Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Era Vulgaris skrev (4 minutter siden):

Fordi influenserne driver en bedrift som skal gi dem penger i kassa, da er det ikke spesielt lurt å henge ut folk, latterliggjøre og være ufin mot potensielle kunder. Skulle tatt seg ut om Cubus, Kappahl o.l opererte på samme måten. Det er jo amatørmessig og uprofesjonelt. 

Støttes! 👍🏻👏🏻 Heldigvis er det stadig flere som ser dette. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
oss-to skrev (1 minutt siden):

Om dette er smart, kjem nok an på kva verdiar ein legg til grunn. I mitt yrke svarar vi sjeldan negativt tilbake – det kan lett slå tilbake og verke uprofesjonelt. Men om ‘klingande mynt’ er ein verdi, kan det nok sjåast som smart.

Det er ikke verdier som avgjør . Noen ganger må man si at nok er nok i dette samfunnet hvor det er blitt greit å sjikanere folk. 

Jeg får ikke sjikanerende og sure kommentarer i min jobb. Hadde jeg stadig fått det så hadde jeg hatt et apparat rundt meg som håndterer det. Slik foregår ikke influenser yrke. Vanskelig  å sammenligne influenser med andre yrker. 

Men ja det var i forhold til klingende mynt i kassa jeg snakket om smart. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Era Vulgaris skrev (9 minutter siden):

Fordi influenserne driver en bedrift som skal gi dem penger i kassa, da er det ikke spesielt lurt å henge ut folk, latterliggjøre og være ufin mot potensielle kunder. Skulle tatt seg ut om Cubus, Kappahl o.l opererte på samme måten. Det er jo amatørmessig og uprofesjonelt. 

Kan ikke sammenligne Cubus med influenser yrket. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Minimeg1234 skrev (15 minutter siden):

Det er ikke verdier som avgjør . Noen ganger må man si at nok er nok i dette samfunnet hvor det er blitt greit å sjikanere folk. 

Jeg får ikke sjikanerende og sure kommentarer i min jobb. Hadde jeg stadig fått det så hadde jeg hatt et apparat rundt meg som håndterer det. Slik foregår ikke influenser yrke. Vanskelig  å sammenligne influenser med andre yrker. 

Klart det har med verdiar. SE vel sjølv korleis ho vil framstå. Og klingandes mynt er ein verdi. Å poste negative kommentarar er eit virkemiddel for ho, som også kan slå tilbake på ho.

Ho og vi må heller ikkje gløyme korleis  mange av følgerane  enten skryt eller rakkar ned på influensarar( her SE), ikkje avdi dei meinar det, men berre for å få kommentaren sin på «trykk»? Det er som om poenget er å bli sett, ikkje å diskutere.

Endret av oss-to
Pressisering
  • Liker 5
Skrevet
Minimeg1234 skrev (4 minutter siden):

Litt usikker når det kommer til SET, kanalen hennes er jo nesten en eneste stor reklameplakat for CL..

• Liker 7
Skrevet
Minimeg1234 skrev (6 minutter siden):

SE skal jo overta Cubus sier hun 

• Liker 4
Skrevet
Minimeg1234 skrev (50 minutter siden):

Utspekulert ? 
når noen absolutt må skrive noe stygt om en så må en få lov å svare . Hvorfor skal influensere ta hensyn når de som skriver ikke gjør det?

Nå er jo ikke Sara Emilie bare en influenser, hun er eier og  ansikt utad for firmaet Careless. De hun henger ut eller svarer stygt er hennes følgere og muligens kunder på Careless.  Hadde du funnet deg i at ett firma hadde svart deg på den måten hun gjør? Det hadde ikke jeg. Hun blander privatlivet og Careless på en helt merkelig måte på snappen . Den Sara Emilie jeg startet å følge for flere år siden var en søt og artig jente med masse god humor,  kan ikke huske at hun hengte ut noen, og om hun gjorde det så gikk det isåfall bare utover henne som influenser,  når hun henger ut noen nå så setter det også Careless i ett dårlig lys. Hun har flere ganger latterliggjort kunder på Careless på snappen sin når hun har fått kritikk for feil under dropp, feil på klærne, returordningen mm

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet
Era Vulgaris skrev (14 minutter siden):

Jeg har nesten kommentert til et par influensere. Da får jeg beskjed om at innlegget mitt kan bli delt. Dette vet jeg før jeg skriver og sender.

Da mener jeg at den som sender vet at det innlegget kan bli delt. Og siden det er en influenser så vet de også at om det er delt så får de svar.  

Har man skrevet en krass kommentar så må de forvente at de får en krass kommentar tilbake. 

• Nyttig 2
Skrevet
Minimeg1234 skrev (1 minutt siden):

Jeg har nesten kommentert til et par influensere. Da får jeg beskjed om at innlegget mitt kan bli delt. Dette vet jeg før jeg skriver og sender.

Da mener jeg at den som sender vet at det innlegget kan bli delt. Og siden det er en influenser så vet de også at om det er delt så får de svar.  

Har man skrevet en krass kommentar så må de forvente at de får en krass kommentar tilbake. 

Selvom det kan deles så behøver man ikke. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
JojoMoyes skrev (12 minutter siden):

Tror nok ikke hun bare følger med 😉

Det har jeg vel nevnt før at heller ikke jeg tror når det gjelder både henne selv og andre nære, men litt usikker på om vi kunne nevne det her inne. Jeg er fremdeles såpass ny at jeg har ikke helt fått med meg hva man kan og ikke kan her inne.

• Nyttig 3
Skrevet
Minimeg1234 skrev (8 minutter siden):

På sikt er det nok ikke særlig smart. Når "merkevaren" ødelegges av at man kun er opptatt av penger i kassa og ikke av å drive  seriøst. Tror ikke det er lenge før pilene peker nedover hos henne. 

Mulig de allerede gjør det og panikken med å ha et hus som har kostet 30 mill +++ styrer henne til å gjøre valg som vil gjøre det enda verre på sikt. Det må være en smal målgruppe som gidder å følge det sirkuset over tid.

• Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet (endret)
Donnap skrev (3 minutter siden):

Nå er jo ikke Sara Emilie bare en influenser, hun er eier og  ansikt utad for firmaet Careless. De hun henger ut eller svarer stygt er hennes følgere og muligens kunder på Careless.  Hadde du funnet deg i at ett firma hadde svart deg på den måten hun gjør? Det hadde ikke jeg. Hun blander privatlivet og Careless på en helt merkelig måte på snappen . Den Sara Emilie jeg startet å følge for flere år siden var en søt og artig jente med masse god humor,  kan ikke huske at hun hengte ut noen, og om hun gjorde det så gikk det isåfall bare utover henne som influenser,  når hun henger ut noen nå så setter det også Careless i ett dårlig lys. Hun har flere ganger latterliggjort kunder på Careless på snappen sin når hun har fått kritikk for feil under dropp, feil på klærne, returordningen mm

Jeg hadde aldri skrevet en stygg melding . Jeg hadde formulert meg ordentlig. 

Jeg har ikke sett latterliggjøring av kunder fra Sara E men har heller ikke  ikke fulgt henne så lenge  men jeg syns at nå beveger du deg over i Brukerdebatt.

Endret av Minimeg1234
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Minimeg1234 skrev (1 minutt siden):

Nett som på forumet her send nok folk krasse meldingar nett for å få ein reaksjon. Dette er eit velkjent mønster.

• Liker 3
Skrevet
Donnap skrev (3 minutter siden):

Det har jeg vel nevnt før at heller ikke jeg tror når det gjelder både henne selv og andre nære, men litt usikker på om vi kunne nevne det her inne. Jeg er fremdeles såpass ny at jeg har ikke helt fått med meg hva man kan og ikke kan her inne.

Det bør ikke snakkes høyt om, her i hvert fall. 

• Liker 5
Skrevet
oss-to skrev (4 minutter siden):

Nett som på forumet her send nok folk krasse meldingar nett for å få ein reaksjon. Dette er eit velkjent mønster.

Jepp har fått noen av de…. 

eller tenker du på pm? Der har jeg ikke fått noen. 

• Liker 2
Skrevet
JojoMoyes skrev (10 minutter siden):

SE skal jo overta Cubus sier hun 

Det er ikke det hun har sagt . 

• Nyttig 3
Skrevet
GulleGull skrev (1 minutt siden):

Det bør ikke snakkes høyt om, her i hvert fall. 

Takk for svar, da skal jeg ikke nevne det flere ganger. 

• Hjerte 3
Skrevet
Minimeg1234 skrev (Akkurat nå):

Jepp har fått noen av de…. 

eller tenker du på pm? Der har jeg ikke fått noen. 

Nei. Tenkjer på heile KG og SE sine kanalar.

• Liker 3
Skrevet (endret)
Minimeg1234 skrev (11 minutter siden):

Jeg hadde aldri skrevet en stygg melding . Jeg hadde formulert meg ordentlig. 

Jeg har ikke sett latterliggjøring av kunder fra Sara E men har heller ikke  ikke fulgt henne så lenge  men jeg syns at nå beveger du deg over i Brukerdebatt.

Brukerdebatt? Jeg svarte Anemoi på en kommentar, du kommenterte mitt svar og jeg svarte deg, er det Brukerdebatt?

Endret av Donnap
  • Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Minimeg1234 skrev (20 minutter siden):

Merkelig at SE stadig sammenligner seg med nettopp Cubus, da. Det er uansett uprofesjonelt å henge ut og latterliggjøre folk slik hun gjør. 

• Nyttig 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...