Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bibbi_ skrev (17 minutter siden):

Ser dronninga står oppført som deltager under "sistemann ut", men så henne ikke. Har hun trekt seg? Har hun pratet noe om dette? 

Tror hun trakk seg fordi hun ble gravid og var så kvalm. Helt utrolig att de ikke har klart og fjerne henne fra lista etter.så lang tid

• Liker 2
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
elskersommer skrev (9 minutter siden):

Da prater SET om summen på.dette huset. Å det koster så enormt mye penger og bygge hus🙈

De startet med budsjett på 20 millioner + tomta kostet 4 millioner. Så ble det økt til 25 millioner + tomta vil jeg tro hun mener. Nå er de oppe i over 30 millioner kroner å da er ikke uteområdet med i den summen. Så regner med hun mener 30 millioner+ tomta på 4 mill..

Altså.. hvem søren gidder å betale 35-40 millioner kroner for ett hus som ligger inne i de dype skoger på Hadeland?

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_2025-09-04-14-50-27-156_com.snapchat.android.jpg

Ja det er jo litt spesielt, er jo det🙈 Ingen som misunner den potensiell gjeldsfella der? 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
elskersommer skrev (14 minutter siden):

Tror hun trakk seg fordi hun ble gravid og var så kvalm. Helt utrolig att de ikke har klart og fjerne henne fra lista etter.så lang tid

Like greit, da går det ann å se på programmet... 

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
elskersommer skrev (19 minutter siden):

Da prater SET om summen på.dette huset. Å det koster så enormt mye penger og bygge hus🙈

De startet med budsjett på 20 millioner + tomta kostet 4 millioner. Så ble det økt til 25 millioner + tomta vil jeg tro hun mener. Nå er de oppe i over 30 millioner kroner å da er ikke uteområdet med i den summen. Så regner med hun mener 30 millioner+ tomta på 4 mill..

Altså.. hvem søren gidder å betale 35-40 millioner kroner for ett hus som ligger inne i de dype skoger på Hadeland?

Screenshot_2025-09-04-14-50-27-156_com.snapchat.android.jpg

De som er nyrik og vil skryte og kaller opp huset sitt etter starwars eller hva de er så opptatt av . By the way så svinger det fort der i huset, fra farvel til hund og sutring over sprengt budsjett 🤷🏼‍♀️Tydelig hva som er viktigs for dronningen 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
JojoMoyes skrev (2 minutter siden):

De som er nyrik og vil skryte og kaller opp huset sitt etter starwars eller hva de er så opptatt av . By the way så svinger det fort der i huset, fra farvel til hund og sutring over sprengt budsjett 🤷🏼‍♀️Tydelig hva som er viktigs for dronningen 

Hvorfor er hunden borte? Død? 🙈

Skrevet
GulleGull skrev (12 minutter siden):

Ja det er jo litt spesielt, er jo det🙈 Ingen som misunner den potensiell gjeldsfella der? 

Det er ikke jeg som skal betale utgiftene på lån eller strømutgifter... 

Men det er desverre de små som må i ilden så mamma tjener mer penger 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
Purple Diamond skrev (2 minutter siden):

Hvorfor er hunden borte? Død? 🙈

De måtte la den slippe forrige dagen. 16 år å både blind og døv. Mye smerter ettersom jeg har skjønt. Så bra den nå fikk slippe

• Liker 2
  • Hjerte 4
Skrevet
elskersommer skrev (3 minutter siden):

De måtte la den slippe forrige dagen. 16 år å både blind og døv. Mye smerter ettersom jeg har skjønt. Så bra den nå fikk slippe

Åå ❤️ Ja, bra den fikk det!

Skrevet
elskersommer skrev (26 minutter siden):

Og dette har SaraE håpet på i 3 år. Hun har jo hatet den bikkje fordi den var v og ex sin. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Angel75 skrev (1 time siden):

De som har bygd hus vet at man ofte går over det man har tenkt seg. Jo dyrere hus jo mer går man som regel over budsjett. Dette er ikke et Sara fenomen. 

Nei det i seg selv er ikke et Sara Emilie fenomen.

Men å gå tett på 25% over budsjett og enda ikke ha råd til å bli ferdig med alt - det er definitivt et Sara Emilie fenomen. Og samtidig le av det. Og skryte av det til flere tusen følgere. Det er så Sara Emilie det.

• Liker 15
Skrevet

Ser SE reklamerar for MorogFar1. Eg er dum som eit nek og trykka meg inn. Dykk andre slepp. Dei har greid oppnådd gul stjerne truleg grunna datteras reklame. Såg 6 snapper der var barneeksponering, vareeksponering og alkoholreklame . Ja, ja. Skjønnar no kven SE har moralen sin frå.

• Liker 2
  • Nyttig 11
Skrevet
oss-to skrev (13 minutter siden):

Ser SE reklamerar for MorogFar1. Eg er dum som eit nek og trykka meg inn. Dykk andre slepp. Dei har greid oppnådd gul stjerne truleg grunna datteras reklame. Såg 6 snapper der var barneeksponering, vareeksponering og alkoholreklame . Ja, ja. Skjønnar no kven SE har moralen sin frå.

Du/dere kan faktisk ikke dømme moralen til to på rundt 60+ utfra hva de legger ut på nett. De har vokst opp uten nettvett, og lærdom på hvordan ting fungerer. Mange i den generasjonen tror jo det er greit å legge ut bilder av klassen til barnebarna sine på Facebook også. Vi vet at datterens moral er i gråsonen, men foreldra de er nok bare ikke opplært i nettvett. Selvfølgelig kan de være like mye i gråsonen de også, men det kan vi ikke dømme utfra hva de gjør på internett

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Dupers skrev (6 minutter siden):

Du/dere kan faktisk ikke dømme moralen til to på rundt 60+ utfra hva de legger ut på nett. De har vokst opp uten nettvett, og lærdom på hvordan ting fungerer. Mange i den generasjonen tror jo det er greit å legge ut bilder av klassen til barnebarna sine på Facebook også. Vi vet at datterens moral er i gråsonen, men foreldra de er nok bare ikke opplært i nettvett. Selvfølgelig kan de være like mye i gråsonen de også, men det kan vi ikke dømme utfra hva de gjør på internett

Men da burde det være mammas oppgave og gi beskjed til sine foreldre om at barnebarna ikke skal være noe på SoMe. Men så lenge mor er like ille så blir det slik

• Liker 2
  • Nyttig 11
Skrevet
Dupers skrev (8 minutter siden):

Vil tro de har fått «høre» det via dette forumet bla, men mulig de ikke klarer overføre det til hva de selv velger å gjøre. Her er vi vel unisont enige om at barneeksponering driver man ikke med i 2025. 

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet

For noe generaliserende tullball. Jeg er på samme alder som foreldrene (kun noen år yngre), men jammen har jeg vel utviklet nettvett. I tillegg til en god dose sunn fornuft og personlige grenser. 

• Liker 1
  • Nyttig 15
Skrevet

Hadde de bare vært tilfeldige besteforeldre som uten store ambisjoner la ut noen få bilder av barnebarna - enig.

Men disse er ikke de. De har ei datter med lang erfaring, tusenvis av følgere og millioninntekt som de kunne fått opplæring av. De er oppegående nok til å sette seg inn i bransjen. Og de har bevisst gått inn for å tjene penger på akkurat det samme som dattera - eksponering av barn.

Visst søren kan man dømme moralen deres. Eller mangel på.

• Liker 3
  • Nyttig 11
Skrevet
Dupers skrev (23 minutter siden):

I alle dager?! Alle oppegående mennesker vet da faren med å eksponere barn på internett??!  Ja, de er 60, men det er overhodet ingen unnskyldning! 

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet
Era Vulgaris skrev (22 minutter siden):

For noe generaliserende tullball. Jeg er på samme alder som foreldrene (kun noen år yngre), men jammen har jeg vel utviklet nettvett. I tillegg til en god dose sunn fornuft og personlige grenser. 

Ditto

• Liker 5
Skrevet (endret)

Hva blir egentlig utgiftene pr måned i den familien når bare huslån er 120 tusen kroner? Så kommer strøm,mat, barnehage,SFO,bil ++++

Hun sier også att nå var hovedsaken og få nøklene til huset slik at de fikk kontroll på hva det faktisk koster og bo der,,hva utgiftene blir. De må vel ha regnet på alt dette før de startet og bygge?

Tror ikke jeg hadde klart og sove godt om natta.

Screenshot_2025-09-04-16-58-36-402_com.snapchat.android.jpg

Endret av elskersommer
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Bibbi_ skrev (15 minutter siden):

I alle dager?! Alle oppegående mennesker vet da faren med å eksponere barn på internett??!  Ja, de er 60, men det er overhodet ingen unnskyldning! 

Hvor gamle er foreldrene? 60+

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...