Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Krissie92 skrev (7 minutter siden):

Her er nok AI litt upresis. Men det er en avsporing. Dersom du er interessert i å diskutere dette videre så kan du sende med en dm, så kan vi utdype den filosofiske diskusjonen rundt hvordan vi fortolker verden der. Kanskje vi kan diskutere Simone de Beauvoir ville sett på SET. 

Det er eit paradoks at det ikkje er lov å diskutere korleis påverking skjer eller kva metodar som blir brukt, men at det samstundes er heilt greitt å diskutere filosofiske perspektiv på same tema

• Liker 3
  • Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
JojoMoyes skrev (Akkurat nå):

Og sender flere følgere inn her som vi får åpnet øynene på 💪🏻👏

Blir nesten som en KG sekt dette. 

• Nyttig 4
Skrevet
GulleGull skrev (8 minutter siden):

Kan ikke huske det, var vel litt snakk om glassrekkverket så vidt jeg kan huske. For det er jo noe dritt å holde nogenlunde rent. Har bekjente med glass i trappen og de forbanner det😅 Mulig jeg har gått glipp av den diskusjonen men jeg husker kun noe snakk om glassrekkverk. Men greit å skylde på KG med alt mulig da, får litt innhold på snappen om ikke annet☺️

Hun får vel tak i en robotvasker for rekkverk ? Deilig med masse barnehender på det glasset 🥳

• Liker 6
Skrevet
GulleGull skrev (3 minutter siden):

Kan ikke huske det, var vel litt snakk om glassrekkverket så vidt jeg kan huske. For det er jo noe dritt å holde nogenlunde rent. Har bekjente med glass i trappen og de forbanner det😅 Mulig jeg har gått glipp av den diskusjonen men jeg husker kun noe snakk om glassrekkverk. Men greit å skylde på KG med alt mulig da, får litt innhold på snappen om ikke annet☺️

Hun følger mye med her inne, ingen tvil om det. Men det visste vi jo allerede. Denne diskusjonen var nok før jeg kom hit inn, men jeg hadde aldri i verden hatt glassrekkverk i trappen med unger i huset, men hun skal vel ha vaskehjelp så da er det ikke så farlig. Vet ikke hvordan sånne glass er, er de også sånn at de kan eksplodere? Jeg har iallfall svært dårlig erfaring med både glassbord og to dusjvegger som har eksplodert i uendelig mange biter.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Minimeg1234 skrev (1 minutt siden):

Javel så tar hun frem de tre noen ganger da.  Gir jo fart på snappkontoen som tross alt er jobben hennes. 
Ganske smart spør du meg. 

jeg syns det heller er utspekulert og infamt. 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
oss-to skrev (2 minutter siden):

Det er eit paradoks at det ikkje er lov å diskutere korleis påverking skjer eller kva metodar som blir brukt, men at det samstundes er heilt greitt å diskutere filosofiske perspektiv på same tema

Litt for avslørende å snakke om psykologiske metoder og mekanismer ved influenserpåvikning -blir kanskje for ubehaglig for den det gjelder🤔 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
Minimeg1234 skrev (3 minutter siden):

Blir nesten som en KG sekt dette. 

KG mot SE squaden/Reme sekten 

• Liker 4
Skrevet
Anemoi skrev (Akkurat nå):

jeg syns det heller er utspekulert og infamt. 

Utspekulert ? 
når noen absolutt må skrive noe stygt om en så må en få lov å svare . Hvorfor skal influensere ta hensyn når de som skriver ikke gjør det?

• Nyttig 4
Skrevet (endret)
JojoMoyes skrev (1 minutt siden):

KG mot SE squaden/Reme sekten 

😂 KG sekten

Endret av Minimeg1234
  • Liker 3
Skrevet

Er en glad i å pusse glass så er jo den trappa fin men det er en ting jeg håper de får skrudd opp i morgen.. Å det er trappegrind

• Liker 2
Skrevet (endret)
elskersommer skrev (9 minutter siden):

Er en glad i å pusse glass så er jo den trappa fin men det er en ting jeg håper de får skrudd opp i morgen.. Å det er trappegrind

Nå har ikke jeg sett så mye av huset, men er det ikke mye sort og blankt også? Sorte toaletter, benkeplater på badet bla.? Sort kjøkken… Det er jo ett mareritt rengjøringsmessig pga det setter seg så mye som synes og vanskelig å vaske bort uten at det blir merker etter du har vasket.  Jeg har ingen mening om stilen eller utseende på huset og man må gjerne ha sort inventar. Men man kommer til å angre det så veldig🙈 For det synes så mye på slike overflater og med 4 barn i huset…😅

Endret av GulleGull
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Gjest Krissie92
Skrevet (endret)
Minimeg1234 skrev (23 minutter siden):

Javel så tar hun frem de tre noen ganger da.  Gir jo fart på snappkontoen som tross alt er jobben hennes. 
Ganske smart spør du meg. 

Og det en en utmerket måte å skape engasjement på, og skape mye innhold på, ressurseffektivt! At det kommer dagen før de skal flytte, når det sikkert er travelt hjemme, er sikkert ikke tilfeldig. Når man vet at snapp belønner interaksjon, så er jo dette gull. 

Endret av Krissie92
Skrivefeil
Skrevet
Minimeg1234 skrev (6 minutter siden):

Utspekulert ? 
når noen absolutt må skrive noe stygt om en så må en få lov å svare . Hvorfor skal influensere ta hensyn når de som skriver ikke gjør det?

Jeg syns det sier ganske så mye om SET når hun får kun tre negative av av tusen meldinger, og bare  kommentere og drite ut avsenderen offentlig. Det er skikkelig smålig. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Gjest Krissie92
Skrevet
Anemoi skrev (Akkurat nå):

Jeg syns det sier ganske så mye om SET når hun får kun tre negative av av tusen meldinger, og bare  kommentere og drite ut avsenderen offentlig. Det er skikkelig smålig. 

Nei, det er god business 💸

Skrevet (endret)
Anemoi skrev (2 minutter siden):

Smålig nei. 
jeg syns det er altfor mange unødvendig stygge skriverier rundt omkring . Hvorfor skal de vernes av den som får disse kommentarene?

Endret av Minimeg1234
  • Nyttig 3
Gjest Krissie92
Skrevet (endret)
GulleGull skrev (10 minutter siden):

Nå har ikke jeg sett så mye av huset, men er det ikke mye sort og blankt også? Sorte toaletter, benkeplater på badet bla.? Sort kjøkken… Det er jo ett mareritt rengjøringsmessig pga det setter seg så mye som synes og vanskelig å vaske bort uten at det blir merker etter du har vasket.  Jeg har ingen mening om stilen eller utseende på huset og man må gjerne ha sort inventar. Men man kommer til å angre det så veldig🙈 For det synes så mye på slike overflater og med 4 barn i huset…😅

Hun skal ha vaskehjelp sier hun. Som er forståelig med et så stort hus å holde orden på i tillegg til barn og jobb.. 

Noen liker å ha overflater hvor flekker synst, så de blir tatt med en gang. Jeg synst det virker stress, men hver til sin lyst. 

Er spent på å se huset ferdig, enn så lenge synst jeg det gir veldig vinter-hus følelse. Spent på hvordan det vil oppleves om sommeren. 

Endret av Krissie92
Slettet med feil første poeng
Gjest Anonym_2024
Skrevet
Anemoi skrev (11 timer siden):

Svakheten med at SET legger ut dette, er jo at man ikke vet samlet volum, hvor mange som kjøpte jakker og hvor mange som handlet noe annet. Det er 523 bestillinger, hvis alle bestilte hver sin skalljakke til 1500 kr., hadde salget ligget på ca 785 000. Nå solgte de for 966 000 kr. - noen bestilte kanskje to jakker eller to størrelser, eller andre produkter. Og er det dagsomsetningen i går eller er det tall fra selve droppet? 
Jeg legger ved SET sine kommentarer til droppet. Det skal hun ha, hun er en flink selger - uansett hvordan det går, vinkler hun det til noe positivt. Her er det forskjell på privatpersonen Sara Emilie og selgeren SET, forretningskvinnen er nok veldig bevisst på hvordan hun framstiller situasjonen utad. Hvordan og hva de sier på bakrommet, vet vi ingenting om - for jeg tror ikke på at SET «deler alt» med følgerne… 😉

IMG_1184.jpeg

Dette er tåkelegging av hvordan droppet faktisk har gått.Hun nevner ikke salget av hverken luer eller votter som også var en del av dette droppet. Hva skjer med ulltøyet? Fortsatt ikke noe informasjon om hvor mye ull som er i plaggene, eller hva slags sertifiseringer som gjelder disse spesifikke klærne. 

Skrevet
Minimeg1234 skrev (1 minutt siden):

Smålig nei. 
jeg syns det er altfor mange unødvendig stygge skriverier rundt omkring . Hvorfor skal de vernes av den som får disse komentarer? 

Er ikke mange yrker hvor det er vanlig å svare på en e-post man får med kritikk med spydigheter og emojier og sette kopi og sende ut til alle andre kundene/brukerne/klientene sine.

Jeg har jobbet steder der man fikk litt kritikk pga området vi jobbet med, men den håndterte vi internt og med den det gjaldt. Vi blandet ikke inn alle andre i det.. 

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
GulleGull skrev (15 minutter siden):

Det er mye sort men med tydelig spill i  som gjør at disse merkene nok ikke vil syns så godt. 
Ser mange skriver at det er litt mørkt og dystert men når stein  , møbler og alt annet kommer på plass så vil det bli rålekkert. Gøy når noen gjør  annet enn det vi «vanlige» kan gjøre.

Endret av Minimeg1234
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
GulleGull skrev (1 minutt siden):

Er ikke mange yrker hvor det er vanlig å svare på en e-post man får med kritikk med spydigheter og emojier og sette kopi og sende ut til alle andre kundene/brukerne/klientene sine.

Jeg har jobbet steder der man fikk litt kritikk pga området vi jobbet med, men den håndterte vi internt og med den det gjaldt. Vi blandet ikke inn alle andre i det.. 

Influenser er ikke som andre yrker.

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...