Angel75 Skrevet 6. oktober #53721 Skrevet 6. oktober elskersommer skrev (10 minutter siden): Å hva skjer den dagen når noen av oss sier noe kritisk om Sara.? Jo da ropes det om bevis🙄 Så og si ALLE som er her i tråden er kritiske til Sara. Men er ikke alle som har forstått dette. Tror aldri dere vil forstå det heller. Når ble det sist ropt etter bevis? 9
Angel75 Skrevet 6. oktober #53722 Skrevet 6. oktober Anemoi skrev (10 minutter siden): I denne tråden om SET etterspørres det svært ofte dokumentasjon, og det er fint. Men når dokumentasjon legges fram - blir det iblant slått ned på og kritisert = brukerdebatt eller debatt om debatten - som ikke er lov her. SET snapper 24/7 og det utgjør svært mye informasjon. Et godt eksempel på uklarhet er spørsmålet tidligere i dag - hvordan går det med CL økonomisk? Har hun lagt ut noe om dette i det siste? Da er det flott hvis noen kan vise til hva SET selv har sagt, isteden for å prøve å huske hva hun kanskje kan ha sagt. Dokumentasjon er en form for kvalitetssikring. I dag bruker SET også autotekst og da er det vanskeligere å dokumentere. Hun tok opp hvordan hun tenkte i forhold til påstanden om at CL bare har plastklær, og hadde en lang og interessant redegjørelse om det. Skal man dokumentere dette, må man enten ta notater eller ha skikkelig god husk… 😅 For min del kommer jeg til å fortsette å dokumentere, det har vært nytting i tråden hver eneste uke! 😉 Er lov å diskutere personers meninger. Noe som stadig gjøres her. Så ser ikke problemet. 5 1
Tigerfrue Skrevet 6. oktober #53723 Skrevet 6. oktober oss-to skrev (29 minutter siden): Eg meiner det ikkje handlar om nokre veker, men om korleis ein driv bedrifta. Slurv og raske løysingar svekkar fort, medan ein ansvarleg eigar held hjula gåande sjølv under flytting. Tror jeg forstår litt hvordan du tenker, men er ikke sikkert disse få eksemplene her er de beste, men de sier noe, synes jeg ihverfall..... På sensommeren/tidlig høst, da hun skulle til Bergen, fikk vel Sara endel pepper om at droppene var så forsinket, datoer som stadig ble forskjøvet, løpeshorts i november osv. Hun unnskyldte seg da med at forandringer ønsket av kjøpere var en årsak, og at hun/ de lå bakpå og bestilte for sent ( til fabrikker), og at hun helst skulle vært i Bergen hver md for at bestillinger gikk etter planen og samsvarte med årstidene...... Da reiser du til Bergen hver md om du ønsker å drive seriøst. Da hun skulle ha drop på ullundertøyet, så fant hun ikke esken, og fikk ikke vist, men la ut katalogbilder......... hun lurte jo muligens på om de sto igjen i gammlehuset, og det gjorde de jo..... Da leter du høyt og lavt og reiser og ser om esken med klærne står igjen der. Folk som handler er jo vandt til at hun prøver på og legger ut det. Nå har det vel vært noen drop i dette nye huset, men har vel aldri blitt mere uproft laget........I bakgrunnen er det kjøkkenrot, barnerot, slengte klær på gulvet, halvveis slengt på stoler og bord, hun halvgjemmer seg bak en "klesøy" !!, rart lys og dårlig plass....... Altså det vitner om dårlig planlegging og prioriteringer. Og hun skylder på dårlig tid, og får gjordt så lite, men å fly ned huset til sine foreldre i flere timer hver dag, pga en kaffekopp, det har hun tid til..... Seriøst, hun burde ha kjøpt seg en kaffetrakter for lengst, i påvente av den innebygde, så hadde hun hatt tid til å rydde, og laget disse drop filmene sine, uten alt rot og fjas rundt. Og en siste ting, for nå........ merkverdig stille etter alle dropp nå, så vidt hun takker og lissom er fornøyd. Prater knapt om de...... I dag, kun en snap, og helt stille ellers ....... Går nok ikke så bra som hun håper. 2 16
Minimeg1234 Skrevet 6. oktober #53724 Skrevet 6. oktober (endret) Angel75 skrev (16 minutter siden): Så og si ALLE som er her i tråden er kritiske til Sara. Men er ikke alle som har forstått dette. Tror aldri dere vil forstå det heller. Når ble det sist ropt etter bevis? Jeg spurte for veeeeldig kort tid siden om dokumentasjon på at klærne til Careless er laget av barnehender. Kanskje det det som de tenker på? Spurte fordi det er en alvorlig påstand om noe som er ulovlig. kanskje det er slike utsagn man får spørsmål om å dokumentere? ikke vet jeg. Endret 6. oktober av Minimeg1234 Dro sammen avsnitt 4 1 1
Angel75 Skrevet 6. oktober #53725 Skrevet 6. oktober Minimeg1234 skrev (6 minutter siden): Jeg spurte for veeeeldig kort tid siden om dokumentasjon på at klærne til Careless er laget av barnehender. Kanskje det det som de tenker på? Spurte fordi det er en alvorlig påstand om noe som er ulovlig. kanskje det er slike utsagn man får spørsmål om å dokumentere? ikke vet jeg. Men det er grove påstander, så det forstår jeg godt. Når man kommer med slike ting så tenker jeg man må legge ved. For slike ting ødelegger rykte til hvilket som helst firma. Tidligere så var det nesten en krig på at man måtte ha bevis på hver minste ting. Men når man kommer med grove anklager så sier det seg selv. Reglene sier vel også klart sitt. 4 2
Anemoi Skrevet 6. oktober #53726 Skrevet 6. oktober Tigerfrue skrev (12 minutter siden): Tror jeg forstår litt hvordan du tenker, men er ikke sikkert disse få eksemplene her er de beste, men de sier noe, synes jeg ihverfall..... På sensommeren/tidlig høst, da hun skulle til Bergen, fikk vel Sara endel pepper om at droppene var så forsinket, datoer som stadig ble forskjøvet, løpeshorts i november osv. Hun unnskyldte seg da med at forandringer ønsket av kjøpere var en årsak, og at hun/ de lå bakpå og bestilte for sent ( til fabrikker), og at hun helst skulle vært i Bergen hver md for at bestillinger gikk etter planen og samsvarte med årstidene...... Da reiser du til Bergen hver md om du ønsker å drive seriøst. Da hun skulle ha drop på ullundertøyet, så fant hun ikke esken, og fikk ikke vist, men la ut katalogbilder......... hun lurte jo muligens på om de sto igjen i gammlehuset, og det gjorde de jo..... Da leter du høyt og lavt og reiser og ser om esken med klærne står igjen der. Folk som handler er jo vandt til at hun prøver på og legger ut det. Nå har det vel vært noen drop i dette nye huset, men har vel aldri blitt mere uproft laget........I bakgrunnen er det kjøkkenrot, barnerot, slengte klær på gulvet, halvveis slengt på stoler og bord, hun halvgjemmer seg bak en "klesøy" !!, rart lys og dårlig plass....... Altså det vitner om dårlig planlegging og prioriteringer. Og hun skylder på dårlig tid, og får gjordt så lite, men å fly ned huset til sine foreldre i flere timer hver dag, pga en kaffekopp, det har hun tid til..... Seriøst, hun burde ha kjøpt seg en kaffetrakter for lengst, i påvente av den innebygde, så hadde hun hatt tid til å rydde, og laget disse drop filmene sine, uten alt rot og fjas rundt. Og en siste ting, for nå........ merkverdig stille etter alle dropp nå, så vidt hun takker og lissom er fornøyd. Prater knapt om de...... I dag, kun en snap, og helt stille ellers ....... Går nok ikke så bra som hun håper. Reflektert og godt innlegg! 👍🏻 Tror du her formulerer det mange tenker. 2 6
Donnap Skrevet 6. oktober #53727 Skrevet 6. oktober (endret) Jeg googlet nupper og Sara Emilie og fant dette bildet og kommentaren her inne på KG fra januar. Den tiden fulgte jeg også henne, og husker at jeg så enda bedre bevis for nupping på kjolen enn dette bildet, men neida ifølge SE var det smuler på brystet.... Jeg vurderte å kjøpe kjolen, så derfor så jeg veldig nøye etter på snappen når hun hadde på seg kjolen. Nå er dette en screenshot av en screenshot så ikke sikkert det synes like godt som det gjorde på snap. Håper jeg har lov å gjengi dette? Har tatt bort navn på de som har delt dette, og det er lett å finne her inne. Endret 6. oktober av Donnap 4 4
Stargaze Skrevet 6. oktober #53728 Skrevet 6. oktober Tigerfrue skrev (27 minutter siden): Tror jeg forstår litt hvordan du tenker, men er ikke sikkert disse få eksemplene her er de beste, men de sier noe, synes jeg ihverfall..... På sensommeren/tidlig høst, da hun skulle til Bergen, fikk vel Sara endel pepper om at droppene var så forsinket, datoer som stadig ble forskjøvet, løpeshorts i november osv. Hun unnskyldte seg da med at forandringer ønsket av kjøpere var en årsak, og at hun/ de lå bakpå og bestilte for sent ( til fabrikker), og at hun helst skulle vært i Bergen hver md for at bestillinger gikk etter planen og samsvarte med årstidene...... Da reiser du til Bergen hver md om du ønsker å drive seriøst. Da hun skulle ha drop på ullundertøyet, så fant hun ikke esken, og fikk ikke vist, men la ut katalogbilder......... hun lurte jo muligens på om de sto igjen i gammlehuset, og det gjorde de jo..... Da leter du høyt og lavt og reiser og ser om esken med klærne står igjen der. Folk som handler er jo vandt til at hun prøver på og legger ut det. Nå har det vel vært noen drop i dette nye huset, men har vel aldri blitt mere uproft laget........I bakgrunnen er det kjøkkenrot, barnerot, slengte klær på gulvet, halvveis slengt på stoler og bord, hun halvgjemmer seg bak en "klesøy" !!, rart lys og dårlig plass....... Altså det vitner om dårlig planlegging og prioriteringer. Og hun skylder på dårlig tid, og får gjordt så lite, men å fly ned huset til sine foreldre i flere timer hver dag, pga en kaffekopp, det har hun tid til..... Seriøst, hun burde ha kjøpt seg en kaffetrakter for lengst, i påvente av den innebygde, så hadde hun hatt tid til å rydde, og laget disse drop filmene sine, uten alt rot og fjas rundt. Og en siste ting, for nå........ merkverdig stille etter alle dropp nå, så vidt hun takker og lissom er fornøyd. Prater knapt om de...... I dag, kun en snap, og helt stille ellers ....... Går nok ikke så bra som hun håper. Dette innlegget bør SE lese! I tillegg bør hun vurdere om hun leverer på disse punktene: 5 4
Tigerfrue Skrevet 6. oktober #53729 Skrevet 6. oktober Anemoi skrev (24 minutter siden): Reflektert og godt innlegg! 👍🏻 Tror du her formulerer det mange tenker. Så koselig sagt 🤗 2 4 1
Minimeg1234 Skrevet 6. oktober #53730 Skrevet 6. oktober Det skrives en del om at SE er rotete her. Rot på benken og rot på gulvet. Vet om en til som er veldig rotete både hjemme og på kontoret. Hun ble en stor leder både i Partiet sitt og for Norge. Tidligere statsminister Erna Solberg. Nå er det to ulike yrker på mange måter men det viser jo at selv en rotete person kan gjøre en god jobb. 1 2
Anemoi Skrevet 6. oktober #53731 Skrevet 6. oktober Hehehe, det var en spenstig og kreativ sammenligning! Nå er vel Erna kjent for å ha et usedvanlig ryddig hode. Hvordan det sånn sett står til med Sara Emilie, skal jeg passe meg vel for å si noe om. 6 10
Minimeg1234 Skrevet 6. oktober #53732 Skrevet 6. oktober Anemoi skrev (2 minutter siden): Hehehe, det var en spenstig og kreativ sammenligning! Nå er vel Erna kjent for å ha et usedvanlig ryddig hode. Hvordan det sånn sett står til med Sara Emilie, skal jeg passe meg vel for å si noe om. Det har hun. Erna altså. Skal ikke sammenligne Vegard med Erna for det vet jeg ingenting om. Men han er nok en verdifull person i Careless med både kunnskap og ferdigheter på å lede firmaet . Jeg tror duoen SE og Vegard er bra . 3
Tigerfrue Skrevet 6. oktober #53733 Skrevet 6. oktober Minimeg1234 skrev (56 minutter siden): Det skrives en del om at SE er rotete her. Rot på benken og rot på gulvet. Vet om en til som er veldig rotete både hjemme og på kontoret. Hun ble en stor leder både i Partiet sitt og for Norge. Tidligere statsminister Erna Solberg. Nå er det to ulike yrker på mange måter men det viser jo at selv en rotete person kan gjøre en god jobb. Altså, når du bruker ditt eget hus til å spille inn salgsreklamer for bedriften din, så passer du på at omgivelsene er ryddige og rene i det minste. Utover det, så får jo disse to rote og leve slik de vil....... bare merkelig at 2 voksne personer, som går hjemme 24/7, har en " bomba" kjøkkenbenk så å si hver eneste dag....... og det med 2 oppvaskmaskiner .......og hvem i huleste tar rene klær ut av vaskemaskinen og tørketrommelen, og slenger de på gulvet..... man bruker jo kurv under. 6 10
oss-to Skrevet 6. oktober #53734 Skrevet 6. oktober Tigerfrue skrev (2 timer siden): Tror jeg forstår litt hvordan du tenker, men er ikke sikkert disse få eksemplene her er de beste, men de sier noe, synes jeg ihverfall..... På sensommeren/tidlig høst, da hun skulle til Bergen, fikk vel Sara endel pepper om at droppene var så forsinket, datoer som stadig ble forskjøvet, løpeshorts i november osv. Hun unnskyldte seg da med at forandringer ønsket av kjøpere var en årsak, og at hun/ de lå bakpå og bestilte for sent ( til fabrikker), og at hun helst skulle vært i Bergen hver md for at bestillinger gikk etter planen og samsvarte med årstidene...... Da reiser du til Bergen hver md om du ønsker å drive seriøst. Da hun skulle ha drop på ullundertøyet, så fant hun ikke esken, og fikk ikke vist, men la ut katalogbilder......... hun lurte jo muligens på om de sto igjen i gammlehuset, og det gjorde de jo..... Da leter du høyt og lavt og reiser og ser om esken med klærne står igjen der. Folk som handler er jo vandt til at hun prøver på og legger ut det. Nå har det vel vært noen drop i dette nye huset, men har vel aldri blitt mere uproft laget........I bakgrunnen er det kjøkkenrot, barnerot, slengte klær på gulvet, halvveis slengt på stoler og bord, hun halvgjemmer seg bak en "klesøy" !!, rart lys og dårlig plass....... Altså det vitner om dårlig planlegging og prioriteringer. Og hun skylder på dårlig tid, og får gjordt så lite, men å fly ned huset til sine foreldre i flere timer hver dag, pga en kaffekopp, det har hun tid til..... Seriøst, hun burde ha kjøpt seg en kaffetrakter for lengst, i påvente av den innebygde, så hadde hun hatt tid til å rydde, og laget disse drop filmene sine, uten alt rot og fjas rundt. Og en siste ting, for nå........ merkverdig stille etter alle dropp nå, så vidt hun takker og lissom er fornøyd. Prater knapt om de...... I dag, kun en snap, og helt stille ellers ....... Går nok ikke så bra som hun håper. Takker. Flott innlegg! Minimeg1234 skrev (1 time siden): Det skrives en del om at SE er rotete her. Rot på benken og rot på gulvet. Vet om en til som er veldig rotete både hjemme og på kontoret. Hun ble en stor leder både i Partiet sitt og for Norge. Tidligere statsminister Erna Solberg. Nå er det to ulike yrker på mange måter men det viser jo at selv en rotete person kan gjøre en god jobb. Om du les over skjønnar du at det blir for dumt å redusere det til rot i heimen. Om SE hadde tatt til seg noko av den konstruktive kritikken, kunne ho ha vokst. Ingen bedrifter veks berre på ros. 6 6
oss-to Skrevet 6. oktober #53735 Skrevet 6. oktober (endret) Minimeg1234 skrev (1 time siden): Det har hun. Erna altså. Skal ikke sammenligne Vegard med Erna for det vet jeg ingenting om. Men han er nok en verdifull person i Careless med både kunnskap og ferdigheter på å lede firmaet . Jeg tror duoen SE og Vegard er bra . Om det stemmer det media skriv, so vart jo Erna lurt av Sindre. Endret 6. oktober av oss-to 4
Anonym_2024 Skrevet 6. oktober #53736 Skrevet 6. oktober Tigerfrue skrev (3 timer siden): Da hun skulle ha drop på ullundertøyet, så fant hun ikke esken, og fikk ikke vist, men la ut katalogbilder......... hun lurte jo muligens på om de sto igjen i gammlehuset, og det gjorde de jo..... Da leter du høyt og lavt og reiser og ser om esken med klærne står igjen der. Folk som handler er jo vandt til at hun prøver på og legger ut det. Nå har det vel vært noen drop i dette nye huset, men har vel aldri blitt mere uproft laget........I bakgrunnen er det kjøkkenrot, barnerot, slengte klær på gulvet, halvveis slengt på stoler og bord, hun halvgjemmer seg bak en "klesøy" !!, rart lys og dårlig plass....... Altså det vitner om dårlig planlegging og prioriteringer. Er det virkelig tilfelle at hun ikke hadde alt klart til markedsføringen av klærne hun skulle droppe? Og var det ikke slik at det var en egen del av huset som er satt av til kontor? Opplever følgerne dette som søtt å være så vimsete og folkelig, eller gir hun bare blaffen nå som huset er realisert? 5 2
Bibbi_ Skrevet 6. oktober #53737 Skrevet 6. oktober Minimeg1234 skrev (2 timer siden): Det skrives en del om at SE er rotete her. Rot på benken og rot på gulvet. Vet om en til som er veldig rotete både hjemme og på kontoret. Hun ble en stor leder både i Partiet sitt og for Norge. Tidligere statsminister Erna Solberg. Nå er det to ulike yrker på mange måter men det viser jo at selv en rotete person kan gjøre en god jobb. Du sammenligner SET med Erna Solberg?!! Hvordan? Altså. Sorry. 10
Minimeg1234 Skrevet 6. oktober #53738 Skrevet 6. oktober oss-to skrev (9 minutter siden): Takker. Flott innlegg! Om du les over skjønnar du at det blir for dumt å redusere det til rot i heimen. Om SE hadde tatt til seg noko av den konstruktive kritikken, kunne ho ha vokst. Ingen bedrifter veks berre på ros. Om du hadde droppet første setningen som var til meg så skulle jeg tatt innlegget ditt seriøst. Mitt innlegg var ikke skrevet pga Tigerfrue sitt. Det var pga en del gjentagende innlegg om rot i hjemmet til SE. 1 3
oss-to Skrevet 6. oktober #53739 Skrevet 6. oktober (endret) Minimeg1234 skrev (1 time siden): Om du hadde droppet første setningen som var til meg så skulle jeg tatt innlegget ditt seriøst. Mitt innlegg var ikke skrevet pga Tigerfrue sitt. Det var pga en del gjentagende innlegg om rot i hjemmet til SE. Men eg skjønar ikkje. SE tek seg ikkje nær av rot i heimen. Eg og deg hadde ein diskusjon angåande det å være ein ansvarleg bedriftseigar. Om du ikkje tek meg seriøst så går det heilt fint. Men ein treng ikkje hoppe på kvar diskusjon Endret 6. oktober av oss-to 2 4
Undrende123 Skrevet 6. oktober #53740 Skrevet 6. oktober Tigerfrue skrev (1 time siden): år du bruker ditt eget hus til å spille inn salgsreklamer for bedriften din, så passer du på at omgivelsene er ryddige og rene i det minste. Hvorfor det? Det er da befriende å se at også andre arbeidende småbarnsmødre lever i hjem hvor ikke alt er perfekt hele tiden. Dette er jo også en stor grunn av suksessen til SET: hun fremstår som jordnær og helt a4. Perfekte influensere med perfekte hjem og perfekte liv hvor alt er på stell hele tiden er det nok av. De er hverken gjenkjenbare, interessante eller inspirerende. 1 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå