Minimeg1234 Skrevet 3. september #50741 Skrevet 3. september elskersommer skrev (1 time siden): Har sett flere enn 1 som ikke har fått ordrebekreftelse etter kjøp.. å careless bruker null tid på å svare de som spør Jeg så også at det var flere som ikke fikk ordrebekreftelse . Det er sendt ut mail med informasjon sa hun på snap. Jeg vet ikke om mailen blir sendt til kunder eller slike som abonnerer på mail. 1
Anemoi Skrevet 3. september #50742 Skrevet 3. september GulleGull skrev (4 minutter siden): Jeg tenker det ikke er alt man trenger spørre følgerne om på snap når man kommer til hva man skal selge, de sier jo alt er fint og ja til alt. Spent på om de får solgt særlig mer sneakers bla, når de kommer på nytt sent i høst, er var jo ett ønske fra følgerne at de ble rebestilt. For man så jo hvordan floppsa har gått når de ble bestilt opp igjen…. Alle følgere er jo «ja mennesker» når SET spørr, men det betyr jo ikke at de kjøper, de vil bare SET «til lags» 😅 Helt enig! 👏🏻 Dette har jeg kommentert flere ganger, hvor seriøs er denne måten å innhente data om markedet? En snap med tommel opp eller tommel ned? For å gi skinn av at følgerne er med på å bestemme. 🙄 Et lite og tilfeldig utvalg svarer, de som ser akkurat den snappen akkurat den dagen, på akkurat det tidspunktet… En markedsundersøkelse skal jo både innsamle data, analysere de og så tolke disse dataene i forhold til det aktuelle markedet. Hvis de baserer seg kun på egne meninger og tommel opp/ned fra brukerne, vet jeg ikke om jeg skal le eller gråte! 7
Anonym_2024 Skrevet 3. september #50743 Skrevet 3. september De skjortene ligger til 1499 kr på CareLess.no 1 4
Dupers Skrevet 3. september #50744 Skrevet 3. september GulleGull skrev (1 time siden): Men når man er ett firma og har store kvanta for videresalg? Regner med det er mer vanlig at det gjøres på denne måten til firma enn for privatpersoner. Det må jo vøre enklere å følge med at firma som driver videresalg følger dette enn at privatpersoner gjør det. oss-to skrev (56 minutter siden): Hadde aldri greid vente😅 Det var vanskelig for å si det sånn, men er så paranoid at jeg tenkte jeg kom til å få en kjempebot om jeg åpna pakken. (Vet ikke hva som hadde skjedd da, mulig en stor bot faktisk er det man får) 2
oss-to Skrevet 3. september #50745 Skrevet 3. september Anonym_2024 skrev (4 timer siden): Interessant betrakting. Er det lovlig at en bedrift selger varer på nett som ikke er tollklarert? De selger i prinsippet noe de ikke kan tilby på salgsdagen? Som i så mange ledd i denne bedrifta, syner det ein gjennomgåande slurvete haldning. 1 7
Bella50 Skrevet 4. september #50746 Skrevet 4. september Anemoi skrev (9 timer siden): Helt enig! 👏🏻 Dette har jeg kommentert flere ganger, hvor seriøs er denne måten å innhente data om markedet? En snap med tommel opp eller tommel ned? For å gi skinn av at følgerne er med på å bestemme. 🙄 Et lite og tilfeldig utvalg svarer, de som ser akkurat den snappen akkurat den dagen, på akkurat det tidspunktet… En markedsundersøkelse skal jo både innsamle data, analysere de og så tolke disse dataene i forhold til det aktuelle markedet. Hvis de baserer seg kun på egne meninger og tommel opp/ned fra brukerne, vet jeg ikke om jeg skal le eller gråte! Det er jo for å skape engasjement på snap. Snap registrerer at det er kontakt mellom følger og influenser. Det er ingen markedsundersøkelse. Sara er en influenser som passer på at følgerne hennes engasjerer seg med å trykke tommel opp eller ned. 4 8
Bibbi_ Skrevet 4. september #50747 Skrevet 4. september Totton skrev (57 minutter siden): Så på snap at huset til Sara Emilie nærmer seg ferdig. Alle de store flotte panoramavinduene, det blir så lyst og flott🤩 Kombinert med lekre detaljer. Jeg gleder meg stort til å se huset ferdig😃 Hvordan kan man faktisk glede seg til et hus til et totalt ukjent menneske er ferdig? Det snakkes om at man ikke har noe liv siden man diskuterer SET inne her, og bruker tid her. Vel. 10 7
Roe Skrevet 4. september #50748 Skrevet 4. september Totton skrev (1 time siden): Så på snap at huset til Sara Emilie nærmer seg ferdig. Alle de store flotte panoramavinduene, det blir så lyst og flott🤩 Kombinert med lekre detaljer. Jeg gleder meg stort til å se huset ferdig😃 Mye fine detaljer i det huset, likte spesielt godt walk-in skapet. Blir spennende å se helheten når de er ferdig, det er jo et rålekkert hus. 5 1 2
Minimeg1234 Skrevet 4. september #50749 Skrevet 4. september Totton skrev (1 time siden): Så på snap at huset til Sara Emilie nærmer seg ferdig. Alle de store flotte panoramavinduene, det blir så lyst og flott🤩 Kombinert med lekre detaljer. Jeg gleder meg stort til å se huset ferdig😃 Jeg gleder meg også til å se det ferdig. Blir spennende å se hvordan de velger å «dekorere» det. Så de skulle få hjelp til det . 3 1 3
JojoMoyes Skrevet 4. september #50750 Skrevet 4. september Anemoi skrev (11 timer siden): Helt enig! 👏🏻 Dette har jeg kommentert flere ganger, hvor seriøs er denne måten å innhente data om markedet? En snap med tommel opp eller tommel ned? For å gi skinn av at følgerne er med på å bestemme. 🙄 Et lite og tilfeldig utvalg svarer, de som ser akkurat den snappen akkurat den dagen, på akkurat det tidspunktet… En markedsundersøkelse skal jo både innsamle data, analysere de og så tolke disse dataene i forhold til det aktuelle markedet. Hvis de baserer seg kun på egne meninger og tommel opp/ned fra brukerne, vet jeg ikke om jeg skal le eller gråte! Hun tar jo ikke hensyn til hva følgerne svarer! Dette er jo noe hun gjør for å opprette holde det parasosiale forholdet mange av følgerne hennes har . Og senere når hun skryter av se hva VI har skapt så går de jo på det også . Dette sier hun da mens hun viser frem baby for da vet hun at hun får flere klikk. Kynisk og kalkulert! 5
JojoMoyes Skrevet 4. september #50751 Skrevet 4. september Bibbi_ skrev (23 minutter siden): Hvordan kan man faktisk glede seg til et hus til et totalt ukjent menneske er ferdig? Det snakkes om at man ikke har noe liv siden man diskuterer SET inne her, og bruker tid her. Vel. Helt fremmed er det vel ikke 😉 9
Snublefot62 Skrevet 4. september #50752 Skrevet 4. september Og så påstås det fortsatt at en ikke er i en enveis venninnerelasjon med Sara Emilie. Go figure. 8 4
Totton Skrevet 4. september #50753 Skrevet 4. september Roe skrev (30 minutter siden): Mye fine detaljer i det huset, likte spesielt godt walk-in skapet. Blir spennende å se helheten når de er ferdig, det er jo et rålekkert hus. Ja, jeg tror det blir lekkert. Jeg elsker interiør, og er spent på hvordan huset til Sara Emilie blir når det er ferdig 1 1 6
Totton Skrevet 4. september #50754 Skrevet 4. september Minimeg1234 skrev (29 minutter siden): Jeg gleder meg også til å se det ferdig. Blir spennende å se hvordan de velger å «dekorere» det. Så de skulle få hjelp til det . Ja, det hørtes ut som de skal få hjelp til det. Det blir sikkert lekkert. Jeg ville dog ikke orket så stort hus med å vaske 4-500kvm, og pusse alle vinduene. MEN, det skal bli gøy å se hvordan huset blir🤩 8
Minimeg1234 Skrevet 4. september #50755 Skrevet 4. september (endret) Snublefot62 skrev (20 minutter siden): Og så påstås det fortsatt at en ikke er i en enveis venninnerelasjon med Sara Emilie. Go figure. Hva mener du med at når en syns at huset er flott så har det med veninnerelasjon til Sara å gjøre ? Jeg syns huset er kjempeflott og gleder meg til å se hvordan det blir når det er helt ferdig. Noen liker kjoler og jeg liker hus Endret 4. september av Minimeg1234 2 10
Totton Skrevet 4. september #50756 Skrevet 4. september Minimeg1234 skrev (5 minutter siden): Hva mener du med at når en syns at huset er flott så har det med veninnerelasjon til Sara å gjøre ? Jeg syns huset er kjempeflott og gleder meg til å se hvordan det blir når det er helt ferdig. Noen liker kjoler og jeg liker hus Og noen liker både kjoler, hus og interiør. Da blir jo Sara Emilie et Kinderegg 1 4
Minimeg1234 Skrevet 4. september #50757 Skrevet 4. september Totton skrev (Akkurat nå): Og noen liker både kjoler, hus og interiør. Da blir jo Sara Emilie et Kinderegg ja kanskje det. men beklager altså det blir et minus fra meg i forhold til å legge ut barn. Så helt Kinderegg vil jeg nok ikke kalle det. 3 1 2
Totton Skrevet 4. september #50758 Skrevet 4. september Minimeg1234 skrev (3 minutter siden): ja kanskje det. men beklager altså det blir et minus fra meg i forhold til å legge ut barn. Så helt Kinderegg vil jeg nok ikke kalle det. Det er jeg HELT enig med deg. Alt utenom å skrive og fortelle om barna. 1 1 9
Snublefot62 Skrevet 4. september #50759 Skrevet 4. september Minimeg1234 skrev (22 minutter siden): Hva mener du med at når en syns at huset er flott så har det med veninnerelasjon til Sara å gjøre ? Jeg syns huset er kjempeflott og gleder meg til å se hvordan det blir når det er helt ferdig. Noen liker kjoler og jeg liker hus Man kan fint like interiør, hus, hager, biler, båter og utsiktsbilder. Helt normalt og mange gjør det helt uten behov for å skryte eller snakke opp det de liker. Men når man begynner å snakke om det eller søker validering av meningene så begynner det å dukke opp en sosial komponent. Og det er det ikke noe galt i. Men når man skryter av hvor fint huset til Sara Emilie blir et sted hun ikke er, og ikke kommer til å svare (en vet heller ikke om hun leser her?) så er det enveis. Selve essensen i parasosiale forhold. En kontrast til dette er to venninner som snakker om hvor fint det huset hun ene bygger er. Det er toveis. 3 13
Totton Skrevet 4. september #50760 Skrevet 4. september Snublefot62 skrev (9 minutter siden): Man kan fint like interiør, hus, hager, biler, båter og utsiktsbilder. Helt normalt og mange gjør det helt uten behov for å skryte eller snakke opp det de liker. Men når man begynner å snakke om det eller søker validering av meningene så begynner det å dukke opp en sosial komponent. Og det er det ikke noe galt i. Men når man skryter av hvor fint huset til Sara Emilie blir et sted hun ikke er, og ikke kommer til å svare (en vet heller ikke om hun leser her?) så er det enveis. Selve essensen i parasosiale forhold. En kontrast til dette er to venninner som snakker om hvor fint det huset hun ene bygger er. Det er toveis. Men dette er jo en tråd om Sara Emilie. Her diskuteres alt hun legger ut, også tolker og mener vi en masse. Eller har jeg misforstått? 2 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå