elskersommer Skrevet 1 time siden #56201 Skrevet 1 time siden Pepssi skrev (1 time siden): Jeg sa bare det Line Victoria sa selv på snap i går. Hun sa at hun fordyper seg i det så da skrev jeg det. Men er det ikke bra at noen sier rett ut at det er farlig da? Når Sara Emilie ikke sa det først så er det bra at andre offentlige sier det. Det er kjempebra at noen sier ifra at det er farlig🙂 jeg skrev bare at hun startet på sykepleien nå å da har de ikke noe fordypning i en spesifikk ting 3
Pepssi Skrevet 1 time siden #56202 Skrevet 1 time siden elskersommer skrev (Akkurat nå): Det er kjempebra at noen sier ifra at det er farlig🙂 jeg skrev bare at hun startet på sykepleien nå å da har de ikke noe fordypning i en spesifikk ting Da er vi enige da 😀 3
Angel75 Skrevet 41 minutter siden #56203 Skrevet 41 minutter siden elskersommer skrev (37 minutter siden): Det er kjempebra at noen sier ifra at det er farlig🙂 jeg skrev bare at hun startet på sykepleien nå å da har de ikke noe fordypning i en spesifikk ting Man kan fordype seg i ting uavhengig av om man går på sykepleien eller om man har gått noen mnd slik som hun har gjort. Det har også noe med interesse å gjøre. 4
elskersommer Skrevet 28 minutter siden #56204 Skrevet 28 minutter siden Angel75 skrev (11 minutter siden): Man kan fordype seg i ting uavhengig av om man går på sykepleien eller om man har gått noen mnd slik som hun har gjort. Det har også noe med interesse å gjøre. Ja en kan så klart lese masse på en ting hjemme.. men den fordypning er ikke noe studie har. Var det jeg mente🙂 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå