Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anemoi skrev (6 timer siden):

Enig, det er merkelig. De har hatt spesialister inne og brukt flere hundre tusen på lys- og lyd i huset, og i tillegg hatt hjelp av arkitekt og interiørarkitekt. Likevel synes det som om man ikke har tenkt nok gjennom SET og hennes praktiske arbeidsoppgaver, f.eks. å vise fram vareprøver og reklamere for klær. Walk-in-closet var bygd så stort for å kunne filme derfra. 
Nå tar hun tar bilder rundt om i huset for å finne det riktige lyset og de gode stedene. Samtidig har hun sagt at hun ikke prioriterer eget arbeidsrom fordi hun jobber overalt. Merkelig…

Er ikke til å stikke under en stol at dagslys er best for sånne bilder, så det burde de tenkte på med det rommet..

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mei88 skrev (9 minutter siden):

Er ikke til å stikke under en stol at dagslys er best for sånne bilder, så det burde de tenkte på med det rommet..

🎯

Skrevet
Me0987 skrev (5 timer siden):

.."uten å være redd for at den spjæler i bunn"?

Hva er det hun mener? Mener hun spjærer? I bunn?

I Oslo sier vi spjæler, men det betyr å revne. «F.eks buksa spjæla i rumpa når jeg bøyde meg»

• Liker 1
Skrevet
Ellenn skrev (2 minutter siden):

I Oslo sier vi spjæler, men det betyr å revne. «F.eks buksa spjæla i rumpa når jeg bøyde meg»

«…uten å være redd for at morgenkåpen revner i bunn»???

• Liker 2
Skrevet
Anemoi skrev (10 minutter siden):

«…uten å være redd for at morgenkåpen revner i bunn»???

Ja, hun har tydeligvis litt rar erfaring med morgenkåper 🤪

• Nyttig 3
Skrevet
Ellenn skrev (7 minutter siden):

Ja, hun har tydeligvis litt rar erfaring med morgenkåper 🤪

Det er vel heller ordforrådet det skorter på, noe hun til stadighet fremviser. Hun mente sikkert «spriker». 

• Liker 8
Skrevet
Mei88 skrev (56 minutter siden):

Hva med og gå en tur ut og filme🙈

• Liker 5
Skrevet
Rufs skrev (1 time siden):

Har du lest denne tråden her? Hvis du fulgte med i helsereise tiden foreks så vet man at hun er lat, hun beveger seg jo aldri ut av huset. Og måtte gå at og frem på en terasse bla for å komme opp i 10.000 skritt på en dag. Måtte sette seg mål om skritt for å komme seg ut av huset på tur. Tenker du at det er normalt når du har 4 barn? Jeg har 4 selv, trenger ikke akkurat jobbe for 10k skritt, det skjer helt av seg selv, og 10 er lavt for meg, det skjer egentlig aldri at jeg har så lite skritt. Hun er ikke en spreking, og det er greit. Men da kan man egentlig bare annerkjenne det og ikke late som man har en helsereise utelukkende for å selge tur og treningstøy hun selv aldri bruker på trening/tur. 

Og dette er også basert på ting du bare leser og ikke gidder å se selv eller? 

Det er du som kaller en kvinne lat fordi hun forteller at det er endring i rutinene på grunn av ny plassering av vaskerom. Ikke har hun klaget, men du har et stort behov for å påpeke at det er latskap - uten å gidde å se selv. 

Beklager, jeg vet hvem jeg synes er lat hvertfall. 

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Ellenn skrev (1 time siden):

Gjør vi? Jeg bor rett utenfor for Oslo og har aldri hørt det ordet bli brukt. Spjære, derimot, er synonym for revne.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Me0987 skrev (16 minutter siden):

Gjør vi? Jeg bor rett utenfor for Oslo og har aldri hørt det ordet bli brukt. Spjære, derimot, er synonym for revne.

Det er vanlig der jeg vokste opp i Groruddalen. 

IMG_3261.jpeg

• Liker 1
Skrevet

De morgenkåpene hun lanserte i dag, er det de samme som tidligere i andre farger? Jeg har fått en i gave str M/XL, tror den er kjøpt etter forrige dropp og jeg kunne hatt mindre størrelse, de er svære og veldig mye stoff. 

• Liker 1
Skrevet
Donnap skrev (7 minutter siden):

De morgenkåpene hun lanserte i dag, er det de samme som tidligere i andre farger? Jeg har fått en i gave str M/XL, tror den er kjøpt etter forrige dropp og jeg kunne hatt mindre størrelse, de er svære og veldig mye stoff. 

Ganske sikker på at det er de samme, var vel noe med strikken rundt håndleddene også? Det er solgt mange av de i forrige dropp. 

• Liker 2
Skrevet
NoaideBiehtar skrev (49 minutter siden):

Og dette er også basert på ting du bare leser og ikke gidder å se selv eller? 

Det er du som kaller en kvinne lat fordi hun forteller at det er endring i rutinene på grunn av ny plassering av vaskerom. Ikke har hun klaget, men du har et stort behov for å påpeke at det er latskap - uten å gidde å se selv. 

Beklager, jeg vet hvem jeg synes er lat hvertfall. 

Fordi man ikke vil gi SET klikk? Nekter å bidra til barneeksponering. Og man får med seg alt man trenger herfra og mer til. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Donnap skrev (14 minutter siden):

Tror de kommer i tre nye farger, de har fortsatt strikk på armene og det sies på nettsiden at størrelsene er justert ned dvs normalisert. 

• Liker 2
Skrevet
Rufs skrev (28 minutter siden):

Fordi man ikke vil gi SET klikk? Nekter å bidra til barneeksponering. Og man får med seg alt man trenger herfra og mer til. 

Det er mye som blir skrevet her som ikke stemmer med virkeligheten . 

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Minimeg1234 skrev (12 minutter siden):

Hva mener du med virkeligheten? Den «virkeligheten» som SET velger å vise på snap eller hva som skjer på privaten? For når du skriver sånn så høres det ut som du kjenner henne i virkeligheten. 

• Liker 7
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
Minimeg1234 skrev (22 minutter siden):

Man både husker og tolker forskjellig, selv om man har sett, hørt og lest det samme.
Det er derfor det er så viktig å kunne dokumentere med det SET selv har lagt ut … 😉

Endret av Anemoi
  • Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Minimeg1234 skrev (51 minutter siden):

Blir ofte lagt inn screenshots her da. Og andre steder. 

• Liker 7
Skrevet
Rufs skrev (Akkurat nå):

Blir ofte lagt inn screenshots her da. Og andre steder. 

Ja -selvfølgelig så kan man diskutere selvom man ikke følger fast, det går fint😃 

• Liker 5
Skrevet
GulleGull skrev (10 minutter siden):

Ja -selvfølgelig så kan man diskutere selvom man ikke følger fast, det går fint😃 

Man kan faktisk diskutere det man vil, just sayin'. 😊

• Liker 3
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...