Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet
Minimeg1234 skrev (5 minutter siden):

Blir ekstra spennende nå når de har brukt dyrere materialer . Så håper hun deler. 

Gikk vel ikke så bra da siden hu e stille  🤭

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anemoi skrev (8 timer siden):

SE har flere ganger sagt at hun kanskje burde ha hjelp av et vaskebyrå, men at hun kvier seg for å slippe andre til i hjemmet… 

Jeg vet ikke hvor stort det huset er, men er vel 3 etasjer? Regner med hun har robotstøvsuger med vaskefunksjon i alle etasjer, det hjelper jo litt såfremt de kommer seg frem overalt. Men er jo mye mer enn gulv som må vaskes, og jeg tenker med gru på blant annet glassrekkverket i trappa, vil hun ha det litt rent så må hun jo vaske det ofte med små barn i huset. Jeg har selv bodd i stort hus, og er så utrolig glad jeg ikke gjør det lenger. Jeg er overhodet ikke i tvil om at hvis jeg hadde like god økonomi som henne, stort hus og ikke minst 4 unger, så hadde jeg brukt vaskebyrå eller privat vasking til iallfall deler av huset. Vet ikke hvorfor hun kvier seg, er hun redd de skal rote i tingene hennes eller ikke gjøre god nok jobb eller lignende? 

• Liker 3
Skrevet
Donnap skrev (8 minutter siden):

Jeg vet ikke hvor stort det huset er, men er vel 3 etasjer? Regner med hun har robotstøvsuger med vaskefunksjon i alle etasjer, det hjelper jo litt såfremt de kommer seg frem overalt. Men er jo mye mer enn gulv som må vaskes, og jeg tenker med gru på blant annet glassrekkverket i trappa, vil hun ha det litt rent så må hun jo vaske det ofte med små barn i huset. Jeg har selv bodd i stort hus, og er så utrolig glad jeg ikke gjør det lenger. Jeg er overhodet ikke i tvil om at hvis jeg hadde like god økonomi som henne, stort hus og ikke minst 4 unger, så hadde jeg brukt vaskebyrå eller privat vasking til iallfall deler av huset. Vet ikke hvorfor hun kvier seg, er hun redd de skal rote i tingene hennes eller ikke gjøre god nok jobb eller lignende? 

Kan tenke meg at hun sikkert synes det er ubehagelig at noen jobber i huset hennes mens hun selv sitter i sofaen og drikker kaffe. Hun er jo hjemme hver dag så hvor skal hun gjøre av seg mens andre vasker for henne liksom.. det må jo føles litt dumt. 

• Liker 2
Skrevet
Eris skrev (2 minutter siden):

Kan tenke meg at hun sikkert synes det er ubehagelig at noen jobber i huset hennes mens hun selv sitter i sofaen og drikker kaffe. Hun er jo hjemme hver dag så hvor skal hun gjøre av seg mens andre vasker for henne liksom.. det må jo føles litt dumt. 

Ja det er jo så, men hvis hun har 3 etasjer så kan de jo starte i en etasje hun ikke er i. Kan jo også hende hun ikke ønsker å ha noen fremmede  rundt seg når hun snapper. Jeg aner ikke hvorfor hun ikke kan ha vaskehjelp, men synes det er rart de skal vaske alt selv i ett så stort hus når de har råd til å leie inn noen. Så mye som hun snapper så kunne vel barna trengt å ha mammaen sin i fred uten at ansiktet hennes er  klistret i telefonen hele tiden, men skal hun i tillegg holde det svære huset i orden, så har hun jo  enda mindre tid til barna.

• Liker 1
Skrevet
Sol Rampelyset skrev (3 timer siden):

Tråden er ryddet for krenkende innlegg. 

Sol, admin. 

Ups, innlegget ble snappet opp og “gikk viralt” 💫

• Liker 2
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (På 26.11.2025 den 22.12):

Jeg klarer ikke å få meg til å tro på at mellom Sara Emilie, V og arkitekten så har aldri dette vært et tema.

Jeg tror de har diskutert det men prioritert kule løsninger og andre ting - og håpt det skulle gå fint eller kunne løses lett. Og nå er det et problem.

Dersom det stemmer det hun sier så vitner det om totalt manglende evne på planlegging og en arkitekt som ikke helt tenker igjennom ting. Dårlig reklame.

Dårlig reklame for arkitekt manuela.

• Liker 1
Skrevet
Debbie M skrev (25 minutter siden):

Hvor da?

Skrevet
Debbie M skrev (46 minutter siden):

Hva mener du? Ett innlegg som ble slettet her gikk vitalt?

Skrevet
Donnap skrev (47 minutter siden):

Hva mener du? Ett innlegg som ble slettet her gikk vitalt?

Jeg ser det er delt ett sted

• Liker 2
Skrevet
elskersommer skrev (Akkurat nå):

Jeg ser det er delt ett sted

Jeg fikk ikke med meg hva det var i det innlegget før det ble slettet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...