Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Angel75 skrev (57 minutter siden):

Når man skriver så mye om en person at man må kommentere hvor mye skittentøy noen har på vaskerommet, ja, så kall meg hyklersk. For det grenser til hat eller er hat. Hat kommer i ulike nyanser, en intens negativ følelse, som lyser ofte igjen i denne tråden.

Hyklersk brukes ofte om handlinger og personer som viser uekte følelser eller en falsk fasade. Så kan man da diskutere hvem som er hyklersk, som må sitte her og pirke på alle feil som dere mener Sara har og alle feil som hun gjør. 

Må du slutte med det hatopplegget ditt, det blir for dumt og usaklig. 

• Liker 1
  • Nyttig 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Angel75 skrev (7 minutter siden):

Så da skal man bare holde kjeft med andre ord, for to feil blir aldri en rett 🫠

Du skriver stadig det, men går alltid etter de som ikke er enig med deg.

Nei, det handlar ikkje om å halde kjeft. Poenget er at både harde kritikarar og harde forsvararar bidreg til dobbelmoral og øydeleggjande diskusjon, uavhengig av kven som er ueinige med meg. Det handlar om måten folk argumenterer på, ikkje om kven som meiner kva.

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Angel75 skrev (2 timer siden):

Der tar du skammelig feil. 

Du innbiller deg saker som ikke har rot i virkeligheten.

Det er vel det inntrykket du gir. Og du bidrar også til misbruk av ordet hat, akkurat som SE og andre influencere gjør når de møter konstruktiv kritikk.  Ikke veldig konstruktivt. 

• Liker 3
  • Nyttig 14
Skrevet

Ikke en gang sokker klarer Careless å ha  str som er riktig. 😂

Bilde fra kjøpe/selge på FB

Screenshot_20251030_195332_Facebook.jpg

• Liker 7
Skrevet

Fra underholdningskanalen til SET. 
Fra reklamekanalen til SET. 

IMG_4358.jpeg

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Angel75 skrev (1 time siden):

Når man skriver så mye om en person at man må kommentere hvor mye skittentøy noen har på vaskerommet, ja, så kall meg hyklersk. For det grenser til hat eller er hat. Hat kommer i ulike nyanser, en intens negativ følelse, som lyser ofte igjen i denne tråden.

Hyklersk brukes ofte om handlinger og personer som viser uekte følelser eller en falsk fasade. Så kan man da diskutere hvem som er hyklersk, som må sitte her og pirke på alle feil som dere mener Sara har og alle feil som hun gjør. 

Du henger deg veldig opp i bilde med skittentøy.. hva med de to andre bildene?

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet
Anemoi skrev (28 minutter siden):

Fra underholdningskanalen til SET. 
Fra reklamekanalen til SET. 

IMG_4358.jpeg

«En av dere skal vinne», det er vel ikke helt innafor å love? Er vel ikke bare følgerne til SET konkurransen er for.

• Liker 4
  • Nyttig 11
Skrevet
elskersommer skrev (26 minutter siden):

Du henger deg veldig opp i bilde med skittentøy.. hva med de to andre bildene?

Skittentøy/lo i vasken, hvem bryr seg. Det var de bildene som startet diskusjonen i dag.

• Nyttig 6
Skrevet (endret)
Bibbi_ skrev (49 minutter siden):

Ikke en gang sokker klarer Careless å ha  str som er riktig. 😂

Bilde fra kjøpe/selge på FB

Screenshot_20251030_195332_Facebook.jpg

Man selger ikke akkurat de sokkene med den beskrivelsen, jeg hadde ikke kjøpt de av vedkommende etter å ha lest den beskrivelsen i hvert fall😅 uansett, de få bildene jeg har sett hvor SET har de på så ser man at de er sånne stutte «krympesokker».  

Endret av GulleGull
Endret en setning
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
GulleGull skrev (11 minutter siden):

«En av dere skal vinne», det er vel ikke helt innafor å love? Er vel ikke bare følgerne til SET konkurransen er for.

SET er primært en selger.
Når du skal selge noe, er det ikke så farlig hva du sier, bare folk biter på og handler…

• Liker 6
Skrevet
Anemoi skrev (Akkurat nå):

SET er primært en selger.
Når du skal selge noe, er det ikke så farlig hva du sier, bare folk biter på og handler…

Nei -er kanskje bare jeg som tenker at man bør holde seg nogenlunde innenfor enkelte «etiske» retningslinjer innen markedsføring🫠

• Liker 3
  • Nyttig 9
Skrevet
Angel75 skrev (5 minutter siden):

Skittentøy/lo i vasken, hvem bryr seg. Det var de bildene som startet diskusjonen i dag.

SET og følgerne bryr seg åpenbart.SET for hun vet det skaper engasjement og følgerne fordi SET legger det ut for at folk skal ha meninger om det. Lik det eller ikke. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes det er bare trist at det nye, fin huset oversvømmes av rot. Og med den overfloden med klær, så trenger de tydeligvis ikke å vaske så ofte. De går jo aldri tomme.

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet
kkkeee skrev (1 minutt siden):

Jeg synes det er bare trist at det nye, fin huset oversvømmes av rot. Og med den overfloden med klær, så trenger de tydeligvis ikke å vaske så ofte. De går jo aldri tomme.

Enig.
Det nye huset gjøres om til en scene der det meste vises fram, også skittentøyet.
Hvorfor? For å tjene mest mulig…

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Angel75 skrev (2 timer siden):

Bare kutt ut nå. Jeg hater ingen, og i hvert fall ikke SE. At jeg kommenterer hva jeg tenker om hvordan vaskerommet hennes ser ut, står jeg helt fritt til uten å bli beskyldt for å hate henne som menneske. Det er jo helt absurd. 

Alle forstår jo hvorfor hun poster dette, det er kun for oppmerksomhet, fordi hun ikke har innhold som er interessant nok til å fenge. Det som er uforståelig, er at hun ønsker å fremstå som et rotehue. Alt for klikk og penger, det er helt grenseløst. 

• Liker 1
  • Nyttig 19
Skrevet (endret)
Bibbi_ skrev (3 timer siden):

Du ler av dette? Seriøst? Er disse to bildene så hysterisk morsomme? Jeg synes det er så kvalmt, motbydelig, ekkelt og lite oppegående ting å gjøre. Å det sier ALT om SET. 

Jeg hadde aldri tatt bilde av noe sånt selv og jeg hadde vært veldig flau om det var noen av mine som la ut de bildene. 
Men jeg ler av dette ja . Ikke fordi bildene er hysterisk morsomme. For det er de ikke.  Jeg ler av skriveriene jeg ser for meg her inne når de ble lagt ut og ikke minst sjokket man får av det nederste bilde når man åpner snappen.

Lurer på om det ble ekstra trafikk på snappen den dagen.  

(Også fniser jeg litt over at ingen vil si når snappene ble lagt ut🤭)

Endret av Minimeg1234
  • Nyttig 6
Skrevet
Era Vulgaris skrev (52 minutter siden):

Bare kutt ut nå. Jeg hater ingen, og i hvert fall ikke SE. At jeg kommenterer hva jeg tenker om hvordan vaskerommet hennes ser ut, står jeg helt fritt til uten å bli beskyldt for å hate henne som menneske. Det er jo helt absurd. 

Alle forstår jo hvorfor hun poster dette, det er kun for oppmerksomhet, fordi hun ikke har innhold som er interessant nok til å fenge. Det som er uforståelig, er at hun ønsker å fremstå som et rotehue. Alt for klikk og penger, det er helt grenseløst. 

Det er jo genialt å legge ut det for å få klikk. Også er det mye bedre enn å legge ut barna. 

• Nyttig 4
Skrevet
Roe skrev (5 timer siden):

Altså... Det er litt fascinerende hvor lite slingringsmonn enkelte mener folk skal ha. Vi snakker om et vaskerom - ikke et showroom. Hun har fire barn, flyttet inn i et nytt hus og har sikkert hundre ting som skal på plass samtidig. Det er da helt normalt at det flyter litt, betyr jo ikke at de er skitne, uhygienske mennesker av den grunn! 

Jeg synes faktisk det er sånt som gir tråden et useriøst preg, når man begynner å tolke et vanlig vaskerom som «sjokkerende». Synes og det blir urettferdig å kalle noen late fordi de ikke vasker gulv eller sminker seg på et tidspunkt som passer andres vaner. Livet ser forskjellig ut for folk, og det er faktisk helt greit.

Fantastisk «diskusjon « om dette vaskerommet . 
Jeg er ganske sikker på at det er iscenesatt for å skape engasjement 😂

• Nyttig 5
Skrevet
elskersommer skrev (5 timer siden):

Å hvor lenge skal hun forsvare mye med at de er "midt i flyttingen"? 

Bildet fra SE sin Snapchat 

IMG_20251030_163659.jpg

Haha? Ser hu skriver mye haha. Inspirert av Sofie Elise ser det ut som. 

• Liker 4
Skrevet (endret)
Era Vulgaris skrev (1 time siden):

Støttes!
SET selger hva som helst bare det gir klikk = 💰
Det kreves ikke spesielt høy IQ for å skjønne at hvis man er villig til å legge ut noe kontroversielt eller noe om f.eks. sex, sykdom og barn - så kommer klikkene….

Endret av Anemoi
  • Liker 1
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...