elskersommer Skrevet 16. september #51941 Skrevet 16. september JojoMoyes skrev (4 minutter siden): Takk 👍💪🏻👏 Bare i går og frem til nå i dag så er det 25 bilder med umerket reklame😡 7
Doris Becker Skrevet 16. september #51942 Skrevet 16. september Anonym_2024 skrev (2 minutter siden): Reme ser ut til å ha et problem med å få revisor på plass. Ikke første gang de er for sent ute. https://www.nettavisen.no/kjendis/vendela-kirsebom-57-sitt-klesselskap-trues-med-tvangsopplosning-ikke-uvanlig-at-det-tar-noe-tid/s/5-95-2585189 Han og kona har mye å henge fingrene i. Hun har 27 roller i ulike foretak, han 64. det meste har røde tall, med unntak av Ivorie som han nå kjøpes ut av og Careless. 6
Minimeg1234 Skrevet 16. september #51943 Skrevet 16. september (endret) Era Vulgaris skrev (1 time siden): All kritikk er ikke «shaming» eller hat. Det er en veldig underfundig måte å kneble en debatt på når man benytter slike ord. Jeg har lært det her inne men første gang noen overhodet har nevnt at det er å kneble en debatt. Endret 16. september av Minimeg1234 4
JojoMoyes Skrevet 16. september #51944 Skrevet 16. september elskersommer skrev (14 minutter siden): Bare i går og frem til nå i dag så er det 25 bilder med umerket reklame😡 Det er helt villt , håper ikke du slutter å sende inn 🤞🏻 3 4
oss-to Skrevet 16. september #51945 Skrevet 16. september SE brukar si store følgerskare til å promotere morogfar1. Ho delar jamleg "link". Dette aukar foreldra si synlegheit og engasjement, og har truleg bidratt til at dei fekk gul stjerne på Snapchat. Nokon som veit kor mangje føljarar dei har? 7
elskersommer Skrevet 16. september #51946 Skrevet 16. september oss-to skrev (3 minutter siden): SE brukar si store følgerskare til å promotere morogfar1. Ho delar jamleg "link". Dette aukar foreldra si synlegheit og engasjement, og har truleg bidratt til at dei fekk gul stjerne på Snapchat. Nokon som veit kor mangje føljarar dei har? Jeg vet ikke hvor mange følgere de har men det som er trist er at da er det 2 snapchat kontoer som selger sine barn og barnebarn på nett😔 5 3
Anemoi Skrevet 16. september #51947 Skrevet 16. september oss-to skrev (2 minutter siden): SE brukar si store følgerskare til å promotere morogfar1. Ho delar jamleg "link". Dette aukar foreldra si synlegheit og engasjement, og har truleg bidratt til at dei fekk gul stjerne på Snapchat. Nokon som veit kor mangje føljarar dei har? 31 900 følgere. De har daglig på seg CL-klær, reklamerer og henviser med lenker, men egenmerker aldri. SET kalte det en «gråsone». Mor Tandberg eksponerer mannens diagnose, kaller det folkeopplysning, og eksponerer barna. 4
JojoMoyes Skrevet 16. september #51948 Skrevet 16. september Anemoi skrev (7 minutter siden): 31 900 følgere. De har daglig på seg CL-klær, reklamerer og henviser med lenker, men egenmerker aldri. SET kalte det en «gråsone». Mor Tandberg eksponerer mannens diagnose, kaller det folkeopplysning, og eksponerer barna. Fy .f. Gråsone ? Den damen der gir seg ikke på tørre møkka hun før hun får seg en smekk over fingrene . Jeg blir kvalm av hele damen /familien . Fatter ikke at folk ser opp til og eller forsvarer alt dette . Må gi meg med skriving der for ellers blir jeg utestengt . Men kunne kastet både opp og ned av folk . 6 4
Guido Skrevet 16. september #51949 Skrevet 16. september Fatter ikke at folk her inne er så negativ til Sara Emilie?...jeg føler heller ikke at hun "outer" barna eller har "ulovlig" reklame. 1 4
Minimeg1234 Skrevet 16. september #51950 Skrevet 16. september Anemoi skrev (1 time siden): 31 900 følgere. De har daglig på seg CL-klær, reklamerer og henviser med lenker, men egenmerker aldri. SET kalte det en «gråsone». Mor Tandberg eksponerer mannens diagnose, kaller det folkeopplysning, og eksponerer barna. Denne kontoen driver Nina og Dole sammen. De har fortalt mye nyttig om Asberger , det å leve med og være samboer med en som har denne diagnosen. Både fra Dole sin side og fra Nina sin side. Man kan like eller ikke like kontoen men akkurat det de formidler er super viktig for noen av oss som lever med en som har Asberger Vi har brukt dette mye her hjemme for å kunne forstå ting vi tidligere ikke skjønte. Jeg er helt enig i at de må skrive reklame når de har på produkter fra Sara E. Slik jeg ser det så er det ikke noe gråsone . Reglene er veldig klare der. 4 1
Dupers Skrevet 16. september #51951 Skrevet 16. september Guido skrev (30 minutter siden): Fatter ikke at folk her inne er så negativ til Sara Emilie?...jeg føler heller ikke at hun "outer" barna eller har "ulovlig" reklame. Nå er det kanskje 5 her inne som er veldig negative til Sara emilie. Også er det mange som dømmer sak ikke menneske. Og en god del som er negative kun til barneeksponeringen, som har fått mye oppmerksomhet siden 4.mann kom til verden. Alt i alt blir det kanskje veldig negativt, men om man ser mellom de 5 som er kjempe-negative er det masse konstruktivt og en god del spørsmål rundt ting folk lurer på, men ikke tørr spørre SE om selv fordi de er redde for å bli hengt ut om hun er i dårlig humør 2
Anemoi Skrevet 16. september #51952 Skrevet 16. september Guido skrev (38 minutter siden): Fatter ikke at folk her inne er så negativ til Sara Emilie?...jeg føler heller ikke at hun "outer" barna eller har "ulovlig" reklame. Da anbefaler jeg deg å lese litt lenger bakover i tråden for å få med deg historikken og informasjonen her. 3 5
elskersommer Skrevet 16. september #51953 Skrevet 16. september Guido skrev (46 minutter siden): Fatter ikke at folk her inne er så negativ til Sara Emilie?...jeg føler heller ikke at hun "outer" barna eller har "ulovlig" reklame. Håper dette var ironi? 10 4
Orly Skrevet 16. september #51954 Skrevet 16. september Guido skrev (49 minutter siden): Fatter ikke at folk her inne er så negativ til Sara Emilie?...jeg føler heller ikke at hun "outer" barna eller har "ulovlig" reklame. Jo hun utleverer barna og driver med ulovlig reklame 4 6
Donnap Skrevet 16. september #51955 Skrevet 16. september elskersommer skrev (2 timer siden): Jeg er i tenkeboksen... Er en person som har ødelagt gleden😔 Jeg heier på deg og at du har giddet å ta den jobben til nå 👏 Jeg skulle gjerne også gjort det, men siden jeg ikke følger henne lenger, så får jeg heller ikke med meg hva hun har på seg, og hva hun merker som reklame og ikke. Håper du ikke lar deg kneble av noen som ødelegger gleden for deg. 2 1 7
Sol Rampelyset Skrevet 16. september #51956 Skrevet 16. september Tråden er ryddet for avsporing. Sol, admin.
oss-to Skrevet 16. september #51957 Skrevet 16. september Angel75 skrev (8 timer siden): Tull. Og i en annen tråd får en annen mor pes for at baby er for mye med far. Damn if you do damn if you dont. La familier finne ut hva som passer de best. Mammapoliti, let it go, her diskuteres jo ikke person eller? Hadde influensarar stoppa publisert barna, hadde dette vore eit ikkje tema 1 6
Minimeg1234 Skrevet 16. september #51958 Skrevet 16. september oss-to skrev (11 minutter siden): Hadde influensarar stoppa publisert barna, hadde dette vore eit ikkje tema Det er likevel ikke greit. 4
oss-to Skrevet 16. september #51959 Skrevet 16. september Minimeg1234 skrev (1 minutt siden): Det er likevel ikke greit. Eg trur ikkje den kritikken ho får plagar ho nevneverdig. Tvert om skor ho seg på når føljarane blir krenka på hennar vegne. 2 3
Gjest Anonym_2024 Skrevet 16. september #51960 Skrevet 16. september oss-to skrev (4 minutter siden): Eg trur ikkje den kritikken ho får plagar ho nevneverdig. Tvert om skor ho seg på når føljarane blir krenka på hennar vegne. Hun tjener penger på den kritikken. Når hun adresserer det på Snap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå