elskersommer Skrevet 29. oktober #55041 Skrevet 29. oktober Bibbi_ skrev (4 timer siden): Altså. Dette her er jo skummelt av flere grunner. Men følgerene vet altså hvor minste barnet skal befinne seg og når. At følgerene vet dette, fordi mor deler er skummelt. Men også skummelt fordi følgerene virker jo ikke til å ha noe liv. Lever de gjennom SET og hverdagen hennes? Er man faktisk så oppslukt av et ukjent menneske? For en verden! Skjermbilde fra SET sin snap SET har vel flere ganger snakket om folk som har vært ved huset.. men hun må faktisk skylde seg selv. Det er mange gale folk der ute så hvorfor si alt det hun gjør. 4 7
Tigerfrue Skrevet 29. oktober #55042 Skrevet 29. oktober Vet nå ikke helt jeg........ de menneskene som eventuelt " lusker" rundt på tomta og i nabolaget, følger neppe Sara på snap.... det er nok vassekte kjeltringer som er ute etter å stjele dyrbare ting som er lette å omsette.... vi er mange som opplever dette rundt omkring, dessverre....... Synes på en måte det er mye mer skummelt og crepy at hun har følgere som sender henne meldinger om at," nå må du huske at mora di skal passe i dag" eller "spør om barnet gråt da hun reiste" mm og all den infoen hun legger ut, hver dag...... 2 11
Bibbi_ Skrevet 29. oktober #55043 Skrevet 29. oktober Tigerfrue skrev (3 minutter siden): Vet nå ikke helt jeg........ de menneskene som eventuelt " lusker" rundt på tomta og i nabolaget, følger neppe Sara på snap.... det er nok vassekte kjeltringer som er ute etter å stjele dyrbare ting som er lette å omsette.... vi er mange som opplever dette rundt omkring, dessverre....... Synes på en måte det er mye mer skummelt og crepy at hun har følgere som sender henne meldinger om at," nå må du huske at mora di skal passe i dag" eller "spør om barnet gråt da hun reiste" mm og all den infoen hun legger ut, hver dag...... Det er ikke folk som bare er ute å går tur da? Skjønner jo det kan virke rart på SET at det vandrer folk ute, hun går jo knapt fra utgangsdøra til bilen.... 14 2
Tigerfrue Skrevet 29. oktober #55044 Skrevet 29. oktober (endret) Bibbi_ skrev (14 minutter siden): Det er ikke folk som bare er ute å går tur da? Skjønner jo det kan virke rart på SET at det vandrer folk ute, hun går jo knapt fra utgangsdøra til bilen.... Jo, du har ett godt poeng der 😊 En annenen var/er jo mer utenfor døra med barn i løpet av uken, enn hun er i halvåret... Endret 29. oktober av Tigerfrue 5 2
elskersommer Skrevet 29. oktober #55045 Skrevet 29. oktober I kveld har hun snakket varmt om disse løpeshortsene som det var dropp på.. Å jeg må jo le når hun sier " jeg personlig bruker denne shortsen mye når jeg løper inne og er på treningsstudio" Har enda tilgode å se henne på treningsstudio 15 2
Durancell Skrevet 30. oktober #55046 Skrevet 30. oktober elskersommer skrev (5 timer siden): I kveld har hun snakket varmt om disse løpeshortsene som det var dropp på.. Å jeg må jo le når hun sier " jeg personlig bruker denne shortsen mye når jeg løper inne og er på treningsstudio" Har enda tilgode å se henne på treningsstudio Det var vel under 16 ukers og aldri mer. 6
Bibbi_ Skrevet 30. oktober #55047 Skrevet 30. oktober elskersommer skrev (6 timer siden): I kveld har hun snakket varmt om disse løpeshortsene som det var dropp på.. Å jeg må jo le når hun sier " jeg personlig bruker denne shortsen mye når jeg løper inne og er på treningsstudio" Har enda tilgode å se henne på treningsstudio Hvem prøver hun å lure? 😂😂 9
Anemoi Skrevet 30. oktober #55048 Skrevet 30. oktober elskersommer skrev (8 timer siden): I kveld har hun snakket varmt om disse løpeshortsene som det var dropp på.. Å jeg må jo le når hun sier " jeg personlig bruker denne shortsen mye når jeg løper inne og er på treningsstudio" Har enda tilgode å se henne på treningsstudio Det er vel det alle selgere sier - noe sant, noe justering av sannheten og noe ren bløff… Og det er primært selger SET er - hun selger klær og hverdagsliv, inkludert sine barn. 3 2
Bibbi_ Skrevet 30. oktober #55049 Skrevet 30. oktober De "olabuksene" hun skal selge så jo helt grusomt ekle ut! Hva for stoff er det i de? Så ut som plast. 6
Anemoi Skrevet 30. oktober #55050 Skrevet 30. oktober (endret) Bibbi_ skrev (28 minutter siden): De "olabuksene" hun skal selge så jo helt grusomt ekle ut! Hva for stoff er det i de? Så ut som plast. SET smører alltid kraftig på når hun skal presentere og selge noe. Når hun prøvde buksene, vurderte hun de liksom sammen med følgeren. Hun dro litt her og der og mente den burde være høyere opp i livet og sa: «Er du ikke enig i det?» Om stoffet i buksen la hun ikke fingrene imellom: Åhhh gud for et deilig stoff! Og såååå stretchy, seee her! Fysøren, altså! Nå kan til og med jeg gidde å gå i olabukse, altså. Hun sier vel ikke hva stoffet består av, men legger veldig stor vekt på at klærne skal være «stretchy». SET haler og drar alle veier for å vise hvor mye det er å gå på. Ellers reklamerer alle de som kjøper buksen med Careless på baklommen… Endret 30. oktober av Anemoi 3 4
elskersommer Skrevet 30. oktober #55051 Skrevet 30. oktober Bibbi_ skrev (1 time siden): De "olabuksene" hun skal selge så jo helt grusomt ekle ut! Hva for stoff er det i de? Så ut som plast. De var ikke pene.. 6
Maiken2025 Skrevet 30. oktober #55052 Skrevet 30. oktober Skjønner ikke at folk bruker så enormt mye av tiden sin. Å se på disse påvirkere . Å ikke skjønner jeg de som vil dele så enormt mye av livet sitt til ukjente folk. Begge veier er uforståelig for meg. Hele denne verden er ikke sunn. Å mitt i dette vokser fult av unger opp😢 6 1 5
Isola2 Skrevet 30. oktober #55053 Skrevet 30. oktober Maiken2025 skrev (4 minutter siden): Skjønner ikke at folk bruker så enormt mye av tiden sin. Å se på disse påvirkere . Å ikke skjønner jeg de som vil dele så enormt mye av livet sitt til ukjente folk. Begge veier er uforståelig for meg. Hele denne verden er ikke sunn. Å mitt i dette vokser fult av unger opp😢 Det er faktisk helt sykt og trist at youtuber og influenser er noe ungdom ønsker å bli. Stopp verden, jeg vil av! 5 2
elskersommer Skrevet 30. oktober #55054 Skrevet 30. oktober De går 2 personer hjemme hver eneste dag. Hvordan klarer de å få ett splitter nytt vaskerom til å se slik ut? Har ikke de 2 vaskemaskiner? Bilde fra SE sin Snapchat 10
Era Vulgaris Skrevet 30. oktober #55055 Skrevet 30. oktober elskersommer skrev (20 minutter siden): De går 2 personer hjemme hver eneste dag. Hvordan klarer de å få ett splitter nytt vaskerom til å se slik ut? Har ikke de 2 vaskemaskiner? Bilde fra SE sin Snapchat Hun tror nok fortsatt at dette er folkelig, relaterbart og sjarmerende. Hun viser egentlig bare fram hvor sjuskete hun er. Fysj. Også i et splitter nytt hus, det er helt utrolig, mener nå jeg. Tenk å ta så lite vare på tingene sine. 19 2
Bibbi_ Skrevet 30. oktober #55056 Skrevet 30. oktober elskersommer skrev (28 minutter siden): De går 2 personer hjemme hver eneste dag. Hvordan klarer de å få ett splitter nytt vaskerom til å se slik ut? Har ikke de 2 vaskemaskiner? Bilde fra SE sin Snapchat Rett og slett æsj. For noen rotete og urenslige "voksne" mennesker 🤮 13 3
Maiken2025 Skrevet 30. oktober #55057 Skrevet 30. oktober Era Vulgaris skrev (18 minutter siden): Hun tror nok fortsatt at dette er folkelig, relaterbart og sjarmerende. Hun viser egentlig bare fram hvor sjuskete hun er. Fysj. Også i et splitter nytt hus, det er helt utrolig, mener nå jeg. Tenk å ta så lite vare på tingene sine. Ja ekkelt 🤮. 5
Era Vulgaris Skrevet 30. oktober #55058 Skrevet 30. oktober Maiken2025 skrev (3 minutter siden): Ja ekkelt 🤮. Helt utrolig at folk kan sope inn millioner på å vise fram til allmennheten hvor grisete de er. Jeg har jobbet i tilrettelagte tjenester og sett mye forferdelig, kan jo tipse noen av de brukerne om å bli snapkjendiser ved å vise fram hvor grisete man kan være, for å spe litt på trygda. SE velger helt bevisst å legge ut dette, og vet utmerket godt hva hun gjør. Hun vet at folk reagerer, samtidig som fansen ler og syns det er sjarmerende. Vinn-vinn for henne. Man kan ikke ha verken grenser eller skamvett når man er influenser. 3 12
elskersommer Skrevet 30. oktober #55059 Skrevet 30. oktober Bibbi_ skrev (20 minutter siden): Rett og slett æsj. For noen rotete og urenslige "voksne" mennesker 🤮 At det er rot av leker i ett hus med til tider 4 barn skjønner jeg. Men det der er bare kvalmt. Har hun to vaskemaskiner så er det bare å løpe ned i kjelleren å få på to vask.. 12
Maiken2025 Skrevet 30. oktober #55060 Skrevet 30. oktober (endret) Era Vulgaris skrev (15 minutter siden): Helt utrolig at folk kan sope inn millioner på å vise fram til allmennheten hvor grisete de er. Jeg har jobbet i tilrettelagte tjenester og sett mye forferdelig, kan jo tipse noen av de brukerne om å bli snapkjendiser ved å vise fram hvor grisete man kan være, for å spe litt på trygda. SE velger helt bevisst å legge ut dette, og vet utmerket godt hva hun gjør. Hun vet at folk reagerer, samtidig som fansen ler og syns det er sjarmerende. Vinn-vinn for henne. Man kan ikke ha verken grenser eller skamvett når man er influenser. Helt utrolig skjønner mindre og mindre av denne verden. Endret 30. oktober av Maiken2025 5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå