Gjest BethD Skrevet 29. september 2020 #621 Del Skrevet 29. september 2020 (endret) 8 minutter siden, Bajshue skrev: Fra hvem? Deg? Hun får masse respekt fra meg! Ja,meg og garantert en haug med andre. Selv om du respekterer den «jobben» betyr ikke at majoriteten av Norges befolkning gjør det. Respekterer ikke et yrke som består i å reklamere for twistshake, klesmerker og diverse annet ræl. Jeg respekterer ikke et «yrke» som oppfordrer til kjøpegalskap, og hvor man sitter å snakker til et publikum man så stolt påstår at man «konverserer» med men egentlig bare ignorerer de fleste svar og meldinger som kommer inn. Sykepleier,lege,barnehage ansatte, butikk ansatte,tannlege,snekker etc etc er yrker jeg respekterer. tør påstå flere er enig med meg Endret 29. september 2020 av BethD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 29. september 2020 #622 Del Skrevet 29. september 2020 8 minutter siden, BethD skrev: Ja,meg og garantert en haug med andre. Selv om du respekterer den «jobben» betyr ikke at majoriteten av Norges befolkning gjør det. Respekterer ikke et yrke som består i å reklamere for twistshake, klesmerker og diverse annet ræl. Jeg respekterer ikke et «yrke» som oppfordrer til kjøpegalskap, og hvor man sitter å snakker til et publikum man så stolt påstår at man «konverserer» med men egentlig bare ignorerer de fleste svar og meldinger som kommer inn. Sykepleier,lege,barnehage ansatte, butikk ansatte,tannlege,snekker etc etc er yrker jeg respekterer. tør påstå flere er enig med meg 👏🏻👏🏻👏🏻 Det hun gjør og andre influencere ( blir sprø av det ordet ), kan ikke kalles jobb samme hva. Fjåsekjærringer hele gjengen. Skjønner ikke hva i alle dager de skal påvirke meg til liksom??? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bajshue Skrevet 29. september 2020 #623 Del Skrevet 29. september 2020 5 minutter siden, Nussepus said: 👏🏻👏🏻👏🏻 Det hun gjør og andre influencere ( blir sprø av det ordet ), kan ikke kalles jobb samme hva. Fjåsekjærringer hele gjengen. Skjønner ikke hva i alle dager de skal påvirke meg til liksom??? Forhåpentligvis påvirke deg til å gjøre NOE annet enn å sitte her og slenge dritt! 😅😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pukka Skrevet 29. september 2020 #624 Del Skrevet 29. september 2020 7 minutter siden, Nussepus skrev: 👏🏻👏🏻👏🏻 Det hun gjør og andre influencere ( blir sprø av det ordet ), kan ikke kalles jobb samme hva. Fjåsekjærringer hele gjengen. Skjønner ikke hva i alle dager de skal påvirke meg til liksom??? Jobb/arbeid er per definisjon det å gjøre en aktivitet som gir lønnsinntekt. Altså - det å være influenser på fulltid og å kunne leve av denne inntekten, må vel kunne kalles en jobb, enten du liker det eller ikke? De påvirker tydeligvis tilstrekkelig med folk til at annonsørene ser det som lønnsomt å samarbeide med dem. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 29. september 2020 #625 Del Skrevet 29. september 2020 4 timer siden, Bajshue skrev: Fordi de er bedre mødre eller har mer erfaring mener du? 😂 Nei, men jeg føler ikke at Sara er den beste til å kunne gi råd i en bok. De jeg nevnte var bare eksempler. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anita. Skrevet 29. september 2020 #626 Del Skrevet 29. september 2020 47 minutter siden, pukka skrev: Jobb/arbeid er per definisjon det å gjøre en aktivitet som gir lønnsinntekt. Altså - det å være influenser på fulltid og å kunne leve av denne inntekten, må vel kunne kalles en jobb, enten du liker det eller ikke? De påvirker tydeligvis tilstrekkelig med folk til at annonsørene ser det som lønnsomt å samarbeide med dem. Helt riktig. De jobber som modell og med reklame. Er ikke noe annet en en klærmodell eller reklamevidioer. Er bare at blir visst et annet sted en på tv og magasiner, og de er sin egen sjef🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 29. september 2020 #627 Del Skrevet 29. september 2020 4 timer siden, pukka skrev: Tviler ikke på at enkelte kan klare å lure små selskaper noen få ganger, men de må vel lukte lunta nokså kjapt om de ser at det ikke fører til salg? Sara samarbeider stort sett med ganske store aktører, som jeg regner med har god kontroll på hvilken statistikk de burde følge med på... Det har blitt avslørt før at de ikke aner noe im influencerne de sponser, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 29. september 2020 #628 Del Skrevet 29. september 2020 Skjønner ikke hvorfor man skal få respekt for å fronte en kjøpekarusell uten like , et overforbruk og bruk og kast samfunn som ikke er bra i det hele tatt. Det er en overfladisk bransje 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 29. september 2020 #629 Del Skrevet 29. september 2020 11 minutter siden, Orly skrev: Skjønner ikke hvorfor man skal få respekt for å fronte en kjøpekarusell uten like , et overforbruk og bruk og kast samfunn som ikke er bra i det hele tatt. Det er en overfladisk bransje Og folk lurer på hvorfor det ikke respekteres..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 29. september 2020 #630 Del Skrevet 29. september 2020 30 minutter siden, BethD skrev: Og folk lurer på hvorfor det ikke respekteres..... Men dessverre så når de jo tydeligvis ut til en del mennesker som er såpass enkle at de ikke ser bakdelen med bruk/kast og kjøpepress. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 29. september 2020 #631 Del Skrevet 29. september 2020 3 timer siden, pukka skrev: Absolutt ingenting feil med å være hjemmeværende uten jobb, det er ikke det jeg sier. Jeg er helt enig med deg, og skulle gjerne vært hjemme med barna selv i noen år om vi hadde hatt økonomi til det! Regner med alle gjør det som er riktig for seg og sin familie. Kommentaren min var rettet mot Minni75. Hun mener at det står mer respekt av hennes mor siden hun gikk hjemme og ikke hadde barna i barnehagen. Ser ikke poenget med å holde barna hjemme fra barnehagen om man ikke har tid til å vie dem oppmerksomhet. Da tror jeg at de har det bedre med å være i barnehagen noen timer. Selv om mange ikke ser på det å være influenser som en ordentlig jobb, så betyr ikke det at hun ligger på latsiden. Hun er nødt til å bruke mange mange timer på dette daglig for å kunne leve av det. Ja da er vi helt enige! Jeg som har misforstått kommentaren din! Beklager. Enig med tankegangen, bra barna slipper og vokse opp med en mamma som ikke er tilstede for det er man jo ikke når man sitter og holder på med mobilen. Å ja det er vel hele formiddagen og hele kvelden hun sier hun holder på med dette. 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 29. september 2020 #632 Del Skrevet 29. september 2020 2 timer siden, Orly skrev: Skjønner ikke hvorfor man skal få respekt for å fronte en kjøpekarusell uten like , et overforbruk og bruk og kast samfunn som ikke er bra i det hele tatt. Det er en overfladisk bransje ja, jeg reager iallefall på når hun sier ting er super bra og hun har hatt så lenge bruk for det, men så brukes det kun under storyene som er reklamepause som hun selv kaller det... Å samme med den goodie boksen, hun sitter jo og si ting er bra før hun har testet det.. Syns det blir så feil... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iansak Skrevet 29. september 2020 #633 Del Skrevet 29. september 2020 8 timer siden, Orly skrev: Er nok dessverre ikke helt sånn , det er jo flere av de som ikke aner hvordan influenceren er eller at de har kjøpte følgere. De ser bare høye følgertall Amen! En annen jeg føler på insta har pluss/minus 100 000 hun får sponset i masse barne klær/barne møbler/andre møbler/oppussing osv! Men hvert bilde får ca 100-200likes. Vil ikke so hvem. Men ja... så tror noe mange bare ser på antall følgere 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 29. september 2020 #634 Del Skrevet 29. september 2020 2 minutter siden, iansak skrev: Amen! En annen jeg føler på insta har pluss/minus 100 000 hun får sponset i masse barne klær/barne møbler/andre møbler/oppussing osv! Men hvert bilde får ca 100-200likes. Vil ikke so hvem. Men ja... så tror noe mange bare ser på antall følgere Ja, er dessverre mange slike... Det kan jo ikke stemme... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkZ Skrevet 29. september 2020 #635 Del Skrevet 29. september 2020 8 timer siden, Orly skrev: Skjønner ikke hvorfor man skal få respekt for å fronte en kjøpekarusell uten like , et overforbruk og bruk og kast samfunn som ikke er bra i det hele tatt. Det er en overfladisk bransje Så enig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 30. september 2020 #636 Del Skrevet 30. september 2020 21 timer siden, Nussepus skrev: Men dessverre så når de jo tydeligvis ut til en del mennesker som er såpass enkle at de ikke ser bakdelen med bruk/kast og kjøpepress. Jeg følger henne ikke, men hun dukker opp i snapfeeden min, av en eller annen grunn. Må si jeg ble lettere rystet av de snappene hvor hun skal rydde. Enorme mengder klær over hele huset. Kan ikke tenke meg at en brøkdel av det blir brukt. Hun fikk turbukse og jakke i bursdagsgave, men dagen etter sier hun på snap at hun ikke vet hva hun kan ha på seg i dårlig vær. Hadde hun allerede glemt klærne hun fikk i bursdagsgave? Hun framstår som ei likandes jente, og er utrolig god på å spille på den "jeg-er-venninna-deres" til følgerne sine, men hun møter seg selv i døra rett som det er, synes jeg. Og jeg tror ikke hun ser det selv. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 30. september 2020 #637 Del Skrevet 30. september 2020 3 timer siden, Era Vulgaris skrev: Jeg følger henne ikke, men hun dukker opp i snapfeeden min, av en eller annen grunn. Må si jeg ble lettere rystet av de snappene hvor hun skal rydde. Enorme mengder klær over hele huset. Kan ikke tenke meg at en brøkdel av det blir brukt. Hun fikk turbukse og jakke i bursdagsgave, men dagen etter sier hun på snap at hun ikke vet hva hun kan ha på seg i dårlig vær. Hadde hun allerede glemt klærne hun fikk i bursdagsgave? Hun framstår som ei likandes jente, og er utrolig god på å spille på den "jeg-er-venninna-deres" til følgerne sine, men hun møter seg selv i døra rett som det er, synes jeg. Og jeg tror ikke hun ser det selv. Ja, skjønte heller ikke det med klærne... splitter nye gode turklær, men neida.. Nei føler hun sier en ting også gjør hun noe helt annet.. :s 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeeeeeeea Skrevet 5. oktober 2020 #638 Del Skrevet 5. oktober 2020 Jeg liker denne dama egentlig veldig godt. Men og arrangere et familieselskap når man er kjempeforkjølet - det er ikke greit nå. Hun sier selv at hun har testet seg for covid-19 og at den var negativ men ikke fortalte det på SoMe fordi hun ikke orket alt oppstyret fordi de skulle feire bursdag. Altså??? Om hun med sin forkjølelse smitter 3 andre som var i besøket så er det 3 personer som må bruke unødvendige helsepersonellressurser på og teste seg og de må være hjemme fra jobb. Var virkelig denne feiring så viktig at den ikke kunne bli utsatt til hun var frisk... 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 5. oktober 2020 #639 Del Skrevet 5. oktober 2020 1 minutt siden, Jeeeeeeea skrev: Jeg liker denne dama egentlig veldig godt. Men og arrangere et familieselskap når man er kjempeforkjølet - det er ikke greit nå. Hun sier selv at hun har testet seg for covid-19 og at den var negativ men ikke fortalte det på SoMe fordi hun ikke orket alt oppstyret fordi de skulle feire bursdag. Altså??? Om hun med sin forkjølelse smitter 3 andre som var i besøket så er det 3 personer som må bruke unødvendige helsepersonellressurser på og teste seg og de må være hjemme fra jobb. Var virkelig denne feiring så viktig at den ikke kunne bli utsatt til hun var frisk... Ja det er greit å tenke litt selv avogtil..... 🤦🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie321 Skrevet 5. oktober 2020 #640 Del Skrevet 5. oktober 2020 42 minutter siden, Jeeeeeeea skrev: Jeg liker denne dama egentlig veldig godt. Men og arrangere et familieselskap når man er kjempeforkjølet - det er ikke greit nå. Hun sier selv at hun har testet seg for covid-19 og at den var negativ men ikke fortalte det på SoMe fordi hun ikke orket alt oppstyret fordi de skulle feire bursdag. Altså??? Om hun med sin forkjølelse smitter 3 andre som var i besøket så er det 3 personer som må bruke unødvendige helsepersonellressurser på og teste seg og de må være hjemme fra jobb. Var virkelig denne feiring så viktig at den ikke kunne bli utsatt til hun var frisk... Hun hadde to selskap, ett på fredag og ett på lørdag! Veldig unødvendig, kunne utsatt det til helgen etter eller noe. Veldig kort tenkt! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå