet her... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 7. juni 2021 #1388 Del Skrevet 7. juni 2021 Jeg lurer på hvor lenge de har hatt det slutt med tanke på diverse reklame innlegg. De der kortene de filmet sammen, er vel andre ting også? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BunnyChester Skrevet 7. juni 2021 #1389 Del Skrevet 7. juni 2021 BethD skrev (1 time siden): Lavmål å kommentere noe hun selv legger ut om til HELE Norge?! Og som hun ønsker blest om for da får hun mer penger?? Hahaha!!! Okey!!! 😂😂😂 så herlig naivt Det som er lavmål er spekulasjonene som kastes ut her. Ærlig talt. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stjerne*støv* Skrevet 7. juni 2021 #1390 Del Skrevet 7. juni 2021 2 hours ago, BunnyChester said: Enkelte tar lett på bryllup og barn, desverre. Av og til får jeg inntrykket av at noen syns bryllup er en så mye større og mer fremtids-skummel ting enn å få barn med noen, det lages jo barn med barnefar/mor nr 1, 2 og 3 hos enkelte. Men så kjenner jeg et par som giftet seg i dåpen til andremann, og som skilte seg under 2 år senere. Fikk høre fra en nær venn av bruden at de trodde giftemålet skulle plastre sammen forholdet... ja det er noe jeg også stusser på. en venninne ble såå glad for at mannen endelig fridde etter 3 barn! Jeg forstår ikke tankegangen, for en kan «alltid» skille seg men barn kan man ikke levere tilbake. han burde ha fridd etter den første om ikke før😅 personlig hadde jeg blitt fornærmet om jeg måtte føde 3 barn, før mannen fant ut han ville dele resten av livet med meg. Jeg tror mange prøver å redde et forhold med et barn eller giftemål dessverre. Se burde være glad for at det ikke ble barn nr 3 eller bryllup.. Da tror jeg de kun hadde utsatt det unngåelige. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 7. juni 2021 #1391 Del Skrevet 7. juni 2021 BunnyChester skrev (1 time siden): Det som er lavmål er spekulasjonene som kastes ut her. Ærlig talt. Enig! Håper de som har spekulert og kommet med spydigheter tar seg en stor bolle! Ett brudd er på ingen måte lett. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 7. juni 2021 #1392 Del Skrevet 7. juni 2021 BunnyChester skrev (1 time siden): Det som er lavmål er spekulasjonene som kastes ut her. Ærlig talt. Støtter deg i den. Total lavmål spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BunnyChester Skrevet 7. juni 2021 #1393 Del Skrevet 7. juni 2021 *Stjerne*støv* skrev (1 time siden): ja det er noe jeg også stusser på. en venninne ble såå glad for at mannen endelig fridde etter 3 barn! Jeg forstår ikke tankegangen, for en kan «alltid» skille seg men barn kan man ikke levere tilbake. han burde ha fridd etter den første om ikke før😅 personlig hadde jeg blitt fornærmet om jeg måtte føde 3 barn, før mannen fant ut han ville dele resten av livet med meg. Jeg tror mange prøver å redde et forhold med et barn eller giftemål dessverre. Se burde være glad for at det ikke ble barn nr 3 eller bryllup.. Da tror jeg de kun hadde utsatt det unngåelige. Hehe, ja. Jeg har en venninne som er sååå ivrig på giftemål, hun hinter opp og ned og legger ikke skjul på det for fem flate øre, men fyren frir ikke. De har to barn sammen. Jeg er ikke gift selv altså, men jeg higer ikke etter det heller. Jeg tror hun er mest gira fordi det er litt "cred" i hennes omgangskrets, planleggingen og instavennlige bilder etc. Men jeg tror hun ville truffet en liten rock bottom når alt var overstått - ala Anna Rasmussen, fordi realiteten som gift er jo basicly det de gjør nå ugift; familieliv, hus, jobb, regninger, oppussing, mer regninger og mer familieliv.... For influencere blir jo et bryllup et svært arrangement, fra start til slutt, med sponsorer og ting å skrive om annet enn det typiske "elsk kroppen din som den er" og We Are Fit-reklame. De kan melke det i lang tid etter også, om de gjør en god jobb. Jeg lurer på hvordan det egentlig føles å bli gift når alt er på utstilling... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 7. juni 2021 #1394 Del Skrevet 7. juni 2021 4 hours ago, supermamz said: Det er da veldig sårt... Om du ikke får et til barn og ønsker det. Skjønner godt det kan føre til brudd. Hvis man ikke er enig og har forskjellige drømmer så er det jo bedre å skille lag og få bli lykkelig med andre som kan møte de på det dem vill. Ja, det er selvsagt sårt. Men det alene er ikke grunn til brudd. Mannen og jeg er ikke helt enige om antall barn, men vi kommer ikke til å gjøre det slutt over det. Det er mange andre ting i et forhold som betyr minst like mye. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 7. juni 2021 #1395 Del Skrevet 7. juni 2021 Tråden er ryddet for krenkelser, spekulasjoner og avsporinger. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 7. juni 2021 #1396 Del Skrevet 7. juni 2021 Rosa Sitron skrev (5 timer siden): Ja, det er selvsagt sårt. Men det alene er ikke grunn til brudd. Mannen og jeg er ikke helt enige om antall barn, men vi kommer ikke til å gjøre det slutt over det. Det er mange andre ting i et forhold som betyr minst like mye. Men du vet at folk er forskjellige og at for andre så kan det være grunn selv om det ikke er det for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 8. juni 2021 #1397 Del Skrevet 8. juni 2021 4 hours ago, BethD said: Men du vet at folk er forskjellige og at for andre så kan det være grunn selv om det ikke er det for deg? Ja, men å si at det at man ikke er enige om antall barn er det samme som at et forhold må ryke er det jeg protesterer på. Jeg tror fortsatt at det ikke alene er grunn til brudd, da er det andre små eller store problemer som sammen gjør at brudd er rett. Som sagt, jeg kjenner veldig mange som ikke er helt enige om antall barn, tviler på at alle de ryker på det alene. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visla Skrevet 8. juni 2021 #1398 Del Skrevet 8. juni 2021 Rosa Sitron skrev (13 timer siden): Ja, det er selvsagt sårt. Men det alene er ikke grunn til brudd. Mannen og jeg er ikke helt enige om antall barn, men vi kommer ikke til å gjøre det slutt over det. Det er mange andre ting i et forhold som betyr minst like mye. Helt klart, jeg tenker man bør tenke på seg selv og ikke «please» andre. jeg gikk med på et barn til fordi det var et stort ønske for mannen min. Da jeg var høygravid kom han å fortalte han hadde mistet følelsene for meg. Nå er vi separert og han har kjøpt hus sammen med kollegaen sin. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 8. juni 2021 #1399 Del Skrevet 8. juni 2021 10 minutter siden, Visla said: Helt klart, jeg tenker man bør tenke på seg selv og ikke «please» andre. jeg gikk med på et barn til fordi det var et stort ønske for mannen min. Da jeg var høygravid kom han å fortalte han hadde mistet følelsene for meg. Nå er vi separert og han har kjøpt hus sammen med kollegaen sin. Så vondt å lese. Det kan ikke ha vært noe god opplevelse ❤ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 8. juni 2021 #1400 Del Skrevet 8. juni 2021 Visla skrev (11 minutter siden): Helt klart, jeg tenker man bør tenke på seg selv og ikke «please» andre. jeg gikk med på et barn til fordi det var et stort ønske for mannen min. Da jeg var høygravid kom han å fortalte han hadde mistet følelsene for meg. Nå er vi separert og han har kjøpt hus sammen med kollegaen sin. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå