Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
GulleGull skrev (41 minutter siden):

Ja forsendelsen fra CL er en forundringspakke, du vet ikke helt hva du får😅

Blir som en Lotto-trekning egentlig 😬

• Liker 4
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
JojoMoyes skrev (7 minutter siden):

Ja de misfornøyde får jo dessverre ikke kommet til ! De blir bare slettet på CL sine plattformer 🙄🤷🏼‍♀️

Dette påstås stadig vekk, men det stemmer ikke. 🤷🏽‍♀️

Screenshot_20250915_195046_Samsung Internet.jpg

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Roe skrev (28 minutter siden):

Noen må de vel slippe igjennom for ikke å bli helt avslørt ! Men vi har jo lest eksempler på de som ikke har fått lov å skrive anmeldelse i det hele tatt . 

Endret av JojoMoyes
  • Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Roe skrev (16 minutter siden):

https://lipscore.com/kb/category/reviews-and-q-a-management/
For de som er intr. Så står det en del her om hvordan firmaene som bruker LipsScore for tilbakemelding fra kunder kan organisere det. De kan sile hva som kommer ut på nettsiden, men dumt å vekte for mye den ene side mer enn en annen, for da virker det useriøst. Det er egentlig ikke lov å slette, men man kan la være å legge ut eller tilby å gi tilbakemelding. Slik jeg har forstått det. 

Endret av GulleGull
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Gjest Krissie92
Skrevet
GulleGull skrev (1 time siden):

Ok, Det kom ikke helt tydelig frem på den storien fra fb siden at det var dette det var ment, vanligvis så betyr det å bestille før på nett men hvordan organiserer de «forhåndskjøp» i CL? 

Det er det som står på bildet du også delte… hvordan det blir ordnet vet jeg ikke. Skal jeg anta noe, så vil jeg tro at de som har bestilt får en e-post med link til forhåndssalget en liten stund før dropp. 

Skrevet
Anemoi skrev (2 timer siden):

Ja, det var Robin som fikk svare på spørsmål i bloggen, 
https://saraaemiliee.blogg.no/ukens-sporsmalsrunde-5.html

SET fyrte seg voldsomt opp over denne kommentaren. Jeg har sladdet innsenderen, SET har sagt at hun ikke anonymiserer kritiske kommentarer eller spørsmål, heller ikke her. Hun harsellerer også i dag over de stakkars mennene som må gjøre så mye, det er sååå synd på V. Selvfølgelig med en humoristisk undertone, som hun pleier å ha når noe irriterer henne. Humor eller latterliggjøring? Det kan tolkes begge veier…

IMG_1204.jpeg

For et usjarmerende svar! Masse latteremojis, så hånlig! I tillegg måå hun skrive at V gamer og slapper av. Sikkert eneste muligheten han har til det, stakkars 😂 Får forresten lyst å skrive til henne at det skrives "legger henne" og ikke "legger hun". 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
Purple Diamond skrev (8 minutter siden):

For et usjarmerende svar! Masse latteremojis, så hånlig! I tillegg måå hun skrive at V gamer og slapper av. Sikkert eneste muligheten han har til det, stakkars 😂 Får forresten lyst å skrive til henne at det skrives "legger henne" og ikke "legger hun". 

Vi vet vel at til tross for at SET gikk ut med toppkarakterer på skolen (i følge henne selv) , at språk og rettskriving ikke er hennes beste side. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Bibbi_ skrev (2 minutter siden):

Vi vet vel at til tross for at SET gikk ut med toppkarakterer på skolen (i følge henne selv) , at språk og rettskriving ikke er hennes beste side. 

Sant. Skriver ikke sånn med toppkarakterer 🤭

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Angel75 skrev (51 minutter siden):

Skrev hen at den lå der nå hen løp? Det kan den ha gjort og den trenger.  ikke å ha gjort det. Det er noe du antyder, som vanlig.

Dyrt klesplagg i dine øyne. Alt er relativt.

Tror mange er fornøyde med Sara sine tights 🥰

Oi, antyder jeg ting vanligvis? Når? Vil gjerne se bevis på det. 

Ja, til å være kinaræl er det dyrt! Uansett hvem sine øyne du ser det fra. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Sol, admin.

• Liker 1
Gjest Krissie92
Skrevet
Bibbi_ skrev (7 minutter siden):

Oi, antyder jeg ting vanligvis? Når? Vil gjerne se bevis på det. 

Ja, til å være kinaræl er det dyrt! Uansett hvem sine øyne du ser det fra. 

Synst det er en bemerkelsesverdig måte å omtale noe som, å bruke begrepet kinaræl, sier mer om den som uttaler seg enn produktet som omtales. 

Skrevet
Krissie92 skrev (7 minutter siden):

Synst det er en bemerkelsesverdig måte å omtale noe som, å bruke begrepet kinaræl, sier mer om den som uttaler seg enn produktet som omtales. 

Skulle google hvorfor man sier kinaræl , da fikk jeg jaggu opp denne tråden 🙈😂men det var fordi at et par stk i «forsvarsalliansen « her hadde kalt Temu for kinaræl 🤔det kaller jeg et pussig sammentreff 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
Krissie92 skrev (2 timer siden):

Igjen, ja, det er det det vil si å være influenser. Alle vet at det er dette som er jobben til influensere. Grunnen til at påvirkere (for å bruke det norske ordet) får så lukrative samarbeid. 

Jeg opplever at det er å sparke inn åpne dører at du og flere tilstadighet påpeker dette?

Som å si at en telefonselger ikke er ute etter å gi deg den beste dealen hen kan tilby, men så å finne ut hvor lite/mye hen må tilby for å få et salg. 

Eg er heilt samd i at alle veit at influensarar tener pengar på samarbeid. Poenget mitt er ikkje intensjonen, men effekten. Når reklame kjem gjennom personlege historier og parasosiale band, blir ho oppfatta på ein heilt annan måte enn frå ein telefonseljar eller ei annonse. Nettopp derfor er påverknaden sterkare enn mange trur, og det er det eg meiner det er verdt å diskutere.

• Nyttig 7
Gjest Krissie92
Skrevet
JojoMoyes skrev (1 minutt siden):

Skulle google hvorfor man sier kinaræl , da fikk jeg jaggu opp denne tråden 🙈😂men det var fordi at et par stk i «forsvarsalliansen « her hadde kalt Temu for kinaræl 🤔det kaller jeg et pussig sammentreff 

Vet ikke helt hva du prøver å antyde? 

Skrevet
JojoMoyes skrev (9 minutter siden):

😂 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Gjest Krissie92
Skrevet
JojoMoyes skrev (5 minutter siden):

Pussig, jeg også, og på de to første sidene av google søket, bladde ikke lengre bak, så var det bare et treff til KG, hvor det var en helt annen tråd som kom opp..

Dét kaller jeg pussig.. 

Om noen er usikre på hvem av oss som her fabrikkerer sannhet, så kan de jo bare google «kinaræl» selv og se. 

Gjest Krissie92
Skrevet
oss-to skrev (7 minutter siden):

Eg er heilt samd i at alle veit at influensarar tener pengar på samarbeid. Poenget mitt er ikkje intensjonen, men effekten. Når reklame kjem gjennom personlege historier og parasosiale band, blir ho oppfatta på ein heilt annan måte enn frå ein telefonseljar eller ei annonse. Nettopp derfor er påverknaden sterkare enn mange trur, og det er det eg meiner det er verdt å diskutere.

Poenget mitt er at jeg tror de aller, aller fleste er veldig klar over at påvirkningen influensere har er sterkere enn annen reklame, foruten reklame/produkt anbefalinger fra venner og familie som er det som regnes som mest effektivt. Det er også delvis grunnen til at vervekampanjer ofte er så effektive. 

Skrevet
Bibbi_ skrev (6 minutter siden):

😂

Var da godt at noen tok den 😂

• Liker 2
Skrevet
Krissie92 skrev (2 timer siden):

Jeg leser deg i vantro.. det er helt tydelig at du enten er en mann eller en kvinne som aldri har gått gravid eller hatt små barn. Eller så er det så lenge siden at du har glemt hvordan det er, det er uansett ikke viktig. 

La meg gjøre det helt klart, hun tilpasser livsstilen sin etter hva kroppen tåler av belasting! I graviditeten trengte hun å ta tempoet ned, og nå som hun er i en annen  livssituasjon kan hun ha en mere aktiv livsstil.

Hva er vanskelig å forstå med det?

en influenser er en PÅVRIRKER!! Det er bokstavelig talt det influenser betyr... Alle som følger en påvirker vet vell dette.  Om man velger å følge så vet man også at man vil bli utsatt for reklame - så velger man selv om dette er noe man ønsker, eller om man ikke ønsker å følge. Helt frivillig og helt åpenbart. 

Det er litt merkeleg at du hevdar ein ikkje skal tillegge andre meiningar, men så gjer du nettopp det med meg. Eg har aldri kritisert ho for å ta det roleg i graviditeten – sjølvsagt tilpassar ein seg kroppen. Poenget mitt gjeld noko heilt anna. Korleis livsstilsendringar blir gjort til ein del av eit kommersielt narrativ, og presentert som "reise"og "Identitet" som følgjarane kan kjøpe seg inn i. Det er ikkje personlege val eg kritiserer men det er pakkinga og salet av dei. Å redusere kritikk av kommersiell påverknad til at eg ikkje forstår graviditet, er å misforstå  eller forvrenge det eg faktisk skreiv.

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Angel75 skrev (1 time siden):

Skrev hen at den lå der nå hen løp? Det kan den ha gjort og den trenger.  ikke å ha gjort det. Det er noe du antyder, som vanlig.

Dyrt klesplagg i dine øyne. Alt er relativt.

Tror mange er fornøyde med Sara sine tights 🥰

Fatter ikke hvorfor du blir så irritert.. skjønner ikke hva poenget er?

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...