Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Minimeg1234 skrev (5 minutter siden):

Jeg oppfatter deg som ganske skeptisk til det som skrives på nett. Stoler du på at disse innleggende er riktige? 

Ikke alltid nei.

Men har ofte større tro på de som skriver en tilbakemelding om noen, enn de som har noe å tape. Spesielt når det er en solid rød tråd i klagene. Da dannes det mønster. Og det skal litt til for at alle som nevner mye av det samme tar feil.

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anemoi skrev (10 timer siden):

Neida, dette er kritikeraktivitet med vid og lang horisont - på mange arenaer. 😉😎💪🏻 

Siden det tydeligvis jobbes på flere arenaer med kritikk så må jeg si at jeg er skeptisk til det meste som er negativt som legges ut på nett om SE og Careless .Ekstra skeptisk er jeg der man kan være anonym . Det betyr ikke at jeg tror alt er bra heller for det er tydelig at det har vært noen produksjonsfeil  som jeg virkelig håper de tar på alvor. 

Dagens tabbe var også gedigen og det fins ikke bortforklaringer på det. Så jeg ser at SE er heller ikke perfekt og gjør grove feil. Men å stole på slike brukererfaringer det gjør jeg ikke i det hele tatt. 

skeiv-ostepop skrev (19 minutter siden):

Kraftig skyts på Trustpilot for tiden. Ganske tydelig at flere og flere oppdager utfordringene og deler sin dårlige erfaring med kundeservicen.

Skjermbilde2025-11-15kl_00_24_51.thumb.png.cd771d3e7230c28740652c27105b6293.pngSkjermbilde2025-11-15kl_00_26_19.thumb.png.5007b7f0b2d044207246e45482b7c8d6.png

Bildene er hentet fra Trustpilot siden til Careless.

• Nyttig 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Roe
.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...