Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
JojoMoyes skrev (8 timer siden):

Det har vel vært lang kø utenfor på hver åpning av butikk ! Her jeg bor er det aldri folk inni butikken når jeg går forbi og den ligger jo ikke den beste etg eller siden av senteret . Jeg er veldig spent fremover om markedet er mettet og skapene til venninnene full eller om dette fortsetter å gå så det griner 🤷🏼‍♀️

Tipper det er litt «stas» med den eventen også det å kunne få goodiebag. Det «vennskapet» stikker nok ikke så mye dypere utover det, for de aller fleste.

Endret av GulleGull
Skrev om en setning
  • Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
JojoMoyes skrev (8 timer siden):

Tydelig at SE vet hva som foregår av diskusjoner rundt henne for tiden 😂🙈Snakk om å hysterisk holde på veninnene samtidig som hun avslører at hun er redd for å bli avslørt . Dette var gjennomskuelig delux ..

Tror hun har grodd fast i tidlig ungdomstid, dette er sånn noen holdt på når man prøvde påvirke og manipulere andre for å beholde posisjonen  sin i jenteflokken. Tror SET hadde gjort det bra i «forræder»😅 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Bodø folk er arrogante, frekke folk som sjeldent bruker tid på nett for å finne ut av ting. Her går det meste via sladder fra naboen. Så det kan hende kundene her blir å stikke innom butikken en liten stund. Men når de blir lei av feilsydde sømmer og rare størrelser så tror jeg det kan bli vanskelig å drive videre her.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Donnap skrev (7 timer siden):

Det er jeg også spent på. Nå er jo dette den eneste Careless butikken i nord, og ingen i Trøndelag,  så kan nok hende interessen er stor med det samme. Jeg var i Oslo for 2-3 år siden, skulle innom butikken og hadde gledet meg sånn til det. Kom inn i butikken og innså at det meste så likedan ut som det jeg hadde fra før, gikk en runde og rett ut igjen,  var sååå skuffet 😅Den gang var det vel mest kjoler, bikini og undertøy hun hadde.Tror nok folk i nord blir fort lei av å se mange i samme kjole, jakke mm som de selv har. Jeg har vært heldig å aldri møtt noen i samme kjole som meg, det hadde jeg ikke syntes var noe stas i det hele tatt.

Var inne på Instagram hos SE i går og det lå det et bilde av henne selv og 7-8 andre damer i CL kjoler og lilla snor rundt halsen ! Jeg kan ikke hjelpe for det men jeg får sekt følelse . Jeg vil ikke at noen skal ha samme kjole som meg uansett hvor jeg har kjøpt den (kjøper aldr derfra altså ) et lite apropo så kunne jeg ikke se så mye resultat fra denne «helsereisen « tar det som bekreftelse på at det var et pr stunt !!

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
JojoMoyes skrev (9 minutter siden):

Var inne på Instagram hos SE i går og det lå det et bilde av henne selv og 7-8 andre damer i CL kjoler og lilla snor rundt halsen ! Jeg kan ikke hjelpe for det men jeg får sekt følelse . Jeg vil ikke at noen skal ha samme kjole som meg uansett hvor jeg har kjøpt den (kjøper aldr derfra altså ) et lite apropo så kunne jeg ikke se så mye resultat fra denne «helsereisen « tar det som bekreftelse på at det var et pr stunt !!

Denne helsereisen holdt vel et par dager, slik at hun fikk solgt litt treningstøy? Skal bli "gøy" å se når de får flytt skikkelig inn i huset om denne helsereisen kommer på banen igjen. Tviler, for det er SET for lat til. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Bibbi_ skrev (10 minutter siden):

Denne helsereisen holdt vel et par dager, slik at hun fikk solgt litt treningstøy? Skal bli "gøy" å se når de får flytt skikkelig inn i huset om denne helsereisen kommer på banen igjen. Tviler, for det er SET for lat til. 

Burde jo vært en mega kickstart med flyttingen og mye bevegelse , men det var nok helst et lurendreiertriks mot «veninnene» for å selge treningstøy som vi jo mistenkte fra start . Så ikke ut som luer og skjerf solgte mye så kanskje legge opp til en polferd i forkant da neste gang 🫣

• Nyttig 7
Skrevet
Tøvftta skrev (32 minutter siden):

Bodø folk er arrogante, frekke folk som sjeldent bruker tid på nett for å finne ut av ting. Her går det meste via sladder fra naboen. Så det kan hende kundene her blir å stikke innom butikken en liten stund. Men når de blir lei av feilsydde sømmer og rare størrelser så tror jeg det kan bli vanskelig å drive videre her.

Håper de blir så «arrogante « at de både roper og skriker høyt om det i some og gjerne presse også 🥳

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
JojoMoyes skrev (1 minutt siden):

Håper de blir så «arrogante « at de både roper og skriker høyt om det i some og gjerne presse også 🥳

Det kan fort ende opp med det ja. Vil tro avisa Nordland får første oppslag når de er lei.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Tøvftta skrev (1 minutt siden):

Det kan fort ende opp med det ja. Vil tro avisa Nordland får første oppslag når de er lei.

🍿🍿🍿

• Liker 4
Skrevet
JojoMoyes skrev (1 time siden):

Det høres jo bare ut som et bilde av de som var på jobb den dagen de åpna, ikke noe mer sekt enn det.  De fleste kjeder har ønske, som egentlig er krav om at du må stille så ofte som mulig i klær fra butikken du jobber i. 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
arnoyb skrev (8 minutter siden):

Det høres jo bare ut som et bilde av de som var på jobb den dagen de åpna, ikke noe mer sekt enn det.  De fleste kjeder har ønske, som egentlig er krav om at du må stille så ofte som mulig i klær fra butikken du jobber i. 

Min følelse ! Jeg får følelsen av skrev jeg ! Hva du får eller tenker blander ikke jeg meg i men jeg skrev som du leste at JEG får sekt følelse når alle går i samme kjole ……

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
JojoMoyes skrev (3 minutter siden):

Min følelse ! Jeg får følelsen av skrev jeg ! Hva du får eller tenker blander ikke jeg meg i men jeg skrev som du leste at JEG får sekt følelse når alle går i samme kjole ……

Nekter deg jo ikke det. Jeg skrev hva JEG tror dette bilde er. Ikke hva du tror det er. 

• Nyttig 7
Skrevet
JojoMoyes skrev (4 minutter siden):

Jeg får også en litt sektfølekse av CL og hele væremåten til mange av de som handler. Men av åpningsdagen av en butikk får jeg ikke den følelsen av å se et bilde av de ansatte, det er ganske vanlig at de ansatte har på klær fra butikken de jobber i. Den køa hub skryter av ved hver åpning derimot, den gir meg litt negativ gåsehud.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
arnoyb skrev (16 minutter siden):

Vet jo at de ansatte i div butikker pleier å gå i klærne fra den butikken. Men CL klærne er veldig like og ikke så stort utvalg av plagg, så derav så ser det litt pussig ut, samtidig har de samme «badge» rundt halsen da så er antrekket komplett. Liten artig kuriositet er jo at slogan deres er (fra nettsiden til CL.:

«OM CARELESS

Careless står for at det er rom for å være ulike.»

Endret av GulleGull
  • Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet

Jeg syns butikken ser veldig fin ut og gøy at så mange kom til åpningen. 
Tenker senteret og handelstanden i byen er fornøyde med at åpningen ble så bra. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
GulleGull skrev (49 minutter siden):

Vet jo at de ansatte i div butikker pleier å gå i klærne fra den butikken. Men CL klærne er veldig like og ikke så stort utvalg av plagg, så derav så ser det litt pussig ut, samtidig har de samme «badge» rundt halsen da så er antrekket komplett. Liten artig kuriositet er jo at slogan deres er (fra nettsiden til CL.:

«OM CARELESS

Careless står for at det er rom for å være ulike.»

Rom for å være ulik , du finner nok ikke en str som passer deg selv om du går opp eller ned i str 🙈 Du kan også velge hvilken CL kjole du vil (spiller ingen rolle da omtrent alle er lik ). Kjekt at vi alle går i samme kjole og hils gjerne på hverandre og smil pent . 

• Liker 6
Skrevet (endret)
JojoMoyes skrev (7 minutter siden):

Rom for å være ulik , du finner nok ikke en str som passer deg selv om du går opp eller ned i str 🙈 Du kan også velge hvilken CL kjole du vil (spiller ingen rolle da omtrent alle er lik ). Kjekt at vi alle går i samme kjole og hils gjerne på hverandre og smil pent . 

Det faller i fisk når filosofien til selskapet ikke matcher hva de faktisk gjør og leverer. Kunder gjennomskuer det til slutt. Blir bare masse tomme ord uten substans..Screen fra CL sin nettside. å ha.

IMG_0428.jpeg

Endret av GulleGull
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Donnap skrev (10 timer siden):

Det er jeg også spent på. Nå er jo dette den eneste Careless butikken i nord, og ingen i Trøndelag,  så kan nok hende interessen er stor med det samme. Jeg var i Oslo for 2-3 år siden, skulle innom butikken og hadde gledet meg sånn til det. Kom inn i butikken og innså at det meste så likedan ut som det jeg hadde fra før, gikk en runde og rett ut igjen,  var sååå skuffet 😅Den gang var det vel mest kjoler, bikini og undertøy hun hadde.Tror nok folk i nord blir fort lei av å se mange i samme kjole, jakke mm som de selv har. Jeg har vært heldig å aldri møtt noen i samme kjole som meg, det hadde jeg ikke syntes var noe stas i det hele tatt.

For å si det sånn, folk i Trøndelag drar ikke til Bodø for å handle. De tettest befolket områdene i Trøndelag ligger langt unna Bodø.

Trondheim ligger 9 timer i bil fra Bodø. Og Bodø har, på grunn av beliggenhet , et lite nedfallsfelt. Hele Bodø kommune har rundt 55 000 innbyggere. Det er lite for et smalt butikkkonsept. Fatter ikke at hun har etablert seg der, må være billige lokaler...

• Liker 7
Skrevet
Stargaze skrev (10 minutter siden):

For å si det sånn, folk i Trøndelag drar ikke til Bodø for å handle. De tettest befolket områdene i Trøndelag ligger langt unna Bodø.

Trondheim ligger 9 timer i bil fra Bodø. Og Bodø har, på grunn av beliggenhet , et lite nedfallsfelt. Hele Bodø kommune har rundt 55 000 innbyggere. Det er lite for et smalt butikkkonsept. Fatter ikke at hun har etablert seg der, må være billige lokaler...

Vesterålen og Lofoten faller også innenfor markedet. Ikke hverdagsmarkedet, men det er mye handelslekkasje den veien. Men enig i at markedet er alt for lite. Hun sier de har en stor butikk å det vil jeg anta har med ledig lokale å by det er vanskelig å dra butikker til. Tromsø hadde hatt et større marked å litt bedre sjanse men her kan man anta bra lokale er tyngre å få samt dyrere.  

• Nyttig 2
Skrevet
GulleGull skrev (31 minutter siden):

Det faller i fisk når filosofien til selskapet ikke matcher hva de faktisk gjør og leverer. Kunder gjennomskuer det til slutt. Blir bare masse tomme ord uten substans..Screen fra CL sin nettside. å ha.

IMG_0428.jpeg

Ser ut som kundemassen foreløpig er veldig uenig med deg .

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...