oss-to Skrevet onsdag kl. 20:07 #55461 Skrevet onsdag kl. 20:07 Ser ut til at det ikkje er lov å vite kven ein vann mot – berre at ein vann. Nokon som veit kva kriteria var? Truleg flott for bedrifta. 1
Minimeg1234 Skrevet onsdag kl. 20:08 #55462 Skrevet onsdag kl. 20:08 Angel75 skrev (12 minutter siden): Da vant Careless i dag 🎉🎉🎉 Gratulerer til Careless 🙌🥳 7 6 2
Roe Skrevet onsdag kl. 20:28 #55464 Skrevet onsdag kl. 20:28 Angel75 skrev (31 minutter siden): Da vant Careless i dag 🎉🎉🎉 Jammen ikke verst mot såpass sterke kandidater som har holdt på lenge! 😮 Imponerende, hun gjør det visst bedre enn enkelte tror.. 😊 3 1 8
Luluk Skrevet onsdag kl. 20:32 #55465 Skrevet onsdag kl. 20:32 Tror dere det «bare» er angst for omgangssyke, eller kan SET også ha sosial angst? Mener hun stadig forteller at hun skal på event ol., og når dagen kommer kan hun ikke reise likevel, og kommer med en dårlig unnskyldning….. 4 2
Anemoi Skrevet onsdag kl. 20:37 #55466 Skrevet onsdag kl. 20:37 Angel75 skrev (55 minutter siden): Har du sjekket opp alle firmaene?? Ja, jeg syns det var interessant å se hva de andre fem sto for og gjorde. Fort gjort, det var ti kjappe minutter. 😉 Angel75 skrev (46 minutter siden): Hun må jo konkurere ut flere etterhvert i såfall. Men, men, alle har hver sin interesse. Hehe, du syns nok at det er sært å kikke på konkurrentene. Jeg kaller det å gidde å søke kunnskap. 😎 Det var teknologibedrifter og noen med fotfeste i industrien, og et firma som hadde spesialisert seg på nettundervisning og fagopplæring. Solide firmaer alle sammen. Jeg liker å lære… 😉 5 2
Anemoi Skrevet onsdag kl. 20:54 #55467 Skrevet onsdag kl. 20:54 (endret) Da sier jeg til Careless og gründer Sara Emilie - gratulerer med seieren i EOY region sør! Siden jeg har kikket på de fem konkurrentene, kan jeg ane hvorfor CL vant. De andre var mer vanlige bedrifter, noen solide og med mange ansatte, noen etablert for lenge siden. Her skilte CL seg ut, det er et ungt firma med en bratt vekstkurve oppover på få år. CL ser også ut til å ha en annen oppstart enn de andre, gjennom Sara Emilie sin personlige historie. Firmaet skilte seg definitivt ut som kanskje det mest originale på flere måter. Synd for SE at hun ikke fikk delta på festen. Jeg håper dette blir en tankevekker for henne - hun kan gå glipp av mye fint i livet hvis hun ikke søker faglig behandling for de åpenbare problemene sine. Å lukke øynene, leve i nuet, bagatellisere eller utsette å ta tak i det, vil bare forverre det meste. Er det noe man virkelig bør ta på alvor, er det egen psykiske helse… Endret onsdag kl. 20:55 av Anemoi 1 1 8
Minimeg1234 Skrevet onsdag kl. 20:57 #55468 Skrevet onsdag kl. 20:57 Anemoi skrev (18 minutter siden): Ja, jeg syns det var interessant å se hva de andre fem sto for og gjorde. Fort gjort, det var ti kjappe minutter. 😉 Hehe, du syns nok at det er sært å kikke på konkurrentene. Jeg kaller det å gidde å søke kunnskap. 😎 Det var teknologibedrifter og noen med fotfeste i industrien, og et firma som hadde spesialisert seg på nettundervisning og fagopplæring. Solide firmaer alle sammen. Jeg liker å lære… 😉 Jeg måtte også søke de opp😉 1 3
Angel75 Skrevet onsdag kl. 21:18 #55469 Skrevet onsdag kl. 21:18 Anemoi skrev (22 minutter siden): Da sier jeg til Careless og gründer Sara Emilie - gratulerer med seieren i EOY region sør! Siden jeg har kikket på de fem konkurrentene, kan jeg ane hvorfor CL vant. De andre var mer vanlige bedrifter, noen solide og med mange ansatte, noen etablert for lenge siden. Her skilte CL seg ut, det er et ungt firma med en bratt vekstkurve oppover på få år. CL ser også ut til å ha en annen oppstart enn de andre, gjennom Sara Emilie sin personlige historie. Firmaet skilte seg definitivt ut som kanskje det mest originale på flere måter. Synd for SE at hun ikke fikk delta på festen. Jeg håper dette blir en tankevekker for henne - hun kan gå glipp av mye fint i livet hvis hun ikke søker faglig behandling for de åpenbare problemene sine. Å lukke øynene, leve i nuet, bagatellisere eller utsette å ta tak i det, vil bare forverre det meste. Er det noe man virkelig bør ta på alvor, er det egen psykiske helse… Og hadde hun ikke vunnet, jeg kan ane hvorfor Careless ikke vant..... 4
Nussepus Skrevet onsdag kl. 21:40 #55470 Skrevet onsdag kl. 21:40 Angel75 skrev (16 minutter siden): Her handlet det ikke om å gidde. Og du jobber som helsepersonell, eller du sier iallefall at du gjør det. Og her var det noen som ikke gikk på en tilstelning pga angst? Skrekk og gru! Du kunne se i dag at hun var preget av dette. Du vet at det går an å få hjelp til det hvis det er grunnen? Og var ikke grunnen at en unge ( og ja vi vet pga den grenseløse utleveringen) kastet opp? 4
oss-to Skrevet onsdag kl. 21:57 #55471 Skrevet onsdag kl. 21:57 Roe skrev (1 time siden): Jammen ikke verst mot såpass sterke kandidater som har holdt på lenge! 😮 Imponerende, hun gjør det visst bedre enn enkelte tror.. 😊 Ein pris som EY Entrepreneur Of The Year vurderar først og fremst forretningsetikk og entreprenørskap, medan publikum ofte dømer både produktkvalitet og personleg åtferd. Det kan føre til at ein grundar blir hylla fagleg, sjølv om mange som her på sida, reagerar på privat /offentleg snap oppførsel. 4 2
Pepssi Skrevet onsdag kl. 22:04 #55473 Skrevet onsdag kl. 22:04 Anemoi skrev (1 time siden): Da sier jeg til Careless og gründer Sara Emilie - gratulerer med seieren i EOY region sør! Siden jeg har kikket på de fem konkurrentene, kan jeg ane hvorfor CL vant. De andre var mer vanlige bedrifter, noen solide og med mange ansatte, noen etablert for lenge siden. Her skilte CL seg ut, det er et ungt firma med en bratt vekstkurve oppover på få år. CL ser også ut til å ha en annen oppstart enn de andre, gjennom Sara Emilie sin personlige historie. Firmaet skilte seg definitivt ut som kanskje det mest originale på flere måter. Synd for SE at hun ikke fikk delta på festen. Jeg håper dette blir en tankevekker for henne - hun kan gå glipp av mye fint i livet hvis hun ikke søker faglig behandling for de åpenbare problemene sine. Å lukke øynene, leve i nuet, bagatellisere eller utsette å ta tak i det, vil bare forverre det meste. Er det noe man virkelig bør ta på alvor, er det egen psykiske helse… 👏🏻 Veldig enig @Anemoi 😁 3
Interiørgla Skrevet onsdag kl. 22:13 #55474 Skrevet onsdag kl. 22:13 Gratulerer til careless med å vunnet region sør. Tror nok at landsfinalen i Oslo den 4 februar 2026 byr på sterkere konkurrenter. https://www.ey.com/no_no/entrepreneur-of-the-year/pretec-group-bit-golden-atlantic-videre-i-region-ost 2
Katinkalille Skrevet onsdag kl. 22:44 #55475 Skrevet onsdag kl. 22:44 elskersommer skrev (11 timer siden): Å siden hun ikke kjører så langt selv så må hun eventuelt ha med pappa Og hva så?? 4
elskersommer Skrevet onsdag kl. 23:21 #55476 Skrevet onsdag kl. 23:21 Katinkalille skrev (34 minutter siden): Og hva så?? Var ikke noe "hva så" ... Om SET skal på noe så er det som regel pappa som kjører.. 2
Angel75 Skrevet torsdag kl. 00:00 #55477 Skrevet torsdag kl. 00:00 elskersommer skrev (36 minutter siden): Var ikke noe "hva så" ... Om SET skal på noe så er det som regel pappa som kjører.. Og det er bra at de har et så godt forhold hvor foreldre kan stille opp om det trengs. Ikke alle som har det. Er ikke noe galt i at han kjører. En dag kan han ikke det. 4 5
Sol79 Skrevet torsdag kl. 00:03 #55478 Skrevet torsdag kl. 00:03 Det som kanskje er mest imponerende med Careless, er at hun har skapt alt sammen fra kjøkkenbenken og knapt vært utenfor huset. 4
Stargaze Skrevet torsdag kl. 06:00 #55479 Skrevet torsdag kl. 06:00 Sol79 skrev (5 timer siden): Det som kanskje er mest imponerende med Careless, er at hun har skapt alt sammen fra kjøkkenbenken og knapt vært utenfor huset. Nå har vel Reme 50% av aksjene og vi vet ikke hvor mye de er involvert. Hun eier ikke CAreless alene. Det var vel også derfor Reme var der i går. 5 1
Katinkalille Skrevet torsdag kl. 08:12 #55480 Skrevet torsdag kl. 08:12 elskersommer skrev (8 timer siden): Var ikke noe "hva så" ... Om SET skal på noe så er det som regel pappa som kjører.. Og så fint å ha en pappa som stiller opp❤️ 1 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå