supermamz Skrevet 24. september 2020 #581 Del Skrevet 24. september 2020 5 minutter siden, Trude4 skrev: Eg synes det er fengslende å se på rydde filmer. Er ikke spennende men eg blir sittende å se på selv om 😅 haha😂 Jeg kunne se de i starten, men tror jeg har blitt metta av de🙈 Men nå er det jo ikke bare Sara sine jeg har sett på heller. Så har jo blitt en del siste året ish😂🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 26. september 2020 #582 Del Skrevet 26. september 2020 Hun må ha helt sinnsyke mengder klær, så mye hun får hjem hver uke 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 26. september 2020 #583 Del Skrevet 26. september 2020 2 minutter siden, Orly skrev: Hun må ha helt sinnsyke mengder klær, så mye hun får hjem hver uke Vet ikke om hun beholder alt av klær? Er jo mange som sender tilbake klærne etter de har motatt, men hele 2.etasjen hennes er jo full også da...🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 26. september 2020 #584 Del Skrevet 26. september 2020 2 minutter siden, supermamz skrev: Vet ikke om hun beholder alt av klær? Er jo mange som sender tilbake klærne etter de har motatt, men hele 2.etasjen hennes er jo full også da...🙈 Mye av det brukes hvertfall flere ganger , regner ikke med de sendes tilbake da 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 26. september 2020 #585 Del Skrevet 26. september 2020 Hun gir bort mye av det tror jeg. Mener hun har sagt det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1995m Skrevet 26. september 2020 #586 Del Skrevet 26. september 2020 2 minutter siden, BethD skrev: Hun gir bort mye av det tror jeg. Mener hun har sagt det.. Hun selger en del også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 26. september 2020 #587 Del Skrevet 26. september 2020 2 timer siden, 1995m skrev: Hun selger en del også ja, men er vel mest barneklærne hun selger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 27. september 2020 #588 Del Skrevet 27. september 2020 Noen som vet mer om det hun har tatt opp på snapchat i dag? Hvem sin story er det ? Er jo så bra at slikt kommer opp og frem og skjønner godt at hun føler seg truffet for er jo dette hun "selger" om man kan bruke det ordet uten og bli misforstått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pukka Skrevet 27. september 2020 #589 Del Skrevet 27. september 2020 4 timer siden, supermamz skrev: Noen som vet mer om det hun har tatt opp på snapchat i dag? Hvem sin story er det ? Er jo så bra at slikt kommer opp og frem og skjønner godt at hun føler seg truffet for er jo dette hun "selger" om man kan bruke det ordet uten og bli misforstått. Husker ikke nøyaktig hvem det var, men er ganske sikker på at det var en person som har en profil med fokus på strikking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hockeypulver Skrevet 28. september 2020 #590 Del Skrevet 28. september 2020 Burde hun ikke ha litt peiling på produktene hun reklamerer for? Sett storyen hennes nå hvor hun reklamerer for Goodiebox. Noe så talentløst🤯 Får ikke spesielt lyst til å teste ut Goodiebox etter den dårlige reklamen hun gir. Lurer på hvor fornøyde Goodiebox var med den omtalen. Men på en annen side skjønner jeg godt at hun ikke hadde tid til å lage en bedre reklamevideo for Goodiebox siden hun må reposte absolutt alle som ønsker henne gratulerer med dagen på Instagram. Godt man har god arbeidsmoral si. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 28. september 2020 #591 Del Skrevet 28. september 2020 4 timer siden, Hockeypulver skrev: Burde hun ikke ha litt peiling på produktene hun reklamerer for? Sett storyen hennes nå hvor hun reklamerer for Goodiebox. Noe så talentløst🤯 Får ikke spesielt lyst til å teste ut Goodiebox etter den dårlige reklamen hun gir. Lurer på hvor fornøyde Goodiebox var med den omtalen. Men på en annen side skjønner jeg godt at hun ikke hadde tid til å lage en bedre reklamevideo for Goodiebox siden hun må reposte absolutt alle som ønsker henne gratulerer med dagen på Instagram. Godt man har god arbeidsmoral si. Ja jeg lurer på hvordan man vet at det er god kvalitet på en sminkekost ved å snurre den rundt i hånden? men men noen er vel så "flinke" også.