supermamz Skrevet 7. juni 2021 #1361 Del Skrevet 7. juni 2021 Tror Sara blir å klare seg kjempe fint! Selvfølgelig tungt og trist når man har så mange år sammen. men hun er jo heldig som har så mange fine mennesker rundt seg og nå skjønner jeg litt mer også hvorfor det har vært mye farting den siste. Håper alt er bra med Sara iallefall❤️ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PoisonIwy Skrevet 7. juni 2021 #1362 Del Skrevet 7. juni 2021 Den fartingen i helgene, dette visste jeg kom til å komme. Men uff, så vondt. Ihvertfall når du er offentlig og må dele det for hele Norge. Håper de får ro❤ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minni75 Skrevet 7. juni 2021 #1363 Del Skrevet 7. juni 2021 Det kom ikke som et sjokk. Når en ikke er enig om hvor mange barn man skal ha engang, så er det ikke liv laga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 7. juni 2021 #1364 Del Skrevet 7. juni 2021 Så den komme MILEVIS i forveien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HøOmPø Skrevet 7. juni 2021 #1365 Del Skrevet 7. juni 2021 Sånt skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
13en Skrevet 7. juni 2021 #1366 Del Skrevet 7. juni 2021 Klarer ikke la være å tenke på barna oppi dette her jeg. Oppegående foreldre klarer jo stort sett å beskytte barna sine mot det som er voksen «ting» i en skilsmisse. Å barna får kun den info de trenger og beskyttes mot resten. Her kan barna i fremtiden google foreldrene sin «skittentøyvask» helt offentlig. Om uenighet om flere barn, har aldri sex, Sara som klager på Robin over motorsykkel, fotball osv.. informasjon og uenigheter som disse barna ikke trenger å vite eller ha innsyn i. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 7. juni 2021 #1367 Del Skrevet 7. juni 2021 Wallander skrev (30 minutter siden): Klarer ikke la være å tenke på barna oppi dette her jeg. Oppegående foreldre klarer jo stort sett å beskytte barna sine mot det som er voksen «ting» i en skilsmisse. Å barna får kun den info de trenger og beskyttes mot resten. Her kan barna i fremtiden google foreldrene sin «skittentøyvask» helt offentlig. Om uenighet om flere barn, har aldri sex, Sara som klager på Robin over motorsykkel, fotball osv.. informasjon og uenigheter som disse barna ikke trenger å vite eller ha innsyn i. Slutt. Ærlig talt. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 7. juni 2021 #1368 Del Skrevet 7. juni 2021 Wallander skrev (31 minutter siden): Klarer ikke la være å tenke på barna oppi dette her jeg. Oppegående foreldre klarer jo stort sett å beskytte barna sine mot det som er voksen «ting» i en skilsmisse. Å barna får kun den info de trenger og beskyttes mot resten. Her kan barna i fremtiden google foreldrene sin «skittentøyvask» helt offentlig. Om uenighet om flere barn, har aldri sex, Sara som klager på Robin over motorsykkel, fotball osv.. informasjon og uenigheter som disse barna ikke trenger å vite eller ha innsyn i. skjønner helt ærlig ikke hva som er galt i det? den dagen barna er så store at de bruker some så er de vell nok store til å lese det? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 7. juni 2021 #1369 Del Skrevet 7. juni 2021 Ikke overraskende , godt hun tjener egne penger nå da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 7. juni 2021 #1370 Del Skrevet 7. juni 2021 Pøbelkråka skrev (2 timer siden): Og der var katta ute av sekken og hun avslører at de skiller lag. Hvor leste du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 7. juni 2021 #1371 Del Skrevet 7. juni 2021 Selvfølgelig vil mange merke det i forkant når forholdet er såpass offentlig og det er barn i bildet. Man tar ikke lett på et brudd når man har barn, da forsøker man en stund. Og når man har bestemt seg et det viktig å få informert unger og andre nære personer før man går offentlig. Kanskje gi de nærmeste tid til å fordøye det før det er en nyhet. Så det er ingen bragd å ha forutsett dette. Men så er dette også baksiden ved å gjøre eget liv og egen familie til underholdning. Det blir umulig å kontrollere fullstendig hva folk skal mene og hva andre får innblikk i. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 7. juni 2021 #1372 Del Skrevet 7. juni 2021 Nei så det den komme ja. Han har virka drittlei når han har vært med i snaps ihvertfall. Synes det virker som han har måttet finne seg i mye rart egentlig. Håper de greier å få til ett godt samarbeid og ungene 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gåsungen Skrevet 7. juni 2021 #1373 Del Skrevet 7. juni 2021 Gasellen skrev (9 minutter siden): Hvor leste du det? Nyeste innlegg på Instagram. Det ligger også på snap. Selvom jeg ikke er sånn kjempefan av henne, fikk jeg veldig vondt av henne på de siste snappene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 7. juni 2021 #1374 Del Skrevet 7. juni 2021 Gasellen skrev (10 minutter siden): Nei så det den komme ja. Han har virka drittlei når han har vært med i snaps ihvertfall. Synes det virker som han har måttet finne seg i mye rart egentlig. Håper de greier å få til ett godt samarbeid og ungene Ja, kan skjønne at et sånn offentlig liv ikke er for alle. Han har sett veldig lei og egentlig sliten ut. Men hun sier nå at de samarbeider allerede godt og det er jo bra❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 7. juni 2021 #1375 Del Skrevet 7. juni 2021 Gåsungen skrev (25 minutter siden): Nyeste innlegg på Instagram. Det ligger også på snap. Selvom jeg ikke er sånn kjempefan av henne, fikk jeg veldig vondt av henne på de siste snappene. Selvfølgelig fikk du/vi vondt av henne, akkurat som hun har planlagt at vi skulle få. Derfor la hun ut et tåredryppende innlegg. Hun kunne la lagt ut et kort, informativt innlegg med bare tekst. Men det hadde ikke utløst så mye følelser hos folk. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boblerone Skrevet 7. juni 2021 #1376 Del Skrevet 7. juni 2021 Synes det er ganske lavmål av dere å sitte her og kommentere «så den komme» eller «med den fartingen..» hun har jo fartet nettopp fordi de har gjort det slutt. Jeg synes utrolig syns på henne, det er lite som er så vondt som brudd. Og at folk ska sitte og mase og å spekulere før det er offentlig er selvfølgelig sårt og kan trigge følelser og forsvar. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stjerne*støv* Skrevet 7. juni 2021 #1377 Del Skrevet 7. juni 2021 Først vil jeg presisere at en samlivsbrudd er vondt og jeg håper at de involverte kommer seg gjennom det på en ok måte Det er mye bedre for barna at foreldrene finner lykken med andre, enn at de holder sammen for barnas skyld. Da vokser de opp i mye bitterhet. men en ting jeg stusser på veldig ofte (gjelder ikke bare de) er at par planlegger bryllup så blir det ofte slutt rett før/ikke lang tid etter bryllupet ? hadde det ikke vært for pandemien så hadde se og Robin vært gift nå? er det et siste krampe forsøk på å «redde» forholdet? så synses jeg hun har prøvd veldig å skjule dette med måten hun har kommunisert på some den siste tiden. Hun måtte helt klart fordøye dette selv først, det forstår jeg. Men jeg hadde ikke brukt så mye energi på å fremstille det slik, når bruddet var et faktum. kanskje hun hadde et håp om at det skulle snu.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 7. juni 2021 #1378 Del Skrevet 7. juni 2021 4 hours ago, Minni75 said: Det kom ikke som et sjokk. Når en ikke er enig om hvor mange barn man skal ha engang, så er det ikke liv laga. Det er da mange som er uenige om antall barn dom fortsatt holder sammen. Vet om flere som har akkurat samme diskusjon o. 2/3 barn. Tviler på at alle de jeg kjenner ryker pga det altså. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 7. juni 2021 #1379 Del Skrevet 7. juni 2021 Rosa Sitron skrev (22 minutter siden): Det er da mange som er uenige om antall barn dom fortsatt holder sammen. Vet om flere som har akkurat samme diskusjon o. 2/3 barn. Tviler på at alle de jeg kjenner ryker pga det altså. Det er da veldig sårt... Om du ikke får et til barn og ønsker det. Skjønner godt det kan føre til brudd. Hvis man ikke er enig og har forskjellige drømmer så er det jo bedre å skille lag og få bli lykkelig med andre som kan møte de på det dem vill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 7. juni 2021 #1380 Del Skrevet 7. juni 2021 Boblerone skrev (2 timer siden): Synes det er ganske lavmål av dere å sitte her og kommentere «så den komme» eller «med den fartingen..» hun har jo fartet nettopp fordi de har gjort det slutt. Jeg synes utrolig syns på henne, det er lite som er så vondt som brudd. Og at folk ska sitte og mase og å spekulere før det er offentlig er selvfølgelig sårt og kan trigge følelser og forsvar. Jeg også synes oppriktig synd på henne ❤️ Det er lavmål som du sier å sitte og komme me påstander og spekulasjoner om hva man tror har skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå