Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anemoi skrev (18 minutter siden):

Tja, ikke helt åpenbart og innlysende hva SET egentlig mener. Ønske? Fleip? Dette ble lagt ut om hest i går. 
Så får andre fylle ut hvis hun sa noe utfyllende av betydning. 😉

6501C3F4-826C-43F8-AD6B-3639525CE891.jpeg

51DE1AF6-7A6A-4ED7-9A1B-8A36B9BA8BFA.jpeg

For meg var det åpenbart tull. 
Og for de som ikke så det så ble det sagt tråden her. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
NoaideBiehtar skrev (38 minutter siden):

Med tullefilter og det hele er det jo helt åpenbart at hun tuller, og så har du utelatt videoen rett etterpå der hun utdyper og sier "jeg vet vi ikke burde det altså". Den utelot du jo galant,passet det ikke helt inn i trådens narrativ eller? 

Det er jo sånn mange av oss tuller ned partnerne våre hele tiden?! 

Helt greit at ikke alle forstår spøken, men nå har dere blitt forklart at det er en spøk og den var til og med tanke åpenbar. 

Sliter man med å tolke bør man særlig være forsiktig med å gjenfortelle, for plutselig er det en etablert sannhet på KG at hun hater vaskerommet sitt og skal få hest. 

Hvem har forklart at det var tull?

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Siden det er tullefilter og tydeligvis "åpenbart" at hun tuller, så får vi huske på det når hun bruker hormonella filteret som også er tullefilter..eller?

• Liker 9
Skrevet
NoaideBiehtar skrev (1 time siden):

Med tullefilter og det hele er det jo helt åpenbart at hun tuller, og så har du utelatt videoen rett etterpå der hun utdyper og sier "jeg vet vi ikke burde det altså". Den utelot du jo galant,passet det ikke helt inn i trådens narrativ eller? 

Helt greit at ikke alle forstår spøken, men nå har dere blitt forklart at det er en spøk og den var til og med tanke åpenbar. 

Sliter man med å tolke bør man særlig være forsiktig med å gjenfortelle, for plutselig er det en etablert sannhet på KG at hun hater vaskerommet sitt og skal få hest. 

En etablert sannhet kommer i hvert fall ikke ut som ett resultat av diskusjoner på influensertråder på KG. Så klart man kan gjenfortelle, så får man heller ta korreksjon om noe er «tolket feil» eller man har gått glipp av noe. Det er ikke noe problem med «irettesettelser»,   i denne tråden i hvertfall😅

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Anemoi skrev (2 timer siden):

Tja, ikke helt åpenbart og innlysende hva SET egentlig mener. Ønske? Fleip? Dette ble lagt ut om hest i går. 
Så får andre fylle ut hvis hun sa noe utfyllende av betydning. 😉

6501C3F4-826C-43F8-AD6B-3639525CE891.jpeg

51DE1AF6-7A6A-4ED7-9A1B-8A36B9BA8BFA.jpeg

Nei det var virkelig ikke åpenbart at det var tull , virkelig ikke

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
NoaideBiehtar skrev (3 timer siden):

Nå skal jeg ikke falle for fristelsen å ta igjen med samme mynt! 😉
Jeg skal ha moderatorenes ord i minne og ikke følge opp en initiert brukerdebatt. 

Jeg skal heller si takk til deg, @NoaideBiehtar for at du supplerte innlegget mitt med å si at SET også sa at hun visste de ikke burde kjøpe hest. Jeg trodde at 4 bilder var mange og nok her, og ba jo om supplement, fint at det kom! 👍🏻 

Jeg har fulgt SET fra tidenes morgen, men jeg er likevel og rett som det er - usikker på hva hun egentlig mener. Er det hun sier og skriver ment som humor, spydig, sant eller litt sant, morsomt eller bare tull? Også denne gangen. For hvis Vegard hadde sagt, ja, det har vi råd til!  - la oss gjøre det - så flott for ungene, hva ville Sara svart da? Jeg er sannelig ikke sikker… 🙄🤔🤭

• Liker 6
Skrevet
Anemoi skrev (1 time siden):

Nå skal jeg ikke falle for fristelsen å ta igjen med samme mynt! 😉
Jeg skal ha moderatorenes ord i minne og ikke følge opp en initiert brukerdebatt. 

Jeg skal heller si takk til deg, @NoaideBiehtar for at du supplerte innlegget mitt med å si at SET også sa at hun visste de ikke burde kjøpe hest. Jeg trodde at 4 bilder var mange og nok her, og ba jo om supplement, fint at det kom! 👍🏻 

Jeg har fulgt SET fra tidenes morgen, men jeg er likevel og rett som det er - usikker på hva hun egentlig mener. Er det hun sier og skriver ment som humor, spydig, sant eller litt sant, morsomt eller bare tull? Også denne gangen. For hvis Vegard hadde sagt, ja, det har vi råd til!  - la oss gjøre det - så flott for ungene, hva ville Sara svart da? Jeg er sannelig ikke sikker… 🙄🤔🤭

"Jeg vet at vi ikke burde det altså” men...

Hun sa ikke "men"... Men enkelte ganger så er det liksom ett men når SET sier ting hun liksom ikke er ferdig med å drøfte på hjemmebane🙈

• Liker 6
Skrevet
Anemoi skrev (17 timer siden):

Noen spurte hvordan det hadde gått på morgenkåpe-droppet, men det har jeg ikke sett/hørt/lest noe om. 
SET har imidlertid lagt ut resultatet for september 2025.
Kanskje noen her kan forklare hva konverteringsprosenten her antyder? Jeg vet at den skal vise hvor mange av de som besøker en nettside som ender opp med å kjøpe et produkt eller utføre en ønsket handling, her ser det ut som om det er nedgang?
Uansett er ikke SET fornøyd, de ser ikke ut til å nå de målene hun har satt seg. 

IMG_3018.jpeg

Hvorfor deler hun ikke fra morgenkåpe droppet tro? Det ser ut som de har solgt bra av disse. Når det gjelder omsetning for september, hvor mange dropp var det? Jeg har ikke oversikten 😅

• Liker 2
Skrevet
Anonym_2024 skrev (5 minutter siden):

Hvorfor deler hun ikke fra morgenkåpe droppet tro? Det ser ut som de har solgt bra av disse. Når det gjelder omsetning for september, hvor mange dropp var det? Jeg har ikke oversikten 😅

Vet ikke hva du mener med solgt godt? Er ingen størrelser i 3 farger som er utsolgt 🙂

• Liker 3
Skrevet (endret)
elskersommer skrev (2 timer siden):

Vet ikke hva du mener med solgt godt? Er ingen størrelser i 3 farger som er utsolgt 🙂

Men utsolgt i de andre fargene? Eller ser jeg feil? 

Endret av Anonym_2024
Skrevet
Anonym_2024 skrev (13 minutter siden):

Men utsolgt i de andre fargene? Eller ser jeg feil? 

Det stemmer.. men de er gitt ut før og vært på salg en periode.

• Liker 2
Skrevet
elskersommer skrev (6 minutter siden):

Det stemmer.. men de er gitt ut før og vært på salg en periode.

Det var jeg ikke klar over. Så da er sannsynligheten for at hun ikke deler om droppet fordi hun ikke vil vise tallene. Når det er sagt så er ikke omsetningen for september så ille, men det kan se ut til at det blir mindre i utbytte for eierne hvis denne trenden fortsetter. Det eneste jeg reagerer på med tallen hun viser for september er at det ser ut til at det er lite omsetning i butikkene? De tallene hun presenterer er vel forenelig med det hun har solgt for under de mange droppene? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Dette er hva careless har tjent hittil i år

Bilde fra SE sin Snapchat 

IMG_20251011_221851.jpg

• Liker 1
Skrevet
elskersommer skrev (59 minutter siden):

Dette er hva careless har tjent hittil i år

Bilde fra SE sin Snapchat 

IMG_20251011_221851.jpg

Jeg kan supplere med noe av det SET selv sier til dette bildet: 

Vegard har laget et faktabasert budsjett, målene der er lavere enn S sine mål. 
I fjor hadde de 150 000 bestillinger, S sitt mål for i år er 200 000 bestillinger. 
S mener at de neppe vil nå hennes mål i år, men tror på at de kan komme like høyt som i fjor. 
Hun poengterer at det uansett vil være «helt bananas», og veldig bra. 
Og at det er helt greit «at det stabiliserer seg litt». 
S setter sin lit til «julesalget» i november og desember. 
Hun sier at hun ikke vil bli skuffet hvis hennes mål ikke nåes i år. 

Suppler meg gjerne! ☺️😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...