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 28. september 2020 #592 Del Skrevet 28. september 2020 Gratulerer med dagen Sara!😀🎂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnetteKK Skrevet 28. september 2020 #593 Del Skrevet 28. september 2020 On 8/29/2020 at 9:54 AM, Marie1987 said: Mammatiltreskatter har over 27000 følgere, men ingen av bildene har over 1000 likes.. Kikka på følgerne hennes og der var det mye humbug 😅 Har nok brukt noen tusenlapper på følgere.. vist du går inn og ser på følgerene er det bare humbug alt sammen.. men trist at selskapene ikke sjekker henne opp for det er jo svindel... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 29. september 2020 #594 Del Skrevet 29. september 2020 8 timer siden, AnetteKK skrev: vist du går inn og ser på følgerene er det bare humbug alt sammen.. men trist at selskapene ikke sjekker henne opp for det er jo svindel... Veldig trist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pukka Skrevet 29. september 2020 #595 Del Skrevet 29. september 2020 11 timer siden, AnetteKK skrev: vist du går inn og ser på følgerene er det bare humbug alt sammen.. men trist at selskapene ikke sjekker henne opp for det er jo svindel... Regner med at alle selskapene hun samarbeider med har god oversikt over statistikken hennes, og hvor mye salg hun genererer! Om alt bare var humbug så hadde de vel avsluttet samarbeidene for lenge siden vil nå jeg tro🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 29. september 2020 #596 Del Skrevet 29. september 2020 19 minutter siden, pukka skrev: Regner med at alle selskapene hun samarbeider med har god oversikt over statistikken hennes, og hvor mye salg hun genererer! Om alt bare var humbug så hadde de vel avsluttet samarbeidene for lenge siden vil nå jeg tro🤔 Dessverre veldig mange selskaper som ikke har noe kontroll på statestikk og kunn tenker følgere... Tror det var onkel ungen til Jan Thomas som la ut at hun har undersøkt hvor lett det var å få sendt hjem klær, sminke, barne produkter med en profil som nesten kun hadde kjøpt følgere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 29. september 2020 #597 Del Skrevet 29. september 2020 1 time siden, pukka skrev: Regner med at alle selskapene hun samarbeider med har god oversikt over statistikken hennes, og hvor mye salg hun genererer! Om alt bare var humbug så hadde de vel avsluttet samarbeidene for lenge siden vil nå jeg tro🤔 Er nok dessverre ikke helt sånn , det er jo flere av de som ikke aner hvordan influenceren er eller at de har kjøpte følgere. De ser bare høye følgertall 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bajshue Skrevet 29. september 2020 #598 Del Skrevet 29. september 2020 On 9/15/2020 at 2:34 PM, Litenoggod said: Ikke spurt. Men den boken kommer jeg ikke til å kjøpe eller anbefale. Jeg føler ikke at hun er den rette til å skrive en sånn bok. Hadde Ida gran eller Jenny Skavlan skrevet en sånn bok hadde jeg glatt kjøpt den. Fordi de er bedre mødre eller har mer erfaring mener du? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minni75 Skrevet 29. september 2020 #599 Del Skrevet 29. september 2020 2 minutter siden, Bajshue skrev: Fordi de er bedre mødre eller har mer erfaring mener du? 😂 Jeg tenker at de har en «kjendis» status, og derfor kjøper en deres bok. Hun som går hjemme og har barna fult i barnehage?😂😂 Nei, da er det mer respekt av mi mor. Jeg har ikke gått i barnehage🥰 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bajshue Skrevet 29. september 2020 #600 Del Skrevet 29. september 2020 1 minutt siden, Minni75 said: Jeg tenker at de har en «kjendis» status, og derfor kjøper en deres bok. Hun som går hjemme og har barna fult i barnehage?😂😂 Nei, da er det mer respekt av mi mor. Jeg har ikke gått i barnehage🥰 Har man ungene hjemme er det galt.. har man dem i bhg er det også galt... hun GÅR ikke bare hjemme.. hun JOBBER hjemme!! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå