Minimeg1234 Skrevet torsdag kl. 16:24 #55101 Skrevet torsdag kl. 16:24 (endret) Vokteren skrev (1 time siden): At hun er uhygienisk har vi fått bevis på flere ganger tidligere: 😂 disse to «episodene» er nevnt her inne flere ganger. Tenker tråden her nesten tok fyr når dette skjedde 😂😂😂 Skulle ønske jeg var her da😂 Kanskje jeg var her men midt oppi en diskusjon🧐 Noen som husker når det var? Endret torsdag kl. 16:31 av Minimeg1234 7
Era Vulgaris Skrevet torsdag kl. 16:30 #55102 Skrevet torsdag kl. 16:30 Angel75 skrev (1 time siden): Jeg kjenner heller ikke Sara. Har heller ikke følelser knyttet til Sara. Men er i mot at folk sitter og spyr galle. Og ikke holder seg til konstruktiv kritikk. At man her jakter etter hver minste ting man kan ta Sara på er tydelig for alle som kan lese. I motsetning til deg så har jeg ikke tillagt deg noen følelser knyttet til henne, kun poengtert at du iler til for å forsvare henne hver gang noen kritiserer noe. Kritikk er ikke det samme som å spy galle. 2 12
Angel75 Skrevet torsdag kl. 16:38 #55103 Skrevet torsdag kl. 16:38 Era Vulgaris skrev (3 minutter siden): I motsetning til deg så har jeg ikke tillagt deg noen følelser knyttet til henne, kun poengtert at du iler til for å forsvare henne hver gang noen kritiserer noe. Kritikk er ikke det samme som å spy galle. Der tar du skammelig feil. Du innbiller deg saker som ikke har rot i virkeligheten. 3 2
Anemoi Skrevet torsdag kl. 17:10 #55104 Skrevet torsdag kl. 17:10 Era Vulgaris skrev (36 minutter siden): I motsetning til deg så har jeg ikke tillagt deg noen følelser knyttet til henne, kun poengtert at du iler til for å forsvare henne hver gang noen kritiserer noe. Kritikk er ikke det samme som å spy galle. Kritikk er å saklig påpeke ulike kritikkverdige sider ved denne influenseren sin virksomhet. Godt jobbet, @Era Vulgaris! 4 2
Roe Skrevet torsdag kl. 17:26 #55105 Skrevet torsdag kl. 17:26 Angel75 skrev (46 minutter siden): Der tar du skammelig feil. Du innbiller deg saker som ikke har rot i virkeligheten. Enig. Det går faktisk an å reagere på tonen uten at det betyr at man forsvarer Sara. Litt forskjell på å diskutere innhold og å gå løs på alt mulig småtteri.. 😊 6 3
Era Vulgaris Skrevet torsdag kl. 17:29 #55106 Skrevet torsdag kl. 17:29 Angel75 skrev (50 minutter siden): Der tar du skammelig feil. Du innbiller deg saker som ikke har rot i virkeligheten. Sikkert. 1 6
Anemoi Skrevet torsdag kl. 17:31 #55107 Skrevet torsdag kl. 17:31 Anonym_2024 skrev (3 timer siden): Men ikke et ord om gårsdagens dropp, naturlig nok.. Vi får se. Når drop går veldig bra, viser SET klokken sin og at bestillingene ryr inn. Når det går sånn passe, skriver hun 1-2 dager etter - oi, glemte å orientere dere, droppet gikk bra, tusen takk til alle som handlet…. 10 1
Era Vulgaris Skrevet torsdag kl. 17:31 #55108 Skrevet torsdag kl. 17:31 Roe skrev (4 minutter siden): Enig. Det går faktisk an å reagere på tonen uten at det betyr at man forsvarer Sara. Litt forskjell på å diskutere innhold og å gå løs på alt mulig småtteri.. 😊 Men å kalle andre for hatere er helt innafor. Hyklersk, er det. 4 7
Anemoi Skrevet torsdag kl. 17:42 #55109 Skrevet torsdag kl. 17:42 (endret) Og å kalle noe for småtteri er helt avhengig av ståsted. Hvordan ser man på influenseren og selgeren SET? Småtteri for noen er viktig for andre… Endret torsdag kl. 17:52 av Anemoi 7
Angel75 Skrevet torsdag kl. 17:47 #55110 Skrevet torsdag kl. 17:47 Era Vulgaris skrev (8 minutter siden): Men å kalle andre for hatere er helt innafor. Hyklersk, er det. Når man skriver så mye om en person at man må kommentere hvor mye skittentøy noen har på vaskerommet, ja, så kall meg hyklersk. For det grenser til hat eller er hat. Hat kommer i ulike nyanser, en intens negativ følelse, som lyser ofte igjen i denne tråden. Hyklersk brukes ofte om handlinger og personer som viser uekte følelser eller en falsk fasade. Så kan man da diskutere hvem som er hyklersk, som må sitte her og pirke på alle feil som dere mener Sara har og alle feil som hun gjør. 8
Bibbi_ Skrevet torsdag kl. 17:48 #55111 Skrevet torsdag kl. 17:48 Minimeg1234 skrev (1 time siden): 😂 disse to «episodene» er nevnt her inne flere ganger. Tenker tråden her nesten tok fyr når dette skjedde 😂😂😂 Skulle ønske jeg var her da😂 Kanskje jeg var her men midt oppi en diskusjon🧐 Noen som husker når det var? Du ler av dette? Seriøst? Er disse to bildene så hysterisk morsomme? Jeg synes det er så kvalmt, motbydelig, ekkelt og lite oppegående ting å gjøre. Å det sier ALT om SET. 10 1
oss-to Skrevet torsdag kl. 17:48 #55112 Skrevet torsdag kl. 17:48 Era Vulgaris skrev (16 minutter siden): Men å kalle andre for hatere er helt innafor. Hyklersk, er det. 🎯 4 5
