VildeS Skrevet 3. juni 2021 #1321 Del Skrevet 3. juni 2021 Jeg syns også bikinien var fin, men litt stiv pris. Er også skeptisk til de store spennene på stroppene bak, ser for meg at de kan være spisse og ubehagelige å ligge på. Jeg er også litt usikker på størrelsen, målte meg selv til samme størrelse på både over og underdel, men hun skrev at underdelen var litt stor i str tror jeg. Bruker 75F i bh, så jeg trenger en romslig overdel med god støtte. Håper de som har kjøpt deler erfaringer når de får brukt den litt, mulig jeg vurderer å kjøpe når de får mer på lager. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 3. juni 2021 #1322 Del Skrevet 3. juni 2021 Chroma skrev (22 timer siden): Til sammenligning utsetter folk barnedåp, bryllup og bursdagsfeiringer.. en lansering er nok viktig for henne, men uforståelig for mange. Helt enig assa! Syns det er tåpent at hun ser på det som viktig! :s Iallefall nå når det blomster igjen med smitte... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 4. juni 2021 #1323 Del Skrevet 4. juni 2021 Hun kan hvertfall ikke klage på at hun bare sitter hjemme!! Hun er jo borte hele tiden 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 4. juni 2021 #1324 Del Skrevet 4. juni 2021 Ja.. Hun klager på hun bare er hjemme. Lei av å være hjemme. Hun har vært mer bortreist den siste måneden enn jeg har vært på mange år... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 4. juni 2021 #1325 Del Skrevet 4. juni 2021 (endret) Orly skrev (2 timer siden): Hun kan hvertfall ikke klage på at hun bare sitter hjemme!! Hun er jo borte hele tiden Ja hun er mer borte enn hjemme😂🙈 Helt sykt, burde virkelig ikke sitte å klage lenger.😱 Endret 4. juni 2021 av supermamz skrivefeil 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 4. juni 2021 #1326 Del Skrevet 4. juni 2021 supermamz skrev (4 timer siden): Ja hun er mer borte enn hjemme😂🙈 Helt sykt, burde virkelig ikke sitte å klage lenger.😱 Det er jo ingen som vet hvor mye hun er borte og hjemme da. Alle sammen av oss er borte flere kvelder innimellom på ulike ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 4. juni 2021 #1327 Del Skrevet 4. juni 2021 Jammen meg jentekveld i dag også. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 4. juni 2021 #1328 Del Skrevet 4. juni 2021 Heartgirl skrev (41 minutter siden): Det er jo ingen som vet hvor mye hun er borte og hjemme da. Alle sammen av oss er borte flere kvelder innimellom på ulike ting. Ehh... Du vet hun er på f.eks snapchat eller? Hvor hun deler hverdagen sin?! Hun viser jo da hva hun gjør, hvor hun er osv. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 4. juni 2021 #1329 Del Skrevet 4. juni 2021 Heartgirl skrev (2 timer siden): Det er jo ingen som vet hvor mye hun er borte og hjemme da. Alle sammen av oss er borte flere kvelder innimellom på ulike ting. Hun dokumenter da hver gang hun er ute og farter? Så jo dessverre vet man jo akkurat hvor mye hun er hjemme og borte😯 Bryr meg ikk om en butikk tur her og der, er snakk om jentekvelder, hotellturer, spa som ikke ble nå av men hotell istede, vinkvelder, overnatter til familie som bor et annet sted osv osv. Det legger hun ut om bestandig 😛 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marrycarry Skrevet 4. juni 2021 #1330 Del Skrevet 4. juni 2021 Wooop wooop jentekveld!!!! Tru om vi koser oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 4. juni 2021 #1331 Del Skrevet 4. juni 2021 Heartgirl skrev (3 timer siden): Alle sammen av oss er borte flere kvelder innimellom på ulike ting. Eh, nei. Alle sammen av oss er ikke det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 5. juni 2021 #1332 Del Skrevet 5. juni 2021 Heartgirl skrev (11 timer siden): Det er jo ingen som vet hvor mye hun er borte og hjemme da. Alle sammen av oss er borte flere kvelder innimellom på ulike ting. Du vet hun dokumenterer alt ikke sant? Slik at alle de hundre tusen følgerene får meg seg hvor hun er og når? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 5. juni 2021 #1333 Del Skrevet 5. juni 2021 (endret) Bibbi_ skrev (19 timer siden): Ehh... Du vet hun er på f.eks snapchat eller? Hvor hun deler hverdagen sin?! Hun viser jo da hva hun gjør, hvor hun er osv. Tror du vlogger om absolutt alt som skjer? Det tror ikke jeg. Tror nok det er mye vi ikke får se. Alle inlfuencerne vet hvor mye de deler av ting og de vet hvor grenene sine går for hvor mye de deler. Hun har lov til å dra bort hun også som oss alle andre men det blir feil for en del her inne som skal ta henne på alt hun gjør. Endret 5. juni 2021 av Heartgirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 5. juni 2021 #1334 Del Skrevet 5. juni 2021 (endret) Heartgirl skrev (1 time siden): Tror du vlogger om absolutt alt som skjer? Det tror ikke jeg. Tror nok det er mye vi ikke får se. Alle inlfuencerne vet hvor mye de deler av ting og de vet hvor grenene sine går for hvor mye de deler. Hun har lov til å dra bort hun også som oss alle andre men det blir feil for en del her inne som skal ta henne på alt hun gjør. Hun vlogger jo om HVER GANG hun reiser bort?!!? Tror du det er normalt i dagens samfunn å reise så mye som hun gjør?Nei?! Endret 5. juni 2021 av BethD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 5. juni 2021 #1335 Del Skrevet 5. juni 2021 Marrycarry skrev (19 timer siden): Wooop wooop jentekveld!!!! Tru om vi koser oss! Tror ikke hun greier skape content hjemme. Med mindre det er reklame. Begrenset hvor mange ryddevideoer man kan lage og hele huset er vel ferdig oppussa. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 5. juni 2021 #1336 Del Skrevet 5. juni 2021 On 6/3/2021 at 6:35 PM, VildeS said: Jeg syns også bikinien var fin, men litt stiv pris. Er også skeptisk til de store spennene på stroppene bak, ser for meg at de kan være spisse og ubehagelige å ligge på. Jeg er også litt usikker på størrelsen, målte meg selv til samme størrelse på både over og underdel, men hun skrev at underdelen var litt stor i str tror jeg. Bruker 75F i bh, så jeg trenger en romslig overdel med god støtte. Håper de som har kjøpt deler erfaringer når de får brukt den litt, mulig jeg vurderer å kjøpe når de får mer på lager. Jeg syns prisen var fin jeg, fant en annen jeg likte i dag, der kostet overdelen alene 1300 eller noe. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 5. juni 2021 #1337 Del Skrevet 5. juni 2021 BethD skrev (2 timer siden): Hun vlogger jo om HVER GANG hun reiser bort?!!? Tror du det er normalt i dagens samfunn å reise så mye som hun gjør?Nei?! Hun må jo få lov til å dra bort hun også som oss alle andre, men bare fordi hun er en offentlig snapper/influencer henger noen seg opp i dette. Alle kan føle at er hjemme hele tiden. Det har jeg følt flere ganger. Da drar jeg til en venninne da. Verre er det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lubbetutt Skrevet 5. juni 2021 #1338 Del Skrevet 5. juni 2021 (endret) Heartgirl skrev (1 time siden): Hun må jo få lov til å dra bort hun også som oss alle andre, men bare fordi hun er en offentlig snapper/influencer henger noen seg opp i dette. Alle kan føle at er hjemme hele tiden. Det har jeg følt flere ganger. Da drar jeg til en venninne da. Verre er det ikke. Men det det reageres på her, er at SE klager på at hun aldri er ute på noe, hun sier hun bare er hjemme, på grunn av korona. Og så dokumentere hun at hun er ute på vift hver helg, og flere ganger i uka.. det er ikke rart at folk blir provosert, når andre avlyser bursdager og andre personlig viktige tilstelninger for å unngå risiko for smitte, mens ei som er ute på noe hver helg (og det uten særlig mye avstand og smittevernregler), klager på at hun alltid er hjemme. Endret 5. juni 2021 av Lubbetutt 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marrycarry Skrevet 5. juni 2021 #1339 Del Skrevet 5. juni 2021 Gasellen skrev (3 timer siden): Tror ikke hun greier skape content hjemme. Med mindre det er reklame. Begrenset hvor mange ryddevideoer man kan lage og hele huset er vel ferdig oppussa. Hva snakker du om? Hvorfor siterer du dette på at jeg skrev vi koste oss på jentekveld med Sara i går? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 5. juni 2021 #1340 Del Skrevet 5. juni 2021 Heartgirl skrev (2 timer siden): Hun må jo få lov til å dra bort hun også som oss alle andre, men bare fordi hun er en offentlig snapper/influencer henger noen seg opp i dette. Alle kan føle at er hjemme hele tiden. Det har jeg følt flere ganger. Da drar jeg til en venninne da. Verre er det ikke. Men kjære vene , først kjefter hun på alle som ikke er like strenge på restriksjoner som hun er, så klager hun på st hun bare er hjemme , det blir litt feil å klage på det mår hun viser noe helt annet på snap 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå