Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Minimeg1234 skrev (1 time siden):

Og vips så ser det slik ut 🙃

De vasker og rydder nok men når man kan tjene penger på å vise frem skittentøy og lo som ligger  i vasken så hvorfor ikke . 

IMG_2584.jpeg

Men ikke et ord om gårsdagens dropp, naturlig nok..

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At hun er uhygienisk har vi fått bevis på flere ganger tidligere: 

IMG_5481.jpeg

IMG_5480.jpeg

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Angel75 skrev (1 time siden):

Og at dere gidder å pirke og irritere/hate/bli provosert for absolutt alt Sara gjør. Tom hverdagen hennes, at skittentøyet blir liggende. 

Oh the irony, hun ønsker oppmerksomhet ja, det er haterne som tar det opp og gir henne oppmerksomhet. Ja, jeg bruker det ordet, når du selv velger og sett folk i bokser og dele tråden med å kalle folk forsvarere. Hilsen ikke forsvarer 😘

Jeg er så lei av denne umodne retorikken. Jeg kjenner ikke SE, har overhodet ingen følelser knyttet til hennes person. Ditt forsvar er derimot tydelig for alle som kan lese. 

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet
Era Vulgaris skrev (10 minutter siden):

Jeg er så lei av denne umodne retorikken. Jeg kjenner ikke SE, har overhodet ingen følelser knyttet til hennes person. Ditt forsvar er derimot tydelig for alle som kan lese. 

Jeg kjenner heller ikke Sara. Har heller ikke følelser knyttet til Sara. Men er i mot at folk sitter og spyr galle. Og ikke holder seg til konstruktiv kritikk. At man her jakter etter hver minste ting man kan ta Sara på er tydelig for alle som kan lese.

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Anonym_2024 skrev (43 minutter siden):

Men ikke et ord om gårsdagens dropp, naturlig nok..

Desverre ikke. Det er noe av det jeg syns er gøy å følge med på. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Anemoi skrev (5 timer siden):

SET smører alltid kraftig på når hun skal presentere og selge noe. 
Når hun prøvde buksene, vurderte hun de liksom sammen med følgeren. Hun dro litt her og der og mente den burde være høyere opp i livet og sa: «Er du ikke enig i det?»

Om stoffet i buksen la hun ikke fingrene imellom: Åhhh gud for et deilig stoff! Og såååå stretchy, seee her! Fysøren, altså! 
Nå kan til og med jeg gidde å gå i olabukse, altså. 

Hun sier vel ikke hva stoffet består av, men legger veldig stor vekt på at klærne skal være «stretchy». SET haler og drar alle veier for å vise hvor mye det er å gå på. Ellers reklamerer alle de som kjøper buksen med Careless på baklommen…

Både olabuksene og de andre buksene er 'tjukkasbukser' som jeg brukte da jeg veide 110 kg. Som jeg kunne legge på meg typ 8 kilo i uten å merke det. Eller som SE sier: TiLPaSnInGsDyKtIgE😵‍💫

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Vi har alle forskjellige standarder, når det kommer til " rot og hygiene", og jeg skal ikke legge skjul på at jeg rister på hodet, og kjenner det litt i " rydde og vaske- hjerte" mitt....

Har vært alenemor med småbarn en gang i tiden, og i full jobb utenfor hjemmet, og uten en brøkdel av alle disse elektriske hjelpemidlene disse har, så jeg skjønner faktisk ikke hvordan 2 voksne hjemme 24/7, klarer å rote/ grise så...... det er egentlig ganske tydelig at de ikke har lært feks å skylle av og sette inn i oppvaskmaskinen, mens man lager mat......og at istedet for å ligge på sofaen, så fyller man oppvaskmaskinen, setter den på og slår den av før man legger seg, og setter ting på plass neste morgen....

Samme med klesvask.....man sorterer og rister, før man setter på, ( altså, S stapper alt inn i en krøll og har jo alt for mye i. Ødelegger jo maskinen og klærne blir jo ikke rene)..... Så henger man de opp og passer på at det ikke bare hoper seg opp, men tar noe hver dag....

Mulig jeg ikke ser eller hører, men har aldri verken sett eller hørt at hun har vasket gulver, eller har blandet seg en bøtte og vasker stor-rent, vasker badet, vasker vinduer...... kun rydding og dra over vasken.....

Samme med henne selv...... for meg er det helt uaktuelt å ikke dusje, vaske håret og sminke meg, før jeg tar på meg valige klær......ser hun som oftest bare står opp, og sminker seg......

Dette er bare noen observasjoner, og jeg beklager, men det hun viser er det jeg ser, og det er latskap blandet med at hun aldri har lært å være strukturert og organisert i det daglige livet....... mye skyldes nok at hun aldri har hatt en vanlig 8-16 jobb, der organisering, klokkeslett, prioriteringer mm, er viktig....

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet
Angel75 skrev (1 time siden):

Nei, man må ikke la maskinen gå hver dag med 4 barn. Snakker av erfaring. 

Jeg har barn selv altså.. å de bruker tøy. Så med mindre man vil vaske ,6 maskiner hver 2-3 dag så bør de gå hver dag. De er til tider 6 personer som har klær som skal vaskes + håndklær,kluter, sengetøy osv . Det sier seg selv at det blir mye klesvask

• Nyttig 8
Skrevet
arnoyb skrev (2 timer siden):

Ja. Etter at skittentøyet er lagt utover gulv for sortering for så å havne i maskinen. Å det er sjokkerende? Dette er flisespikkeri å et godt bidrag til at tråden får useriøs stempel. Med mengde klær de har er det da ikke på noe måte påkrevd å vaske klær på mange dager vil jeg tro. Dette er så håpløst fokus. De har et overforbruk.

Så de to andre bildene hvor det flyter av rot og vasken full av gammel lo er helt ok i ett splitter nytt hus.? 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
elskersommer skrev (3 minutter siden):

Så de to andre bildene hvor det flyter av rot og vasken full av gammel lo er helt ok i ett splitter nytt hus.? 

elskersommer skrev (5 minutter siden):

Jeg har barn selv altså.. å de bruker tøy. Så med mindre man vil vaske ,6 maskiner hver 2-3 dag så bør de gå hver dag. De er til tider 6 personer som har klær som skal vaskes + håndklær,kluter, sengetøy osv . Det sier seg selv at det blir mye klesvask

Altså man  ikke. Noen sparer opp og vasker sjeldnere. 

Hva som er ok hos andre er ikke opp til deg å bestemme.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Altså... Det er litt fascinerende hvor lite slingringsmonn enkelte mener folk skal ha. Vi snakker om et vaskerom - ikke et showroom. Hun har fire barn, flyttet inn i et nytt hus og har sikkert hundre ting som skal på plass samtidig. Det er da helt normalt at det flyter litt, betyr jo ikke at de er skitne, uhygienske mennesker av den grunn! 

Jeg synes faktisk det er sånt som gir tråden et useriøst preg, når man begynner å tolke et vanlig vaskerom som «sjokkerende». Synes og det blir urettferdig å kalle noen late fordi de ikke vasker gulv eller sminker seg på et tidspunkt som passer andres vaner. Livet ser forskjellig ut for folk, og det er faktisk helt greit.

Endret av Roe
  • Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Lillemor1982 skrev (7 minutter siden):

Både olabuksene og de andre buksene er 'tjukkasbukser' som jeg brukte da jeg veide 110 kg. Som jeg kunne legge på meg typ 8 kilo i uten å merke det. Eller som SE sier: TiLPaSnInGsDyKtIgE😵‍💫

Ser ei skriver på kjøp salg siden på Facebook at om noen tenker å bestille bukse så anbefaler hun å gå ned 2 størrelser. Hun måtte det fordi de var så store.

Å der er det flere som klager på størrelser i tøyet. Det er så merkelig størrelser og passform på tøyet til careless.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Roe skrev (4 minutter siden):

Altså... Det er litt fascinerende hvor lite slingringsmonn enkelte mener folk skal ha. Vi snakker om et vaskerom - ikke et showroom. Hun har fire barn, flyttet inn i et nytt hus og har sikkert hundre ting som skal på plass samtidig. Det er da helt normalt at det flyter litt, betyr jo ikke at de er skitne, uhygienske mennesker av den grunn! 

Jeg synes faktisk det er sånt som gir tråden et useriøst preg, når man begynner å tolke et vanlig vaskerom som «sjokkerende». 

Problemet er at SE poster dette ut på Snapchat fordi hun vet folk kommer til og poengtere rotet.. Hun kunne bare la være det.  Men da tjener hun ikke penger på det

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Problemet er at SE poster dette ut på Snapchat fordi hun vet folk kommer til og poengtere rotet.. Hun kunne bare la være det.  Men da tjener hun ikke penger på det

Men da blir det jo litt "damned if you do, damned if you don't", eller?

Hvis hun viser rot, blir hun kritisert for å være rotete. Hvis hun ikke viser det, blir hun ratt beskyldt for å pynte på virkeligheten. Og viser hun det bevisst, blir det tolket som kalkulert for profitt. Uansett hva hun gjør, finner man jo en grunn til å gjøre det negativt. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Å hvor lenge skal hun forsvare mye med at de er "midt i flyttingen"? 

Bildet fra SE sin Snapchat 

IMG_20251030_163659.jpg

• Nyttig 4
Skrevet
elskersommer skrev (9 minutter siden):

Ser ei skriver på kjøp salg siden på Facebook at om noen tenker å bestille bukse så anbefaler hun å gå ned 2 størrelser. Hun måtte det fordi de var så store.

Å der er det flere som klager på størrelser i tøyet. Det er så merkelig størrelser og passform på tøyet til careless.

Jeg trodde faktisk at de buksene skulle fly ut av nettbutikken, det har de altså ikke gjort. Mulig at den dårlige passformen og rot med str gjør at folk er skeptiske når de skal bestille bukser fra CL? 

• Liker 5
Skrevet

Slike typer bukser som ble lansert i går, med og uten langsgående søm foran, får man i de fleste "store" butikkjeder fra 200/300 kr... blandingen polyester og elastan er også kjent for mye nupping....

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Vokteren skrev (1 time siden):

At hun er uhygienisk har vi fått bevis på flere ganger tidligere: 

IMG_5481.jpeg

IMG_5480.jpeg

Fy f... så udeligat og ekkelt menneske. Kan jo umulig være riktig oppi topplokket. Hvem faen sitter slik?! 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
elskersommer skrev (19 minutter siden):

IMG_20251030_163659.jpg

Midt i flytting 😂😂

• Liker 3
Skrevet
elskersommer skrev (27 minutter siden):

IMG_20251030_163659.jpg

Vi er mange som har flyttet her i livet med full jobb unger osv. 😅

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...