summerrain Skrevet 21. mai 2021 #1261 Del Skrevet 21. mai 2021 skruf skrev (3 timer siden): Synes det blir for dumt å spekulere i et mulig brudd bare pga SE i det siste har vært sosial med venninner og ikke sitter limt sammen ved hoften med mannen sin 24/7. Hun er hjemmeværende/jobber hjemmefra og har nok som alle andre et behov for å lufte seg litt og ikke bare sitte hjemme. Hadde hun hatt en 8-16 jobb i et kontorfellesskap eller på en institusjon mandag-fredag så ville hun fått møtt andre mennesker og vært sosial med kollegaer hver dag. Den som går hjemme får ikke oppleve dette, og har nok et behov for litt andre impulser enn bare barn, mann og hus. SE og samboeren har vært sammen i ganske mange år, de er nok såpass trygge på hverandre etter så lang fartstid sammen at de trenger ikke sitte å holde hverandre i hendene hver eneste helg. For alt vi vet så er det ikke sikkert at Robin liker å dra på spa heller, mens Sara elsker å dra på spa. Skal den som elsker spa aldri få dra på spa da pga den andre ikke er gira på det? I tillegg så er det nok helgene som er den beste tiden å møte venninner på, hverdagene går med til jobb, barn, fritidsaktiviteter hos barna og ev seg selv, og til partneren. Ikke så lett å skvise inn en tur på spa på en onsdag mellom jobb, leksehjelp, middagslaging og foreldremøte. For meg så virker det som et sunt forhold når man i tillegg til å være mamma/pappa, kone og husbond også finner tid og prioriterer å bevare vennskap man har med andre og ikke bare sitter hjemme hele tiden. Det viser også at man er trygg på hverandre som kjærester at begge parter i et forhold får rom til å være med vennnner/venner. Skal vedde på at også Robin henger med kompiser mens Sara er hjemme med barna, hver sin gang. Det er jo pga det Sara selv sier, at de hatt en tøff periode en god stund nå og at ting ikke er bra på privaten at dette blir spekulert i. Når du da plusser på at de plutselig aldri er sammen i helger lengre sier det seg selv at folk lurer... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BunnyChester Skrevet 22. mai 2021 #1262 Del Skrevet 22. mai 2021 Embla82 skrev (23 timer siden): Både jeg og mannen skulle egentlig på spa-hotell med jobben i løpet av siste halvåret, men begge turene har blitt avlyst pga covid. Vi bor ikke i et område med mye smitte en gang. Så å påstå at det er nødvendig fordi det er jobbreise er et dårlig argument. Det skal mye til før noen drar på en jobbreise nå for tiden. Vi drar heller ikke på møter eller konferanser i andre byer lengre, alt er på nett. Har hun definert det som nødvendig reise selv, eller er det bare blitt antatt her inne? Jeg så bare at hun nevnte kollegaene, men jeg kan ha gått glipp av snappen hvor hun definerer det som nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 22. mai 2021 #1263 Del Skrevet 22. mai 2021 La nå jentene få kose seg litt. De gjør da ingenting ulovelig!😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 22. mai 2021 #1264 Del Skrevet 22. mai 2021 BunnyChester skrev (1 time siden): Har hun definert det som nødvendig reise selv, eller er det bare blitt antatt her inne? Jeg så bare at hun nevnte kollegaene, men jeg kan ha gått glipp av snappen hvor hun definerer det som nødvendig. Nei hun har sagt det. Det skulle være jobb tur der de skulle jobbe sammen, men så langt har jeg bare sett at de ha drukket og feiret den nye sangen til Sandra. Så aner ikke🤷 Hun sammenlignet reisen sin med alle de andre som reiser på jobbturer. At hun ikke gjor nå ulovelig og at vi ikke skulle komme med noe pekefinger på henne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 22. mai 2021 #1265 Del Skrevet 22. mai 2021 mumrikk1 skrev (12 minutter siden): La nå jentene få kose seg litt. De gjør da ingenting ulovelig!😁 Nei det er det ingen som har sagt. Men å drive å farte såpass mye som hun gjør midt i en pandemi, og sier det er jobbreise er jævla provoserende for oss som gjør dugnaden slik den skal gjøres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 22. mai 2021 #1266 Del Skrevet 22. mai 2021 Å samles fra flere forskjellige steder i landet er vel ikke spesielt lurt i disse dager. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 22. mai 2021 #1267 Del Skrevet 22. mai 2021 mumrikk1 skrev (14 minutter siden): La nå jentene få kose seg litt. De gjør da ingenting ulovelig!😁 Må det være ulovlig ? Det er mye som ikke er anbefalt i disse dager og det burde være grunn nok. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 22. mai 2021 #1268 Del Skrevet 22. mai 2021 BethD skrev (52 minutter siden): Nei det er det ingen som har sagt. Men å drive å farte såpass mye som hun gjør midt i en pandemi, og sier det er jobbreise er jævla provoserende for oss som gjør dugnaden slik den skal gjøres. Nettop, min familie bor på andre siden av landet og vi har ikke sett de på snart ett år fordi vi følger anbefalinger . Om alle hadde gjort det så hadde vi kanskje sluppet alle disse utbruddene rundt i landet . 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonies Skrevet 22. mai 2021 #1269 Del Skrevet 22. mai 2021 Tror dere SE hadde snakket åpent og ærlig om en evt. coronasykdom dersom hun fikk det nå? 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 22. mai 2021 #1270 Del Skrevet 22. mai 2021 Moonies skrev (1 time siden): Tror dere SE hadde snakket åpent og ærlig om en evt. coronasykdom dersom hun fikk det nå? 😅 nei det tror jeg ikke🙈 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 23. mai 2021 #1271 Del Skrevet 23. mai 2021 Moonies skrev (7 timer siden): Tror dere SE hadde snakket åpent og ærlig om en evt. coronasykdom dersom hun fikk det nå? 😅 Jo det tror jeg. Det betyr mer følgere og folk som følger med, pluss jeg tror ikke hun evner å se at det blir å be om ris til egen ræv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ruskejento Skrevet 23. mai 2021 #1272 Del Skrevet 23. mai 2021 Er det ingen som har stilt henne spørsmål vedrørende hennes farting overalt? Og svarer hun ikke på det? Alle har nok gått på en smell eller to iløpet av dette dritt året, men med dette yrket ville jeg vært spesielt forsiktig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 23. mai 2021 #1273 Del Skrevet 23. mai 2021 ruskejento skrev (38 minutter siden): Er det ingen som har stilt henne spørsmål vedrørende hennes farting overalt? Og svarer hun ikke på det? Alle har nok gått på en smell eller to iløpet av dette dritt året, men med dette yrket ville jeg vært spesielt forsiktig. Hun får høre det flere ganger og er også her inne og leser, men hun sitter bare å fortelle om hvor synd det er i henne i forhold til alle andre. Hun sitter bare hjemme og har heller ingen jobb og gå på som andre har. Men hun elsker fortsatt jobben sin. Er iallefall det som har gått på repeat når hun tar det opp. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 23. mai 2021 #1274 Del Skrevet 23. mai 2021 supermamz skrev (18 minutter siden): Hun får høre det flere ganger og er også her inne og leser, men hun sitter bare å fortelle om hvor synd det er i henne i forhold til alle andre. Hun sitter bare hjemme og har heller ingen jobb og gå på som andre har. Men hun elsker fortsatt jobben sin. Er iallefall det som har gått på repeat når hun tar det opp. Jobb😂😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 23. mai 2021 #1275 Del Skrevet 23. mai 2021 ruskejento skrev (3 timer siden): Er det ingen som har stilt henne spørsmål vedrørende hennes farting overalt? Og svarer hun ikke på det? Alle har nok gått på en smell eller to iløpet av dette dritt året, men med dette yrket ville jeg vært spesielt forsiktig. Å joda. Men det blir alltid forklart med at det er jobb,hun er alltid hjemme og hun er forsiktig og bla bla bla. Ellers blir du vel blokka? Som alle influensere gjør når noen tar de på noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 23. mai 2021 #1276 Del Skrevet 23. mai 2021 Det klesmerket hun nå reklamerte for. Er ikke størrelsene utrolig dårlige? De virker kjempe små i størrelsen spesielt når SE må bruker L i det, bruker ikke hun mest S i alt annet av klær? Skjønner ikke at hun gidder å reklamere for klær med str som er helt sprengt. Hun er jo egentlig en forkjemper for det.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BunnyChester Skrevet 24. mai 2021 #1277 Del Skrevet 24. mai 2021 supermamz skrev (13 timer siden): Det klesmerket hun nå reklamerte for. Er ikke størrelsene utrolig dårlige? De virker kjempe små i størrelsen spesielt når SE må bruker L i det, bruker ikke hun mest S i alt annet av klær? Skjønner ikke at hun gidder å reklamere for klær med str som er helt sprengt. Hun er jo egentlig en forkjemper for det.. Hun bruker M til vanlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pukka Skrevet 1. juni 2021 #1278 Del Skrevet 1. juni 2021 Hva synes dere om bikinien som lanseres i dag? Noen som skal kjøpe? 😄 Selv likte jeg veldig godt den grønne med mønstret overdel, som skal lanseres senere! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 1. juni 2021 #1279 Del Skrevet 1. juni 2021 pukka skrev (43 minutter siden): Hva synes dere om bikinien som lanseres i dag? Noen som skal kjøpe? 😄 Selv likte jeg veldig godt den grønne med mønstret overdel, som skal lanseres senere! Likte de kjempegodt, men trenger å se de i mindre størrelser på modeller før jeg tørr å bestille😅 Elsker den røde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1995m Skrevet 1. juni 2021 #1280 Del Skrevet 1. juni 2021 Bare meg som syns prisene er litt vel høye? 🙄 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå