Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Minimeg1234 skrev (5 minutter siden):

Jeg tror som deg at vi rett og slett leser kommentarer ulikt og vi er veldig farga av om vi støtter SE eller om ønsker at hun mislykkes. (Denne er ikke rettet mot deg .) 

Husker du når du tok screenshot av denne snappen ?

Det er fint du ikke inkluderer meg i den poliserende skyttergravtenkningen. For jeg tror ikke det er så enkelt svart/hvitt, at enten støtter man SET eller så ønsker man at hun skal mislykkes. Den dagen denne influenseren slutter å eksponere sine barn på SoMe, skal jeg ønske henne lykke til som gründer…
(Bildet er datert 13.februar hos meg.)

• Liker 3
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anemoi skrev (1 minutt siden):

Det er fint du ikke inkluderer meg i den poliserende skyttergravtenkningen. For jeg tror ikke det er så enkelt svart/hvitt, at enten støtter man SET eller så ønsker man at hun skal mislykkes. Den dagen denne influenseren slutter å eksponere sine barn på SoMe, skal jeg ønske henne lykke til som gründer…
(Bildet er datert 13.februar hos meg.)

Det var det jeg tenkte at bilde er en del mnd gammelt. Det kan ha skjedd en del siden den gang med kommentarer til SE. 
Det skjer noe når folk som tjener penger begynner å bruke disse. 
Spesielt når det er damer. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Minimeg1234 skrev (Akkurat nå):

Det var det jeg tenkte at bilde er en del mnd gammelt. Det kan ha skjedd en del siden den gang med kommentarer til SE. 

SET nevner innimellom at hun ikke får mange negative tilbakemeldinger. Det har hun sagt etter den 13 februar.

Søndag var hun oppgitt over melding fra følger som mente hun gjorde mindre hjemme enn V... Da viste hun navn på de som var negative og tok bort navn på de som var enig med henne selv. Men det var ikke snev av ille meldinger. Men da passet hun på å le av disse som er kritiske 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Bibbi_ skrev (3 timer siden):

Temu tightser pleier ikke å være så dyre, da det ikke er spesielt god kvalitet på kinaræl. Joda, jeg også har med mobilen på tredemøllen, men det er så mange steder å få lagt fra seg mobilen  at jeg har ikke behov for å ha mobilen på låret. 

Du vet at veldig mye av klærne som selges i Norge kommer fra Kina? 

Hvorfor kaller du det Temu klær? 

• Nyttig 5
Skrevet
Minimeg1234 skrev (5 minutter siden):

Jeg har ikke sett noen endring, tvert imot. SET har flere ganger i ettertid påpekt hvor lite negativ respons hun får, og hvor enormt mye støtte hun mottar fra følgerne.  Ellers får jeg si som Erna om innlegget ditt: Jeg ville ikke brukt akkurat de ordene. 😉

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet
elskersommer skrev (3 minutter siden):

SET nevner innimellom at hun ikke får mange negative tilbakemeldinger. Det har hun sagt etter den 13 februar.

Søndag var hun oppgitt over melding fra følger som mente hun gjorde mindre hjemme enn V... Da viste hun navn på de som var negative og tok bort navn på de som var enig med henne selv. Men det var ikke snev av ille meldinger. Men da passet hun på å le av disse som er kritiske 

Jeg fikk med meg den seansen. Jeg fikk også med meg forhistorien til den seansen. 

Jeg syns det er ille at damer mener dette: Når en ammer så ligger en å slapper av men stakkars mannen må jobbe. Så mannen trenger fri. 

• Nyttig 4
Skrevet
elskersommer skrev (5 minutter siden):

Spot on beskrivelse! 👍🏻 Det er et mønster, hun leter etter og finner en kritisk melding, legger den ut og fyrer opp følgerne. De sender støtterespons og SET legger ut mange av disse, ofte 15-20 på rad. Så kan man tenke gjennom hvorfor hun gjør dette… Dette er en strategi og et mønster. 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Anemoi skrev (16 minutter siden):

Jeg har ikke sett noen endring, tvert imot. SET har flere ganger i ettertid påpekt hvor lite negativ respons hun får, og hvor enormt mye støtte hun mottar fra følgerne.  Ellers får jeg si som Erna om innlegget ditt: Jeg ville ikke brukt akkurat de ordene. 😉

Og jeg har fått med meg at hun de siste ukene får endel meldinger som går på stakkars mannen mens Sara ikke gjør noenting.   
Dette fordi V er i full jobb (og pakker ) mens  Sara jobber redusert, tar seg av lille på 3mnd, pakker (om enn litt utstrukturert ) passer på de andre barna. (Bare noen eksempler) 

Da Sara E. var hjemme med forrige barn så jobbet hun fullt  og V tok permisjonen. 
Da fikk hun også beskjed om stakkars Vegard som måtte gjøre alt . 

Damer er taperen uansett hva de gjør. Dette er ikke unikt for Sara og det verste er at det er damer som shamer damer . 

Vi er i 2025 og det skulle en ikke tro utifra disse kommentarene .

Endret av Minimeg1234
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Anemoi skrev (1 time siden):

Hva er en stygg kommentar og hva er kritikk? Det er vel der problemet ligger. Jeg har fulgt SET lenge, bildet er fra hennes snap i februar. Her svarer hun en følger som er kritisk, og SET sier direkte at hun får veldig få negative kommentarer og må lete  «for å lage content på de». Ellers svarer hun humoristisk nedlatende under dekke av å ha omsorg for følgeren. Slik tolker jeg det, andre vil tolke det annerledes og det er helt greit. Vi må kunne ha ulike meninger uten straks å havne i hver våre skyttergraver… 😉😅

IMG_1271.jpeg

Det verste er at hun skriver at vi syntes hormonella er gøy, vi var mange som overhodet ikke kunne fordra hormonella, og jeg er sikker på at hun mistet flere følgere på grunn av hormonella. Og jeg tolker det likedan som du etter å ha fulgt henne i mange år.

• Liker 11
Skrevet
Minimeg1234 skrev (22 minutter siden):

Jeg fikk med meg den seansen. Jeg fikk også med meg forhistorien til den seansen. 

Jeg syns det er ille at damer mener dette: Når en ammer så ligger en å slapper av men stakkars mannen må jobbe. Så mannen trenger fri. 

Men det er jo ikke det som er tema nå... Hun henger ut de som er uenig med henne.. Hun må faktisk tåle å høre att ikke alle er enig med henne. 

• Liker 11
Skrevet (endret)
Minimeg1234 skrev (16 minutter siden):

Og jeg har fått med meg at hun de siste ukene får endel meldinger som går på stakkars mannen mens Sara ikke gjør noenting.   
Dette fordi V er i full jobb (og pakker ) mens  Sara jobber redusert, tar seg av lille på 3mnd, pakker (om enn litt utstrukturert ) passer på de andre barna. (Bare noen eksempler) 

Da Sara E. var hjemme med forrige barn så jobbet hun fullt  og V tok permisjonen. 

Damer er taperen uansett hva de gjør. Dette er ikke unikt for Sara og det verste er at det er damer som shamer damer . 

SE kunne jo fått litt avlastining fra denne babyen ! Men hun slipper jo ingen til tydeligvis . Hun har jo frivillig gjort ungen til en klistremerkebaby . Noen ganger lønner det seg å slippe kontrollbehovet sitt og slippe til andre ( mye tid utenom ammetiden ) men hun trives jo best i offerrollen og snur det da dithen 🤷🏼‍♀️

Endret av JojoMoyes
Rettet feil
  • Liker 7
Skrevet
Minimeg1234 skrev (11 minutter siden):

Men dette med at noen synes V gjør mye mer enn SET er noe som vil komme.. Noen mener dama i ett forhold skal og bør gjøre nest og noen motsatt.

Alle kan jo ikke være enig med SET i alt hun foretar seg. Å så lenge ett spørsmål ikke er stygge så må hun forvente dette

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
elskersommer skrev (2 minutter siden):

Men det er jo ikke det som er tema nå... Hun henger ut de som er uenig med henne.. Hun må faktisk tåle å høre att ikke alle er enig med henne. 

Ok . Kan du oppdatere hva hun slags tema hun la ut meldinger fra andre om siden jeg ikke har fått det med meg?

• Nyttig 2
Skrevet
JojoMoyes skrev (1 minutt siden):

SE kunne jo fått litt avlastining fra denne babyen ! Men hun slipper jobbingen til tydeligvis . Hun har jo frivillig gjort ungen til en klistremerkebaby . Noen ganger lønner det seg å slippe kontrollbehovet sitt og slippe til andre ( mye tid utenom ammetiden ) men hun trives jo best i offerrollen og snur det da dithen 🤷🏼‍♀️

Babyer er ulike. Hun er 3mnd gammel !!!! Hvorfor skal hun ha avlastning  pga at andre damer mener hun skal ha det?
Enhver familie får gjøre det som passe best. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Minimeg1234 skrev (1 minutt siden):

Babyer er ulike. Hun er 3mnd gammel !!!! Hvorfor skal hun ha avlastning  pga at andre damer mener hun skal ha det?
Enhver familie får gjøre det som passe best. 

Fordi hun selv sier hun ikke får gjort noe for babyen bare vil være på mamman sin ? 🤷🏼‍♀️ dette har hun jo sagt fra dag 1 . Og beviser jo det med å utlevere ungen på omtrent samtlige bilder som blir postet hver dag . 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
JojoMoyes skrev (6 minutter siden):

Fordi hun selv sier hun ikke får gjort noe for babyen bare vil være på mamman sin ? 🤷🏼‍♀️ dette har hun jo sagt fra dag 1 . Og beviser jo det med å utlevere ungen på omtrent samtlige bilder som blir postet hver dag . 

En kommentar hundretusener millioner sikkert har kommet med i uendelige tider . 
sier igjen : barnet er 3mnd gammelt. 

Endret av Minimeg1234
  • Liker 4
Skrevet
JojoMoyes skrev (13 minutter siden):

SE kunne jo fått litt avlastining fra denne babyen ! Men hun slipper jo ingen til tydeligvis . Hun har jo frivillig gjort ungen til en klistremerkebaby . Noen ganger lønner det seg å slippe kontrollbehovet sitt og slippe til andre ( mye tid utenom ammetiden ) men hun trives jo best i offerrollen og snur det da dithen 🤷🏼‍♀️

Tull. Og i en annen tråd får en annen mor pes for at baby er for mye med far. Damn if you do damn if you dont.

La familier finne ut hva som passer de best. Mammapoliti, let it go, her diskuteres jo ikke person eller?

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Anemoi skrev (39 minutter siden):

Spot on beskrivelse! 👍🏻 Det er et mønster, hun leter etter og finner en kritisk melding, legger den ut og fyrer opp følgerne. De sender støtterespons og SET legger ut mange av disse, ofte 15-20 på rad. Så kan man tenke gjennom hvorfor hun gjør dette… Dette er en strategi og et mønster. 

Spot on begge to 👌👌

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
elskersommer skrev (21 minutter siden):

SET startet diskusjonen med å legge ut disse to meldingene som hun brukte for alt det var verdt: Nyttig innhold. Søndags kveld ble det til sammen et femtitalls snapper fra henne om temaet, de aller, aller fleste varme og harme støttemeldinger fra følgerne. Og jeg syns ikke noen av meldingene hun fikk, kan karakteriseres som stygge.
Konteksten er en garvet influenser som vet å trykke på de riktige knappene til riktig tid. Dette er bevisst og gjennomtenkt strategi, et velkjent opplegg for å engasjere følgere og ikke minst, å få klikk = penger i kassen. Det dreier seg ikke om en person som er fortvilet og som må støttes… 

IMG_1278.jpeg

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Bibbi_ skrev (4 timer siden):

Temu tightser pleier ikke å være så dyre, da det ikke er spesielt god kvalitet på kinaræl. Joda, jeg også har med mobilen på tredemøllen, men det er så mange steder å få lagt fra seg mobilen  at jeg har ikke behov for å ha mobilen på låret. 

Temu??? Herregud, er det noen som handler på Temu😳

Løpetightsen til Careless var like god å ha på og bedre enn noen av de andre jeg har. Kjente merkevarer.

Den satt godt, rullet ikke ned, behagelig å trene i, kjennes som god kvalitet og var ikke gjennomsiktig. Men, jeg har foreløpig kun vasket den to ganger, så det blir spennende å se om den holder seg.

• Liker 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...