oss-to Skrevet torsdag kl. 18:02 #55113 Skrevet torsdag kl. 18:02 Angel75 skrev (14 minutter siden): Når man skriver så mye om en person at man må kommentere hvor mye skittentøy noen har på vaskerommet, ja, så kall meg hyklersk. For det grenser til hat eller er hat. Hat kommer i ulike nyanser, en intens negativ følelse, som lyser ofte igjen i denne tråden. Hyklersk brukes ofte om handlinger og personer som viser uekte følelser eller en falsk fasade. Så kan man da diskutere hvem som er hyklersk, som må sitte her og pirke på alle feil som dere mener Sara har og alle feil som hun gjør. Kvar minste kritikk mot influensaren blir løfta til «hat»-nivå, og forsvararane går rundt som moralske superheltar – resultatet er meir komikk enn diskusjon. 4 7
Anonym_2024 Skrevet torsdag kl. 18:07 #55114 Skrevet torsdag kl. 18:07 Anemoi skrev (32 minutter siden): Vi får se. Når drop går veldig bra, viser SET klokken sin og at bestillingene ryr inn. Når det går sånn passe, skriver hun 1-2 dager etter - oi, glemte å orientere dere, droppet gikk bra, tusen takk til alle som handlet…. Dette droppet var verre enn når bunadskjortene ble droppet. Hun solgt vel for 300.00 i det droppet. Men her så var det mye varer som var tenkt å selges ut, så dette tror jeg trekker ned hele totalen når det gjelder omsetning for hele året. Uansett hva hun måtte mene, så er det ikke positivt. 5 2
Angel75 Skrevet torsdag kl. 18:13 #55115 Skrevet torsdag kl. 18:13 oss-to skrev (6 minutter siden): Kvar minste kritikk mot influensaren blir løfta til «hat»-nivå, og forsvararane går rundt som moralske superheltar – resultatet er meir komikk enn diskusjon. Og hver minste lille uenighet blir til at man er forsvarer av Sara, venn/familie av Sara m.m. Nå er det dropp, nå kommer de for å få tråden stengt. De sier det for å provosere m.m. Er det virkelig noe bedre? 2 7
oss-to Skrevet torsdag kl. 18:26 #55116 Skrevet torsdag kl. 18:26 Angel75 skrev (11 minutter siden): Og hver minste lille uenighet blir til at man er forsvarer av Sara, venn/familie av Sara m.m. Nå er det dropp, nå kommer de for å få tråden stengt. De sier det for å provosere m.m. Er det virkelig noe bedre? Nope , men so har aldri to feil blitt ein rett heller. 6
Tigerfrue Skrevet torsdag kl. 18:27 #55117 Skrevet torsdag kl. 18:27 Angel75 skrev (33 minutter siden): Når man skriver så mye om en person at man må kommentere hvor mye skittentøy noen har på vaskerommet, ja, så kall meg hyklersk. For det grenser til hat eller er hat. Hat kommer i ulike nyanser, en intens negativ følelse, som lyser ofte igjen i denne tråden. Hyklersk brukes ofte om handlinger og personer som viser uekte følelser eller en falsk fasade. Så kan man da diskutere hvem som er hyklersk, som må sitte her og pirke på alle feil som dere mener Sara har og alle feil som hun gjør. Kan du være så snill og "google" litt på ordet hat og hater..... se litt på wikipedia og andre sider som forteller deg selve definisjonen på ordet, og hva det ordet egentlig betyr.... dernest så håper jeg du reflektere rundt dette, før du kaller oss andre det.... tusen takk. 2 12
Angel75 Skrevet torsdag kl. 18:35 #55118 Skrevet torsdag kl. 18:35 Tigerfrue skrev (5 minutter siden): Kan du være så snill og "google" litt på ordet hat og hater..... se litt på wikipedia og andre sider som forteller deg selve definisjonen på ordet, og hva det ordet egentlig betyr.... dernest så håper jeg du reflektere rundt dette, før du kaller oss andre det.... tusen takk. Jeg vet hva ordet betyr, ellers hadde jeg ikke brukt det på den måten. Men takk for tipset. 2 3
Roe Skrevet torsdag kl. 18:37 #55119 Skrevet torsdag kl. 18:37 Era Vulgaris skrev (1 time siden): Men å kalle andre for hatere er helt innafor. Hyklersk, er det. Ingen aning hva du sikter til her engang. Jeg har ikke kalt noen for hatere, poenget mitt handler om tonen i tråden. Forskjell på å reagere på usaklig kritikk og å sette merkelapper på folk. Anemoi skrev (52 minutter siden): Og å kalle noe for småtteri er helt avhengig av ståsted. Hvordan ser man på influenseren og selgeren SET? Småtteri for noen er viktig for andre… Selvsagt, alt er jo avhengig av ståsted. Men poenget mitt er at når hver minste ting blir blåst opp som “kritikkverdig” som lo og klær på et vaskerom så blir det mest småplukk altså. Alle har vel både klær og lo på vaskerommet. 6 2
Angel75 Skrevet torsdag kl. 18:37 #55120 Skrevet torsdag kl. 18:37 oss-to skrev (9 minutter siden): Nope , men so har aldri to feil blitt ein rett heller. Så da skal man bare holde kjeft med andre ord, for to feil blir aldri en rett 🫠 Du skriver stadig det, men går alltid etter de som ikke er enig med deg. 4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå