Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Angel75 skrev (18 minutter siden):

Men om dette er tilfelle, noe jeg tviler veldig sterkt på! Så burde hun da tatt fram det svarte settet hun hadde på seg og vist det i "riktig lys". Ikke nye ubrukte i samme lys.  

Enig med deg her også. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Anemoi skrev (2 minutter siden):

Se min melding og kopier av snap litt lenger opp. Det er siste gang SET omtalte målsetningen, og hennes egne ord. 

Nå har ikke jeg opptak av snappene. Hun prater også en del i tillegg til snappene . Så å bare se på bildene gjengir ikke alt. 

Men da kan jeg begynne å forstå hvorfor vi på KG kan opplever SE så ulikt. 
Det er ofte mye som blir pratet om som jeg blir forundret over at folk her inne ikke får med seg. 

Endret av Minimeg1234
  • Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Angel75 skrev (18 minutter siden):

Men om dette er tilfelle, noe jeg tviler veldig sterkt på! Så burde hun da tatt fram det svarte settet hun hadde på seg og vist det i "riktig lys". Ikke nye ubrukte i samme lys.  

Helt enig. Hvor vanskelig kan det være å motbevise det? Vi er vel mange som ble oppgitt over løgnen hennes om matsmuler den gangen, tenk å latterligjøre de som påpekte det da alle kunne se at det var nupper, ikke matsmuler. Dette kunne hun også lett motbevist hvis det ikke var tilfelle.

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
Donnap skrev (2 minutter siden):

Helt enig. Hvor vanskelig kan det være å motbevise det? Vi er vel mange som ble oppgitt over løgnen hennes om matsmuler den gangen, tenk å latterligjøre de som påpekte det da alle kunne se at det var nupper, ikke matsmuler. Dette kunne hun også lett motbevist hvis det ikke var tilfelle.

Jeg syns det er rart hun ikke tenkte på den episoden da hun viste frem skjørtet . 

Endret av Minimeg1234
  • Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Minimeg1234 skrev (3 minutter siden):

Nå har ikke jeg opptak av snappene. Hun prater også en del i tillegg til snappene . Så å bare se på bildene gjengir ikke alt. 

Det er ofte mye som blir pratet om som jeg blir forundret over at folk her inne ikke får med seg. 

Jeg hører som regel alltid på hva hun sier. Ser ikke bare på bilde og tekst. Men har ikke hørt hun nevne med ett ord om hvor mange bestillinger de har nå.. det er en stund siden dette ble nevnt

• Liker 5
Skrevet (endret)
elskersommer skrev (9 minutter siden):

Jeg hører som regel alltid på hva hun sier. Ser ikke bare på bilde og tekst. Men har ikke hørt hun nevne med ett ord om hvor mange bestillinger de har nå.. det er en stund siden dette ble nevnt

Snakker vi om samme innlegg her inne ? Innlegg  hvor anemoi la ut bilde fra snap om bestillinger? 
Der pratet SE mye og det handlet om bestillinger. 

Endret av Minimeg1234
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Minimeg1234 skrev (10 minutter siden):

Hva mener du? Hva sa SET i tillegg til det som ble vist i snappene jeg la ut? Noe som utdyper eller var viktig? Her må du spesifisere, ellers blir det bare vagt prat og insinuasjoner. 
(Jeg både ser, lytter og leser.)

Selvfølgelig oppfattes SET ulikt av ulike personer!

• Nyttig 3
Skrevet
Anemoi skrev (3 minutter siden):

Hva mener du? Hva sa SET i tillegg til det som ble vist i snappene jeg la ut? Noe som utdyper eller var viktig? Her må du spesifisere, ellers blir det bare vagt prat og insinuasjoner. 

Utrolig hvor god hukommelse og kjennskap folk har om hva som er sagt og ikke sagt utover det man tar opp i diskusjonen her og de snappene som vises😅

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
GulleGull skrev (4 minutter siden):

Utrolig hvor god hukommelse og kjennskap folk har om hva som er sagt og ikke sagt utover det man tar opp i diskusjonen her og de snappene som vises😅

Jeg syns det er veldig interessant å følge med på Careless . Er vel ikke så rart jeg husker hva som blir sagt og vist av det. 
jeg verken noterer eller tar skjermbilder så noen ganger husker jeg også feil. 

Mener du det er galt når jeg skriver om det her inne siden du stiller spørsmålstegn ved det?

• Nyttig 5
Skrevet
Minimeg1234 skrev (25 minutter siden):

Helt enig. Når man legger ut screenshot av snapper som man da også sparer på i flere måneder så kan man gå glipp av flere viktige ting som blir sagt som ikke står på screenshot. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
GulleGull skrev (5 minutter siden):

Hehe… 🤭 Den beste dokumentasjonen er SET sine egne snapper.
Det er en kjent sak at når man ber to personer gi referat av samme samtale, foredrag o.l. - kan det bli veldig ulikt. 

• Nyttig 5
Skrevet
GulleGull skrev (8 minutter siden):

Så du stoler blindt på alt som er her på KG? Andrehåndsinformasjon eller lenger ut i rekka? For du er en ikke følger om jeg husker rett. Så du har ikke informasjon fra kilden selv 🫠

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Anemoi skrev (12 minutter siden):

Jeg skrev om det hun snakket om. 
jeg skrev at jeg ikke har opptak fordi jeg opplever at enkelte ønsker bevis. (Ikke du men enkelte andre )

og jeg har hele tiden lurt på hvorfor vi oppfatter snapper så ulikt her inne og da tenkte jeg at vi tar utgangspunkt i ulike ting ved snappen . Det var ikke ment som en kritikk , bare jeg som fikk en forståelse av hvorfor det noen ganger høres ut som man har sett på ulike influensere og ikke SE.  

• Nyttig 5
Skrevet
Anemoi skrev (Akkurat nå):

Det er en kjent sak at når man ber to personer gi referat av samme samtale, foredrag o.l. - kan det bli veldig ulikt. 

Det er det, men hun sier mye mer enn de bildene du deler.

Og når du deler din gjennomgang så er det formulert gjennom dine ord og ditt syn. Så alt er blendet av ditt syn på Sara.

• Liker 4
Skrevet (endret)
Angel75 skrev (2 minutter siden):
Endret av Anemoi
Slettet innlegg for å unngå brukerdebatt. 😊
  • Nyttig 1
Skrevet
Anemoi skrev (5 minutter siden):

Ja det kan bli ulikt og vi husker også ulikt utifra våre egne interesser . Det vil farge hva vi oppfatter, hvordan vi oppfatter og hva vi husker. 

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg er spent på om hvor mange dunejakker hun selger. 3600.- for lang og 3000.- for kort🙂

• Liker 7
Skrevet
Angel75 skrev (8 minutter siden):

Så du stoler blindt på alt som er her på KG? Andrehåndsinformasjon eller lenger ut i rekka? For du er en ikke følger om jeg husker rett. Så du har ikke informasjon fra kilden selv 🫠

Er det dette du fikk ut av min kommentar at jeg stoler blindt på alt som ligger ute her?

GulleGull skrev (20 minutter siden):

Dette var min kommentar👆Hvorfor sånn «smeltefjes» av den. . 

• Liker 1
Skrevet
elskersommer skrev (2 minutter siden):

Jeg er spent på om hvor mange dunejakker hun selger. 3600.- for lang og 3000.- for kort🙂

Herregud, hvem gir 3000 / 3600 for en vinterjakke fra Careless??!! Det er ræl.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
elskersommer skrev (1 minutt siden):

For å si det sånn, de som tørr å kjøpe dunjakke til den prisen fra noen som aldri tidligere har laget dunjakker, de bør jo ha god råd. De blir jo prøvekaniner for dunjakkene.

• Liker 10
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...