Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
NoaideBiehtar skrev (8 timer siden):

Hun klager jo ikke, hun bare påpeker at det er uvant og en annen rutine. Det må jo gå an å påpeke endringer uten at det må anses som klaging? Med fire unger har vaskerommets plasseringer ekstremt mye å si for hvor enkelt det er å få unna klesvasken. 

Vi har nettopp gjort motsatt og fått vaskemaskinen ut av vaskerom og inn på badet. Det er helt himmelsk! Mye lettere å få unna en klesvask mens ungene dusjer eller bader og underveis i kveldsstell. 

Syns innlegget ditt er et godt eksempel på hvordan man velger å tolke alt hun sier i verste mening og ilegge det en klagete tone hun overhodet ikke har. 

Jeg følger ikke SET så jeg kommenterte (som du kanskje så) et annet innlegg som sa hun klagde. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mei88 skrev (3 timer siden):

Sto i en avis eller noe her for litt siden at "hesteklær/stallklær" er den nye moten. Men typiske ridesko har jo vært populært lenge, så overrasker meg ikke det grann at sånne støvler er på vei inn 

Men det der er ikke heste-/stallstøvler. De har langt høyt smalt skaft. Elegante. 
Rake motsetningen til de der kjempevide cowboybootsene,  hun skal slite med å bli kvitt dem.. umulig å gå med så vide støvler for folk flest. Som slenger rundt bena.

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Rufs skrev (5 timer siden):

Jeg følger ikke SET så jeg kommenterte (som du kanskje så) et annet innlegg som sa hun klagde. 

Så kanskje avstå fra å kalle folk for late, da? 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Mei88 skrev (10 timer siden):

Sto i en avis eller noe her for litt siden at "hesteklær/stallklær" er den nye moten. Men typiske ridesko har jo vært populært lenge, så overrasker meg ikke det grann at sånne støvler er på vei inn 

Ridestøvler har en helt annen stil og form enn de hun viser frem her. Nå er ikke jeg noen slave av trender uansett, så  hadde ikke anskaffet cowboyboots samme hvor in det måtte bli. Disse er virkelig ikke fine, mener nå jeg. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Stargaze skrev (7 timer siden):

Men det der er ikke heste-/stallstøvler. De har langt høyt smalt skaft. Elegante. 
Rake motsetningen til de der kjempevide cowboybootsene,  hun skal slite med å bli kvitt dem.. umulig å gå med så vide støvler for folk flest. Som slenger rundt bena.

Era Vulgaris skrev (Akkurat nå):

Ridestøvler har en helt annen stil og form enn de hun viser frem her. Nå er ikke jeg noen slave av trender uansett, så  hadde ikke anskaffet cowboyboots samme hvor in det måtte bli. Disse er virkelig ikke fine, mener nå jeg. 

Dette er jeg fult klar over.. men dere skjønte vel poenget, at det som er på vei inn nå er inspirert av det å drive med hest... 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Mei88 skrev (26 minutter siden):

Dette er jeg fult klar over.. men dere skjønte vel poenget, at det som er på vei inn nå er inspirert av det å drive med hest... 

Ja, det er det jeg mener. Jeg rir mye, både på ridesenter og fjellgårder, og har aldri sett en cowboystøvel. 

Cowboystøvler er mer på typ countryfestival og sånne ting. Ikke i ridemiljø i Norge.

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Anemoi skrev (10 timer siden):

SET som sier hun er på leting etter gode steder å lage reklamefilmer i det nye huset… 😉
(Fra snap i dag.)

IMG_2918.jpeg

Veldig dumt å stå inne i garderoben i hvertfall, selvom det sikkert er praktisk. Alt rotet rundt tar fokus fra det man ønsker vise frem. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
GulleGull skrev (37 minutter siden):

Veldig dumt å stå inne i garderoben i hvertfall, selvom det sikkert er praktisk. Alt rotet rundt tar fokus fra det man ønsker vise frem. 

Det er vel hele poenget. Er det fint å presentere og «selge» klær i et (eventuelt smårotete) hverdagsmiljø fra hjemmet sitt? Eller er det bedre å vise klærne i en roligere og mer profesjonell setting? Her satser vel SET på det hverdagslige, men etter hvert som bedriften er tenkt å øke - er det best? 

• Liker 6
Skrevet
Anemoi skrev (1 time siden):

Det er vel hele poenget. Er det fint å presentere og «selge» klær i et (eventuelt smårotete) hverdagsmiljø fra hjemmet sitt? Eller er det bedre å vise klærne i en roligere og mer profesjonell setting? Her satser vel SET på det hverdagslige, men etter hvert som bedriften er tenkt å øke - er det best? 

SET og V bygger ett hus til en prislapp på 35-40 mill.. En av hennes jobber er å vise frem vareprøver,lage reklame for careless. Også tenker hun ikke på å sørge for godt lys der hun tenker og vise frem dette tøyet. Det gikk vel en knapp uke før hun klagde, å at hun ikke hadde tenkt på at det burde vært bra lys🙄

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
elskersommer skrev (1 minutt siden):

SET og V bygger ett hus til en prislapp på 35-40 mill.. En av hennes jobber er å vise frem vareprøver,lage reklame for careless. Også tenker hun ikke på å sørge for godt lys der hun tenker og vise frem dette tøyet. Det gikk vel en knapp uke før hun klagde, å at hun ikke hadde tenkt på at det burde vært bra lys🙄

Enig, det er merkelig. De har hatt spesialister inne og brukt flere hundre tusen på lys- og lyd i huset, og i tillegg hatt hjelp av arkitekt og interiørarkitekt. Likevel synes det som om man ikke har tenkt nok gjennom SET og hennes praktiske arbeidsoppgaver, f.eks. å vise fram vareprøver og reklamere for klær. Walk-in-closet var bygd så stort for å kunne filme derfra. 
Nå tar hun tar bilder rundt om i huset for å finne det riktige lyset og de gode stedene. Samtidig har hun sagt at hun ikke prioriterer eget arbeidsrom fordi hun jobber overalt. Merkelig…

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Anemoi skrev (5 minutter siden):

Enig, det er merkelig. De har hatt spesialister inne og brukt flere hundre tusen på lys- og lyd i huset, og i tillegg hatt hjelp av arkitekt og interiørarkitekt. Likevel synes det som om man ikke har tenkt nok gjennom SET og hennes praktiske arbeidsoppgaver, f.eks. å vise fram vareprøver og reklamere for klær. Walk-in-closet var bygd så stort for å kunne filme derfra. 
Nå tar hun tar bilder rundt om i huset for å finne det riktige lyset og de gode stedene. Samtidig har hun sagt at hun ikke prioriterer eget arbeidsrom fordi hun jobber overalt. Merkelig…

Mener hun skrev at bare dette lyd greiene i huset kostet 4 millioner... Kan jeg ha sett en 0 for mye eller koster slike ting så mye penger?

• Liker 5
Skrevet (endret)
elskersommer skrev (9 minutter siden):

Mener hun skrev at bare dette lyd greiene i huset kostet 4 millioner... Kan jeg ha sett en 0 for mye eller koster slike ting så mye penger?

Ja, hjelp, du har sannelig rett! Jeg fortrengte millionene. SET var så ømfiendtlig på lyd, så de måtte også legge inn noe ekstra i takene. Slikt kan nok koste det man har råd til å betale…
4 mill var det. Og på lys???

Endret av Anemoi
  • Liker 2
Skrevet

Det var jo akkurat noe av dette jeg skrev i en kommentar her om dagen.....om hvor utrolig uproft og rotete det er overalt, når hun skal presentere det hun selger...... altså,  man forventer noe mere proft, når man er en million bedrift...

Desverre, må jeg faktisk også si, tiltross for at Sara er både søt og blid, fremstår mer og oftere " ufresh ", når hun skal selge og vise frem klærne sine....

Summen av dette, sammen med kvaliteten og kundeservicen, gjør at man handler andre steder.

Screenshot_20251009_121432_Chrome.thumb.jpg.a0622fc4638745edede921d4144e386a.jpg

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet
Tigerfrue skrev (3 minutter siden):

Det var jo akkurat noe av dette jeg skrev i en kommentar her om dagen.....om hvor utrolig uproft og rotete det er overalt, når hun skal presentere det hun selger...... altså,  man forventer noe mere proft, når man er en million bedrift...

Desverre, må jeg faktisk også si, tiltross for at Sara er både søt og blid, fremstår mer og oftere " ufresh ", når hun skal selge og vise frem klærne sine....

Summen av dette, sammen med kvaliteten og kundeservicen, gjør at man handler andre steder.

Screenshot_20251009_121432_Chrome.thumb.jpg.a0622fc4638745edede921d4144e386a.jpg

.."uten å være redd for at den spjæler i bunn"?

Hva er det hun mener? Mener hun spjærer? I bunn?

• Liker 6
Skrevet (endret)
Me0987 skrev (26 minutter siden):

Gjetter «spriker»? Mener jeg har lest at det er ekstra mye stoff for at man ikke skal få ei «glippe» der stoffet møtes nederst😅Bruker ikke morgenkåpe så vet ikke hvor stort det problemet er på morgenkåpe.. Men tviler på at den er mer «magisk og pustende» enn andre morgenkåper I polyester☺️

Endret av GulleGull
La til tekst
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Me0987 skrev (12 minutter siden):

Kanskje sånn åpner seg ved lårene.  Hun har tidligere nevn at om du er større i underkropp enn i overkropp, eller bare mer form full, så får du glippe nede om du bøyer deg eller sitter osv. Så kanskje hun mener slik, men spjæle er jo ikke riktig ord... 

• Nyttig 3
Skrevet
arnoyb skrev (4 minutter siden):

Kanskje sånn åpner seg ved lårene.  Hun har tidligere nevn at om du er større i underkropp enn i overkropp, eller bare mer form full, så får du glippe nede om du bøyer deg eller sitter osv. Så kanskje hun mener slik, men spjæle er jo ikke riktig ord... 

Sant, sant! Spjæle er ikke noe verb eller ord, en spjæling er i følge ordboken en tynn person, eller skjærere, tynn. 😅
Mener hun spjære? Sprike???
Det var det der med å ta seg tid til å lage gode presentasjoner av de klærne man skal selge…

• Liker 6
Skrevet
Anemoi skrev (2 timer siden):

Ja, hjelp, du har sannelig rett! Jeg fortrengte millionene. SET var så ømfiendtlig på lyd, så de måtte også legge inn noe ekstra i takene. Slikt kan nok koste det man har råd til å betale…
4 mill var det. Og på lys???

Jeg er usikker på om hun har skrevet sum på  lys..

• Liker 1
Skrevet
NoaideBiehtar skrev (12 timer siden):

Har du lest denne tråden her? Hvis du fulgte med i helsereise tiden foreks så vet man at hun er lat, hun beveger seg jo aldri ut av huset. Og måtte gå at og frem på en terasse bla for å komme opp i 10.000 skritt på en dag. Måtte sette seg mål om skritt for å komme seg ut av huset på tur. Tenker du at det er normalt når du har 4 barn? Jeg har 4 selv, trenger ikke akkurat jobbe for 10k skritt, det skjer helt av seg selv, og 10 er lavt for meg, det skjer egentlig aldri at jeg har så lite skritt. Hun er ikke en spreking, og det er greit. Men da kan man egentlig bare annerkjenne det og ikke late som man har en helsereise utelukkende for å selge tur og treningstøy hun selv aldri bruker på trening/tur. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
NoaideBiehtar skrev (12 timer siden):

Hun er jo dørgende lat. Har aldri vært borti noen som er så late at de kun triller inne på stuegulvet. Aldri litt frisk luft eller ut og lufte hodet litt. Ikke rart hun la på seg igjen masse etter 16 ukers helvete. Jada, jeg vet hun har vært gravid, men det er verken sunt eller normalt å legge på seg 45 kg. 

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...