Orly Skrevet 5. juni 2021 #1341 Del Skrevet 5. juni 2021 Lubbetutt skrev (54 minutter siden): Men det det reageres på her, er at SE klager på at hun aldri er ute på noe, hun sier hun bare er hjemme, på grunn av korona. Og så dokumentere hun at hun er ute på vift hver helg, og flere ganger i uka.. det er ikke rart at folk blir provosert, når andre avlyser bursdager og andre personlig viktige tilstelninger for å unngå risiko for smitte, mens ei som er ute på noe hver helg (og det uten særlig mye avstand og smittevernregler), klager på at hun alltid er hjemme. Nettop , det avlyses bryllup, konfirmasjoner, bursdager , dåp og en drøss av barn og ungdommer har sittet masse hjemme i år og sliter , så sitter SE å klager på at hun er så lei av å være hjemme men samtidig snapper hun at hun er borte flere ganger i uken 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 5. juni 2021 #1342 Del Skrevet 5. juni 2021 Orly skrev (34 minutter siden): Men kjære vene , først kjefter hun på alle som ikke er like strenge på restriksjoner som hun er, så klager hun på st hun bare er hjemme , det blir litt feil å klage på det mår hun viser noe helt annet på snap Hun er langt fra den eneste som gjør det. I disse koronatider så savner hver av oss sosial omgang med venner. SE er voksen nok til å vite om hun følger koronaretningslinjene, og ingen skal være politi for om hun møter folk og ikke. Det har da ikke vært forbud mot å treffe venner i disse koronatider. Jeg tror i denne pandemien at flere av oss blir irriterte på de som ikke følger restriksjoner og jeg kjenner flere om klager over at de er mye hjemme. Det er menneskelig for alle sammen. Forstår SE godt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 5. juni 2021 #1343 Del Skrevet 5. juni 2021 Heartgirl skrev (17 minutter siden): Hun er langt fra den eneste som gjør det. I disse koronatider så savner hver av oss sosial omgang med venner. SE er voksen nok til å vite om hun følger koronaretningslinjene, og ingen skal være politi for om hun møter folk og ikke. Det har da ikke vært forbud mot å treffe venner i disse koronatider. Jeg tror i denne pandemien at flere av oss blir irriterte på de som ikke følger restriksjoner og jeg kjenner flere om klager over at de er mye hjemme. Det er menneskelig for alle sammen. Forstår SE godt jeg. Men det er da ikke det man reagerer på, men ser det er nyttesløst å forklare det mer. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plengionika Skrevet 5. juni 2021 #1344 Del Skrevet 5. juni 2021 Heartgirl skrev (1 time siden): Hun er langt fra den eneste som gjør det. I disse koronatider så savner hver av oss sosial omgang med venner. SE er voksen nok til å vite om hun følger koronaretningslinjene, og ingen skal være politi for om hun møter folk og ikke. Det har da ikke vært forbud mot å treffe venner i disse koronatider. Jeg tror i denne pandemien at flere av oss blir irriterte på de som ikke følger restriksjoner og jeg kjenner flere om klager over at de er mye hjemme. Det er menneskelig for alle sammen. Forstår SE godt jeg. Nei hun er ikke alene om å gjøre det, ingen har påstått det. Det er ikke forbudt å treffe mennesker nei, heller ingen som har påstått det. Så lenge hun (og alle andre) følger restriksjoner er det ingen problem å møte andre. MEN hun klager over at hun aldri er ute å møter folk, at hun "alltid" er hjemme. Det er dette folk reagerer på når hun er ute å farter. At hun samtidig klager over at hun "alltid" er hjemme, uten å treffe andre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 6. juni 2021 #1345 Del Skrevet 6. juni 2021 (endret) Heartgirl skrev (10 timer siden): Hun må jo få lov til å dra bort hun også som oss alle andre, men bare fordi hun er en offentlig snapper/influencer henger noen seg opp i dette. Alle kan føle at er hjemme hele tiden. Det har jeg følt flere ganger. Da drar jeg til en venninne da. Verre er det ikke. Ikke rart der er smitte urbrudd iallefall 🙃 Men er jo alltids noen som ikke gidder å høre på anbefalingene. Greit og se andre mennesker, men man skal vell enda følge 1 meter og ikke klemme hverandre?🤔 Syns hun er oppå alle hun møter med bilder hun legger ut og video. Å ja hun legger alt ut og da kan d bi snakket om. Burde heller bare slått av kameraet når hun skal ut sånn der 😊 Endret 6. juni 2021 av supermamz 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 6. juni 2021 #1346 Del Skrevet 6. juni 2021 Heartgirl skrev (13 timer siden): Hun må jo få lov til å dra bort hun også som oss alle andre, men bare fordi hun er en offentlig snapper/influencer henger noen seg opp i dette. Alle kan føle at er hjemme hele tiden. Det har jeg følt flere ganger. Da drar jeg til en venninne da. Verre er det ikke. Tror ikke helt du skjønner greia her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 6. juni 2021 #1347 Del Skrevet 6. juni 2021 supermamz skrev (3 timer siden): Ikke rart der er smitte urbrudd iallefall 🙃 Men er jo alltids noen som ikke gidder å høre på anbefalingene. Greit og se andre mennesker, men man skal vell enda følge 1 meter og ikke klemme hverandre?🤔 Syns hun er oppå alle hun møter med bilder hun legger ut og video. Å ja hun legger alt ut og da kan d bi snakket om. Burde heller bare slått av kameraet når hun skal ut sånn der 😊 Vanlige folk (med litt i nøtta) ville ikke dominerert at de flyr rundt sånn som hun gjør midt i en pandemi Er ikke alle som skjønner det tydeligvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BunnyChester Skrevet 6. juni 2021 #1348 Del Skrevet 6. juni 2021 Lubbetutt skrev (12 timer siden): Men det det reageres på her, er at SE klager på at hun aldri er ute på noe, hun sier hun bare er hjemme, på grunn av korona. Og så dokumentere hun at hun er ute på vift hver helg, og flere ganger i uka.. det er ikke rart at folk blir provosert, når andre avlyser bursdager og andre personlig viktige tilstelninger for å unngå risiko for smitte, mens ei som er ute på noe hver helg (og det uten særlig mye avstand og smittevernregler), klager på at hun alltid er hjemme. Okei, men nå er det flere uker siden hun sa at hun aldri var ute og var lite sosial etc. Ting endrer seg, det tror jeg de fleste skjønner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BunnyChester Skrevet 6. juni 2021 #1349 Del Skrevet 6. juni 2021 Orly skrev (10 timer siden): Men det er da ikke det man reagerer på, men ser det er nyttesløst å forklare det mer. Nåh? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 6. juni 2021 #1350 Del Skrevet 6. juni 2021 supermamz skrev (7 timer siden): Ikke rart der er smitte urbrudd iallefall 🙃 Men er jo alltids noen som ikke gidder å høre på anbefalingene. Greit og se andre mennesker, men man skal vell enda følge 1 meter og ikke klemme hverandre?🤔 Syns hun er oppå alle hun møter med bilder hun legger ut og video. Å ja hun legger alt ut og da kan d bi snakket om. Burde heller bare slått av kameraet når hun skal ut sånn der 😊 Tror fint at SE kan passe på seg selv når det gjelder smittevern og ingen av oss har rett til å dømme andre som møter mennesker under denne pandemien. Det er ikke forbudt å møte andre mennesker og man kan ha nærkontakter i en kohort. Hun har like rett til å møte venner/familie som alle oss andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 6. juni 2021 #1351 Del Skrevet 6. juni 2021 BethD skrev (4 timer siden): Tror ikke helt du skjønner greia her Jeg skjønner greia godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 6. juni 2021 #1352 Del Skrevet 6. juni 2021 BethD skrev (4 timer siden): Vanlige folk (med litt i nøtta) ville ikke dominerert at de flyr rundt sånn som hun gjør midt i en pandemi Er ikke alle som skjønner det tydeligvis Ingen har rett til å være koronapoliti for andre. SE passer godt på seg selv og hun gjør ikke noe galt som jeg ser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 6. juni 2021 #1353 Del Skrevet 6. juni 2021 Heartgirl skrev (34 minutter siden): Ingen har rett til å være koronapoliti for andre. SE passer godt på seg selv og hun gjør ikke noe galt som jeg ser. Hun som var den største korona politi ever i starten? Okey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 6. juni 2021 #1354 Del Skrevet 6. juni 2021 Heartgirl skrev (3 timer siden): Tror fint at SE kan passe på seg selv når det gjelder smittevern og ingen av oss har rett til å dømme andre som møter mennesker under denne pandemien. Det er ikke forbudt å møte andre mennesker og man kan ha nærkontakter i en kohort. Hun har like rett til å møte venner/familie som alle oss andre. Syns ikke bestandig hun holder seg til det. Greit og ha en kohort, men nytter ikke når hun har 1 i oslo, 1 i moss, flere på hadeland og sin egen familie. Isåfall har jeg misforstått reglene. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmVeeJee Skrevet 6. juni 2021 #1355 Del Skrevet 6. juni 2021 Så over til noe annet. Gleder meg til bikinien kommer i posten nå jeg! 😎 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nathalie Skrevet 6. juni 2021 #1356 Del Skrevet 6. juni 2021 3 minutter siden, EmVeeJee said: Så over til noe annet. Gleder meg til bikinien kommer i posten nå jeg! 😎 De er faktisk veldig fine. Håper de kommer i lilla/fiolett farge neste lansering. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pøbelkråka Skrevet 7. juni 2021 #1357 Del Skrevet 7. juni 2021 Og der var katta ute av sekken og hun avslører at de skiller lag. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 7. juni 2021 #1358 Del Skrevet 7. juni 2021 Pøbelkråka skrev (6 minutter siden): Og der var katta ute av sekken og hun avslører at de skiller lag. Det kom ikke akkurat som noe sjokk! Trist for barna. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luluk Skrevet 7. juni 2021 #1359 Del Skrevet 7. juni 2021 Lunabelle skrev (16 minutter siden): Det kom ikke akkurat som noe sjokk! Trist for barna. I noen tilfeller, det beste for barna 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 7. juni 2021 #1360 Del Skrevet 7. juni 2021 Litt komisk alle som har skrevet det har fått så kjeft, fått hørt de bare spredde rykter og va jævelige mennesker rett og slett.. Kjempe trist at de skiller lag, men det er da normalt i dagens samfunn? Å tenker at noen har sett d før andre må da være lov uten å få høre så mye dritt selv... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå