Minimeg1234 Skrevet 7. oktober #53801 Skrevet 7. oktober (endret) Tigerfrue skrev (1 time siden): Like før tråden ble stengt i går, var det ett innlegg jeg faktisk ble både litt oppgitt over, og en smule provosert. Jeg blir faktisk oppgitt over at alle kritikere her inne blir kalt for HATERE..... altså, det må det bare bli slutt på, og så må dere som bruker det, sette dere inn i hva det egentlig betyr.... det betyr at du ønsker en personen alt vondt som måtte komme personens vei, og helst alvorlig sykdom og/eller død.... brukes gjerne om en voldelig og psyko ex feks. Så bare slutt med det ordet. Det som faktisk gjorde meg en smule provosert, er at vi andre skulle prøvd en uke i Saras liv, men at vi ikke hadde klart en dag engang..... altså, hva gir du meg 🙄..... er vel kanskje henne som skulle prøvd en uke eller to i de fleste andres a4 liv...... det hadde hun ikke orket, tro meg. Hun skal være evig takknemlig for at det er mange som jobber " for" henne, for måten hun har behandlet firmaet sitt på det siste halvåret, er ikke mye å skryte av. Og fortsetter hun sånn, kan hun bare " pakke sammen " innen få år. Hun bør jo for sin og firmaets del, lytte til endel av den kritikken som kommer, og bruke den positivt til forandring og fornyelse. Dumt å la seg provosere, men tenker at de personene som sier slikt, er gjerne de som jobber lite selv, og som er "sofaslitere" 😊 Det var jeg som skrev hatere . Jeg kan skrive mye om hvorfor men det blir avsporing og Brukerdebatt. Men ser du fikk mye «goodwill» her. Endret 7. oktober av Minimeg1234 4
oss-to Skrevet 7. oktober #53802 Skrevet 7. oktober (endret) Minimeg1234 skrev (4 minutter siden): Det var jeg som skrev hatere . Jeg kan skrive mye om hvorfor men det blir avsporing og Brukerdebatt. Men ser du fikk mye «goodwill» her. Sjølv trur eg dei som brukar ordet hatere gjer det for å provosere , då dei har gått tom for argument. Eg synest og det øydelegg debatten når folk kallar andre for hatere berre fordi dei kjem med kritikk. Konstruktiv kritikk er ikkje det same som hat, det er faktisk ein viktig del av eit ope ordskifte. Når ein merkelappar folk som hatarar i staden for å svare på argumenta, mistar vi noko av det som gjer ein god diskusjon mogleg – respekt, lytting og vilje til å forstå kvarandre. Endret 7. oktober av oss-to Ang. goodwill sjå og lær 5 8
Tigerfrue Skrevet 7. oktober #53803 Skrevet 7. oktober Minimeg1234 skrev (5 minutter siden): Det var jeg som skrev hatere . Jeg kan skrive mye om hvorfor men det blir avsporing og Brukerdebatt. Men ser du fikk mye «goodwill» her. I går var de to sitatene hentet fra bloggheksa, men fint om dere forstår ordet hate, og heller bruker ett annet 😜 2 8
Minimeg1234 Skrevet 7. oktober #53804 Skrevet 7. oktober (endret) oss-to skrev (1 time siden): Sjølv trur eg dei som brukar ordet hatere gjer det for å provosere , då dei har gått tom for argument. Eg synest og det øydelegg debatten når folk kallar andre for hatere berre fordi dei kjem med kritikk. Konstruktiv kritikk er ikkje det same som hat, det er faktisk ein viktig del av eit ope ordskifte. Når ein merkelappar folk som hatarar i staden for å svare på argumenta, mistar vi noko av det som gjer ein god diskusjon mogleg – respekt, lytting og vilje til å forstå kvarandre. Jeg har opplevd å få så mange merkelapper på meg i to mnd . De har til dels vært ekstremt stygge. Det er det ingen som har reagert på. Når jeg gjør det samme så er det fullt av innlegg som protestere. Fordi jeg ikke misliker alt ved SE. Utenom det så er jeg helt enig med deg. Merkelapper er unødvendig og ødeleggende for diskusjon. Nå ble dette avsporing og Brukerdebatt likevel så jeg avslutter her. Jeg anser oss som enige på dette punktet . At merkelapper er unødvendig Endret 7. oktober av Minimeg1234 4 3 8
Minimeg1234 Skrevet 7. oktober #53805 Skrevet 7. oktober (endret) oss-to skrev (1 time siden): Hva mener du med den bittelille beskjeden nederst ? Endret 7. oktober av Minimeg1234 2 4
oss-to Skrevet 7. oktober #53806 Skrevet 7. oktober Minimeg1234 skrev (27 minutter siden): Hva mener du med den bittelille beskjeden nederst ? Poenget var berre å ikkje bruke ordet "haters". Det handlar ikkje om å endre meining eller å bli likt, men om å sjå ting meir objektivt. 3
slipperyslope Skrevet 8. oktober #53807 Skrevet 8. oktober Mallisaen skrev (8 timer siden): Litt "karma" til SET i dag eller... Hun forteller at tørketrommelen er stapp full av lo hver gang maskinen er ferdig.... Det fyker lo ut i hele rommet... Det var et stadig problem kunne hun informere om... Ja, mulig klærne dine loer Sara!? 🫣🫣😂😂 #Kommentarenminerhumoristisk ment 😉 Det var også litt "klaging" over at vaskerommet er i en annen etasje, men siden de blant annet hadde garasje som tok 50kvm så måtte det bli sånn.. Tenker at hun kan takke seg selv da det faktisk er de som har bestemt planløsningen😅 4 7
Bibbi_ Skrevet 8. oktober #53808 Skrevet 8. oktober slipperyslope skrev (5 minutter siden): Det var også litt "klaging" over at vaskerommet er i en annen etasje, men siden de blant annet hadde garasje som tok 50kvm så måtte det bli sånn.. Tenker at hun kan takke seg selv da det faktisk er de som har bestemt planløsningen😅 Morsomt at hun sitter å klager på dette når det er de selv som har bygget huset 🤦♀️ 12
Minimeg1234 Skrevet onsdag kl. 08:12 #53809 Skrevet onsdag kl. 08:12 (endret) oss-to skrev (8 timer siden): Poenget var berre å ikkje bruke ordet "haters". Det handlar ikkje om å endre meining eller å bli likt, men om å sjå ting meir objektivt. Hmmmm tar det som en selvfølge at den var til alle som bruker ulike nedsettende ord til andre uansett meninger . Endret onsdag kl. 08:23 av Minimeg1234 3 5
oss-to Skrevet onsdag kl. 08:31 #53810 Skrevet onsdag kl. 08:31 Minimeg1234 skrev (12 minutter siden): Hmmmm tar det som en selvfølge at den var til alle som bruker ulike nedsettende ord til andre uansett meninger . Vi snakka om sist linja i innlegget , eller? Og sjølvsagt , nedsetjande ord er like gale begge vegar og var til alle. Goodwill var eit dirkte svar, på svaret og kommentaren din . 5
Minimeg1234 Skrevet onsdag kl. 08:47 #53811 Skrevet onsdag kl. 08:47 (endret) oss-to skrev (50 minutter siden): Vi snakka om sist linja i innlegget , eller? Og sjølvsagt , nedsetjande ord er like gale begge vegar og var til alle. Goodwill var eit dirkte svar, på svaret og kommentaren din . Jeg visste den var til meg . Smart måte å prøve å unngå Brukerdebatt på . Sjule det litt. Endret onsdag kl. 09:22 av Minimeg1234 Stavefeil 3 6
oss-to Skrevet onsdag kl. 08:53 #53812 Skrevet onsdag kl. 08:53 (endret) Minimeg1234 skrev (16 minutter siden): Jeg visste den var til meg . Smart måte å prøve å unngå Brukerdebatt på . Vell, no forstår eg ikkje. Det var du som drog inn goodwill. Eg meinar vi alle kan lære av det. Som poenget er og var, vi treng ikkje lese alt i verste meining . Debatten lir under denne poliseringa og at det er viktigare å ta debatantar en å fremje synet sitt. Endret onsdag kl. 09:04 av oss-to 2 9
Minimeg1234 Skrevet onsdag kl. 09:12 #53813 Skrevet onsdag kl. 09:12 (endret) oss-to skrev (18 minutter siden): Vell, no forstår eg ikkje. Det var du som drog inn goodwill. Eg meinar vi alle kan lære av det. Som poenget er og var, vi treng ikkje lese alt i verste meining . Debatten lir under denne poliseringa og at det er viktigare å ta debatantar en å fremje synet sitt. Du skrev at den var til meg så da tar jeg det som at den er til meg. Tok det ikke opp før du kom med den opplysningen . Jeg håpet jo at den var generell. Endret onsdag kl. 09:14 av Minimeg1234 2 1 5
Tigerfrue Skrevet onsdag kl. 09:46 #53814 Skrevet onsdag kl. 09:46 Da jeg skrev i går at alle som bruker ordet HATERE, og at de må slutte med det, så mente jeg ikke en spesifikk person...... Det var derfor jeg ikke ønsket å besvare en enkelt kommentar her inne, men skrev ett eget innlegg 😊 8 3
hurryhurry Skrevet onsdag kl. 12:05 #53815 Skrevet onsdag kl. 12:05 slipperyslope skrev (5 timer siden): Det var også litt "klaging" over at vaskerommet er i en annen etasje, men siden de blant annet hadde garasje som tok 50kvm så måtte det bli sånn.. Tenker at hun kan takke seg selv da det faktisk er de som har bestemt planløsningen😅 Tror hun kommer til å kjenne på at vaskerommet er langt borte ja 😅 Ulempen med gigantisk hus når du er sliten og har for mye å gjøre! 5
Rufs Skrevet onsdag kl. 12:09 #53816 Skrevet onsdag kl. 12:09 hurryhurry skrev (2 minutter siden): Tror hun kommer til å kjenne på at vaskerommet er langt borte ja 😅 Ulempen med gigantisk hus når du er sliten og har for mye å gjøre! Et rom i huset er for langt borte? Da er du for lat altså. Og har for stort hus. Hun kan ikke seriøst klage på det. 🤯 7 2
Anemoi Skrevet onsdag kl. 12:17 #53817 Skrevet onsdag kl. 12:17 (endret) hurryhurry skrev (12 minutter siden): Tror hun kommer til å kjenne på at vaskerommet er langt borte ja 😅 Ulempen med gigantisk hus når du er sliten og har for mye å gjøre! I tillegg har de fått lekkasje på vaskerommet, slange hoppet av. SET oppdaget det ikke før det var blitt skader på skapene. Hun presiserte at det ikke var de (hun og Vegard) som monterte vaskemaskin og tørketrommel. I en slik fase etter flytting oppstår det jo ting og tang. Her har det vært en del allerede… Huset er stort, komplisert og krevende. Endret onsdag kl. 12:17 av Anemoi 7 1
NoaideBiehtar Skrevet onsdag kl. 14:33 #53818 Skrevet onsdag kl. 14:33 Rufs skrev (2 timer siden): Et rom i huset er for langt borte? Da er du for lat altså. Og har for stort hus. Hun kan ikke seriøst klage på det. 🤯 Hun klager jo ikke, hun bare påpeker at det er uvant og en annen rutine. Det må jo gå an å påpeke endringer uten at det må anses som klaging? Med fire unger har vaskerommets plasseringer ekstremt mye å si for hvor enkelt det er å få unna klesvasken. Vi har nettopp gjort motsatt og fått vaskemaskinen ut av vaskerom og inn på badet. Det er helt himmelsk! Mye lettere å få unna en klesvask mens ungene dusjer eller bader og underveis i kveldsstell. Syns innlegget ditt er et godt eksempel på hvordan man velger å tolke alt hun sier i verste mening og ilegge det en klagete tone hun overhodet ikke har. 4 12
NoaideBiehtar Skrevet onsdag kl. 14:36 #53819 Skrevet onsdag kl. 14:36 Tigerfrue skrev (4 timer siden): Da jeg skrev i går at alle som bruker ordet HATERE, og at de må slutte med det, så mente jeg ikke en spesifikk person...... Det var derfor jeg ikke ønsket å besvare en enkelt kommentar her inne, men skrev ett eget innlegg 😊 Det bør gå begge veier, ref diskusjonen for noen dager siden. De som ikke vil kritisere og klage på absolutt alt og alle bør slippe å bli anklaget for å være kjøpt og betalt (!!), i familie med SE eller å være "fan". Slutt å sette folk i bås, enkelt og greit. 9 5
Anonym_2024 Skrevet onsdag kl. 14:44 #53820 Skrevet onsdag kl. 14:44 Katinkalille skrev (18 timer siden): Hvorfor blir ALLTID kommentarfeltet stengt på denne gruppen hvis det nevnes dårlig kvalitet eller dårlig kundeservice?? Hvorfor stenger man av et kommentarfelt som potensielt kan være nyttig for kundene? 5 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå